Kijk, tenmnste een normale reaktie en niet dat gedweep.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub heeft niet alleen fans en dit is geen fansite, in tegenstelling tot de Brian en Amanda site. Als publiek figuur kan hij verwachten dat hij ook kritiek krijgt op een site als deze, daar moet hij dan ook maar tegen kunnen. Zeker ook gezien al z'n handelingen en uitspraken die hij in DGK gedaan heeft.
Als hij er niet tegen kan gaat hij maar lekker naar huis of begint hij zelf een forum waar hij de hele dag in de watten gelegd kan worden door z'n fans.
Misschien besteden die hun tijd nuttiger? Jaap heeft sowieso een keer zoveel optredens als Huub en is dus drukker.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:32 schreef Lady-night het volgende:
Toch vreemd dat we zo weinig horen van alle anderen, zeker Jaap. En natuurlijk B&A
Huub heeft vandaag nog gezegd dat hij niet hier komt om met modder naar zijn medebewoners te gooien, dat hij ondanks alles een band met allemaal heeft.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:38 schreef persoon het volgende:
[..]
dat is zijn eigen risico geweest om aan het spel deel te nemen. Zijn fouten zijn op de buis en internet geweest en vraagt om reaktie, daar draaide het hele programma om.
Huub roept de anties hier zelf over hem op, ik heb al drie maal een normale vraag gesteld hoe het met claire is. Ik krijg antwoord van een paar mede forummers maar niet van huub zelf, wat mij sterkt tot twijfel brengt of hij het werkelijk is. Hij gooit hier wel met modder over amanda en brian, dan is het logisch dat de anties ook komen.
Dus kom maar op met dat modder, maar ik vind dat hij het zelf op zich afroept door hier te komen (als hij het werkelijk is)
Waarbij ik ook nog eens het vermoeden heb dat hij er wel tegen kan.....en het zelfs op z'n tijd wel weet te waarderen, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kijk, tenmnste een normale reaktie en niet dat gedweep.
Dus heb je ook niet het inzicht om te beseffen dat hij een spel speelde geloof ik? Ik zal je zeggen al zouden Brian en Amanda hier op dit forum zitten, zou ik me nog niet geroepen voelen op kritiek op deze mensen te leveren. En dat is nou juist het verschil tussen mensen! Leven en laten leven! Ondanks dat ik een Huubfan ben in hart en nieren, zal ik de rest NOOIT afvallen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub heeft niet alleen fans en dit is geen fansite, in tegenstelling tot de Brian en Amanda site. Als publiek figuur kan hij verwachten dat hij ook kritiek krijgt op een site als deze, daar moet hij dan ook maar tegen kunnen. Zeker ook gezien al z'n handelingen en uitspraken die hij in DGK gedaan heeft.
Als hij er niet tegen kan gaat hij maar lekker naar huis of begint hij zelf een forum waar hij de hele dag in de watten gelegd kan worden door z'n fans.
Desondanks gooit hij wel regelmatig met iets dat op modder lijkt .......quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub heeft vandaag nog gezegd dat hij niet hier komt om met modder naar zijn medebewoners te gooien, dat hij ondanks alles een band met allemaal heeft.
Hij gaat wel in op vragen, maat gaat niet zijn medebewoners bashen hier.
En dat lijkt me logisch.
Och wat klinkt dat toch weer eens ondankbaar.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien besteden die hun tijd nuttiger? Jaap heeft sowieso een keer zoveel optredens als Huub en is dus drukker.
Niks 180 graden draai. Lieke heeft zich laten meeslepen door Huub, en heeft een manier van spelen gehad, waar ze eigenlijk niet echt blij mee was (deep down), wie wel? Amanda is, wat je ook van haar mag vinden, innemend, puur en vergevensgezind, daar waar het zin heeft. Ik vind het alleen maar mooi en van karakter getuigen, dat die vrouwen voor elkaar hebben gekozen (girlpower) en niet voor het vrouwonvriendelijke spel van Huub.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:33 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar wat is er dan authentiek aan de 180 graden draai ten opzichte van Amanda?
Van vijanden (Amanda na de 6-2 aanranding: die 1000 euro boete is het me meer dan waard) naar hartsvriendinnen.
Dat hij een spel speelde mag waar zijn, maar dat hij daarin ook zichzelf was heeft hij duidelijk aangegeven n.a.v. een directe vraag en z'n antwoord daarop. Over leven en laten leven: ik hou mij persoonlijk ook een beetje afzijdig, maar als ik denk iets te moeten zeggen of vragen n.a.v. dan voel ik mij vrij. Ik zie niet in wat daar fout aan is.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:43 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Dus heb je ook niet het inzicht om te beseffen dat hij een spel speelde geloof ik? Ik zal je zeggen al zouden Brian en Amanda hier op dit forum zitten, zou ik me nog niet geroepen voelen op kritiek op deze mensen te leveren. En dat is nou juist het verschil tussen mensen! Leven en laten leven! Ondanks dat ik een Huubfan ben in hart en nieren, zal ik de rest NOOIT afvallen.
Klopt, en het zou nog veel erger zijn, ware het niet dat de groupies het al voor hem doen. Hij hoeft dan alleen achterover te zitten, lezen, glimlachen, en denken..... wat hij vaker gezegd heeft, die streamers/fans sporen niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Desondanks gooit hij wel regelmatig met iets dat op modder lijkt .......![]()
In ieder geval gaat hij meer dan regelmatig mee in de negatieve berichtgeving over andere bewoners.
hij gooit wel met modder, kijk maar naar zijn reaktie over amanda en lieke.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub heeft vandaag nog gezegd dat hij niet hier komt om met modder naar zijn medebewoners te gooien, dat hij ondanks alles een band met allemaal heeft.
Hij gaat wel in op vragen, maat gaat niet zijn medebewoners bashen hier.
En dat lijkt me logisch.
Wat je onder een normale reactie verstaat, is dus per persoon verschillend blijkt wel weer. ik heb wel de indruk dat je hier inderdaad niet alle mensen serieus moet nemen geloof ikquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kijk, tenmnste een normale reaktie en niet dat gedweep.
Mee eens!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk om te zien.... Vrouwen moeten meer elkaar steunen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo lijken het wel dikke vrienden
Dat klinkt niet zozeer ondankbaar alswel verstandig. Als je het ijzer wil smeden als het heet is, dan moet je vol aan de bak en niet op een forum rondhangen. Althans, dat lijkt mij. 't Zal mij verder worst zijn, ik beantwoorde een vraag, das al....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:43 schreef Dementor het volgende:
[..]
Och wat klinkt dat toch weer eens ondankbaar.
Dus het is Huubs schuld dat Lieke onder de blauwe plekken van Amanda, Natasia en Nadia zat? Het is ook Huubs schuld dat Amanda daar met liefde een boete voor over had? Maar het is aan Amanda's vegevingsgezindheid te danken dat ze daarna Lieke onder haar hoede wilde nemen toen ze afstand nam van Huub?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niks 180 graden draai. Lieke heeft zich laten meeslepen door Huub, en heeft een manier van spelen gehad, waar ze eigenlijk niet echt blij mee was (deep down), wie wel? Amanda is, wat je ook van haar mag vinden, innemend, puur en vergevensgezind, daar waar het zin heeft. Ik vind het alleen maar mooi en van karakter getuigen, dat die vrouwen voor elkaar hebben gekozen (girlpower) en niet voor het vrouwonvriendelijke spel van Huub.
is ook niet fout, alleen gesop hebben we ook niks aan en huub ook niet, maar om iedereen die iets positief zegt of denkt maar gelijk op de ''groupie hoop'' te gooien slaat ook nergens op en dat gebeurd regelmatig.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat hij een spel speelde mag waar zijn, maar dat hij daarin ook zichzelf was heeft hij duidelijk aangegeven n.a.v. een directe vraag en z'n antwoord daarop. Over leven en laten leven: ik hou mij persoonlijk ook een beetje afzijdig, maar als ik denk iets te moeten zeggen of vragen n.a.v. dan voel ik mij vrij. Ik zie niet in wat daar fout aan is.
Kontenkruipers, daar heb ik het niet zo mee....quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:47 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Wat je onder een normale reactie verstaat, is dus per persoon verschillend blijkt wel weer. ik heb wel de indruk dat je hier inderdaad niet alle mensen serieus moet nemen geloof ik![]()
mmm snap ik niet helemaal, was een foto van huub en brian.......quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk om te zien.... Vrouwen moeten meer elkaar steunen.
Nou, na dat 6-2 zou ik met zo iemand nooit meer vriendinnen willen zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niks 180 graden draai. Lieke heeft zich laten meeslepen door Huub, en heeft een manier van spelen gehad, waar ze eigenlijk niet echt blij mee was (deep down), wie wel? Amanda is, wat je ook van haar mag vinden, innemend, puur en vergevensgezind, daar waar het zin heeft. Ik vind het alleen maar mooi en van karakter getuigen, dat die vrouwen voor elkaar hebben gekozen (girlpower) en niet voor het vrouwonvriendelijke spel van Huub.
1, Lieke krijgt snel blauwe plekken. Niet zo dramatisch daarover doen. Heeft Huub zelf een keer gezegd.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:49 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dus het is Huubs schuld dat Lieke onder de blauwe plekken van Amanda, Natasia en Nadia zat? Het is ook Huubs schuld dat Amanda daar met liefde een boete voor over had? Maar het is aan Amanda's vegevingsgezindheid te danken dat ze daarna Lieke onder haar hoede wilde nemen toen ze afstand nam van Huub?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |