ja wat nouwwww, nieuwe spelling dudequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Skattie, het is voor gevorderDen
[ afbeelding ]
Dit is zoooo duidelijk geen SC ....quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:10 schreef mazaru het volgende:
Ik weet niet of dit onder slowchat valt.
Maar als het niet goed is, dan hoor ik het wel
Nog een paar gouwe ouwe gifjes
-- knip --
Wie bedoel je dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Dit is zoooo duidelijk geen SC ....
dit is wat je noemt inhoudelijk posten![]()
Mis alleen een cap van een speciaal iemand![]()
c-d-e-f-g-a-b snap je hem
volgens mij laten meerdere het afweten na de goudenkooi!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:15 schreef blomst het volgende:
is dieenebart nog wel eens hier geweestna het stoppen van de kooi?
BEVEILIGINGGGGG,BEVEILIGINGGGGGGGGGGGGGGGG,Paraaaaaaaa allert!!!!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:19 schreef kissa het volgende:
[..]
WAT IS ER WAT IS ER WAT IS ER, en daar ging weer een deur aan flarden![]()
![]()
tuukkkk studiequote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:45 schreef MargrietV het volgende:
Eric is druk geweest ook met zijn studie, lees zijn Hyves en je weet het
noekje ..wat is SC..sorry..ben geverfd ..rood ..quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:47 schreef noekje het volgende:
Dees!
Oh en Dees, ik wil je houden. Voor immer en altijd en dan zet ik je in het hoekje van mijn bank. Dan ga ik volle dagen lieflijk glimlachen tegen je en ruim ik je kots op!![]()
Huub je had het eerder over BNN. Is dat die hypnoseshow waar je het hier over hebt? En wanneer wordt dat dan uitgezonden?quote:Van dgkhuub.hyves
morgen hypnose show samen met Jaap, daarna TMF met Clairetje.
SC = slow chatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:02 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
noekje ..wat is SC..sorry..ben geverfd ..rood ..
Misschien laten ze je onder hypnose wel een paard rukken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:42 schreef Huubdgk het volgende:
http://www.tmf.nl/microsites/reaction/blog/id/154485/#comments
ja ik haalde BNN en TMF doorelkaar,
vandaag zijn we dus te gast bij TMF, zometeen komt Jaap hiero met Cora, gaan Jaap en ik naar hypnose show, gaat de grote hypnose meneer kijken of hij Jaap en Huub onder hypnose kan brengen,
oh jaap staat bijna voor de deur got 2 go,
dit wordt lachen daar! als je nog vragen hebt post ze bij tmf, misschien komen ze in de uitzending!
lief zijn
Huub
hmmmmm.... waaromquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:42 schreef Huubdgk het volgende:
vandaag zijn we dus te gast bij TMF, zometeen komt Jaap hiero met Cora, gaan Jaap en ik naar hypnose show, gaat de grote hypnose meneer kijken of hij Jaap en Huub onder hypnose kan brengen,
dit wordt lachen daar! als je nog vragen hebt post ze bij tmf, misschien komen ze in de uitzending!
lief zijn
Huub
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:44 schreef Desii het volgende:
[..]
SC = slow chat slow coïtus
Tuurlijk zijn er ook lijstjes met TO-DO (hé NMNS), maar slowchatten staat daar dus niet bij...
Handig hè Huub, dat cross posten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:42 schreef Huubdgk het volgende:
lief zijn
Huub
Als je dit zo leest waren ze denk ik toen er al 9 waren al tevreden over de mannen die erin zaten.. en durfde ze het met Huub nog niet aan, al moet ik zeggen dat ie bij zn 1e screenings filmpje nou niet echt zichzelf wasquote:Gouden Kooi kampt met kandidatentekort
Het Talpa-programma De Gouden Kooi kampt drie weken voor de start van het programma nog steeds met een kandidatentekort. De makers zijn nog op zoek naar vijf deelnemers. “De samenstelling van de groep is niet goed“, zegt producente Deborah Flens in De Telegraaf. “Natuurlijk, we hebben al een moeder. (Natasia) Dat hadden we niet kunnen bedenken, want welke ouder gaat nu minimaal een jaar weg bij de kinderen.”
“Maar met name bij de mannen zijn er leemtes, waar ik van wakker lig. We hebben de casting dan ook gewoon weer opengesteld.” Deborah is onder meer op zoek naar een soort Chris Zegers: een mooie, stoere metroman die de kijkcijfers moet opjagen. (Brian) Verder zoekt Deborah naar een jonge, ambitieuze man met een frisse kijk op het leven (uiteindelijk Huub?) en een hardwerkende man. (uiteindelijk Nathanael?) Ook zijn de makers op zoek naar twee vrouwen. “In de groep zoeken we nog een jong stoer wijf à la Anouk, Ellen ten Damme, type Manuela Kemp (Sylvia) en een sexy blondine als Pamela Anderson of Paris Hilton.” (Nena)
Deborah heeft al veel aanmeldingen gehad, maar dat zijn volgens de producente niet de juiste mensen. Deborah Flens denkt dat het erg verleidelijk is om aan het programma mee te doen: “Je gaat wonen in een luxe landgoed met een poolboy, personal trainer, paardrij-instructeur en huishoudster. En het zal je aan niks ontbreken. Wie er het langste blijft wonen wint het stulpje plus een geldbedrag waardoor werken een optie in plaats van een heilig moeten wordt.“
Dit bericht is geplaatst op 05-09-2006
Sylvia een miscast? Daar ben ik het dus totaal niet mee eens... na het vertrek van Sylvia was er niemand meer die tussen de partijen stond. Ook al waren Huub en Sylvia elkaars backup. Na haar vertrek mistte er een bemiddelaar die de groepn weer naar elkaar toe kon brengen. Ik vond haar toneelhaak echt korte termijn politiek.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:33 schreef Suikeroom het volgende:
misschien wel grappig voor Huub om te lezen.. ik kwam net een persbericht van Deborah Flens tegen van een aantal weken voor de start van DGK..
[..]
Als je dit zo leest waren ze denk ik toen er al 9 waren al tevreden over de mannen die erin zaten.. en durfde ze het met Huub nog niet aan, al moet ik zeggen dat ie bij zn 1e screenings filmpje nou niet echt zichzelf wasmaarja ze waren toen dus nog opzoek naar dat jonge stoere wijf waar ze dus Sylvia in zagen, achteraf een enorme miscast natuurlijk. Maar ja bij die 3 was Huub dus al behoorlijk kansloos. Altijd leuk dingen achteraf invullen
jij kan niet objectief redeneren.. Sylvia was idd een miscast.. speelde het spel veelste subtiel.. ging elke dag om 11 uur naar bed.. kreeg niks meer mee van de echte actie.. ik weet nog wel toen die dates van Brian binnen kwamen en dat ze tegen haar zeiden "hey woon jij ook hier?" ze was dus onzichtbaar... totaal niet bruikbaar voor tv... en het is een tv-programma.. de punten die jij opnoemt waren alleen maar bevordelijk voor de kijkcijfers dus alleen maar meer goede redenen voor haar toneelhaak..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Sylvia een miscast? Daar ben ik het dus totaal niet mee eens... na het vertrek van Sylvia was er niemand meer die tussen de partijen stond. Ook al waren Huub en Sylvia elkaars backup. Na haar vertrek mistte er een bemiddelaar die de groepn weer naar elkaar toe kon brengen. Ik vond haar toneelhaak echt korte termijn politiek.
Ik vraag me dan ook af hoe Huub dat ervaren heeft. Dat er niemand meer was om de partijen tot elkaar te brengen heeft voornamelijk ervoor gezorgd dat Huub steeds meer geisoleerd raakte. Door Sylvia in te ruilen voor Lieke werden er keihard kampen gecrëëerd die steeds verder uit elkaar groeiden. Geen gezellige feestjes meer... stemmingen waren niet meer om aan te zien.
Mijn vragen aan Huub in deze zijn: Wat vind je achteraf van die ruil Sylvia/Lieke. Is Sylvia's rol niet onderschat? Is er teveel opzij gezet voor TV? Maar ook: Werd je niet moe van die verharding waar geen eind aan bleek te komen?
Mijn idee is dat door de verjonging van de groep het spel steeds minder belangrijk werd. Intelligentie werd minder belangrijk als er maar mooie beelden voor TV geschoten konden worden. Ik hebh in ieder geval voornamelijk goede gesprekken gemist.
Mensen die Sylvia een miscast vinden, snappen haar niet of schrikken van de confrontatie met zichzelf door haar spiegelend vermogen. Syl was een Mensch van het kaliber dat in deze corrupte maatschappij met een loep gezocht moet worden. Ook Huub, die ik in het begin van het programma integere kwaliteiten toedichtte, haalt het in de verste verte niet bij haar.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:33 schreef Suikeroom het volgende:
misschien wel grappig voor Huub om te lezen.. ik kwam net een persbericht van Deborah Flens tegen van een aantal weken voor de start van DGK..
[..]
Als je dit zo leest waren ze denk ik toen er al 9 waren al tevreden over de mannen die erin zaten.. en durfde ze het met Huub nog niet aan, al moet ik zeggen dat ie bij zn 1e screenings filmpje nou niet echt zichzelf wasmaarja ze waren toen dus nog opzoek naar dat jonge stoere wijf waar ze dus Sylvia in zagen, achteraf een enorme miscast natuurlijk. Maar ja bij die 3 was Huub dus al behoorlijk kansloos. Altijd leuk dingen achteraf invullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |