Vrouwen kunnen dat. Wees blij. Niet haatdragend of in en inslecht. Het viel allemaal dus wel mee achteraf.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, dat is geen modder gooien, dat is zijn grenzenloze verbazing uitspreken over het feit dat hij ineens de twee opponenten hand in hand ziiet lopen.
Terwijl hij vertelde dat Lieke dagen heeft liggen huilen 's avonds in bed omdat ze niet over dat 6-2 heen kon komen.
hee jij,meld je eens in mijn bedquote:
De Nederlandse wet geldt ook voor mensen die op tv komen hoor, dus als jij vindt dat iemand uit eenreal life soap achter de tralies thuishoort kun je gewoon aangifte doen. Zo niet dan ook niet dom praten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Meest spraakmakend? Dan zeker niet in de positieve zin. Zo ken ik nog een paar die spraakmakend genoemd kunnen worden. Je hoeft maar naar het nieuws te luisteren, alleen verdwijnen die achter de tralies, want ze kunnen zich niet verschuilen achter een script.
+1quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:15 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
De Nederlandse wet geldt ook voor mensen die op tv komen hoor, dus als jij vindt dat iemand uit eenreal life soap achter de tralies thuishoort kun je gewoon aangifte doen. Zo niet dan ook niet dom praten.
Behalve in Huub dan lijkt wel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen dat. Wees blij. Niet haatdragend of in en inslecht. Het viel allemaal dus wel mee achteraf.
Men had liever iets anders gezien. Ik niet, ik zie liever het goede in de mens.
en vooral die laatste zinquote:Op maandag 16 juni 2008 18:15 schreef Huubdgk het volgende:
Lieke en Huub hebben dat opgeblazen? Blurk ben je wel goed bij je hoofd? Heb zelf de foto's gemaakt van de blauwe plekker waar Lieke onderzat daarna, Brian die mij aanvalt terwijl ik wordt vastgehouden door Jaap, daarna toen Jaap mij losliet en ik Lieke wilde redden Brian die mij pootje haakt zodat ik over dat tafeltje heen kletter met allemaal glas?
Ga mij nu niet vertellen dat wij dat opgeblazen hebben, gasten mogen blij zijn dat ik ze niet allemaal in hun slaap vermoord heb, mooie mafkees
ja nu jaquote:
Zeg, wil jij even normaal doen?quote:
weet ik veel, ik keek bij active topics zag je naam staan en reageerdequote:
hoezo? omdat ik op basis van aan de ene kant argumenten en aan de andere kant humor, zelfspot, en een inventiviteit wat nooit eerder vertoond is altijd discussies win?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 19:39 schreef MargrietV het volgende:
Suikeroom.... zo als altijd ben je weer irritant en om te kotsen!
je voelt je nogal aangesproken he, ik quote huub zijn mooie woorden over de andere exbewoners als jij je daar door aangesproken voeltquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:19 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Zeg, wil jij even normaal doen?
Dat hele berichtje was niet voor mij bedoeld hoor.
Huub zag mij voor de verkeerde aan.
Maar geeft niet hoor, als jij dit leuk vindt, so be it.
Hoezo? Mij heeft hij niets gedaan. Waarom zou ik? Haalt niet weg dat hij alles goedpraat, onder het mom van "ik doe alles voor het spel". Snappie.....quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:15 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
De Nederlandse wet geldt ook voor mensen die op tv komen hoor, dus als jij vindt dat iemand uit eenreal life soap achter de tralies thuishoort kun je gewoon aangifte doen. Zo niet dan ook niet dom praten.
whatever..wordt hier zoveel onzin geschreven, we vallen niet eens opquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet ik veel, ik keek bij active topics zag je naam staan en reageerde_!
ik heb geen zin om het overnieuw te typen dus maar zo maar even dan, stond op de laatste pagina van de laatste cosquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:21 schreef persoon het volgende:
[..]
je voelt je nogal aangesproken he, ik quote huub zijn mooie woorden over de andere exbewoners als jij je daar door aangesproken voelt
dan kunnen we beter gaan neukenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
whatever..wordt hier zoveel onzin geschreven, we vallen niet eens op
dat is toch HUMOR van de bovenste plank als Huub dat zegt? Woehahaha ik kom echt niet meer bij! En dat neem jij nog serieus ookquote:
amen dat bedoel ik juist, je mag wel kritiek op een ander geven maar niet terug werpenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap als ik van een dag deze reeks teruglees, dat er nog steeds users zijn die Huub woorden in de mond willen leggen.
Over sommige onderwerpen heeft hij al 10x uitleg gegeven en toch blijven ze doorzeuren.... ja maar.....
Lees eens een keer wat hij voor antwoorden geef en probeer iets minder je mening op te dringen aan hem, als hij een antwoord geeft die niet in je straatje past.
Ik ken ook iemand met een eigen radioprogramma, die dat ook zo graag mag doen. Woorden in de mond leggen en de boel te verdraaien.
Huub was mijn favoriet niet, maar ik waardeer wel zijn inbreng op zijn reeks hier op FOK!.
Wat ik wel jammer vind is dat hij niet echt goed tegen kritiek kan. Suikeroom heeft altijd hele goede statements en daar weet hij dan geen antwoord op en dan is hij (suikeroom) om te kotsen. Terwijl hij zelf zegt recalsitrant te zijn en van discussie houdt.
Dat is dan weer jammer van hem. Toch weer een bewijs dat hij zijn eigen ego enorm streelt. En niet goed met kritiek om kan gaan.
door drinken danquote:
overruled!quote:
Nee, dit soort dingen moeten we alleen serieus nemen als anderen het zeggen of doen. Yep....quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:28 schreef Beer14 het volgende:
[..]
dat is toch HUMOR van de bovenste plank als Huub dat zegt? Woehahaha ik kom echt niet meer bij! En dat neem jij nog serieus ook![]()
als je sowiezo al de woorden in de mond neemt om iemand te vermoorden dan heb je al een probleem, dat is een teken van onzekerheid en proberen de boel te domineren. Maar goed als jij het normaal vind om mensen doodt te wensen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:28 schreef Beer14 het volgende:
[..]
dat is toch HUMOR van de bovenste plank als Huub dat zegt? Woehahaha ik kom echt niet meer bij! En dat neem jij nog serieus ook![]()
Spraakmakend is niet per definitie een positief woord. Dus of je hem nou haat of houdt van zijn stijl, dat maakt hem niet minder spraakmakend vind ikquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Meest spraakmakend? Dan zeker niet in de positieve zin. Zo ken ik nog een paar die spraakmakend genoemd kunnen worden. Je hoeft maar naar het nieuws te luisteren, alleen verdwijnen die achter de tralies, want ze kunnen zich niet verschuilen achter een script.
Huub heeft ervoor gekozen (bewust) om als lijer te werk te gaan. Dat schreeuwde hij van de daken, om het tot een cult te verheffen. Hele kuddes stonden te applaudisseren en heil Huub te roepen, want het was toch zo'n lieve deugniet waar je zo om kunt lachen. NOT.quote:
quote:
mijn top 3 meest spraakmakende miljonairs was altijd (in willekeurige volgorde)quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:30 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Spraakmakend is niet per definitie een positief woord. Dus of je hem nou haat of houdt van zijn stijl, dat maakt hem niet minder spraakmakend vind ik
Hij krijgt genoeg veren in zijn derriere, zodra dat niet meer gebeurt, is hij weg.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:33 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als je met 6 man in gaat hakken op ééntje gaat die ene terugschoppen, vrij normaal lijkt me.
om eerlijk te zijn verbaasd het me iedere keer weer dat ie hier terugkomt, ik had allang gedacht, zak maar in de stront.........
Wordquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:34 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
mijn top 3 meest spraakmakende miljonairs was altijd (in willekeurige volgorde)
- Natasia
- Jaap
- Huub
Eindelijk ontmaskerd, jij bent Cruijff.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:20 schreef Suikeroom het volgende:
en een inventiviteit wat nooit eerder vertoond is altijd discussies win?
Ach schei nou toch uit ....dat bedoel ik nou met serieus nemen...Nam je Brian ook zo serieus toen hij zei met die "wedstrijd" met Huub dat het een mooie gelegenheid was om Huub "legaal" eens heel goed te raken? Nee zeker?Dat was een geintje natuurlijk...quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:30 schreef persoon het volgende:
[..]
als je sowiezo al de woorden in de mond neemt om iemand te vermoorden dan heb je al een probleem, dat is een teken van onzekerheid en proberen de boel te domineren. Maar goed als jij het normaal vind om mensen doodt te wensen.
Natasia was top, heeft het ventje regelmatig op zijn plek gezet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:34 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
- Natasia
- Jaap
- Huub
mja jij bent ook zoquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
en nu kappen, ik krijg weer de schuld
En ze heeft haar kinderen ook regelmatig op hun plek gezet, en dat was geen beste plek.quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natasia was top, heeft het ventje regelmatig op zijn plek gezet.
is dat niet een beetje overdrevenquote:Op woensdag 18 juni 2008 00:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub heeft ervoor gekozen (bewust) om als lijer te werk te gaan. Dat schreeuwde hij van de daken, om het tot een cult te verheffen. Hele kuddes stonden te applaudisseren en heil Huub te roepen, want het was toch zo'n lieve deugniet waar je zo om kunt lachen. NOT.
Die van mij waren :quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:34 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
- Natasia
- Jaap
- Huub
Vreemde dromen heb jij zeg....quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub heeft ervoor gekozen (bewust) om als lijer te werk te gaan. Dat schreeuwde hij van de daken, om het tot een cult te verheffen. Hele kuddes stonden te applaudisseren en heil Huub te roepen, want het was toch zo'n lieve deugniet waar je zo om kunt lachen. NOT.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 00:35 schreef Beer14 het volgende:
[..]
Ach schei nou toch uit ....dat bedoel ik nou met serieus nemen...Nam je Brian ook zo serieus toen hij zei met die "wedstrijd" met Huub dat het een mooie gelegenheid was om Huub "legaal" eens heel goed te raken? Nee zeker?Dat was een geintje natuurlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |