Ik mis watquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ga alvast popcorn in bulk kopen.
Als ik het goed heb, pin me er niet op vast, gaat de COS mee, commotie om Huub en ex-bewoners in de media. Of dit nu één topic wordt, dat weet ik ook niet precies of dat ze gewoon alledrie meegaan, dat moet ik even vragen.
Vooral aparte COS lijkt me zeeer fijn!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:43 schreef Dementor het volgende:
Regel in godsnaam een aparte COS, ex miljonairs in de media en een commotie om Huub, haters en groupies topic.
Huub lijkt me er niet zo bij gebaat om op die manier vervelend te gaan lopen doen zodat hij niet meer uitgenodigd wordt.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:41 schreef Suikeroom het volgende:
en ga expres hele lange antwoorden geven...
oja alles voor de good will... het komt alleen een beetje triest over dan.. die reality sterretjes willen er zo graag bij horen alleen ze kunnen helemaal niks.. dus dan maar overal een beetje slijmen en netwerkje opbouwen zodat je misschien nog een plekje kan krijgen in het horoscoop journaal om 3 uur snachts op rtl 7quote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Huub lijkt me er niet zo bij gebaat om op die manier vervelend te gaan lopen doen zodat hij niet meer uitgenodigd wordt.
Bij het uitmelken van de DGK-deelname is alle publiciteit welkom.
Een beetje vrouw heeft een klerelijerquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Hij is mijn kledingleider! Respecteer dat!
Tanja, die antwoord gaf op ALLE vragen (waarbij het niet uitmaakte of je haar nou 3 maanden lang de grond ingeschreven had) dat vond ik knapquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:36 schreef Peter6000 het volgende:
Tanja die speciaal voor haar gemaakt eten mopperd in de vuilnisbak flikkerde terwijl de andere bewoners op rantsoen zaten.![]()
![]()
En ze was tenminste écht recalcitrant.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Tanja had in ieder geval geen financieel motief om hier te posten. Dat voelt ook wel een beetje anders.
quote:
Vooral toen ze zei dat het voor haar geen zin had om te winnen. Want dan werd haar uitkering stop gezetquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja!![]()
Gawd, wat kon dat mens me irriteren. Maar toch wel een soort respect want ze was echt helemaal zichzelf!
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vooral toen ze zei dat het voor haar geen zin had om te winnen. Want dan werd haar uitkering stop gezet
Het hele huis stierf van de honger. Zij maakte een bord eten voor zichzelf klaar waar je met zijn zessen van kon eten.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
Ja, ze kon je echt het bloed onder de nagels vandaan halen, maar ik heb ook echt om haar gelachen![]()
Iemand wegstemmen vanwege: deksel niet op de boter doen![]()
Ohh jaquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het hele huis stierf van de honger. Zij maakte een bord eten voor zichzelf klaar waar je met zijn zessen van kon eten.
En ze lazert zo de hele boel in de vuilnisbak. Met biefstuk en al
Ja, dat was echt....hoe zal ik het zeggen, het stomste wat ik ooit gehoord hebquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ohh ja
En magnetronmaaltijden bliefte ze niet, want dat was slecht voor de baby.
Die 20 sigaretten per dag natuurlijk nietl
Dat soort streken had haar iig heel geschikt gemaakt voor DGKquote:Op dinsdag 17 juni 2008 16:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het hele huis stierf van de honger. Zij maakte een bord eten voor zichzelf klaar waar je met zijn zessen van kon eten.
En ze lazert zo de hele boel in de vuilnisbak. Met biefstuk en al
Dat was een pragmatische vorm van hyposensibilisatiequote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, dat was echt....hoe zal ik het zeggen, het stomste wat ik ooit gehoord heb
O dát was het Eendquote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat was een pragmatische vorm van hyposensibilisatie
IK had het wel lachen gevonden Tanja versus Natasia!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |