je moet goed lezen, na het telefoongesprek wil ze niks meer met je te maken hebbenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:24 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
walhalla doe ff normaal,
zij wil er niks meer mee te maken hebben zoals je zelf zegt.......
en daar belde ze even over op......... naar de Gouden Kooi![]()
snap je het nou echt niet
Je wilt niets meer met de Gouden Kooi te maken hebben, maar toch bel je je grootste "tegenstander" op om een punt te maken, waar je van weet, dat het ruzie wordt, dus op tv komt...
ik weet dat Lieke niet zo naief is....jij wel?
walhalla doe nou niet net alsof je beter weet hoe het er in de kooi aan toe ging, jij neemt net een aantal standpunten in die ik vervolgens keihard onderuit haal met in mijn ogen valide argumenten,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:28 schreef walhalla1986 het volgende:
daarna was het over voor haar. en jij weet ook lieke soms dingen moest doen.
ze is ook nooit meer langs gekomen en ze heeft het er ook niet meer over, dgk is over en uit en alles met jou heeft ze ook redelijk achter zich gelaten
waarom heb je haar na dgk nooit gebeld? ik bedoel sms is toch raar na zo iets
Ik denk niet dat het Lieke ontbreekt aan zelfrespect. Ze is doelgericht, fysiek sterk en heeft een enorm uithoudingsvermogen. Slim en sterk in communicatie is ze ook. Wat ik echter denk is dat ze door haar bewijsdrang, iets dat misschien voortkomt uit gepest zijn in haar kinderjaren (dat heb ik haar ooit tegen je horen zeggen) haar eigen grenzen overschrijdt. Soms stelt ze zich onmogelijke doelen (zoals bij het taarteten) en kan slecht haar afgang verkroppen waardoor ze naar excuses zoekt. Dat laatste is een Brianesk trekje. Daarom houden mensen haar op afstand en vinden haar gemaakt. Lieke moet leren dat ze de wijsheid nog lang niet in pacht heeft, haar grenzen beter bewaken en zichzelf vooral niet overschatten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:07 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
het eerlijkste antwoord (en dit is alleen mijn mening stel die zeer zeker niet als een feit)
Volgens mij valt Lieke gewoon op jongens met "status" en "macht"
en dat kan, dat erotiseert heel erg veel vrouwen, dus denk niet zozeer dat haar gevoelens niet oprecht zijn, maar vraag mij af of ze ook op mij gevallen was toen ik nog bij primafoon werkte......
De reden waarom dit zo is bij haar (althans volgens mij) kun je denk ik zoeken in de richting van laag zelfrespect of xtreem gevoel naar bevestiging, iets in die trant
maar nogmaals, ik kan het ook fout hebben en ze kan zich keihard de villa ingeneukt hebben, of ze was echt tot over haar oren verliefd op mij en op mijn persoonlijkheid.... mbt tot Lieke weet ik niets meer zeker
Dus daarom vertrok ze zonder iets te zeggen uit de villa. En daarom moest huub zo'n moeite doen om haar die brief te geven en te laten lezen? Daarna nog even op visite geweest bij Amannie het begin van contact verstoren door te gaan schelden en te demoniseren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:33 schreef johan13 het volgende:
[..]
je moet goed lezen, na het telefoongesprek wil ze niks meer met je te maken hebben
wanneer was het telefoongesprek tussen huub en lieke, juist begin mei.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:37 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dus daarom vertrok ze zonder iets te zeggen uit de villa. En daarom moest huub zo'n moeite doen om haar die brief te geven en te laten lezen? Daarna nog even op visite geweest bij Amannie het begin van contact verstoren door te gaan schelden en te demoniseren.
Het is toch een mooi iets dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt verzameld door je deelname aan de Kooi. Het is zoals je zelf zei, uiteindelijk heb ik toch gewonnen..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:37 schreef Huubdgk het volgende:
met Sylvia gaat het goed.... mijn tel rek loopt maar op en op van die gesprekken naar BCL maar goed en gisteren hele avond met Ilona en Claire op stap geweest, was 1e keer dat ik Ilona weer zag
ha ik weetniet, speelde je ook voor Dennix?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:38 schreef NathanaelDGK het volgende:
Ik weet niets wie ik ben omdat ik ergens anders ben en mijn inlog niet weet.
Joh, ze heeft dat wel 100 keer geroepen. Toch bleef ze over Huub ouwehoeren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:33 schreef johan13 het volgende:
[..]
je moet goed lezen, na het telefoongesprek wil ze niks meer met je te maken hebben
Ilona is ook tof! Zij heeft veel goede woordjes voor je gedaan. Heb je dat schilderij nog van Henk van Veen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:37 schreef Huubdgk het volgende:
met Sylvia gaat het goed.... mijn tel rek loopt maar op en op van die gesprekken naar BCL maar goed en gisteren hele avond met Ilona en Claire op stap geweest, was 1e keer dat ik Ilona weer zag
Het is nu zomer, mensen zijn meer op straat, voetbal , veel drinken, en vakantietijd, buiten lang licht tot 22:30,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:32 schreef Huubdgk het volgende:
ik merk dat ik heel erg ingetogen ben, en vind het best lastig op straat, ben vanmijzelf een heel blij,
aandacht naar buiten gericht persoon,
dus ben zeker niet opvliegend, maar betekent wel dat ik niet meer dronken in de stad kan zijn, want dan gaat het mis.....
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:49 schreef Huubdgk het volgende:
dat schilderij hangt aan de muur in mijn woonkamer, ik kijk er nu naar, net zoals dat brothers friends schilderij van Desi!!!!, net zoals een grote versie van die zwartwitte foto canvas van mijn familie die ik op mijn jaardag heb gekregen.....
lieve brothers and sisters, ik ga ervandoor, nee ik krijg geen last van groupies, want ga stappen in de Marcanti op de verjaardag van Mayday, en daar sta ik gewoon op de lijst en sta ik op de VIP dus dat....
vond het weer ff leuk ff te discussieren, walhalla, je komt er wel. Alleen qua argumentatie en retorica... tja heb je nog wel ff te gaan!
Ja ik heb nog contact met Tommy was ook nog een vraag van iemand, en ik ga eigenlijk nooit stappen trouwens (@walhalla) want dat kan niet. Dit wordt ook mijn eerste vrije zaterdag sinds 11 december 2006, dus we zullen het wel zien!
groetjes en tot gauw allemaal
heel veel liefs
Huub
Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:32 schreef Huubdgk het volgende:
en Gert, betwijfel of het Nathanael is, die woont in Chicago en denk niet dat hij al wakker is, daarnaast, Nathanael zou zichzelf nooit DGK noemen achter zijn naam....
quote die eindelijk eens, is het zichzelfquote:
Lijkt me vrij logisch als er aan hem over Lieke vragen worden gesteldquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:21 schreef Suikeroom het volgende:
was er net zo'n leuke discussie, komt Huub langs gaat het weer over Lieke![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, als je als ondertitel "thumb's up dude" hebt, en je eerste post begint met "Hi y'all" , dan weet ik wel genoeg..... het IS 'm!
quote:
Nou suikertje, speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:21 schreef Suikeroom het volgende:
was er net zo'n leuke discussie, komt Huub langs gaat het weer over Lieke![]()
Ik vind de vragen meer dan terecht.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:28 schreef walhalla1986 het volgende:
hoewel ik de vragen over lieke stelde, had huub er ook voor kunnen kiezen er niet op in te gaan en te zeggen dat hij het niet over lieke wilde hebben. of 1x te reageren. zal de volgende keer niet weer over lieke beginnen
Alles wat hij hier heeft geschreven, heeft die in de kooi ook al gezegd.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:28 schreef walhalla1986 het volgende:
hoewel ik de vragen over lieke stelde, had huub er ook voor kunnen kiezen er niet op in te gaan en te zeggen dat hij het niet over lieke wilde hebben. of 1x te reageren. zal de volgende keer niet weer over lieke beginnen
Maar dat was toch spel?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles wat hij hier heeft geschreven, heeft die in de kooi ook al gezegd.
Dus er is niets nieuws onder de zon.
Dus jij denkt dat iemand anderhalf jaar achter elkaar een spel kan spelen zonder iets van zich zelf te laten zien?quote:
Dat geloof ik ook niet, dat hou je niet vol volgens mij.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat iemand anderhalf jaar achter elkaar een spel kan spelen zonder iets van zich zelf te laten zien?
Heb je het door?quote:
Nee, dat zeg IK niet, dat hoor ik vaak.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat iemand anderhalf jaar achter elkaar een spel kan spelen zonder iets van zich zelf te laten zien?
Nee, wafels zijn funest voor een uil. Die ruiten hè....... Poffertjes misschien een optie voor een volgend exemplaar?quote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:49 schreef Lobasca het volgende:
Donnatellie in da house?
Geen idee, maar las je weleens op VOL?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie is dat?
Die is toch op dat mamjo forum actief?
Ja, geloof dat ze daar een aantal mensen heeft weggepestquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen idee, maar las je weleens op VOL?
echt niet.... de meest zinnige reeks van FOK (het is wel DE Huub)quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch eigenlijk een onzinnige reeks deze "Commotie over Huub".
Al die vragen en dan die antwoorden....,vraag eens aan een dief of hij ingebroken heeft, het antwoord laat zich raden. Zo gaat het hier ook.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote die eindelijk eens, is het zichzelf
Ja, het is Huub. Maar de vragen komen van hen met gekleurde brillen (iedereen) en de antwoorden komen van iemand wiens bril ook gekleurd is, naast het feit dat hij zichzelf echt niet slechter neer gaat zetten dan noodzakelijk plus dat hij ook nog eens niet alles kan en mag zeggen. De inhoudelijke waarde is zo goed als nihil.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:15 schreef Desii het volgende:
echt niet.... de meest zinnige reeks van FOK (het is wel DE Huub)![]()
Mag niet van Gert en Noekje.....en ik mag je ook niet meer zoenen hierquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:26 schreef Desii het volgende:
Ik heb nog een half uurtje, dus kan nog wel even een deel 12 aanmaken
Spam jij hem ff vol, brother NMNS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |