Ik vond juist dat haar medebewoners haar veel te omzichtig behandelden, ze hadden haar af en toe een grote bek moeten geven, zoals zij dat ook deed. Ze kreeg geen tegengas, daardoor kon ze gewoon alles flikken.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Lomp was ze zeker niet
Haar mede-bewoners waren niet altijd even netjes tegen haar (ze dachten dat ze als winnaar was voorbestemd, waar heb ik dat meer gehoord) maar BB was afgelopen en eenmaal op fok wilde ze geen kwaad woord horen over haar mede-bewoners (met misschien als regelbevestigende uitzondering joost).
Huub zou er een voorbeeld aan kunnen nemen
Mooi!! ben blij dat ik je punt heb gemaakt! Nu vanavond Holland nog paar punten scoren en jou en mijn dag kan niet meer stuk! Ik ga je nu verlaten arriverderci of hoe je het ook mag spellen! Me planten hebben water nodig, me hond moet uit, ik moet me nog in het oranje hijsen en voor de buis installeren! Dusse adios!quote:
meer een soort condeleance of ben ik nu weer te hardquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:47 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
hmmm ben wel geboekt.... zou het bij hun fandag zijn.....humor!
Wij hebben die dingen gebracht en dat was niet de bedoeling maar jij moest toen zonodig je 24 uur aanvragen!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:22 schreef Huubdgk het volgende:
die honkballen zijn in oldenzaal,
claire komt net ineens met een briljante ingeving, we gaan in oldenzaal voetbal kijken!
dus wij zijn weg, kom later wel weer online, prettige wedstrijd,
@kaat, te hard bestaat niet, alles maar dan ook alles kan onderhevig zijn aan humor
newsflash.. die negatieve publiciteit ga je niet meer krijgen want je bent niet meer relevant in medialand.. hooguit misschien nog een berichtje op de site van de telegraaf.. voor de rest bungel je nu al onderaan in het schnabbel circuit.. je hebt dan ook geen ek-single..quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:44 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
wat doe jij eigenlijk voor werk? Help jij kanker genezen, help je lepra lijders in India? Help jij aids wezen in zuid-Afrika? He, ik heb meegedaan aan een programma heb een visie over een aantal dingen, ga daar een gave pilot over opnemen in juli en onderhoudt ondertussen mijn netwerken en probeer naast de negatieve publiciteit die vanzelf over mij geschreven wordt, ook nog eens her en der een appereance te maken om wat positieve geluiden te ventileren.
Mag jij triest noemen, ik vind het gewoon leuk om te doen,
maar goed, wie ben ik, Jij bent tenslotte Suikeroom van FOK,
wow
yup, zo is ie meer zoals wij hem kennen..de huub uit de gouden kooi, die met het hart op zijn tong.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Kijk zo vind ik je leuk posten! Vorige week was je een beetje te politiek correct naar mijn zin!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
newsflash.. die negatieve publiciteit ga je niet meer krijgen want je bent niet meer relevant in medialand.. hooguit misschien nog een berichtje op de site van de telegraaf.. voor de rest bungel je nu al onderaan in het schnabbel circuit.. je hebt dan ook geen ek-single..
misschien moet je in een bootje gaan zitten bij Paul de Leeuw??
kaarsjes uitblazen op de verjaardag van Thomas Berger??
naar de noordpool met corifeeën als Jeroen van der Boom, Jonh Williams, Rintje Ritsma en Baas B??
want je hoort dan ook thuis in de tv-wereld!! dat is 1 ding wat zeker is..![]()
btw Suikeroom vanFOK staat ook bovenaan op mn cv..![]()
prettige wedstrijd vanavond.. niet na afloop naar de kroeg heh, dronken mensen zijn agressief en irritant..voor je het weet kom je in een opstootje terecht..
Ouwe!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:39 schreef MargrietV het volgende:
Suikeroomopa.... zo als altijd ben je weer irritant en om te kotsen!
Kanker genezen is een nobel vakquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:44 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
wat doe jij eigenlijk voor werk? Help jij kanker genezen, help je lepra lijders in India?
Als iedereen waar ik 'val dood' tegen heb gezegd in mijn leven ook daadwerkelijk dood was neergevallen. Dan was het in Nederland een stuk minder druk geweestquote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kanker genezen is een nobel vak![]()
'n Beetje jammer is wel dat jij zoveel mensen die ziekte toewenst dat geen arts dat bij kan houden....![]()
Aldus m'n broertje van 39 die er twee keer van genezen lijkt te zijn en hij wenst jou ook het allerbeste
ja, ik ken ook iemand die om de haverklap roept sterrefffffff jonge ..........quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als iedereen waar ik 'val dood' tegen heb gezegd in mijn leven ook daadwerkelijk dood was neergevallen. Dan was het in Nederland een stuk minder druk geweest
Maar dat doetie ook helemaal nietquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:09 schreef avonne het volgende:
[..]
(het is niet mijn bedoeling om ouwe koeien uit de sloot te halen, en alles nog eens na te kauwen. Ik verwacht ook geen uitleg van je, of verdediging. Wijs alleen niet zo met datvingertje, Heilige Huub)
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:16 schreef Huubdgk het volgende:
Maar modder gooien doe ik niet aan, we hebben de Gouden Kooi met zijn allen gemaakt tenslotte,
dus dat,
't Verschil is dan weer dat jij geen publiek figuur bent......en dat niet zo heel veel mensen horenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als iedereen waar ik 'val dood' tegen heb gezegd in mijn leven ook daadwerkelijk dood was neergevallen. Dan was het in Nederland een stuk minder druk geweest
Gelukkig kan Huub dat dan verbaal heel goed af...Na een paar woorden van hem druipen de mensen af..al dan niet gillend of jankendquote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
newsflash.. die negatieve publiciteit ga je niet meer krijgen want je bent niet meer relevant in medialand.. hooguit misschien nog een berichtje op de site van de telegraaf.. voor de rest bungel je nu al onderaan in het schnabbel circuit.. je hebt dan ook geen ek-single..
misschien moet je in een bootje gaan zitten bij Paul de Leeuw??
kaarsjes uitblazen op de verjaardag van Thomas Berger??
naar de noordpool met corifeeën als Jeroen van der Boom, Jonh Williams, Rintje Ritsma en Baas B??
want je hoort dan ook thuis in de tv-wereld!! dat is 1 ding wat zeker is..![]()
btw Suikeroom vanFOK staat ook bovenaan op mn cv..![]()
prettige wedstrijd vanavond.. niet na afloop naar de kroeg heh, dronken mensen zijn agressief en irritant..voor je het weet kom je in een opstootje terecht..
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:30 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Gelukkig kan Huub dat dan verbaal heel goed af...Na een paar woorden van hem druipen de mensen af..al dan niet gillend of jankend
Ach, die is ook een keer teruggekomen en gaat nog steeds over de tong.quote:
Persoonlijk vind ik Huub duidelijker dan Jezus..Huub is vrij direct,Huub zou eens een boek moeten schrijven.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jezus was er niets bij.....
Die had een heel fors nadeel, hij had geen JdM achter zich staanquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, die is ook een keer teruggekomen en gaat nog steeds over de tong.
Allemaal script, Mozes met zijn "Stenen Tafelen" was gewoon een soort Kenniet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die had een heel fors nadeel, hij had geen JdM achter zich staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |