abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59437897
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:02 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Riri poste alleen maar over Huub en zijn haat.Elke post ging over Huub huub huub.Mijn posten gingen nooit elke keer over Brian hoe stom hij wel niet was.Lex is nooit weggepest en dat was een echte Brianfan.Maar die schreef ook gewoon over de rest van de miljonairs .En ik heb Riri echt niet weggepest.
Natuurlijk heb je dat niet gedaan.
Maar het is blijkbaar voor sommigen het leukste wat er is om precies het tegenovergestelde te beweren
van wat er op dat moment gepost wordt, en dan veel woorden erin verwerken zoals: huisvrouwtjes, groupies, en Huubsoppers. Succes gegarandeerd!
Ze zetten hun post neer en leunen dan tevreden achterover om af te wachten hoe de reacties zijn
  maandag 16 juni 2008 @ 18:09:42 #202
2018 PC eend
relativist
pi_59437914
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:02 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Riri poste alleen maar over Huub en zijn haat.Elke post ging over Huub huub huub.Mijn posten gingen nooit elke keer over Brian hoe stom hij wel niet was.Lex is nooit weggepest en dat was een echte Brianfan.Maar die schreef ook gewoon over de rest van de miljonairs .En ik heb Riri echt niet weggepest.
Misschien moet je niet alles op jezelf betrekken

En T-lex is de enige die gedoogd werd er zijn meer voorbeelden van mensen die wel weggepest werden, die vonden meestal na een paar bans onderdak bij vol.
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  maandag 16 juni 2008 @ 18:09:49 #203
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59437921
hondjes, en die klokkenluider, jullie zitten er zover naast dat het lachwekkend is.... haha, af en toe moesten we nieuwe regels tekenen (regels veranderden nog wel eens) dat was wat je hoorde of er wat getekend was of niet, hahahaha scripts, exit strategien, rollen, geld krijgen voor je rol, niets van dat alles,

het is wel leuk bedacht en inderdaad veel interessanter dan de waarheid...... Remco van Westerlo in Algemeen Dagblad, die vertelt echt precies hoe het zit, ongeveer grtz Huub
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_59437963
En wat hield 'oliebollen' dan in? hhhmmm...
Dolf is de baas
Insaantje
pi_59437971
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:08 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ze hadden haar eerder al een keer in de vijver gegooit, en haar reactie was alsof het haar niks deed.
Ze zei letterlijk: nou als dit alles is, gooi me er dan nog maar een paar keer in.
De andere wilden haar die woorden in haar gezicht gooien, door het idd nog een keer te doen, maar Lieke vond het toch niet zo leuk en had haar zender goed vast gemaakt, daar volgde die worsteling dan ook door.

Maar de groupies zagen er echt een poging tot aanranding in, sommige zagen Natasia Lieke echt wurgen en ze maakte er zoveel ophef over dat het zelfs nova haalde
Lieke en huub hebben (waarschijnlijk nav kaarten die ze hierover kregen) die situatie zelf ook opgeblazen, waarschijnlijk om de kijker te beinvloeden (spel spelen dus) en misschien ook wel omdat ze er op dat moment echt pissig over waren dat het toch een beetje uit de hand liep, maar Lieke heeft later zelf toegegeven dat die situatie overtrokken was

En die groupies die ervoor zorgde dat het nova haalde, dat zijn de wereldvreemde, compleet ontspoorde, groupies zonder leven
Nou ja, ik zie dat toch een beetje anders dan jij.
Ik vond de hele situatie erg bedreigend en een beschamende vertoning.
Jaap die Huub vasthield, die speelde daarin ook een kwalijke rol.
En dat Lieke het achteraf goedpraatte, dat heeft misschien te maken met het feit dat ze nu zo dik met Amanda is, denk je ook niet?
  maandag 16 juni 2008 @ 18:13:59 #206
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59438003
heeft lieke dat goedgepraat??????????

oh my fokking god, dat wil ik eerst zien of lezen voordat ik dat geloof!
Nil Volentibus Arduum
pi_59438030
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:13 schreef Huubdgk het volgende:

Dat was het spel, Huub. Dat begrijp je toch zeker wel?
Go hard or go home
pi_59438037
Huub van Ballegooy, hallo.
pi_59438040
quote:

Ze heeft gezegd dat de hele zaak wat opgeblazen is.
  maandag 16 juni 2008 @ 18:15:54 #210
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59438046
Lieke en Huub hebben dat opgeblazen? Blurk ben je wel goed bij je hoofd? Heb zelf de foto's gemaakt van de blauwe plekker waar Lieke onderzat daarna, Brian die mij aanvalt terwijl ik wordt vastgehouden door Jaap, daarna toen Jaap mij losliet en ik Lieke wilde redden Brian die mij pootje haakt zodat ik over dat tafeltje heen kletter met allemaal glas?

Ga mij nu niet vertellen dat wij dat opgeblazen hebben, gasten mogen blij zijn dat ik ze niet allemaal in hun slaap vermoord heb, mooie mafkees
Nil Volentibus Arduum
pi_59438054
quote:

en jij maar blijven zeggen......Lieke lijkt me een leuke meid.....
pi_59438058
Ik wil ook in Hilversum wonen.
pi_59438062
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:15 schreef Huubdgk het volgende:
Lieke en Huub hebben dat opgeblazen? Blurk ben je wel goed bij je hoofd? Heb zelf de foto's gemaakt van de blauwe plekker waar Lieke onderzat daarna, Brian die mij aanvalt terwijl ik wordt vastgehouden door Jaap, daarna toen Jaap mij losliet en ik Lieke wilde redden Brian die mij pootje haakt zodat ik over dat tafeltje heen kletter met allemaal glas?

Ga mij nu niet vertellen dat wij dat opgeblazen hebben, gasten mogen blij zijn dat ik ze niet allemaal in hun slaap vermoord heb, mooie mafkees
Dat zegt Blurk niet en als ze dat al zegt dan is het sarcastisch.
Go hard or go home
pi_59438084
Oi Huub! Blurk reageert enkel op die post.
Go hard or go home
pi_59438089
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:12 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Nou ja, ik zie dat toch een beetje anders dan jij.
Ik vond de hele situatie erg bedreigend en een beschamende vertoning.
Jaap die Huub vasthield, die speelde daarin ook een kwalijke rol.
En dat Lieke het achteraf goedpraatte, dat heeft misschien te maken met het feit dat ze nu zo dik met Amanda is, denk je ook niet?
Dat Huub vasthouden vond ik nog kwalijker dan wat ze bij Lieke deden,als het dan echt om die zender ging.Huub werd vastgehouden door Jaap en ondertussen zag Brian zijn kans om weer te knijpen en hem pootje te haken.Waren geen mooie beelden
pi_59438096
quote:

Hallo ik zeg dat niet Huub.
Dan moet je bij PC-Eend zijn.
pi_59438101
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:08 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ze hadden haar eerder al een keer in de vijver gegooit, en haar reactie was alsof het haar niks deed.
Ze zei letterlijk: nou als dit alles is, gooi me er dan nog maar een paar keer in.
De andere wilden haar die woorden in haar gezicht gooien, door het idd nog een keer te doen, maar Lieke vond het toch niet zo leuk en had haar zender goed vast gemaakt, daar volgde die worsteling dan ook door.

Maar de groupies zagen er echt een poging tot aanranding in, sommige zagen Natasia Lieke echt wurgen en ze maakte er zoveel ophef over dat het zelfs nova haalde
Lieke en huub hebben (waarschijnlijk nav kaarten die ze hierover kregen) die situatie zelf ook opgeblazen, waarschijnlijk om de kijker te beinvloeden (spel spelen dus) en misschien ook wel omdat ze er op dat moment echt pissig over waren dat het toch een beetje uit de hand liep, maar Lieke heeft later zelf toegegeven dat die situatie overtrokken was

En die groupies die ervoor zorgde dat het nova haalde, dat zijn de wereldvreemde, compleet ontspoorde, groupies zonder leven
Vind je het ook normaal dat ze haar ongevraagd aan het uitkleden waren?
  maandag 16 juni 2008 @ 18:18:20 #218
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59438102
ik hoop dat de term 6-2 na Nederland - Roemenie een andere betekenis krijgt..
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_59438104
pi_59438110
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:18 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Dat vond zij achteraf niet zo erg. Dat was het spel, weet je. Hey!
Go hard or go home
pi_59438118
Brian stond alleen maar als een idioot tegen je te blehren:'" IK DOE TOCH NIKS, IK DOE TOCH NIKS".
In verschillende toonhoogtes, dat dan weer wel
Dolf is de baas
Insaantje
  maandag 16 juni 2008 @ 18:19:07 #222
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59438126
oh Lieke heeft dat in de kooi goedgepraat, oke ik dacht daarna,

typisch van haar dat goedpraten,

ze heeft weet ik niet hoeveel gesprekken met psychologen daarover gehad, zovaak bij mij in mijn armen uitgehuild daarover, hoe ze nu met iedereen moest omgaan, nachtenlang heb ik haar getroost. Daarna voor het spel het goedpraten en vriendinnen worden met hen...pffff typical
Nil Volentibus Arduum
pi_59438128
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:18 schreef noekje het volgende:

[..]

Dat vond zij achteraf niet zo erg. Dat was het spel, weet je. Hey!
doe je ding
pi_59438131
dus iedereen was werkzaam bij talpa....hoorde anders , dat je sinds in december niet meer getekend hebt.....
en hoe kan rtl dan zeggen...we geven alleen de beelden door...talpa blijft verantwoordelijk.....
en dat jij niet meer terug wilde na...je jaardag...en een baan aangeboden kreeg...maar terug moest.....
zijn even een paar dingen...en wat die klokkenluider zegt..is onzin......klopt.....maar ga niet zeggen...dat lieke de toneelhaak niet had...want ..haha...ook wij zien wel eens wat...of horen iets...
pi_59438150
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:18 schreef Lobasca het volgende:
Brian stond alleen maar als een idioot tegen je te blehren:'" IK DOE TOCH NIKS, IK DOE TOCH NIKS".
In verschillende toonhoogtes, dat dan weer wel
ik dacht dat ie toondoof was
pi_59438155
quote:

Was Pc eend die dat zei Huub.
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2008 @ 18:20:45 #227
128220 Peter6000
pi_59438173
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:19 schreef hondjes het volgende:
dus iedereen was werkzaam bij talpa....hoorde anders , dat je sinds in december niet meer getekend hebt.....
en hoe kan rtl dan zeggen...we geven alleen de beelden door...talpa blijft verantwoordelijk.....
en dat jij niet meer terug wilde na...je jaardag...en een baan aangeboden kreeg...maar terug moest.....
zijn even een paar dingen...en wat die klokkenluider zegt..is onzin......klopt.....maar ga niet zeggen...dat lieke de toneelhaak niet had...want ..haha...ook wij zien wel eens wat...of horen iets...
...

maandag 16 juni 2008 @ 18:21:09 #228
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59438184
sorry blurk, excuses
dan is pc eend toe aan een nieuw brein
(nu wel de goeie )
Nil Volentibus Arduum
pi_59438189
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ik dacht dat ie toondoof was
allemaal script, werd 'ie goed voor betaald
Dolf is de baas
Insaantje
  maandag 16 juni 2008 @ 18:21:28 #230
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59438190
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:19 schreef Huubdgk het volgende:

ze heeft weet ik niet hoeveel gesprekken met psychologen daarover gehad, zovaak bij mij in mijn armen uitgehuild daarover, hoe ze nu met iedereen moest omgaan, nachtenlang heb ik haar getroost. Daarna voor het spel het goedpraten en vriendinnen worden met hen...pffff typical
wat ik wel het meest erge vond is het groepsgesprek met de psycholoog, waar in Lieke werd verweten dat ze agressie uitlokte.. jij sprak dat ook niet tegen.. of had je niet echt door wat er gaande was? dat moment was echt te genant voor woorden
  maandag 16 juni 2008 @ 18:21:33 #231
2018 PC eend
relativist
pi_59438195
quote:

Ze heeft dacht ik zelfs gezegd dat het ook deels haar schuld was
Je moet zelf ook weten dat de redactie naar de media sprak van een uit de hand gelopen akkefietje, waarbij iemand werd geprobeerd in het water te gooien, of ga je nu beweren dat lieke dit van de redactie moest zeggen als een soort van damage control om een echte aanranding te verdoezelen
  maandag 16 juni 2008 @ 18:21:35 #232
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59438198
Later toen Lieke zo duidelijk baalde overkwan dat Lieke nooit zo populair zou worden als Huub heb ik echt gedacht dat ze die "aanranding" uiteindelijk helemaal niet erg heeft gevonden.Kon ze weer de :sterke " vrouw uithangen....Misschien heb ik het mis..Enfin,gelukkig hoef ik knipperknipje nooit meer te zien..
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  maandag 16 juni 2008 @ 18:22:37 #233
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59438230
Lieke had de toneelhaak niet, sterker nog ze vonden het echt jammer dat Lieke niet bleef, want ze leverde enorm goede televisie, misschien vervelend voor de streamers huub lieke vete, maar lieke leverde veel, ruzie, nieuwe romance, ook publiekslieveling, zieke moeder, ga zo maar door....

lieke heeft niet de toneelhaak gekregen
Nil Volentibus Arduum
  maandag 16 juni 2008 @ 18:22:44 #234
2018 PC eend
relativist
pi_59438234
quote:
gasten mogen blij zijn dat ik ze niet allemaal in hun slaap vermoord heb, mooie mafkees
  † In Memoriam † maandag 16 juni 2008 @ 18:22:50 #235
128220 Peter6000
pi_59438236
Huub, ga je vanavond weer drinken, of las je een alcoholloze dag in vandaag?
pi_59438260
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:21 schreef Huubdgk het volgende:
sorry blurk, excuses
(nu wel de goeie )
Het valt ook niet mee. Je hebt de hele opkomst van internet niet meegemaakt.
Dat leer je niet zomaar even in 6 weken een maand.
Go hard or go home
pi_59438268
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:21 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ze heeft dacht ik zelfs gezegd dat het ook deels haar schuld was
Je moet zelf ook weten dat de redactie naar de media sprak van een uit de hand gelopen akkefietje, waarbij iemand werd geprobeerd in het water te gooien, of ga je nu beweren dat lieke dit van de redactie moest zeggen als een soort van damage control om een echte aanranding te verdoezelen
Ome John had het geen eens gezien zei hij bij Katja.Hij wist effe niet wat hij met de beelden aan moest.
  maandag 16 juni 2008 @ 18:24:19 #238
2018 PC eend
relativist
pi_59438280
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:18 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Ze probeerde die zender los te krijgen, die ze om haar BH gewikkeld had
pi_59438292
'Woar is mijn sluppr'. Dat was de eerste keer hoorde dat je een Overijssels-accentje had Huub. Respect.
  maandag 16 juni 2008 @ 18:24:57 #240
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59438303
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:22 schreef Huubdgk het volgende:
Lieke had de toneelhaak niet, sterker nog ze vonden het echt jammer dat Lieke niet bleef, want ze leverde enorm goede televisie, misschien vervelend voor de streamers huub lieke vete, maar lieke leverde veel, ruzie, nieuwe romance, ook publiekslieveling, zieke moeder, ga zo maar door....

lieke heeft niet de toneelhaak gekregen
idd
pi_59438325
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:24 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ja, die blauwe plekken op haar benen. Dat kwam omdat er een cam in haar dij was gezet, die mocht niet nat worden.Kom nou toch. Het was walgelijk wat daar gebeurde.
Go hard or go home
  maandag 16 juni 2008 @ 18:25:47 #242
2018 PC eend
relativist
pi_59438329
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:19 schreef Huubdgk het volgende:

Jij bent zelf ook een huubgroupie die het spel nog niet kan loslaten
  maandag 16 juni 2008 @ 18:27:24 #243
2018 PC eend
relativist
pi_59438371
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:21 schreef Huubdgk het volgende:
sorry blurk, excuses
(nu wel de goeie )
Flikker op man, je valt nu een user aan
En ik had begrepen dat huubfans daar niet van gediend zijn
pi_59438387
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:27 schreef PC eend het volgende:

[..]

... ....
Go hard or go home
pi_59438405
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:24 schreef PC eend het volgende:

[..]

O, ok, dan is het inderdaad heel normaal.
pi_59438418
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:27 schreef PC eend het volgende:

[..]

Als ze maar de goede aanvallen is het prima
pi_59438435
vreemd...huub ...heb zelf een memo gezien.....dus....
  maandag 16 juni 2008 @ 18:31:03 #248
2018 PC eend
relativist
pi_59438443
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:25 schreef noekje het volgende:

[..]

Ja, die blauwe plekken op haar benen. Dat kwam omdat er een cam in haar dij was gezet, die mocht niet nat worden.Kom nou toch. Het was walgelijk wat daar gebeurde.
Ik zeg toch ook dat het uit de hand liep
Maar het was toch echt meer een poging om iemand in het zwembad te gooien dan een aanranding
pi_59438458
quote:
Op maandag 16 juni 2008 18:25 schreef noekje het volgende:

[..]

Het was echt afschuwelijk, ik kon er gewoon niet goed naar kijken, als het later nog weleens voorbij kwam werd ik er iedere keer weer beroerd van.
En dat Jaap Huub vasthield, dat vond ik echt heel erg smerig.

[sub] okee Huub, excuses aanvaard, kan gebeuren, en een nieuw brein is nooit weg natuurlijk sub]
  maandag 16 juni 2008 @ 18:31:49 #250
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59438465
het was geen sexuele aanranding, bh bandje zender, thats all,

dus we hebben allebei het verhaal van sexuele aanranding tegengesproken want dat was NIET de waarheid, vollop komkommertijd dus alle media sprong er boven op, en het had dus niets met groepsaanranding te maken,

Het was wel laag bij de grond, concentratie kamp achtige, jezelf in de groep verschuilende, achteraf geen verantwoordelijkheid voor nemende, beestachtig gedrag...

ja gouden kooi maakte vaak het goede in de mens los

Er is maar 1 iemand die daar ooit achteraf op is terugekomen, mogen jullie raden wie dat was, Amanda zij bij het krijgen van de boete, dat was mij graag 1000 euro waard :S oordeel zelf..... en eerlijk? soms droom ik nog van die 6-2, die ervaring was ook directe inleiding van mijn flipmoment 5 januari, toen die russen, mikey selene, brian en amanda van alle konten begonnen te schreeuwen,

bizar he

ach ja, zo maak je wat mee af en toe
Nil Volentibus Arduum
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')