Dan heb je gelogen tegen papa Clairequote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:38 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
vodka is gaafgenoeg antwoord? T spelletje heette geloof ik Huub in luilekkerland maar mag nergens aankomen
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:40 schreef Huubdgk het volgende:
Die Ava van Desi over Claire, ik heb ze allemaal opgeslagen en ga ze wisselend gebruiken, de rest heb ik ook opgslagen...
jullie zijn allemaal winnaars?
wat had ie gezegd tegen papa claire dan?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:40 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dan heb je gelogen tegen papa Claire
Dag klein ventje met grote mond.......ondanks dat ik zomaar 20 negatieve dingen over je op kan ratelen, ik absoluut geen fan van je ben, vind ik het toch wel reuze knap dat je je zo snel over het verlies van 8 ton heen kunt zetten. Ik geloof je ook redelijk wat dat betreft en vind dat een goede eigenschapquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:40 schreef Huubdgk het volgende:
Die Ava van Desi over Claire, ik heb ze allemaal opgeslagen en ga ze wisselend gebruiken, de rest heb ik ook opgslagen...
jullie zijn allemaal winnaars?
Een beetjequote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:18 schreef Huubdgk het volgende:
ja die heb ik ook eerder gehoord, en nog wel meer van dergelijke verhalen, maar Sunny je bent het toch met mij eens, hoe lief en gewaardeerd van mijn kant ook, dat dat toch wel een beetje ver gaat....
Misschien moet hij wel plaats maken voor jou, dan is het vanuit jouw oogpunt bezien helemaal niet jammer! De één gaat, de ander komt......quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:42 schreef Huubdgk het volgende:
ja Jensen is van de buis, ik hoorde het ook, wat jammer zeg!
Voor wie is dit?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:42 schreef Huubdgk het volgende:
als iets nooit plaatsgevonden heeft, kun je het er ook nooit over hebben,
want is het nooit gebeurd..... snap je dat?
Ik snap het, zo deed de FEBO het ook altijd. Na een SL gewoon gezellig keuvelen, niks aan de hand toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:42 schreef Huubdgk het volgende:
als iets nooit plaatsgevonden heeft, kun je het er ook nooit over hebben, want is het nooit gebeurd..... snap je dat?
Ja, dat begrijp ik maar ik neem aan dat Ron ook ingelicht was dat je echt wel dronken was? Hij lijkt me wel zo'n type die zich niet laat overrulen dor een Febo?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:42 schreef Huubdgk het volgende:
als iets nooit plaatsgevonden heeft, kun je het er ook nooit over hebben, want is het nooit gebeurd..... snap je dat?
in huub's contract zal ook wel zoiets staan van alle dingen die JdM ontkent en zegt in de media hebben geen gevolgen voor het contract ofzoiets..........quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:43 schreef Dealon het volgende:
Zo te zien heeft de uitspraak van JdM weinig waarde..."alle ex-bewoners mogen alles vertellen over het reilen en zeilen van DGK"
Gezien Huub's ontwijkende, draaiende antwoorden....toch Huub?
P.S...ik zit je een beetje te stangen no hard feelings
tussen iets mogen en iets willen zit een verschil, daarnaast die uitspraak van JdM en mijn contract die ik ook met hem heb, nee, ik ga even voor de papieren versie,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:43 schreef Dealon het volgende:
Zo te zien heeft de uitspraak van JdM weinig waarde..."alle ex-bewoners mogen alles vertellen over het reilen en zeilen van DGK"
Gezien Huub's ontwijkende, draaiende antwoorden....toch Huub?
P.S...ik zit je een beetje te stangen no hard feelings
Dat hij 2 shotjes had gehad en een glas champagne, zoiets ongeveer, en had het bijna allemaal uitgespuugdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
wat had ie gezegd tegen papa claire dan?
Ja, maar een spelletje, maar een spelletje......'t is toch een hoop geld en het veranderd de rest van je leven. Het maakt je voor een deel onafhankelijk en dat is niet niks. Aan de andere kant krijg je er zorgen voor terug, want het mag absoluut niet minder worden....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:44 schreef Huubdgk het volgende:
het is maar een spelletje, en geld is de allerslechtste motivatie ter wereld, dat kan ik nu uit eigen ervaring met jullie delen, het is echt zo.
Ik den dat juist de streamers een groot aandeel hadden in de streamlocks, anders gingen ze weer massaal de sponsors of politiek etc. mailenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap het, zo deed de FEBO het ook altijd. Na een SL gewoon gezellig keuvelen, niks aan de hand toch?Vloerkleed was zeker erg groot in het hokje?
Jensen of wie dan ook heeft de fout gemaakt om dagelijks op de buis te verschijnen. Een keer in de week was leuk, dagelijks werd een sleur van bijna alleen maar domme gasten op de bank. Dames in de dop, OMG.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:42 schreef Huubdgk het volgende:
ja Jensen is van de buis, ik hoorde het ook, wat jammer zeg!
oh so true..... ruzies nathanael en huub, streamlocks echt niet,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik den dat juist de streamers een groot aandeel hadden in de streamlocks, anders gingen ze weer massaal de sponsors of politiek etc. mailen
alleen het ''pilletje'' was nog blijven steken denk ikquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:47 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Dat hij 2 shotjes had gehad en een glas champagne, zoiets ongeveer, en had het bijna allemaal uitgespuugd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |