Natuurlijk heb je dat niet gedaan.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Riri poste alleen maar over Huub en zijn haat.Elke post ging over Huub huub huub.Mijn posten gingen nooit elke keer over Brian hoe stom hij wel niet was.Lex is nooit weggepest en dat was een echte Brianfan.Maar die schreef ook gewoon over de rest van de miljonairs .En ik heb Riri echt niet weggepest.
Misschien moet je niet alles op jezelf betrekkenquote:Op maandag 16 juni 2008 18:02 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Riri poste alleen maar over Huub en zijn haat.Elke post ging over Huub huub huub.Mijn posten gingen nooit elke keer over Brian hoe stom hij wel niet was.Lex is nooit weggepest en dat was een echte Brianfan.Maar die schreef ook gewoon over de rest van de miljonairs .En ik heb Riri echt niet weggepest.
Nou ja, ik zie dat toch een beetje anders dan jij.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hadden haar eerder al een keer in de vijver gegooit, en haar reactie was alsof het haar niks deed.
Ze zei letterlijk: nou als dit alles is, gooi me er dan nog maar een paar keer in.
De andere wilden haar die woorden in haar gezicht gooien, door het idd nog een keer te doen, maar Lieke vond het toch niet zo leuk en had haar zender goed vast gemaakt, daar volgde die worsteling dan ook door.
Maar de groupies zagen er echt een poging tot aanranding in, sommige zagen Natasia Lieke echt wurgen en ze maakte er zoveel ophef over dat het zelfs nova haalde
Lieke en huub hebben (waarschijnlijk nav kaarten die ze hierover kregen) die situatie zelf ook opgeblazen, waarschijnlijk om de kijker te beinvloeden (spel spelen dus) en misschien ook wel omdat ze er op dat moment echt pissig over waren dat het toch een beetje uit de hand liep, maar Lieke heeft later zelf toegegeven dat die situatie overtrokken was
En die groupies die ervoor zorgde dat het nova haalde, dat zijn de wereldvreemde, compleet ontspoorde, groupies zonder leven
Dat was het spel, Huub. Dat begrijp je toch zeker wel?quote:Op maandag 16 juni 2008 18:13 schreef Huubdgk het volgende:
heeft lieke dat goedgepraat??????????
oh my fokking god, dat wil ik eerst zien of lezen voordat ik dat geloof!
Ze heeft gezegd dat de hele zaak wat opgeblazen is.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:13 schreef Huubdgk het volgende:
en jij maar blijven zeggen......Lieke lijkt me een leuke meid.....quote:Op maandag 16 juni 2008 18:13 schreef Huubdgk het volgende:
Dat zegt Blurk niet en als ze dat al zegt dan is het sarcastisch.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:15 schreef Huubdgk het volgende:
Lieke en Huub hebben dat opgeblazen? Blurk ben je wel goed bij je hoofd? Heb zelf de foto's gemaakt van de blauwe plekker waar Lieke onderzat daarna, Brian die mij aanvalt terwijl ik wordt vastgehouden door Jaap, daarna toen Jaap mij losliet en ik Lieke wilde redden Brian die mij pootje haakt zodat ik over dat tafeltje heen kletter met allemaal glas?
Ga mij nu niet vertellen dat wij dat opgeblazen hebben, gasten mogen blij zijn dat ik ze niet allemaal in hun slaap vermoord heb, mooie mafkees
Dat Huub vasthouden vond ik nog kwalijker dan wat ze bij Lieke deden,als het dan echt om die zender ging.Huub werd vastgehouden door Jaap en ondertussen zag Brian zijn kans om weer te knijpen en hem pootje te haken.Waren geen mooie beeldenquote:Op maandag 16 juni 2008 18:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie dat toch een beetje anders dan jij.
Ik vond de hele situatie erg bedreigend en een beschamende vertoning.
Jaap die Huub vasthield, die speelde daarin ook een kwalijke rol.
En dat Lieke het achteraf goedpraatte, dat heeft misschien te maken met het feit dat ze nu zo dik met Amanda is, denk je ook niet?
Hallo ik zeg dat niet Huub.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:15 schreef Huubdgk het volgende:
Lieke en Huub hebben dat opgeblazen? Blurk ben je wel goed bij je hoofd? Heb zelf de foto's gemaakt van de blauwe plekker waar Lieke onderzat daarna, Brian die mij aanvalt terwijl ik wordt vastgehouden door Jaap, daarna toen Jaap mij losliet en ik Lieke wilde redden Brian die mij pootje haakt zodat ik over dat tafeltje heen kletter met allemaal glas?
Ga mij nu niet vertellen dat wij dat opgeblazen hebben, gasten mogen blij zijn dat ik ze niet allemaal in hun slaap vermoord heb, mooie mafkees
Vind je het ook normaal dat ze haar ongevraagd aan het uitkleden waren?quote:Op maandag 16 juni 2008 18:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze hadden haar eerder al een keer in de vijver gegooit, en haar reactie was alsof het haar niks deed.
Ze zei letterlijk: nou als dit alles is, gooi me er dan nog maar een paar keer in.
De andere wilden haar die woorden in haar gezicht gooien, door het idd nog een keer te doen, maar Lieke vond het toch niet zo leuk en had haar zender goed vast gemaakt, daar volgde die worsteling dan ook door.
Maar de groupies zagen er echt een poging tot aanranding in, sommige zagen Natasia Lieke echt wurgen en ze maakte er zoveel ophef over dat het zelfs nova haalde
Lieke en huub hebben (waarschijnlijk nav kaarten die ze hierover kregen) die situatie zelf ook opgeblazen, waarschijnlijk om de kijker te beinvloeden (spel spelen dus) en misschien ook wel omdat ze er op dat moment echt pissig over waren dat het toch een beetje uit de hand liep, maar Lieke heeft later zelf toegegeven dat die situatie overtrokken was
En die groupies die ervoor zorgde dat het nova haalde, dat zijn de wereldvreemde, compleet ontspoorde, groupies zonder leven
Dat vond zij achteraf niet zo erg. Dat was het spel, weet je. Hey!quote:Op maandag 16 juni 2008 18:18 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Vind je het ook normaal dat ze haar ongevraagd aan het uitkleden waren?
doe je dingquote:Op maandag 16 juni 2008 18:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat vond zij achteraf niet zo erg. Dat was het spel, weet je. Hey!
ik dacht dat ie toondoof wasquote:Op maandag 16 juni 2008 18:18 schreef Lobasca het volgende:
Brian stond alleen maar als een idioot tegen je te blehren:'" IK DOE TOCH NIKS, IK DOE TOCH NIKS".
In verschillende toonhoogtes, dat dan weer wel
Was Pc eend die dat zei Huub.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:15 schreef Huubdgk het volgende:
...quote:Op maandag 16 juni 2008 18:19 schreef hondjes het volgende:
dus iedereen was werkzaam bij talpa....hoorde anders , dat je sinds in december niet meer getekend hebt.....
en hoe kan rtl dan zeggen...we geven alleen de beelden door...talpa blijft verantwoordelijk.....
en dat jij niet meer terug wilde na...je jaardag...en een baan aangeboden kreeg...maar terug moest.....
zijn even een paar dingen...en wat die klokkenluider zegt..is onzin......klopt.....maar ga niet zeggen...dat lieke de toneelhaak niet had...want ..haha...ook wij zien wel eens wat...of horen iets...
allemaal script, werd 'ie goed voor betaaldquote:Op maandag 16 juni 2008 18:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik dacht dat ie toondoof was
wat ik wel het meest erge vond is het groepsgesprek met de psycholoog, waar in Lieke werd verweten dat ze agressie uitlokte.. jij sprak dat ook niet tegen.. of had je niet echt door wat er gaande was? dat moment was echt te genant voor woordenquote:Op maandag 16 juni 2008 18:19 schreef Huubdgk het volgende:
oh Lieke heeft dat in de kooi goedgepraat, oke ik dacht daarna,
typisch van haar dat goedpraten,
ze heeft weet ik niet hoeveel gesprekken met psychologen daarover gehad, zovaak bij mij in mijn armen uitgehuild daarover, hoe ze nu met iedereen moest omgaan, nachtenlang heb ik haar getroost. Daarna voor het spel het goedpraten en vriendinnen worden met hen...pffff typical
Ze heeft dacht ik zelfs gezegd dat het ook deels haar schuld wasquote:Op maandag 16 juni 2008 18:13 schreef Huubdgk het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2008 18:15 schreef Huubdgk het volgende:
gasten mogen blij zijn dat ik ze niet allemaal in hun slaap vermoord heb, mooie mafkees
Het valt ook niet mee. Je hebt de hele opkomst van internet niet meegemaakt.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:21 schreef Huubdgk het volgende:
sorry blurk, excuses
dan is pc eend toe aan een nieuw brein
(nu wel de goeie)
Ome John had het geen eens gezien zei hij bij Katja.Hij wist effe niet wat hij met de beelden aan moest.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze heeft dacht ik zelfs gezegd dat het ook deels haar schuld was
Je moet zelf ook weten dat de redactie naar de media sprak van een uit de hand gelopen akkefietje, waarbij iemand werd geprobeerd in het water te gooien, of ga je nu beweren dat lieke dit van de redactie moest zeggen als een soort van damage control om een echte aanranding te verdoezelen![]()
Ze probeerde die zender los te krijgen, die ze om haar BH gewikkeld hadquote:Op maandag 16 juni 2008 18:18 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Vind je het ook normaal dat ze haar ongevraagd aan het uitkleden waren?
iddquote:Op maandag 16 juni 2008 18:22 schreef Huubdgk het volgende:
Lieke had de toneelhaak niet, sterker nog ze vonden het echt jammer dat Lieke niet bleef, want ze leverde enorm goede televisie, misschien vervelend voor de streamers huub lieke vete, maar lieke leverde veel, ruzie, nieuwe romance, ook publiekslieveling, zieke moeder, ga zo maar door....
lieke heeft niet de toneelhaak gekregen
Ja, die blauwe plekken op haar benen. Dat kwam omdat er een cam in haar dij was gezet, die mocht niet nat worden.Kom nou toch. Het was walgelijk wat daar gebeurde.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze probeerde die zender los te krijgen, die ze om haar BH gewikkeld had
Jij bent zelf ook een huubgroupie die het spel nog niet kan loslatenquote:Op maandag 16 juni 2008 18:19 schreef Huubdgk het volgende:
oh Lieke heeft dat in de kooi goedgepraat, oke ik dacht daarna,
typisch van haar dat goedpraten,
ze heeft weet ik niet hoeveel gesprekken met psychologen daarover gehad, zovaak bij mij in mijn armen uitgehuild daarover, hoe ze nu met iedereen moest omgaan, nachtenlang heb ik haar getroost. Daarna voor het spel het goedpraten en vriendinnen worden met hen...pffff typical
Flikker op man, je valt nu een user aanquote:Op maandag 16 juni 2008 18:21 schreef Huubdgk het volgende:
sorry blurk, excuses
dan is pc eend toe aan een nieuw brein
(nu wel de goeie)
...quote:Op maandag 16 juni 2008 18:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flikker op man, je valt nu een user aan![]()
En ik had begrepen dat huubfans daar niet van gediend zijn
O, ok, dan is het inderdaad heel normaal.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze probeerde die zender los te krijgen, die ze om haar BH gewikkeld had
Als ze maar de goede aanvallen is het primaquote:Op maandag 16 juni 2008 18:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flikker op man, je valt nu een user aan![]()
En ik had begrepen dat huubfans daar niet van gediend zijn
Ik zeg toch ook dat het uit de hand liepquote:Op maandag 16 juni 2008 18:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, die blauwe plekken op haar benen. Dat kwam omdat er een cam in haar dij was gezet, die mocht niet nat worden.Kom nou toch. Het was walgelijk wat daar gebeurde.
Het was echt afschuwelijk, ik kon er gewoon niet goed naar kijken, als het later nog weleens voorbij kwam werd ik er iedere keer weer beroerd van.quote:Op maandag 16 juni 2008 18:25 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, die blauwe plekken op haar benen. Dat kwam omdat er een cam in haar dij was gezet, die mocht niet nat worden.Kom nou toch. Het was walgelijk wat daar gebeurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |