nou zou ik lekker gebruik van maken Huub, vertel?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:12 schreef Dealon het volgende:
Btw, wat vind je van die uitspraak van JdM? namelijk dat je alles mag zeggen over het reilen en zeilen van DGK.
Gelijk heb je, dat deed je in dat hok ook altijd. Ik heb je eigenlijk nog nooit sjaggo op zien staan, kater of geen kater.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:08 schreef Huubdgk het volgende:
en jongens, ik ben met mijn pilot bezig, heb net mijn eerste bankafschrift na de kooi gekregen met geld van optredens erop, heb mijn lieve vrouw claire, wordt overal uitgneodigd en heb gewoon een heel erg leuk leven......... tja en geen miljoen.........
ik concentreer mij liever op het positieve......
begin de dag met een dansje toch?
dat is beter dan, begin de dag met terugkijken-wat-je-anderhalf-jaar-kost-en-je-toch-niet-blij-van-word
Goede tv-werknemer,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:47 schreef Huubdgk het volgende:
Ik heb gewoon altijd alles klakkeloos gedaan hoe extremer hoe beter, maar ik haalde ook een kick
uit het scoren met het programma..... vond ik uiteindelijk belangrijker dan het geld.
Haha...die is goed wat was ze kapot was goed te zien onder de douche...een hoer wil geld zien meer niet, ze heeft er goed voor betaald gekregen dus job done.quote:Gaby is vreselijk aangevallen op de fora en op straat , ze was er kapot van.
eerst mijn vraag .quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
Oh ja, Huub. Kijk je nog even naar de ava's , de makers zitten in spanning te wachten op de uitslag.![]()
Maar natuurlijk mevrouw, aan U de eer hoor.quote:
Als we dan toch gaan beginnen, ik heb vanmorgen al om kledingadvies en kooktips (van Clarie) gevraagdquote:
ja sorry hoor daar heb in nou ook niet zo'n medelijden mee, om hoer te worden is al triest genoeg maar om dan ook nog eens met je hoofdop t.v..... tja dan vraag je erom.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:19 schreef Dealon het volgende:
[..]
Haha...die is goed wat was ze kapot was goed te zien onder de douche...een hoer wil geld zien meer niet, ze heeft er goed voor betaald gekregen dus job done.
Hij heeft toch die van Desii gekozenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
Oh ja, Huub. Kijk je nog even naar de ava's , de makers zitten in spanning te wachten op de uitslag.![]()
oké da's inderdaad boeiender, nou dan eerst jij maarquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als we dan toch gaan beginnen, ik heb vanmorgen al om kledingadvies en kooktips (van Clarie) gevraagd
Oww jaquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als we dan toch gaan beginnen, ik heb vanmorgen al om kledingadvies en kooktips (van Clarie) gevraagd
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar natuurlijk mevrouw, aan U de eer hoor.
Ik las al een paar keer eerder dat men wil weten welke Ava van Claire er mag winnenquote:
sorry wilde even mijn spelling van fohnen veranderen maar drukte per ongeluk op quotequote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik kan het wel weer vergeten, straks komt er bericht dat claire haar haar aan het fohnen is en dat ie weer weg moet........
Als we moeten wachten op een antwoord van Claire ben ik bang dat je wel heel veel geduld moet hebbenquote:Ik las al een paar keer eerder dat men wil weten welke Ava van Claire er mag winnen
en welke van de overige inzendingen ?
vodka is gaafquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik zou wel eens antwoord willen krijgen op één vraag (maar misschien mag/kan/wil je daar niets over kwijt)
De dag van je vrijgezellenfeestje had ik de indruk dat je daar helemaal geen zin in had.....
Je moest naar achter naar de Febo, en toen was je ineens óf knetterstoned of je had een fles wodka achter je kiezen ofzo, je ogen stonden ineens scheeft in je hoofd, net alsof je iets nodig had om het spelletje weer op te gaan voeren van ''sluwe Huub in de jaccuzi met een zooi groupies"
Meestal scrol je zo over mijn vragen en opmerkingen heen, dus zal nu ook wel zo zijn, maar als je kan/mag antwoorden, zou je dat dan voor één keer eens willen doen.
thanks
o oké ik snap hemquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:38 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
vodka is gaafgenoeg antwoord? T spelletje heette geloof ik Huub in luilekkerland maar mag nergens aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |