abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59579205
Huub je zag zelf toch ook wel dat Brian als de heilige werd neergezet in de villa, dus dat gebeurde dus ook in de TV uitzendingen. Maar idd wat doe je er nu nog aan...maar een feit is het wel beinvloeding van "achter"

Btw, wat vind je van die uitspraak van JdM? namelijk dat je alles mag zeggen over het reilen en zeilen van DGK.
When i die, bury me upside down, so the whole world can kiss my ass goodbye!
pi_59579232
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:12 schreef Dealon het volgende:

Btw, wat vind je van die uitspraak van JdM? namelijk dat je alles mag zeggen over het reilen en zeilen van DGK.
nou zou ik lekker gebruik van maken Huub, vertel?
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2008 @ 16:13:51 #28
135305 beequeen
Lost.
pi_59579234
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:08 schreef Huubdgk het volgende:
en jongens, ik ben met mijn pilot bezig, heb net mijn eerste bankafschrift na de kooi gekregen met geld van optredens erop, heb mijn lieve vrouw claire, wordt overal uitgneodigd en heb gewoon een heel erg leuk leven......... tja en geen miljoen.........

ik concentreer mij liever op het positieve......

begin de dag met een dansje toch?

dat is beter dan, begin de dag met terugkijken-wat-je-anderhalf-jaar-kost-en-je-toch-niet-blij-van-word
Gelijk heb je, dat deed je in dat hok ook altijd. Ik heb je eigenlijk nog nooit sjaggo op zien staan, kater of geen kater.
Jij dan hè, al dronk ik regelmatig gezellig met je mee achter mijn PC.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 21 juni 2008 @ 16:14:35 #29
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59579245
Heb je trouwens nog wel eens meegekregen dat de FEBO overspoeld is met protestmails, telefoontjes etc. Net als met het terugdraaien vanje afgepakte cp.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zaterdag 21 juni 2008 @ 16:15:49 #30
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_59579268
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 15:47 schreef Huubdgk het volgende:

Ik heb gewoon altijd alles klakkeloos gedaan hoe extremer hoe beter, maar ik haalde ook een kick
uit het scoren met het programma..... vond ik uiteindelijk belangrijker dan het geld.
Goede tv-werknemer,

(Nu de vruchten plukken van 18 maanden een bepaald type neer te zetten)
Reacties meemaken van mensen op straat, interviews , solliciaties, castings, optredens,
zelf geen weet ervan hoe je 18 maanden lang op de tv overkwam, door niets terug te bekijken.
wel de youtube-films die opgenomen zijn zonder montage vanaf de streams.......

(Alles voor TV)
Gaby werd gebeld door Amanda met haar liefste stem of ze langs wilde komen,
de rest weet je, douche, Claire etc......

Gaby is vreselijk aangevallen op de fora en op straat , ze was er kapot van.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 16:18:07 #31
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59579307
ja die heb ik ook eerder gehoord, en nog wel meer van dergelijke verhalen, maar Sunny je bent het toch met mij eens, hoe lief en gewaardeerd van mijn kant ook, dat dat toch wel een beetje ver gaat....
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_59579312
Ik zou wel eens antwoord willen krijgen op één vraag (maar misschien mag/kan/wil je daar niets over kwijt)

De dag van je vrijgezellenfeestje had ik de indruk dat je daar helemaal geen zin in had.....
Je moest naar achter naar de Febo, en toen was je ineens óf knetterstoned of je had een fles wodka achter je kiezen ofzo, je ogen stonden ineens scheeft in je hoofd, net alsof je iets nodig had om het spelletje weer op te gaan voeren van ''sluwe Huub in de jaccuzi met een zooi groupies"

Meestal scrol je zo over mijn vragen en opmerkingen heen, dus zal nu ook wel zo zijn, maar als je kan/mag antwoorden, zou je dat dan voor één keer eens willen doen.

thanks
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2008 @ 16:18:50 #33
135305 beequeen
Lost.
pi_59579324
Oh ja, Huub. Kijk je nog even naar de ava's , de makers zitten in spanning te wachten op de uitslag.
― Mark Twain
pi_59579340
quote:
Gaby is vreselijk aangevallen op de fora en op straat , ze was er kapot van.
Haha...die is goed wat was ze kapot was goed te zien onder de douche...een hoer wil geld zien meer niet, ze heeft er goed voor betaald gekregen dus job done.
pi_59579345
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
Oh ja, Huub. Kijk je nog even naar de ava's , de makers zitten in spanning te wachten op de uitslag.
eerst mijn vraag .
pi_59579369
Hey Huub,

Je was helemaal top in de kooi, herinner me het vrijgezellenfeest en de scene die je maakte.. Helemaal top
Dat waren live streams om van te smullen

Vraagje over het spel. De zomer met Lieke..was dat een zware periode voor jou? De hele groep was tegen jullie2 maandenlang.. Had je in die periode ook vrees dat je exit zou kunnen gaan, bijv dat Lieke het niet meer trok en jij dan weggestemd zou worden?
En verder.. Die ruzies met Brian, tsjee wat hebben jullie veel ruziegemaakt Welke ruzie was nou eigenlijk het heftigst tussen jullie 2? weet je dat nog.....

Goudenkooifan
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2008 @ 16:21:50 #37
135305 beequeen
Lost.
pi_59579385
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

eerst mijn vraag .
Maar natuurlijk mevrouw, aan U de eer hoor.
― Mark Twain
  zaterdag 21 juni 2008 @ 16:22:19 #38
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59579394
Desii, wat een beauty van een OP
Noekje bedankt voor het overzicht van de Quotes, dat scheelt weer teruglezen

Huub: Hoe zwaar was dat alcoholverbod voor je?
(kan zijn dat die vraag al voorbij is gekomen)
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2008 @ 16:22:30 #39
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59579399
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

eerst mijn vraag .
Als we dan toch gaan beginnen, ik heb vanmorgen al om kledingadvies en kooktips (van Clarie) gevraagd
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_59579400
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:19 schreef Dealon het volgende:

[..]

Haha...die is goed wat was ze kapot was goed te zien onder de douche...een hoer wil geld zien meer niet, ze heeft er goed voor betaald gekregen dus job done.
ja sorry hoor daar heb in nou ook niet zo'n medelijden mee, om hoer te worden is al triest genoeg maar om dan ook nog eens met je hoofdop t.v..... tja dan vraag je erom.

als ik er zou tegenkomen zou ik er trouwens niet om lastigvallen, moet zij weten wat ze doet, maar ze had het wel kunnen verwachten natuurlijk.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 16:23:03 #41
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59579414
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:18 schreef beequeen het volgende:
Hij heeft toch die van Desii gekozen
pi_59579418
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:22 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Als we dan toch gaan beginnen, ik heb vanmorgen al om kledingadvies en kooktips (van Clarie) gevraagd
oké da's inderdaad boeiender, nou dan eerst jij maar
  zaterdag 21 juni 2008 @ 16:26:28 #43
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59579481
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:22 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Oww ja

Huub, wat eten we vanavond
  zaterdag 21 juni 2008 @ 16:27:12 #44
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59579495
Vond dat zelf ook ver gaan. Maar het gaf wel de verontwaardiging weer van de streamers die zagen hoe er met je omgesprongen werd. En dat heeft je de winst gekost. Oké het was toch al geen miljoen meer, maar het ging je toch voornamelijk om de eer de winnaar te zijn. En dan had het je ook meer boekingen opgeleverd. Maar verder doe je het goed en komt er dus genoeg op je pad. geniet er lekker van. Kom je straks met je pilot op Jensen's plekkie hahahaahha
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_59579557
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:21 schreef beequeen het volgende:

[..]

Maar natuurlijk mevrouw, aan U de eer hoor.
ik kan het wel weer vergeten, straks komt er bericht dat claire haar haar aan het fohnen is en dat ie weer weg moet........
  zaterdag 21 juni 2008 @ 16:30:26 #46
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_59579568
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:23 schreef Prospera het volgende:

Hij heeft toch die van Desii gekozen
Ik las al een paar keer eerder dat men wil weten welke Ava van Claire er mag winnen
en welke van de overige inzendingen ?

(Reageren op posten van users)
Huub moet niks heeft hij donderdag geschreven, ook Eric gaf selectief antwoord,

aan hem wat hij ermee kan, wil of doet.
pi_59579578
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ik kan het wel weer vergeten, straks komt er bericht dat claire haar haar aan het fohnen is en dat ie weer weg moet........
sorry wilde even mijn spelling van fohnen veranderen maar drukte per ongeluk op quote
pi_59579709
quote:
Ik las al een paar keer eerder dat men wil weten welke Ava van Claire er mag winnen
en welke van de overige inzendingen ?
Als we moeten wachten op een antwoord van Claire ben ik bang dat je wel heel veel geduld moet hebben

Btw, succes Huub met je opname voor de pilot
  zaterdag 21 juni 2008 @ 16:38:22 #49
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59579736
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:18 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik zou wel eens antwoord willen krijgen op één vraag (maar misschien mag/kan/wil je daar niets over kwijt)

De dag van je vrijgezellenfeestje had ik de indruk dat je daar helemaal geen zin in had.....
Je moest naar achter naar de Febo, en toen was je ineens óf knetterstoned of je had een fles wodka achter je kiezen ofzo, je ogen stonden ineens scheeft in je hoofd, net alsof je iets nodig had om het spelletje weer op te gaan voeren van ''sluwe Huub in de jaccuzi met een zooi groupies"

Meestal scrol je zo over mijn vragen en opmerkingen heen, dus zal nu ook wel zo zijn, maar als je kan/mag antwoorden, zou je dat dan voor één keer eens willen doen.

thanks
vodka is gaaf genoeg antwoord? T spelletje heette geloof ik Huub in luilekkerland maar mag nergens aankomen
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_59579776
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 16:38 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

vodka is gaaf genoeg antwoord? T spelletje heette geloof ik Huub in luilekkerland maar mag nergens aankomen
o oké ik snap hem
had ik het toch goed gezien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')