En kommerquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:18 schreef Rekkie het volgende:
kwel
Ik kan ook neuken hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:25 schreef Desii het volgende:
Waar is PC eend???
of heeft tie een poot gebroken tijdens de vogeltjes dans
*belt: 112
In de SC die geen SC heetquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:25 schreef Desii het volgende:
Waar is PC eend???
of heeft tie een poot gebroken tijdens de vogeltjes dans
*belt: 112
Ten eerste is het zijn vrouw en ten tweede is het niet waar.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:43 schreef GGMM het volgende:
Zo, dus Huub slaat z'n vriendin.
pffff you're alivequote:
Kan dit Topic niet gewoon over Huub gaan en de rest in het andere topic.Beetje verwarrend word het anders en ook niet leuk om na te lezen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:49 schreef Desii het volgende:
[..]
pffff you're alive
okeeejjj, nu kunnen we weer gaan katten tegen elkaar....
begin jij of begin ik
Dat van die SC was ook min of meer een hintquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan dit Topic niet gewoon over Huub gaan en de rest in het andere topic.Beetje verwarrend word het anders en ook niet leuk om na te lezen.
Begin huub maar te vereren met groupie-talk, misschien kan ik er wat meequote:Op donderdag 19 juni 2008 00:49 schreef Desii het volgende:
[..]
pffff you're alive
okeeejjj gevederde vriend, we kunnen weer gaan katten tegen elkaar....
begin jij of begin ik
Zou ik ook zeggen als ik Huub was.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:49 schreef rooie3 het volgende:
Ten eerste is het zijn vrouw en ten tweede is het niet waar.
Oh ja, hij slaat z'n vrouw.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ten eerste is het zijn vrouw en ten tweede is het niet waar.
Ik vind Huub een leuk jong zal even vertellen waarom... kan jij ook beginnen met je verweerquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Begin huub maar te vereren met groupie-talk, misschien kan ik er wat mee
6. Als hij z'n vrouw slaat, slaat hij erg zacht.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:12 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik vind Huub een leuk jong zal even vertellen waarom... kan jij ook beginnen met je verweer
1. Hij was meestal eerlijk.... zeker als hij onder vuur (nah jah vuur) werd genomen door zijn tegenstanders
2. Hij liet alle kanten van zichzelf zien (mooie en minder mooie) zoals in een RL-soap hoort, itt bv Jaap (die speelde bijna altijd een rol)
3. Verbaal vind ik hem erg sterk
4. Het gedoe met Lieke had tie beter op kunnen lossen (dat gedreig vond ik helemaal nix) Al kon ik wel begrijpen waar het vandaan kwam (ik denk een gevoel van onmacht op toenmalige situatie)
5. Hij heeft mooie ogen (sterk punt hé)
het waren mijn punten........ maak je eigen lijstjequote:Op donderdag 19 juni 2008 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
6. Als hij z'n vrouw slaat, slaat hij erg zacht.
Mijn lijstje was toevallig precies hetzelfde als die van jou, plus dat puntquote:Op donderdag 19 juni 2008 01:18 schreef Desii het volgende:
[..]
het waren mijn punten........ maak je eigen lijstje
of is dat te moeilijk voor je
quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn lijstje was toevallig precies hetzelfde als die van jou, plus dat punt
quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
6. Als hij z'n vrouw slaat, slaat hij erg zacht.
Het was slinkse huub, de meest sneaky speler van het spelquote:Op donderdag 19 juni 2008 01:12 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik vind Huub een leuk jong zal even vertellen waarom... kan jij ook beginnen met je verweer
1. Hij was meestal eerlijk.... zeker als hij onder vuur (nah jah vuur) werd genomen door zijn tegenstanders
Hij heeft hier zelf al te kennen gegeven dat hij prima wist hoe hij dingen off stream moest houden, denk je dat hij dat deed om alle kanten van zichzelf te laten zien of juist niet?quote:2. Hij liet alle kanten van zichzelf zien (mooie en minder mooie) zoals in een RL-soap hoort, itt bv Jaap (die speelde bijna altijd een rol)
Hij was verbaal de sterkste (al had hij wat moeite met liekequote:3. Verbaal vind ik hem erg sterk
Lieke heeft hij (ookal was het een spel) vrij schofterig behanderlt, daarom vind ik dat het hem zou sieren haar na het spel niet meer zwart te maken (aan de andere kant wil hij natuurlijk af en toe wel de groupies wat koren op de molen gevenquote:4. Het gedoe met Lieke had tie beter op kunnen lossen (dat gedreig vond ik helemaal nix) Al kon ik wel begrijpen waar het vandaan kwam (ik denk een gevoel van onmacht op toenmalige situatie)
Imo had hij het toen zo moeilijk, dat hij soms echt niet meer wist waar hij het zoeken moest en was het geen opzettelijk tv maken)
quote:5. Hij heeft mooie ogen (sterk punt hé)
1. Hij was nooit eerlijk, wat hij heeft toegegeven in eerdere topics. (alles voor het spel)quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:12 schreef Desii het volgende:
[..]
2. Hij liet alle kanten van zichzelf zien (mooie en minder mooie) zoals in een RL-soap hoort, itt bv Jaap (die speelde bijna altijd een rol)
4. Het gedoe met Lieke had tie beter op kunnen lossen (dat gedreig vond ik helemaal nix) Al kon ik wel begrijpen waar het vandaan kwam (ik denk een gevoel van onmacht op toenmalige situatie)
Imo had hij het toen zo moeilijk, dat hij soms echt niet meer wist waar hij het zoeken moest en was het geen opzettelijk tv maken)
Maak ik zelf wel uit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik Huub was.
Maar jij was er niet bij, dus die zekerheid waarmee je dat stelt lijkt mij niet op zijn plaats.
Damn, als mensen met dit soort argumenten gaan komen is deze discussie mij toch wat te hoog gegrepen.quote:
het is wel opmerkelijk ja dat de fans van Huub het niveau hebben van zn toenmalige tegenstandersquote:Op donderdag 19 juni 2008 01:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Damn, als mensen met dit soort argumenten gaan komen is deze discussie mij toch wat te hoog gegrepen.
Volgens JdM waren alle kandidaten bovengemiddeld intelligent....quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:52 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
het is wel opmerkelijk ja dat de fans van Huub het niveau hebben van zn toenmalige tegenstanders![]()
so.. how 'bout them Yankees..?
Als je ze met groep 3 van basisschool 'de slome leerling' vergelijkt geloof ik best dat dat waar kan zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens JdM waren alle kandidaten bovengemiddeld intelligent....
Vergeet niet dat ze in een extreem stressvolle situatie zaten, wat makkelijk tot excessen kan leiden...quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je ze met groep 3 van basisschool 'de slome leerling' vergelijkt geloof ik best dat dat waar kan zijn.
Ik ben het een keer met je eensquote:Op donderdag 19 juni 2008 01:58 schreef rooie3 het volgende:
Neehee, doe dit nu niet
Geen gebash, OK?
psssssssssss zal ik je een geheimpje vertellen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 05:31 schreef Poezewoes het volgende:
Lekker simpel jij hebt een roze bril op inzake Jaap, ik lees jouw berichten altijd met kromme tenen!
Jij kunt wel katten over Huub is je goed recht, maar doe dat dan eerlijk!
Dat Jaap gewonnen heeft komt omdat de Huubfans massaal op Jaap gingen stemmen omdat ze het Brian niet gunden, maar of jaap een terechte winnaar is dat is nog maar de vraag, wel de lompste alleen aanzichzelf denkende aso, die iedere keer dezelfde kunstjes vertoont het is nog maar de vraag of nederland daar op zit te wachten op een olifant in de porseleinkast!
Oh dat vroeg ik ook nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 08:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, en we weten niet wat hij aan heeft vandaag en wat hij gaat eten.
Waarschijnlijk niets, die ligt nog steeds op 1 oorquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh dat vroeg ik ook niet
Maar jij weet natuurlijk wat die vetklep vandaag aan heeft?
Hey, dit is een topic over Huub!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:10 schreef Poezewoes het volgende:
Sterker nog LS zal het wel voor hem klaar gelegt hebben Jaap zijn kleding!!
Ah vandaar dat Huub gister in Apeldoorn ging eten, is vlak bij het huisje op de hei van Coraquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En Huub zal nog wel even uitslapen, want hij is vannacht anaal door Jaap verwend. Maar je moet me beloven dat je dat niet door gaat vertellen. Want het moet een geheim blijven dat Jaap een tuinkabouter heeft geneukt.
Dus pleaseeeeeee mondje dicht he?
Jawel, de koran is inmiddels weer keurig opgeborgen!quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:53 schreef Copycat het volgende:
Is Huub eigenlijk nog gesignaleerd of loopt noekje inmiddels al dagen met d'r tieten bloot?
Zijn dat jouw natte dromen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hey, dit is een topic over Huub!!!
En Huub zal nog wel even uitslapen, want hij is vannacht anaal door Jaap verwend. Maar je moet me beloven dat je dat niet door gaat vertellen. Want het moet een geheim blijven dat Jaap een tuinkabouter heeft geneukt.
Dus pleaseeeeeee mondje dicht he?
Je kon al weten waar hij woondequote:Op donderdag 19 juni 2008 09:45 schreef noekje het volgende:
Jaap woont nu toch ook ergens in de buurt van Hilversum? Dat heb ik ergens gelezen, weet alleen niet meer waar.
6. Hij heeft een hele lekkere broerquote:Op donderdag 19 juni 2008 01:12 schreef Desii het volgende:
[..]
Heb je hem geproeft dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:09 schreef petraa het volgende:
[..]
6. Hij heeft een hele lekkere broer![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:45 schreef noekje het volgende:
Jaap woont nu toch ook ergens in de buurt van Hilversum? Dat heb ik ergens gelezen, weet alleen niet meer waar.
In de Party staat een artikel. Andries en Joop zijn langs geweest ergens in Gelderland. Jaap woont samen met Cora in een caravan. De 14.000 euro bank van Jan des Bouvrie en een gedeelte van de boxspring staan er in. Hij heeft van al dat geld dat hij heeft gewonnen enkel een dvd-recorder gekocht. Hij wil zo min mogelijk uitgeven want hij wil rijk blijven. Hij wil zoveel mogelijk gratis krijgen. Hij rijdt inmiddels een gesponserde auto.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:45 schreef noekje het volgende:
Mooi! Zie, hoef ik toch niet op zijn site te kijken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
BRIELLE -
Jaap maakt een praatje en hoort verhalen over oude bekenden van hem. Sinds zaterdagavond is hij bij zijn moeder in Brielle. Voor een paar dagen, want hij woont samen met zijn vriendin Cora in de omgeving van Hilversum. Gistermiddag waagde hij zich voor het eerst de drukke Brielse vesting in. En dat heeft hij geweten. Op weg naar zijn oude sportschool Dorsman komt 'Terror Jaap' geen stap verder.
Knip
Bron: Telegraaf
Wat een raar menneke is het toch.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:39 schreef schatje het volgende:
[..]
In de Party staat een artikel. Andries en Joop zijn langs geweest ergens in Gelderland. Jaap woont samen met Cora in een caravan. De 14.000 euro bank van Jan des Bouvrie en een gedeelte van de boxspring staan er in. Hij heeft van al dat geld dat hij heeft gewonnen enkel een dvd-recorder gekocht. Hij wil zo min mogelijk uitgeven want hij wil rijk blijven. Hij wil zoveel mogelijk gratis krijgen. Hij rijdt inmiddels een gesponserde auto.
Jaap vindt het niet zo leuk om herkent te worden, maar realiseert dat het erbij hoort. Mensen die van de zijkanten iets naar hem roepen negeert hij. Hij gaat alleen in op mensen die hem van voren benaderen. Soms probeert ie weg te rennen als mensen naar hem roepen, maar dan halen ze hem snel in.
Hij zag er ook niet zo blij uit op die foto's in de Party.quote:
Je mag hem alleen van voren benaderen anders negeert hij je. Hij lult hoor. Hij wil nog steeds de pseudo psycho neer gaan zetten omdat hij dan een soort van freak wordt waarvan je niet weet wat je kan verwachten. Alles voor de kijkcijfers.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:00 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij zag er ook niet zo blij uit op die foto's in de Party.
Mijn scanner is kapoet, anders had ik ff gescand.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hallo, hier niet mekkeren over Jaap![]()
Dit is een Huub topic
Die vent is gewoon gestoord!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:38 schreef noekje het volgende:
Hij wil geen 80 kilo afvallen want dan is het 'Jaap-effect' weg. Godsalletering zeg. Die moet toch ook echt nodig met zijn poten op de grond komen. Wat een waanwereld.
Ik heb geen goed gevoel bij het toekomstbeeld van Jaap. Maar ik ben dan ook geen gevoelsmens.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:38 schreef noekje het volgende:
Hij wil geen 80 kilo afvallen want dan is het 'Jaap-effect' weg. Godsalletering zeg. Die moet toch ook echt nodig met zijn poten op de grond komen. Wat een waanwereld.
Het is een luie flikker die geen ruggengraat heeft om af te vallen. Dit is weer mooi een excuus voor hem.quote:
Jaap is echt gek, daar zal je mee samenwonen. CORA is in mijn ogen ook niet fris hoor, miljonair of niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:38 schreef noekje het volgende:
Huub zal best naast zijn vele etentje, nog andere dingen te doen hebben.quote:
ach wat wtene we van Jaap, hoe zou hij zijn als hij alleen is met Cora??quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap is echt gek, daar zal je mee samenwonen. CORA is in mijn ogen ook niet fris hoor, miljonair of niet.
Dat moet dat maar hier gebeuren. Ik sleep dat bericht dan wel hierheen en dan gaat die het hier maar doen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:46 schreef beequeen het volgende:
@Noekje, even een vraagje van huishoudelijke aard.
Hoe zit het met het jureren van het fotopielgedoe nu Huub daar niet meer kan kijken, áls hij nog terugkomt that is.
Dat is mooi.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:50 schreef noekje het volgende:
Dat moet dat maar hier gebeuren. Ik sleep dat bericht dan wel hierheen en dan gaat die het hier maar doen.
Wat laat die jongen het afweten, zeg.Ik wil mijn sms-je terug!
Hij gaf gisteren toch al een stille hintquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is mooi.![]()
Tsja, ik begrijp er niks van, misschien zijn we te ongeduldig.
Ik ga wat boodschapjes doen, laterzzz.
Er valt een hoop aan te merken op Jaap, maar niet dat hij een luie flikker is. De laatste twee jaar DGK kijken hebben mij geleerd dat hij als enige echt actief bezig was. Waarmee zal dan de vervolgvraag zijn, welnu, laat ik u meenemen in de DGK activiteiten van Jaap.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Het is een luie flikker die geen ruggengraat heeft om af te vallen. Dit is weer mooi een excuus voor hem.
Het grote Jaap effect. Het enige effect is, dat hij zo dood neer kan vallen. Ik snap dat niet.
Kan kloppen, zag hem al een paar keer lopen in Nunspeet. Freakshow Jaapquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
By the way, Jaap woont hier bij mij om de hoek, ik dacht Hierden (een paar kilometer ten noordoosten van Harderwijk)
ze wonen toch gewoon in het bungalowpark van Cora haar ouders??quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
By the way, Jaap woont hier bij mij om de hoek, ik dacht Hierden (een paar kilometer ten noordoosten van Harderwijk)
Mayday daar verbaas ik me dus echt over!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:20 schreef noekje het volgende:
Mayday?
Op de laatste avond in de villa hadden ze het al over Spanje. Wel leuk voor ze.
Jups, en dat zat volgens mij in Hierdenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:25 schreef blomst het volgende:
[..]
ze wonen toch gewoon in het bungalowpark van Cora haar ouders??
de hoefstal of zoiets
Kijk, nu komen we ergens. Je onderschrijft inmiddels al dat hij slim en hardwerkend isquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:19 schreef noekje het volgende:
Afvallen lukt best aardig als je wat minder in je mond propt. Sociaal, genetisch of niet, hij kan er wel wat aan doen. Nu lees ik nergens waarom hij die 80 kilo dan nodig heeft, slim en hardwerkend als hij is.
Ben blij dat jij het onderschrijft dat zijn handelsmerk een zwak excuus is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we ergens. Je onderschrijft inmiddels al dat hij slim en hardwerkend is![]()
Ja, hij zou moeten afvallen! Dat hij gebruikt als handelsmerk is het afwentelen van z'n probleem oftewel verschuilen.
De sombere economische vooruitzichten! Aandelenkoersen gaan binnenkort down the drain, grondstofprijzen rijzen de pan uit, inflatie is gierend aan het oplopen.quote:
Nederland heeft er in elk geval een heavy-duty exportproduct bij. Altijd fijn in tijden van inflatie.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De sombere economische vooruitzichten! Aandelenkoersen gaan binnenkort down the drain, grondstofprijzen rijzen de pan uit, inflatie is gierend aan het oplopen.
Wat gaan we er aan doen om één en ander weer vlot te trekken
er is 2 miljoen keer gestemd.. denk je nou echt dat het handje vol nowlive fans daar een grote invloed in had??? nee dus.. die vallen daar gewoon inweg.. de trend van Jaap zn lijn was stijgend en die van Brian was dalend.. het was een kwestie van tijd voordat Jaap er dus langs ging..quote:Op donderdag 19 juni 2008 05:31 schreef Poezewoes het volgende:
Dat Jaap gewonnen heeft komt omdat de Huubfans massaal op Jaap gingen stemmen omdat ze het Brian niet gunden, maar of jaap een terechte winnaar is dat is nog maar de vraag, wel de lompste alleen aanzichzelf denkende aso, die iedere keer dezelfde kunstjes vertoont het is nog maar de vraag of nederland daar op zit te wachten op een olifant in de porseleinkast!
Dieselprijzen stijgen de pquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De sombere economische vooruitzichten! Aandelenkoersen gaan binnenkort down the drain, grondstofprijzen rijzen de pan uit, inflatie is gierend aan het oplopen.
Wat gaan we er aan doen om één en ander weer vlot te trekken
Daarom mag ik inmiddels drie dagen per week thuis werken i.p.v. twee (als het agendatechnisch uitkomt)quote:
De trend was mn stijgend nadat Huub er uit was en de mensen die tijdens de finale gestemd hebben en aangezien die NL mensjes hun hele uitkering er doorheen jagen om Brian maar niet te laten winnen heeft dat wel degelijk invloed gehad. Als de stemmen die tijdens de finale zijn uitgebracht geen substantiele invloed zouden hebben gehad was het te verwachten dat er veel minder schommelingen zouden zijn in de percentages en zou Brian dus de winnaar zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:55 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
er is 2 miljoen keer gestemd.. denk je nou echt dat het handje vol nowlive fans daar een grote invloed in had??? nee dus.. die vallen daar gewoon inweg.. de trend van Jaap zn lijn was stijgend en die van Brian was dalend.. het was een kwestie van tijd voordat Jaap er dus langs ging..
Ja EN?? Het waren niet alleen NOWLIFE fans? Weet jij hoeveel keer er door mij is gestemd op Jaap omdat ik het echt echt echt NOOIT aan die rat wilde laten toekomen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:55 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
er is 2 miljoen keer gestemd.. denk je nou echt dat het handje vol nowlive fans daar een grote invloed in had??? nee dus.. die vallen daar gewoon inweg.. de trend van Jaap zn lijn was stijgend en die van Brian was dalend.. het was een kwestie van tijd voordat Jaap er dus langs ging..
Pittig pathetisch dat je een deel van je eigen vermogen opsoupeert vanwege een hekel hebben aan een derdequote:Op donderdag 19 juni 2008 13:06 schreef Lieve het volgende:
[..]
Ja EN?? Het waren niet alleen NOWLIFE fans? Weet jij hoeveel keer er door mij is gestemd op Jaap omdat ik het echt echt echt NOOIT aan die rat wilde laten toekomen?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:54 schreef akveor het volgende:
Ik baal van dit hele Topic... wat heeft dit allemaal nog met Huub te maken... kan dit niet in het DGK Topic?
Ik heb wel de nodige sms-jes verstuurd voor Huub, maar niet bizar veel, gewoon mijn tegoed aan sms wat ik nog had staan voor die maand, dat is gewoon een beetje meedoen met het spelletje. Toen hij eruit lag ben ik ook niet voor Jaap gaan sms-en, al heb ik wel zitten duimendraaien dat hij dan in godsnaam zou winnen en niet Brian of Amanda.... En dat gebeurde gelukkig ook... Iquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pittig pathetisch dat je een deel van je eigen vermogen opsoupeert vanwege een hekel hebben aan een derde
nee hoor, Jaap kwam al dichterbij na de 1e tussenstand, toen Huub er nog in zat.. en hoe kan je in 1 uur je hele uitkering uitgeven?? dat hadden ze die hele week toch al aan Huub uitgegeven?? ook toen Huub eruit was heeft Brian meer stemmen gekregen dan Jaap... alleen Jaap heeft zelf ook meer stemmen gekregen + de voorsprong in de halve finale.. wat uiteindelijk de echte doorslag heeft gegevenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
De trend was mn stijgend nadat Huub er uit was en de mensen die tijdens de finale gestemd hebben en aangezien die NL mensjes hun hele uitkering er doorheen jagen om Brian maar niet te laten winnen heeft dat wel degelijk invloed gehad. Als de stemmen die tijdens de finale zijn uitgebracht geen substantiele invloed zouden hebben gehad was het te verwachten dat er veel minder schommelingen zouden zijn in de percentages en zou Brian dus de winnaar zijn.
Ik kan mij al lastig voorstellen dat je smsjes stuurt voor hem/haar waar je fan van bent. Maar ok, heel in de verte heb ik zoiets als begrip voor dat feit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:22 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik heb wel de nodige sms-jes verstuurd voor Huub, maar niet bizar veel, gewoon mijn tegoed aan sms wat ik nog had staan voor die maand, dat is gewoon een beetje meedoen met het spelletje. Toen hij eruit lag ben ik ook niet voor Jaap gaan sms-en, al heb ik wel zitten duimendraaien dat hij dan in godsnaam zou winnen en niet Brian of Amanda.... En dat gebeurde gelukkig ook... I
Dat is toch gewoon zoiets als de vijand van mijn vijand wordt mijn vriendquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan mij al lastig voorstellen dat je smsjes stuurt voor hem/haar waar je fan van bent. Maar ok, heel in de verte heb ik zoiets als begrip voor dat feit.
Maar dat mensen vanuit het gevoel "hekel hebben aan" smsjes sturen voor iemand die ze ook niet echt mogen, dat gaat er bij mij niet in![]()
Dan wordt je toch min of meer gedreven door zeer onaangename emoties, dat lijkt mij niet echt jofel.
vergeet niet dat ze maanden lang zijn gehersenspoeld door de sekte-leiders van nowlive.. elke dag niet alleen zeer subjectieve dagverslagen, maar uiteindelijk ook radio programma's over het feit dat het toch niet kon wat die 'rat' Huub allemaal had aangedaan.. mensen die vertelde over hun hartkloppingen en nachtmerries over wat Brian allemaal met hun Huubje deed.. ze waren er allemaal van overtuigd dat Brian moest winnen maar dat kleine beetje hoop wat ze hadden pakten ze aan.. ik weet ook bijna wel cker dat al hun smsjes in al die popo's ook een anti-keuze was... ze hadden het toch altijd over "we willen die rat laten zien hoe wij streamers erover denken"quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan mij al lastig voorstellen dat je smsjes stuurt voor hem/haar waar je fan van bent. Maar ok, heel in de verte heb ik zoiets als begrip voor dat feit.
Maar dat mensen vanuit het gevoel "hekel hebben aan" smsjes sturen voor iemand die ze ook niet echt mogen, dat gaat er bij mij niet in![]()
Dan wordt je toch min of meer gedreven door zeer onaangename emoties, dat lijkt mij niet echt jofel.
Sekteleider van now live,geloof je echt zelf,dan hoop ik dat er voor jouw ook nazorg isquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:34 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
vergeet niet dat ze maanden lang zijn gehersenspoeld door de sekte-leiders van nowlive.. elke dag niet alleen zeer subjectieve dagverslagen, maar uiteindelijk ook radio programma's over het feit dat het toch niet kon wat die 'rat' Huub allemaal had aangedaan.. mensen die vertelde over hun hartkloppingen en nachtmerries over wat Brian allemaal met hun Huubje deed.. ze waren er allemaal van overtuigd dat Brian moest winnen maar dat kleine beetje hoop wat ze hadden pakten ze aan.. ik weet ook bijna wel cker dat al hun smsjes in al die popo's ook een anti-keuze was... ze hadden het toch altijd over "we willen die rat laten zien hoe wij streamers erover denken"
ik hoop dat zij net als Huub ook een beetje nazorg krijgen
wat is dit nou weer voor een complot??quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:35 schreef sunny16947 het volgende:
De uitslag is in de halve finale bepaald.
1: In de uitzending van de halve finale is bij de vraag van Jaap "wie van de mannen stuur ik naar huis?" duidelijk een stem te horen die zegt "Huub".
En elders roepen ze weer dat Brian de winnaar is. Triumph is in the eye of the beholder.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:35 schreef mooiiiiii het volgende:
Ach dat Huub belazerd is ,is voor mij wel duidelijk.Gelukkig heeft Brian niet gewonnen en ik geloof er geen bal van dat jaap 1.3 miljoen euro heeft gewonnen..
Huub is de winnaar en iedereen weet het
Ik denk dat er ontzettend veel fans zijn met haatgevoelens, dat is ook waar ik enorm tegen ageer. Dan kan je niet meer relativeren en vergeet je dat het een spel is en ga je dus vanwege die gevoelens stemmen op iemand die je eigenlijk ook niet mag, maar alles beter dan dat de persoon wint die in jouw ogen niet mag winnen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vond het een mooie speech, dat wel!quote:
Daar ben ik ook zó benieuwd naar!quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:49 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vond het een mooie speech, dat wel!
En wat ik graag wil weten. Hoe zag het hokje eruit? Ik heb daar een romantisch idee bij van een enorme keukentafel met geurkaarsen, kopjes koffie en alle smaken thee die er zijn. Het is vast een tl-verlichte omgeving met veel rode en groene knopjes maar ik heb er zo'n gezellig beeld bij. Het moet ook wel gezellig zijn geweest want Nadia woonde daar de laatste dagen van haar verblijf. Zij vliegt immers naar Parijs voor één kaars.
Heb het ook gehoord nu,die vent achter hem zegt het.Weet alleen niet wie dat is.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:46 schreef sunny16947 het volgende:
Luister heel goed met je koptelefoon op 9:10 9:11
Ik "hoorde" toch echt meer dat Huub de winnaar moest zijn ipv Brian.Die geluiden kwamen helemaal uit Eemnes op de finaledag.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
En elders roepen ze weer dat Brian de winnaar is. Triumph is in the eye of the beholder.
Feit blijft dat het toch echt Jaap is die er met de pot vandoor is gegaan.
ach akvoerquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:54 schreef akveor het volgende:
Ik baal van dit hele Topic... wat heeft dit allemaal nog met Huub te maken... kan dit niet in het DGK Topic?
Ik heb er moeite mee dat hier heel discussie gaande zijn die niet direct relevant zijn mbt Huub. Natuurlijk zal hij daar wel een mening over hebben.Want Huub heeft over bijna alles wel een mening. Maar laten we die discussies voeren in het DGK Topic. Als daar dan vragen uit voortkomen lijkt me de logische weg dat je die dan hier post. Ik heb deze hele reeks van 10 tot nu toe gevold... het had prima in 2 gekunt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:39 schreef noekje het volgende:
We gaan het hier niet over users van welk forum dan ook hebben of over überhaupt de users. Niet interessant en het heeft niks met dit topic te maken. Ik ga ze dan ook vanaf nu zonder pardon deleten en evt noten. Heb het dan gewoon over Huub of evt de bewoners want ook daar kan Huub wat van vinden.
Er komt hier niet nog een DGK-bewoner topic, dat is een feit en daar leggen we ons bij neer. Of hij moet écht nieuws in showbizzland gaan produceren. Dat zie ik zo 123 niet gebeuren dus dan is het hier nog beter op z'n plaats dan in de DGK reeks waar nu de borrels worden besteld.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb er moeite mee dat hier heel discussie gaande zijn die niet direct relevant zijn mbt Huub. Natuurlijk zal hij daar wel een mening over hebben.Want Huub heeft over bijna alles wel een mening. Maar laten we die discussies voeren in het DGK Topic. Als daar dan vragen uit voortkomen lijkt me de logische weg dat je die dan hier post. Ik heb deze hele reeks van 10 tot nu toe gevold... het had prima in 2 gekunt.
Daarnaast heb ik het gevoel dat er veel belangstelling is voor een Jaap topic.... laat iemand dan zo'n topic openen... hoef ik niet steeds door die irrelevante posts heen te worstelen.
Volgens mij zijn SC en COS samen gegaan in het DGK Topic zoals de bedoeling was. Het lijkt er inderdaad op dat dit een SC aan het worden is. Daar is dit Topic niet voor gemaakt. Vraag dan een mod om een aparte SC reeks als daar behoefte aan is op probeer gewoon zoiets te openen. Deze reeks topics claimen als SC vind ik niet kunnen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:53 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach akvoer, laat je niet kisten!
dit kan mooi de opvolger van de 'oude' sc worden en dan komt huub af en toe ff de boel 'verstoren'. DEAL
is showiesho wel terecht lijkt me ( dat dit de 'nieuwe' sc wordt; alsof huup belangrijker is dan al die ontheemden sc'-ers).
enneuhh, de cossers 'krijgen' of houden dan hun huidige verzamelplek.
dat is dus nu allemaal geregeld!
ed: "thanks"
ik: you're welcome, ed static..
Ik zou zeggen lees de OP eens en je weet wat de bedoeling van deze reeks Topics is. Dat jij als mod er van alles bij gaat bedenken vind ik respectloos naar de OP toe. Sorry, maar ik wordt een beetje chagarijnig dat er nu een discussie gevoerd moet worden wat wel of niet kan in deze reeks. De OP is meer dan duidelijk.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Er komt hier niet nog een DGK-bewoner topic, dat is een feit en daar leggen we ons bij neer. Of hij moet écht nieuws in showbizzland gaan produceren. Dat zie ik zo 123 niet gebeuren dus dan is het hier nog beter op z'n plaats dan in de DGK reeks waar nu de borrels worden besteld.
Ik heb Huub hier al eerder naar gevraagd, of hij dat heeft gehoord en wat hij daarvan vindt. Helaas geen antwoord.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:46 schreef sunny16947 het volgende:
Luister heel goed met je koptelefoon op 9:10 9:11
De SC had al niks met de gouden kooi te maken en deze oplossing was toch juist gekomen om een uitwijkplek te hebben om over de kooi verder te praten.Op fok zijn zat andere topics waar je het over jullie interesses kan hebben.In dit topic gaat het over Huub en niet over het weer enzo.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij zijn SC en COS samen gegaan in het DGK Topic zoals de bedoeling was. Het lijkt er inderdaad op dat dit een SC aan het worden is. Daar is dit Topic niet voor gemaakt. Vraag dan een mod om een aparte SC reeks als daar behoefte aan is op probeer gewoon zoiets te openen. Deze reeks topics claimen als SC vind ik niet kunnen.
Wat wordt er dan gezegd?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik heb Huub hier al eerder naar gevraagd, of hij dat heeft gehoord en wat hij daarvan vindt. Helaas geen antwoord.
We hebben het hier toch ook over de redactie, we hebben het over Brian of over een Amanda, acties daartegen en weet ik veel. Ik bedenk er niks bij, het is een logisch gevolg van. Huub kan ons ook vast meer vertellen over dgk in het algemeen dan alleen over zichzelf.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou zeggen lees de OP eens en je weet wat de bedoeling van deze reeks Topics is. Dat jij als mod er van alles bij gaat bedenken vind ik respectloos naar de OP toe. Sorry, maar ik wordt een beetje chagarijnig dat er nu een discussie gevoerd moet worden wat wel of niet kan in deze reeks. De OP is meer dan duidelijk.
Huub heeft ook amper tijd om alles te beantwoordenHij moet eerst zijn eigen uren gaan verdedigen en daarna ziet hij die gewone vragen van de fans niet meer staan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik heb Huub hier al eerder naar gevraagd, of hij dat heeft gehoord en wat hij daarvan vindt. Helaas geen antwoord.
Jaap vraagt zijn eigen af wie stuur ik weg,Brian of Huub.Zegt die vent achter hem Huub.Is iemand van het hokje.quote:
Er was wel meer verdacht. De Telegraaf pagina net voor de finale waarin een poll stond dat Brian en Amanda de minste stemmen hadden en Huub en Jaap de grote favoriet waren. Die bewuste pagina werd achtergehouden door de Febo.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap vraagt zijn eigen af wie stuur ik weg,Brian of Huub.Zegt die vent achter hem Huub.Is iemand van het hokje.
whaha dacht je echt dat ie het zwaar had?? dat waren gewoon mooie shots voor de uitzending voor de eenzame underdog positie.. Jaap maakte dat enorm belachelijk in de uitzendingen waardoor het bij het grote publiek dan ook niet serieus werd genomenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:04 schreef Juud79 het volgende:
Wat ik wel wil weten van Huub, had je echt Claire naar huis kunnen/willen sturen eind April als de puntentelling er niet was gekomen? En als ik zag hoe zwaar je het de negen dagen zonder haar al had, had je het dan wel volgehouden?
Ik las dat die zijn eigen uren lang moest bevredigenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub heeft ook amper tijd om alles te beantwoordenHij moet eerst zijn eigen uren gaan verdedigen en daarna ziet hij die gewone vragen van de fans niet meer staan.
quote:Wat wordt er dan gezegd?
Dat dus!!!!quote:1: In de uitzending van de halve finale is bij de vraag van Jaap "wie van de mannen stuur ik naar huis?" duidelijk een stem te horen die zegt "Huub".
Daar snap ik het nut ook niet van. kan me voorstellen dat met Huub erbij het tot een discussie komt over dat soort onderwerpen. Nu worden er constant dingen opgestart. Het lijkt me meer een vraag om aandacht van Huub zodat de poster zichzelf kan laten zien. Wat voor zin heeft het nog om een vraag of opmerking te maken als die zo goed als niet terug te vinden is? Nee, het verkleint de kans op een eventueel antwoord alleen maar.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:05 schreef noekje het volgende:
[..]
We hebben het hier toch ook over de redactie, we hebben het over Brian of over een Amanda, acties daartegen en weet ik veel. Ik bedenk er niks bij, het is een logisch gevolg van. Huub kan ons ook vast meer vertellen over dgk in het algemeen dan alleen over zichzelf.
Huub heeft die pagina wel gezien,hij zei nog nu begrijp ik waarom ik dat stukje miste in de krant.Volgens mij had hij het gezien toen hij zijn plaat ging opnemen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Er was wel meer verdacht. De Telegraaf pagina net voor de finale waarin een poll stond dat Brian en Amanda de minste stemmen hadden en Huub en Jaap de grote favoriet waren. Die bewuste pagina werd achtergehouden door de Febo.
Maar goed, dat zijn zaken waar Huub toch geen zinnig antwoord op kan geven.
Nou in ieder geval niet op de berichten die hier staan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik las dat die zijn eigen uren lang moest bevredigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |