Natuurlijk heb je dat niet gedaan.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Riri poste alleen maar over Huub en zijn haat.Elke post ging over Huub huub huub.Mijn posten gingen nooit elke keer over Brian hoe stom hij wel niet was.Lex is nooit weggepest en dat was een echte Brianfan.Maar die schreef ook gewoon over de rest van de miljonairs .En ik heb Riri echt niet weggepest.
Misschien moet je niet alles op jezelf betrekkenquote:Op maandag 16 juni 2008 18:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Riri poste alleen maar over Huub en zijn haat.Elke post ging over Huub huub huub.Mijn posten gingen nooit elke keer over Brian hoe stom hij wel niet was.Lex is nooit weggepest en dat was een echte Brianfan.Maar die schreef ook gewoon over de rest van de miljonairs .En ik heb Riri echt niet weggepest.
Nou ja, ik zie dat toch een beetje anders dan jij.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hadden haar eerder al een keer in de vijver gegooit, en haar reactie was alsof het haar niks deed.
Ze zei letterlijk: nou als dit alles is, gooi me er dan nog maar een paar keer in.
De andere wilden haar die woorden in haar gezicht gooien, door het idd nog een keer te doen, maar Lieke vond het toch niet zo leuk en had haar zender goed vast gemaakt, daar volgde die worsteling dan ook door.
Maar de groupies zagen er echt een poging tot aanranding in, sommige zagen Natasia Lieke echt wurgen en ze maakte er zoveel ophef over dat het zelfs nova haalde
Lieke en huub hebben (waarschijnlijk nav kaarten die ze hierover kregen) die situatie zelf ook opgeblazen, waarschijnlijk om de kijker te beinvloeden (spel spelen dus) en misschien ook wel omdat ze er op dat moment echt pissig over waren dat het toch een beetje uit de hand liep, maar Lieke heeft later zelf toegegeven dat die situatie overtrokken was
En die groupies die ervoor zorgde dat het nova haalde, dat zijn de wereldvreemde, compleet ontspoorde, groupies zonder leven
Dat was het spel, Huub. Dat begrijp je toch zeker wel?quote:Op maandag 16 juni 2008 18:13 schreef Huubdgk het volgende:
heeft lieke dat goedgepraat??????????
oh my fokking god, dat wil ik eerst zien of lezen voordat ik dat geloof!
Ze heeft gezegd dat de hele zaak wat opgeblazen is.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:13 schreef Huubdgk het volgende:
en jij maar blijven zeggen......Lieke lijkt me een leuke meid.....quote:Op maandag 16 juni 2008 18:13 schreef Huubdgk het volgende:
Dat zegt Blurk niet en als ze dat al zegt dan is het sarcastisch.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:15 schreef Huubdgk het volgende:
Lieke en Huub hebben dat opgeblazen? Blurk ben je wel goed bij je hoofd? Heb zelf de foto's gemaakt van de blauwe plekker waar Lieke onderzat daarna, Brian die mij aanvalt terwijl ik wordt vastgehouden door Jaap, daarna toen Jaap mij losliet en ik Lieke wilde redden Brian die mij pootje haakt zodat ik over dat tafeltje heen kletter met allemaal glas?
Ga mij nu niet vertellen dat wij dat opgeblazen hebben, gasten mogen blij zijn dat ik ze niet allemaal in hun slaap vermoord heb, mooie mafkees
Dat Huub vasthouden vond ik nog kwalijker dan wat ze bij Lieke deden,als het dan echt om die zender ging.Huub werd vastgehouden door Jaap en ondertussen zag Brian zijn kans om weer te knijpen en hem pootje te haken.Waren geen mooie beeldenquote:Op maandag 16 juni 2008 18:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie dat toch een beetje anders dan jij.
Ik vond de hele situatie erg bedreigend en een beschamende vertoning.
Jaap die Huub vasthield, die speelde daarin ook een kwalijke rol.
En dat Lieke het achteraf goedpraatte, dat heeft misschien te maken met het feit dat ze nu zo dik met Amanda is, denk je ook niet?
Hallo ik zeg dat niet Huub.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:15 schreef Huubdgk het volgende:
Lieke en Huub hebben dat opgeblazen? Blurk ben je wel goed bij je hoofd? Heb zelf de foto's gemaakt van de blauwe plekker waar Lieke onderzat daarna, Brian die mij aanvalt terwijl ik wordt vastgehouden door Jaap, daarna toen Jaap mij losliet en ik Lieke wilde redden Brian die mij pootje haakt zodat ik over dat tafeltje heen kletter met allemaal glas?
Ga mij nu niet vertellen dat wij dat opgeblazen hebben, gasten mogen blij zijn dat ik ze niet allemaal in hun slaap vermoord heb, mooie mafkees
Vind je het ook normaal dat ze haar ongevraagd aan het uitkleden waren?quote:Op maandag 16 juni 2008 18:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hadden haar eerder al een keer in de vijver gegooit, en haar reactie was alsof het haar niks deed.
Ze zei letterlijk: nou als dit alles is, gooi me er dan nog maar een paar keer in.
De andere wilden haar die woorden in haar gezicht gooien, door het idd nog een keer te doen, maar Lieke vond het toch niet zo leuk en had haar zender goed vast gemaakt, daar volgde die worsteling dan ook door.
Maar de groupies zagen er echt een poging tot aanranding in, sommige zagen Natasia Lieke echt wurgen en ze maakte er zoveel ophef over dat het zelfs nova haalde
Lieke en huub hebben (waarschijnlijk nav kaarten die ze hierover kregen) die situatie zelf ook opgeblazen, waarschijnlijk om de kijker te beinvloeden (spel spelen dus) en misschien ook wel omdat ze er op dat moment echt pissig over waren dat het toch een beetje uit de hand liep, maar Lieke heeft later zelf toegegeven dat die situatie overtrokken was
En die groupies die ervoor zorgde dat het nova haalde, dat zijn de wereldvreemde, compleet ontspoorde, groupies zonder leven
Dat vond zij achteraf niet zo erg. Dat was het spel, weet je. Hey!quote:Op maandag 16 juni 2008 18:18 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Vind je het ook normaal dat ze haar ongevraagd aan het uitkleden waren?
doe je dingquote:Op maandag 16 juni 2008 18:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat vond zij achteraf niet zo erg. Dat was het spel, weet je. Hey!
ik dacht dat ie toondoof wasquote:Op maandag 16 juni 2008 18:18 schreef Lobasca het volgende:
Brian stond alleen maar als een idioot tegen je te blehren:'" IK DOE TOCH NIKS, IK DOE TOCH NIKS".
In verschillende toonhoogtes, dat dan weer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |