ja wat nouwwww, nieuwe spelling dudequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Skattie, het is voor gevorderDen
[ afbeelding ]
Dit is zoooo duidelijk geen SC ....quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:10 schreef mazaru het volgende:
Ik weet niet of dit onder slowchat valt.
Maar als het niet goed is, dan hoor ik het wel
Nog een paar gouwe ouwe gifjes
-- knip --
Wie bedoel je dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Dit is zoooo duidelijk geen SC ....
dit is wat je noemt inhoudelijk posten![]()
Mis alleen een cap van een speciaal iemand![]()
c-d-e-f-g-a-b snap je hem
volgens mij laten meerdere het afweten na de goudenkooi!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:15 schreef blomst het volgende:
is dieenebart nog wel eens hier geweestna het stoppen van de kooi?
BEVEILIGINGGGGG,BEVEILIGINGGGGGGGGGGGGGGGG,Paraaaaaaaa allert!!!!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:19 schreef kissa het volgende:
[..]
WAT IS ER WAT IS ER WAT IS ER, en daar ging weer een deur aan flarden![]()
![]()
tuukkkk studiequote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:45 schreef MargrietV het volgende:
Eric is druk geweest ook met zijn studie, lees zijn Hyves en je weet het
noekje ..wat is SC..sorry..ben geverfd ..rood ..quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:47 schreef noekje het volgende:
Dees!
Oh en Dees, ik wil je houden. Voor immer en altijd en dan zet ik je in het hoekje van mijn bank. Dan ga ik volle dagen lieflijk glimlachen tegen je en ruim ik je kots op!![]()
Huub je had het eerder over BNN. Is dat die hypnoseshow waar je het hier over hebt? En wanneer wordt dat dan uitgezonden?quote:Van dgkhuub.hyves
morgen hypnose show samen met Jaap, daarna TMF met Clairetje.
SC = slow chatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:02 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
noekje ..wat is SC..sorry..ben geverfd ..rood ..
Misschien laten ze je onder hypnose wel een paard rukken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:42 schreef Huubdgk het volgende:
http://www.tmf.nl/microsites/reaction/blog/id/154485/#comments
ja ik haalde BNN en TMF doorelkaar,
vandaag zijn we dus te gast bij TMF, zometeen komt Jaap hiero met Cora, gaan Jaap en ik naar hypnose show, gaat de grote hypnose meneer kijken of hij Jaap en Huub onder hypnose kan brengen,
oh jaap staat bijna voor de deur got 2 go,
dit wordt lachen daar! als je nog vragen hebt post ze bij tmf, misschien komen ze in de uitzending!
lief zijn
Huub
hmmmmm.... waaromquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:42 schreef Huubdgk het volgende:
vandaag zijn we dus te gast bij TMF, zometeen komt Jaap hiero met Cora, gaan Jaap en ik naar hypnose show, gaat de grote hypnose meneer kijken of hij Jaap en Huub onder hypnose kan brengen,
dit wordt lachen daar! als je nog vragen hebt post ze bij tmf, misschien komen ze in de uitzending!
lief zijn
Huub
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:44 schreef Desii het volgende:
[..]
SC = slow chat slow coïtus
Tuurlijk zijn er ook lijstjes met TO-DO (hé NMNS), maar slowchatten staat daar dus niet bij...
Handig hè Huub, dat cross posten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:42 schreef Huubdgk het volgende:
lief zijn
Huub
Als je dit zo leest waren ze denk ik toen er al 9 waren al tevreden over de mannen die erin zaten.. en durfde ze het met Huub nog niet aan, al moet ik zeggen dat ie bij zn 1e screenings filmpje nou niet echt zichzelf wasquote:Gouden Kooi kampt met kandidatentekort
Het Talpa-programma De Gouden Kooi kampt drie weken voor de start van het programma nog steeds met een kandidatentekort. De makers zijn nog op zoek naar vijf deelnemers. “De samenstelling van de groep is niet goed“, zegt producente Deborah Flens in De Telegraaf. “Natuurlijk, we hebben al een moeder. (Natasia) Dat hadden we niet kunnen bedenken, want welke ouder gaat nu minimaal een jaar weg bij de kinderen.”
“Maar met name bij de mannen zijn er leemtes, waar ik van wakker lig. We hebben de casting dan ook gewoon weer opengesteld.” Deborah is onder meer op zoek naar een soort Chris Zegers: een mooie, stoere metroman die de kijkcijfers moet opjagen. (Brian) Verder zoekt Deborah naar een jonge, ambitieuze man met een frisse kijk op het leven (uiteindelijk Huub?) en een hardwerkende man. (uiteindelijk Nathanael?) Ook zijn de makers op zoek naar twee vrouwen. “In de groep zoeken we nog een jong stoer wijf à la Anouk, Ellen ten Damme, type Manuela Kemp (Sylvia) en een sexy blondine als Pamela Anderson of Paris Hilton.” (Nena)
Deborah heeft al veel aanmeldingen gehad, maar dat zijn volgens de producente niet de juiste mensen. Deborah Flens denkt dat het erg verleidelijk is om aan het programma mee te doen: “Je gaat wonen in een luxe landgoed met een poolboy, personal trainer, paardrij-instructeur en huishoudster. En het zal je aan niks ontbreken. Wie er het langste blijft wonen wint het stulpje plus een geldbedrag waardoor werken een optie in plaats van een heilig moeten wordt.“
Dit bericht is geplaatst op 05-09-2006
Sylvia een miscast? Daar ben ik het dus totaal niet mee eens... na het vertrek van Sylvia was er niemand meer die tussen de partijen stond. Ook al waren Huub en Sylvia elkaars backup. Na haar vertrek mistte er een bemiddelaar die de groepn weer naar elkaar toe kon brengen. Ik vond haar toneelhaak echt korte termijn politiek.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:33 schreef Suikeroom het volgende:
misschien wel grappig voor Huub om te lezen.. ik kwam net een persbericht van Deborah Flens tegen van een aantal weken voor de start van DGK..
[..]
Als je dit zo leest waren ze denk ik toen er al 9 waren al tevreden over de mannen die erin zaten.. en durfde ze het met Huub nog niet aan, al moet ik zeggen dat ie bij zn 1e screenings filmpje nou niet echt zichzelf wasmaarja ze waren toen dus nog opzoek naar dat jonge stoere wijf waar ze dus Sylvia in zagen, achteraf een enorme miscast natuurlijk. Maar ja bij die 3 was Huub dus al behoorlijk kansloos. Altijd leuk dingen achteraf invullen
jij kan niet objectief redeneren.. Sylvia was idd een miscast.. speelde het spel veelste subtiel.. ging elke dag om 11 uur naar bed.. kreeg niks meer mee van de echte actie.. ik weet nog wel toen die dates van Brian binnen kwamen en dat ze tegen haar zeiden "hey woon jij ook hier?" ze was dus onzichtbaar... totaal niet bruikbaar voor tv... en het is een tv-programma.. de punten die jij opnoemt waren alleen maar bevordelijk voor de kijkcijfers dus alleen maar meer goede redenen voor haar toneelhaak..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Sylvia een miscast? Daar ben ik het dus totaal niet mee eens... na het vertrek van Sylvia was er niemand meer die tussen de partijen stond. Ook al waren Huub en Sylvia elkaars backup. Na haar vertrek mistte er een bemiddelaar die de groepn weer naar elkaar toe kon brengen. Ik vond haar toneelhaak echt korte termijn politiek.
Ik vraag me dan ook af hoe Huub dat ervaren heeft. Dat er niemand meer was om de partijen tot elkaar te brengen heeft voornamelijk ervoor gezorgd dat Huub steeds meer geisoleerd raakte. Door Sylvia in te ruilen voor Lieke werden er keihard kampen gecrëëerd die steeds verder uit elkaar groeiden. Geen gezellige feestjes meer... stemmingen waren niet meer om aan te zien.
Mijn vragen aan Huub in deze zijn: Wat vind je achteraf van die ruil Sylvia/Lieke. Is Sylvia's rol niet onderschat? Is er teveel opzij gezet voor TV? Maar ook: Werd je niet moe van die verharding waar geen eind aan bleek te komen?
Mijn idee is dat door de verjonging van de groep het spel steeds minder belangrijk werd. Intelligentie werd minder belangrijk als er maar mooie beelden voor TV geschoten konden worden. Ik hebh in ieder geval voornamelijk goede gesprekken gemist.
Mensen die Sylvia een miscast vinden, snappen haar niet of schrikken van de confrontatie met zichzelf door haar spiegelend vermogen. Syl was een Mensch van het kaliber dat in deze corrupte maatschappij met een loep gezocht moet worden. Ook Huub, die ik in het begin van het programma integere kwaliteiten toedichtte, haalt het in de verste verte niet bij haar.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:33 schreef Suikeroom het volgende:
misschien wel grappig voor Huub om te lezen.. ik kwam net een persbericht van Deborah Flens tegen van een aantal weken voor de start van DGK..
[..]
Als je dit zo leest waren ze denk ik toen er al 9 waren al tevreden over de mannen die erin zaten.. en durfde ze het met Huub nog niet aan, al moet ik zeggen dat ie bij zn 1e screenings filmpje nou niet echt zichzelf wasmaarja ze waren toen dus nog opzoek naar dat jonge stoere wijf waar ze dus Sylvia in zagen, achteraf een enorme miscast natuurlijk. Maar ja bij die 3 was Huub dus al behoorlijk kansloos. Altijd leuk dingen achteraf invullen
Volgens mij begrijp jij de term miscast en het format niet helemaal.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:41 schreef JakeHeke het volgende:
Mensen die Sylvia een miscast vinden, snappen haar niet of schrikken van de confrontatie met zichzelf door haar spiegelend vermogen. Syl was een Mensch van het kaliber dat in deze corrupte maatschappij met een loep gezocht moet worden.
Bewondering kan ik opbrengen voor veel mensen maar er zijn er maar weinigen die me echt raken.
Haar onomkoopbaarheid, kracht en integriteit waren een verademing in De Kooi. Ze liet John de Mol en consorten in haar eentje een poepje ruiken. De rest heeft zijn of haar ziel verkocht voor het geld, bekendheid of andere dubieuze redenen.
Syl, de enige van het hele stel die zichzelf in de spiegel kan blijven aankijken, die ondanks haar capaciteiten geweigerd heeft haar integriteit op te geven. Daar kan Huub, die zijn verblijf in De Kooi toch grotendeels aan haar heeft te danken, een puntje aan zuigen.
Dat hij achteraf zegt dat Syl het spel niet snapte vind ik laag bij de grond en volkomen onterecht. Hopenlijk ziet hij diep van binnen in dat haar volhardendheid in het geven van vriendschap en het vergeven van zijn domheden (of egotripperij) blijk geeft van enorm inzicht en menslievendheid. Met Huub kan het nog altijd twee kanten op. Hopenlijk heeft hij inmiddels zijn lesje geleerd en kiest niet voor korte termijn succes.
Wanneer hij de vriendschap van een mens zoals Syl verspeelt, zal dat over een tijd behoorlijk aan hem gaan knagen... en terecht!
ik denk niet dat jij de juiste betekenis van het woord miscast kent.. en ook niet de bedoeling van het tv-programma de gouden kooi.. ze leverde niks.. ze was niet asociaal ze was niet uitgesproken ze neukte niet ze zuipte niet ze rolde niet door haar eigen kots heen.. ze wenste niemand ernstige ziektes toe ze liep niet dwars door deuren heen..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:41 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
Mensen die Sylvia een miscast vinden, snappen haar niet of schrikken van de confrontatie met zichzelf door haar spiegelend vermogen. Syl was een Mensch van het kaliber dat in deze corrupte maatschappij met een loep gezocht moet worden. Ook Huub, die ik in het begin van het programma integere kwaliteiten toedichtte, haalt het in de verste verte niet bij haar.
Bewondering kan ik opbrengen voor veel mensen maar er zijn er maar weinigen die me echt raken.
Haar onomkoopbaarheid, kracht en integriteit waren een verademing in De Kooi. Ze liet John de Mol en consorten in haar eentje een poepje ruiken. De rest heeft zijn of haar ziel verkocht voor het geld, bekendheid of andere dubieuze redenen.
Syl, de enige van het hele stel die zichzelf in de spiegel kan blijven aankijken, die ondanks haar capaciteiten geweigerd heeft haar integriteit op te geven. Daar kan Huub, die zijn verblijf in De Kooi toch grotendeels aan haar heeft te danken, een puntje aan zuigen.
Dat hij achteraf zegt dat Syl het spel niet snapte vind ik laag bij de grond en volkomen onterecht. Hopenlijk ziet hij diep van binnen in dat haar volhardendheid in het geven van vriendschap en het vergeven van zijn domheden (of egotripperij) blijk geeft van enorm inzicht en menslievendheid. Met Huub kan het nog altijd twee kanten op. Hopenlijk heeft hij inmiddels zijn lesje geleerd en kiest niet voor korte termijn succes.
Wanneer hij de vriendschap van een mens zoals Syl verspeelt, zal dat over een tijd behoorlijk aan hem gaan knagen... en terecht!
nee denk het niet.. Jaap had het altijd over zn cv met toffe acties voor de show.. Sylvia was misschien meer de ideale big brother winnaar.. daar wint meestal degene die het minst heeft bijgedragen aan het succes van het prgrammaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:51 schreef Manu82 het volgende:
Iedereen heeft het overigens nu over de meest wenselijke winnaar vanwege het ontbreken aan agressie bij Jaap en de haat tussen Brian en Huub fans.
Als Syl erin zou blijven zitten, zou ze dan niet de logische winnaar zijn geweest aangezien ze geen rare uitspattingen heeft gedaan?
En die snap ik effe niet. Naar mijn weten heeft Huub Sylvia heel hoog zitten en herhaaldelijk gezegd dat dat zijn aller allerbeste vriendinnetje is. Heeft haar door dik en dun geprezen, en ook verdedigd.quote:Dat hij achteraf zegt dat Syl het spel niet snapte vind ik laag bij de grond en volkomen onterecht. Hopenlijk ziet hij diep van binnen in dat haar volhardendheid in het geven van vriendschap en het vergeven van zijn domheden (of egotripperij) blijk geeft van enorm inzicht en menslievendheid. Met Huub kan het nog altijd twee kanten op. Hopenlijk heeft hij inmiddels zijn lesje geleerd en kiest niet voor korte termijn succes.
Precies! Ik heb altijd gezegd dat Brian en Natasja, later ook Amanda, de boel naar de sodemieter hebben geholpen met hun aso gedrag. Ik vond/vind Syl ook geen miscast maar er moesten ruzies, aso feestjes en criminelen dat hok in.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:08 schreef noekje het volgende:
Maar dan kijk ik altijd naar het begin van het programma hè? Daar zaten allemaal niet zo van die aso's in.
Als dat het uitgangspunt was en de opzet van het programma dan was Sylvia helemaal geen miscast. Ik noem een Bart, Ilona, Angelique, Eveline, Nicolaas, Nena. Dat waren geen mensen die hun karakter gingen aanpassen aan de kijkcijfers om zo een freakshow neer te zetten. Uiteindelijk is het dat geworden maar vanuit de basis was zij dus geen miscast. Zij zat er toevallig nog in toen de hel losbrak en er cijfers behaald moesten worden. Dat valt haar niet aan te rekenen en ook niet de casting. Dat is het verloop van het programma geweest.
Sylvia kwam er toch later in, toen de saaie mensen afgevoerd werden?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:08 schreef noekje het volgende:
Ik noem een Bart, Ilona, Angelique, Eveline, Nicolaas, Nena. Dat waren geen mensen die hun karakter gingen aanpassen aan de kijkcijfers om zo een freakshow neer te zetten. Uiteindelijk is het dat geworden maar vanuit de basis was zij dus geen miscast. Zij zat er toevallig nog in toen de hel losbrak en er cijfers behaald moesten worden. Dat valt haar niet aan te rekenen en ook niet de casting. Dat is het verloop van het programma geweest.
Ze zat al heel vroeg in het spel. Er was zelfs nog een stemming tussen Angelique en Sylvia.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:17 schreef APK het volgende:
[..]
Sylvia kwam er toch later in, toen de saaie mensen afgevoerd werden?
Of is mijn geheugen inmiddels roestig?
Daarvoor was ze vanuit het oogpunt van de programmamakers denk ik ook al een miscast, aangezien ze niet zorgde voor de tv-fragmenten die van haar verwacht werden. Dat kon je bijvoorbeeld heel duidelijk merken aan het gedrag van Natasia. Natasia en Sylvia waren gecast als "vijanden". Natasia voldeed graag aan deze verwachting door te pas en te onpas haar zo welbekende muil open te trekken. Het irriteerde haar mateloos dat Sylvia niet mee ging krijsen, want dan zou zij "de discussie winnen" (die wordt immers gewonnen door degene die het meeste volume produceert) Sylvia liet het echter volledig langs zich afglijden, waardoor Natasia zichzelf voor schut zette. Leuk voor de streamer, maar niet het gewenste tv-moment.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:08 schreef noekje het volgende:
Maar dan kijk ik altijd naar het begin van het programma hè? Daar zaten allemaal niet zo van die aso's in.
Als dat het uitgangspunt was en de opzet van het programma dan was Sylvia helemaal geen miscast. Ik noem een Bart, Ilona, Angelique, Eveline, Nicolaas, Nena. Dat waren geen mensen die hun karakter gingen aanpassen aan de kijkcijfers om zo een freakshow neer te zetten. Uiteindelijk is het dat geworden maar vanuit de basis was zij dus geen miscast. Zij zat er toevallig nog in toen de hel losbrak en er cijfers behaald moesten worden. Dat valt haar niet aan te rekenen en ook niet de casting. Dat is het verloop van het programma geweest.
Maar ook Ilona ging daar niet in mee, een Nena pwnde haar ook daarin. Natasia schreeuwde en zij ging erom lachen. Natasia werd de standaard want spraakmakend. Dat maakt de rest niet tot een miscast, dat is een andere koers die men is gaan varen. De basis was heel anders, alleen hield Sylvia het langer vol.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:21 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Daarvoor was ze vanuit het oogpunt van de programmamakers denk ik ook al een miscast, aangezien ze niet zorgde voor de tv-fragmenten die van haar verwacht werden. Dat kon je bijvoorbeeld heel duidelijk merken aan het gedrag van Natasia. Natasia en Sylvia waren gecast als "vijanden". Natasia voldeed graag aan deze verwachting door te pas en te onpas haar zo welbekende muil open te trekken. Het irriteerde haar mateloos dat Sylvia niet mee ging krijsen, want dan zou zij "de discussie winnen" (die wordt immers gewonnen door degene die het meeste volume produceert) Sylvia liet het echter volledig langs zich afglijden, waardoor Natasia zichzelf voor schut zette. Leuk voor de streamer, maar niet het gewenste tv-moment.
Daar ben ik het niet mee eens. De insteek van het programma was anders en zij was er een van de eerste lichting.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:58 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik denk niet dat jij de juiste betekenis van het woord miscast kent.. en ook niet de bedoeling van het tv-programma de gouden kooi.. ze leverde niks.. ze was niet asociaal ze was niet uitgesproken ze neukte niet ze zuipte niet ze rolde niet door haar eigen kots heen.. ze wenste niemand ernstige ziektes toe ze liep niet dwars door deuren heen..
kortom het maakt haar alleen maar mooier als mens.. maar niet geschikt voor DGK dus.. je haalt 2 dingen door elkaar...
Ja géén publiek.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:24 schreef JakeHeke het volgende:
Echter door Syl beter te profileren had er m.i. een transformatie kunnen plaatsvinden, had het programma een ander publiek kunnen trekken en had John De Mol zijn imago kunnen verbeteren.
Maar Ilona en Nena hadden een hele andere rol. Ik meen me te herinneren dat Natasia vaker heeft uitgesproken dat ze ruzie moest maken met Sylvia, dat ze dat graag deed, maar dat ze totaal geen reactie terugkreeg waardoor het niet opschoot. Ik had haar graag wat langer in de villa gezien omdat er dan tenministe nog 1 "normaal" (voor zover je zo'n zweverig type normaal kunt noemenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar ook Ilona ging daar niet in mee, een Nena pwnde haar ook daarin. Natasia schreeuwde en zij ging erom lachen. Natasia werd de standaard want spraakmakend. Dat maakt de rest niet tot een miscast, dat is een andere koers die men is gaan varen. De basis was heel anders, alleen hield Sylvia het langer vol.
Dat is inderdaad waar......zij was altijd dezelfde, de omgeving veranderde....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Op een gegeven moment leek ze er ook niet meer tussen te passen maar dat lag niet aan haar. Zij was altijd al zo. De rest werd een freakshow.
Stephan had zich er toch zelf uit laten stemmen? Dat was volgens mij een akkoordje met (bijna) alle bewoners behalve Brian, die dacht dat hij hem hoogstpersoonlijk de villa had uitgestemd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:25 schreef Suikeroom het volgende:
Sylvia kwam er op 2 oktober in.. maar toen hadden ze al wat anders voor ogen met haar wat er ook niet is uitgekomen.. vergeet ook niet dat ze al na een maand Angelique eruit gooide en na 6 weken Stephan... ze hebben idd in het begin aan het concept gesleuteld en hebben dat hele miljonairs leventje wel snel aan de kant gezet ja.. maar ook toen al was bekend dat het reality meets soap was waar de aspirant miljonairs figureerde in hun eigen verhaallijn.. het is dat Natasia de 1e maanden de show in dr eentje gedragen heeft anders was het al een stuk sneller afgelopen..
Mwah, ik denk meer dat JdM perfect de tijdgeest aanvoelt en daar inspringt. Ik vind dat knap, wat je dan ook van de inhoud mag vinden....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:24 schreef JakeHeke het volgende:
Maar ja...... stelselmatige indoctrinatie van De Mol en consorten blijkt te werken...... ook voor veel streamers.
Er zijn er meer die in het verleden een tijdsgeest perfect aanvoelden en daar machts- of financiëel voordeel uit hebben weten te halen. Hun foute intenties zijn achteraf echter bijna altijd hun val geworden en hebben veel schade aangericht.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, ik denk meer dat JdM perfect de tijdgeest aanvoelt en daar inspringt. Ik vind dat knap, wat je dan ook van de inhoud mag vinden....
Tja, what goes up, must go down.....alles heeft z'n eigen cyclus, ook succes en macht. Daarnaast zet alle gegeven energie iets in beweging. Ik vind dat in iedere omstandigheid mensen een eigen verantwoordelijkheid hebben. Daar kunnen we hier Huub dan ook mooi op aansprekenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:41 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
Er zijn er meer die in het verleden een tijdsgeest perfect aanvoelden en daar machts- of financiëel voordeel uit hebben weten te halen. Hun foute intenties zijn achteraf echter bijna altijd hun val geworden en hebben veel schade aangericht.
Hmmm, ik weet dat jij daarover niet kan oordelen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jij kan niet objectief redeneren.. Sylvia was idd een miscast.. speelde het spel veelste subtiel.. ging elke dag om 11 uur naar bed.. kreeg niks meer mee van de echte actie.. ik weet nog wel toen die dates van Brian binnen kwamen en dat ze tegen haar zeiden "hey woon jij ook hier?" ze was dus onzichtbaar... totaal niet bruikbaar voor tv... en het is een tv-programma.. de punten die jij opnoemt waren alleen maar bevordelijk voor de kijkcijfers dus alleen maar meer goede redenen voor haar toneelhaak..
Claire was overigens ook een miscast... Jaap en Huub zeiden ook al in de kooi "als die hier in het begin was binnen gestapt was ze al eerder weg dan Angelique of Eveline"
Mooie post.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:41 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
Mensen die Sylvia een miscast vinden, snappen haar niet of schrikken van de confrontatie met zichzelf door haar spiegelend vermogen. Syl was een Mensch van het kaliber dat in deze corrupte maatschappij met een loep gezocht moet worden. Ook Huub, die ik in het begin van het programma integere kwaliteiten toedichtte, haalt het in de verste verte niet bij haar.
Als ze bij mij voor de deur zou staan dan zou ik er best wel iets mee kunnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sylvia was voor mij wel heel duidelijk de miscast van de eeuw. Het kind zei bijna niets, deed bijna niets en voelde bij voortduring of het wel goed zat. Teksten als "Ik voel dat ik hier nog niet klaar ben" deden mij terstond opstaan en rennen om een teiltje pakken. Ze voelde dagelijks wat af. Kortom, de perfecte cast voor een darkroom, niet voor DGK.
Ouder dan 30 en nog steeds een soort van studentikoos leventje leidend, zonder doel, zonder richting en niets opbouwend. Het type van 12 ambachten, 13 ongelukken, maar wel een soort van "geweten" spelen. Ik kon er niets mee....![]()
Pluspunten: geweldloos en heerlijk rustig.
Gedragen? Ze kreeg bekendheid als de malloot die haar kinderen in de steek liet en binnen een week op het punt stond om Brian te bespringen. Natasia is het begin van het tokkie gedrag. Als ze er een normale moeder in hadden gezet hadden, had het mischien nog enig niveau gehadquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:25 schreef Suikeroom het volgende:
het is dat Natasia de 1e maanden de show in dr eentje gedragen heeft anders was het al een stuk sneller afgelopen..
Allereerst vind ik je post allesbehalve naïef. Je vorige overigens ook niet. Ik was het met je analyse dan ook grotendeels eens (op een paar kleine punten na). Dat Claire wel in De Kooi mocht verblijven komt m.i. omdat Claire wat plooibaarder en naïever is dan Syl. Geen bedreiging voor de reactie en nog niet over genoeg inzicht beschikte om Huub op romantisch vlak op afstand te houden. Wel een erg leuke, oprechte meid overigens.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet dat jij daarover niet kan oordelen.Dat je het een naëve post vind okay.
Eerder heb ik al eens gepost dat Talpa naarstig opjacht was om de kijkers naar hun zender te lokken. Nederland bleef zich om vage redenene afzetten tegen Talpa. De exit van Huub en zijn terugkeer was spraakmakend. Iets waar in mijn ogen JdM en zijn zender op zat te wachten. Daarnaast was hij bezig zijn format te verkopen. Blijkbaar vonden ze daar dat gewone gesprekken geen TV materiaal waren. Het leek allemaal fysieker en over de top te moeten. Zelf vond ik juist die gesprekken op de streams het mooist om te zien en vind dat daar ook veel te weinig me gedaan is.
Je vind Claire een miscast. Vreemd als je dan eerder refereet aan concept en de TV uitzendingen.... zover ik begrijp is Claire er tegen het einde ingegezet als redding voor Huub (cq Lieke). Ik ben Huub sympatisant om zijn gesprekken en communicatieve vaardigheden. Zijn agressie, al dan niet gespeeld, kots ik van. Het is dat er, voor mij, geen alternatief was. Al moet ik zeggen dat wanneer de show langer had geduurd ik zeker voor Claire was gegaan. Ik vind het dan ook 'jammer' dat ze voor dat koffertje is gegaan. Ik vind haar een echt mens en geen acteur zoals de rest steeds meer werd.
Maar je hebt wel een punt.
Als Huub slechts alleen Natasia goed vond van de eerste lichting dan ben ik benieuwd of hij Claire dan ook geen DGK materiaal vond. Aangezien bij mij Claire en Sylvia als een zelfde soort mensen doen overkomen. Voor mij waren het in ieder geval echte mensen die hun principes niet overboord gooiden. Ze bleven bij hun gevoel en zichzelf.
Vraag aan Huub: Waar geen Sylvia maar wel Claire in DGK?
Vond dat Amanda ook over zich heen heeft laten lopen. Totaal geen eigen mening en indien ze die wel had werd ze gecorrigeerd door Brian.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire mocht in de Kooi blijven omdat geen enkel ander individu zo over zich heen liet lopen. Welk kind laat het nu toe om voor d'r ogen haar vriend de "liefde" te zien bedrijven met een derde. Het meest bizar is dan dat ze acht weken later met hem trouwt. Ja ja, show show. Alles ter meerdere glorie van Huub en z'n ego.
Al met al te bizar voor woorden......dus spraakmakend, dus show.
quote:Ouder dan 30 en nog steeds een soort van studentikoos leventje leidend, zonder doel, zonder richting en niets opbouwend. Het type van 12 ambachten, 13 ongelukken, maar wel een soort van "geweten" spelen.
Naar mijn weten heeft Syl in Spanje een leuk eigen bedrijfje gestart. En geniet verder van het leven. Wat ze heerlijk kan doen zonder relatie en zonder kindjes. En die 12 ambachten en 13 ongelukken. Ze heeft het lef gehad om meerdere keren het roer om te gooien. Dus wat is daar mis mee.quote:Iemand op dit forum beweerde dat Syl op haar dertigste nog erg studentikoos is en geen vastomlijnd doel heeft.
Ook weer zo'n indoctrinatie van onze maatschappij. Alsof iedereen op zijn 30ste iets specifieks moet invullen en daar niet meer van mag afwijken.
Zit ik even in je postgeschiedenis te kijken.quote:
Hij weet het wel (dat is ook de reden dat Syl zo vasthoudend is in haar vriendschap) maar wat doet hij er uiteindelijk mee? Wat ik erg jammer vind is dat hij vaak manipulatie gebruikte om een snel doel te bereiken (met name bij vrouwen). Misschien nog enigszins acceptabel naar zijn tegenstanders toe maar helaas heb ik ook diverse malen gezien dat de stem van zijn ego luider sprak dan die van zijn hart. Aan zijn intellect en afkomst ligt het niet. Daarom zeg ik... met Huub kan het twee kanten op.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooie post.
Al denk ik dat Huub het laatste allemaal wel goed doorhad en heeft..
mensen hier maken steeds dezelfde denkfout.. namelijk wat zij leuke personen vinden als streamer verwarren met wat goed is voor het tv-programma DGK...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gedragen? Ze kreeg bekendheid als de malloot die haar kinderen in de steek liet en binnen een week op het punt stond om Brian te bespringen. Natasia is het begin van het tokkie gedrag. Als ze er een normale moeder in hadden gezet hadden, had het mischien nog enig niveau gehad
klopt, maar dat komt mede door de programma makers. indien ze het een pure reallife soap hadden willen maken, hadden ze geen beloningen in de vorm van contactpunten/eindwinst moeten toelaten in geheel het programma. uiteindelijk komt het er toch op neer dat diegene die de meeste sms'jes heeft gehad gewonnen heeft en dus de populairste.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
mensen hier maken steeds dezelfde denkfout.. namelijk wat zij leuke personen vinden als streamer verwarren met wat goed is voor het tv-programma DGK...
Het spel draaide toch allemaal om manipulatie? Maar ben het met je eens dat z'n ego wel eens met Huub op de loop ging. Hij was soms te drammerig om TV te maken. Gehersenspoeld door de Febo. Dat is ook de reden waarom ik denk dat Huub een voortrekker was van het veranderen van het concept. Later werd hij door dat zelfde concept ingehaald. Ik kreeg het idee dat het voor hem steds groter moest. Terwijl het later juist in de kleine dingen zat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:41 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
Hij weet het wel (dat is ook de reden dat Syl zo vasthoudend is in haar vriendschap) maar wat doet hij er uiteindelijk mee? Wat ik erg jammer vind is dat hij vaak manipulatie gebruikte om een snel doel te bereiken (met name bij vrouwen). Misschien nog enigszins acceptabel naar zijn tegenstanders toe maar helaas heb ik ook diverse malen gezien dat de stem van zijn ego luider sprak dan die van zijn hart. Aan zijn intellect en afkomst ligt het niet. Daarom zeg ik... met Huub kan het twee kanten op.
Klopt. Daarom heeft hij ook niet gewonnen. Het geld had hem alleen maar arroganter gemaakt en persoonlijke groei tegengehouden. Arrogantie was zijn valkuil. Hersenspoelen kan iemand je overigens alleen maar wanneer je jezelf verliest.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Het spel draaide toch allemaal om manipulatie? Maar ben het met je eens dat z'n ego wel eens met Huub op de loop ging. Hij was soms te drammerig om TV te maken. Gehersenspoeld door de Febo. Dat is ook de reden waarom ik denk dat Huub een voortrekker was van het veranderen van het concept. Later werd hij door dat zelfde concept ingehaald. Ik kreeg het idee dat het voor hem steds groter moest. Terwijl het later juist in de kleine dingen zat.
Je geeft al die bewoners veel te veel eer Akveor. Ze hadden namelijk geen moer in te brengen en waren puppets on a string......quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Het spel draaide toch allemaal om manipulatie? Maar ben het met je eens dat z'n ego wel eens met Huub op de loop ging. Hij was soms te drammerig om TV te maken. Gehersenspoeld door de Febo. Dat is ook de reden waarom ik denk dat Huub een voortrekker was van het veranderen van het concept. Later werd hij door dat zelfde concept ingehaald. Ik kreeg het idee dat het voor hem steds groter moest. Terwijl het later juist in de kleine dingen zat.
Ik ben dan ook een diehard streamer die zich anderhalf jaar heeft meegeleefd met de bewoners op de streams. Het is een denkfout om te denken dat het nodig was de streams ondergeschikt te maken aan de TV uitzendingen. Het heeft het aantal kijkers slechts gelijkgehouden. Maar kijkers konden zich steeds minder associëren met de wannabees. Die werden keer op keer slechts bevestigd in het beeld wat de redactie had geschapen. Of eerder opgedrongen aan de kijker.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
mensen hier maken steeds dezelfde denkfout.. namelijk wat zij leuke personen vinden als streamer verwarren met wat goed is voor het tv-programma DGK...
das helemaal waar ... maar tochquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Prachig verwoord door Jake en ik sta ook helemaal achter zijn gedicht/post.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:40 schreef akveor het volgende:
Zit ik even in je postgeschiedenis te kijken.
Je eerstepot was in Topic over Sylvia: Redactie wil Silvia naar huis sturen?
quote:Dus in principe heeft talpa alleen rechten en geen plichten
Ik vraag me dan ook af of die Villa überhaupt wel gewonnen kan worden of dat die gewoon is gebruikt als lokkertje en het winnen ervan achteraf een utopie blijkt....
De wannabees hebben zich zelf die strings steeds stakker aan laten trekken. Dit was in het begin anders... iedereen inclusief Febo zocht naar een manier het concept DGK ten gelde te maken. De Febo bemoeide zich toen ook niet met de plannen... zij verschaften slechts de middelen. Het is die overgang waar ik het in die post over had.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je geeft al die bewoners veel te veel eer Akveor. Ze hadden namelijk geen moer in te brengen en waren puppets on a string......
Ik vraag me dan ook weleens af of de mensen die nu in de Villa zaten er ook in waren gegaan als ze geweten hadden dat ze dat huis helemaal niet konden winnen. Een huis winnen is toch even anders dan een bedrag winnen lijkt mij.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Prachig verwoord door Jake en ik sta ook helemaal achter zijn gedicht/post.
Moet wel zeggen dat John Dope in dat topic een behoorlijk vooruitziende blik had.
[..]
Deed-ie erg cool ja. Die Damian met z'n laffe filmpjes.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:14 schreef Suikeroom het volgende:
whahahahahaha Huub over Damien van tmf.. schitterend![]()
zelfs zn collega vjs lachen hem uit... top Huub
Whehehe, ze zijn weer ouderwets aan het COS-en.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |