Lijkt me vrij logisch als er aan hem over Lieke vragen worden gesteldquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:21 schreef Suikeroom het volgende:
was er net zo'n leuke discussie, komt Huub langs gaat het weer over Lieke![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, als je als ondertitel "thumb's up dude" hebt, en je eerste post begint met "Hi y'all" , dan weet ik wel genoeg..... het IS 'm!
quote:
Nou suikertje, speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:21 schreef Suikeroom het volgende:
was er net zo'n leuke discussie, komt Huub langs gaat het weer over Lieke![]()
Ik vind de vragen meer dan terecht.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:28 schreef walhalla1986 het volgende:
hoewel ik de vragen over lieke stelde, had huub er ook voor kunnen kiezen er niet op in te gaan en te zeggen dat hij het niet over lieke wilde hebben. of 1x te reageren. zal de volgende keer niet weer over lieke beginnen
Alles wat hij hier heeft geschreven, heeft die in de kooi ook al gezegd.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:28 schreef walhalla1986 het volgende:
hoewel ik de vragen over lieke stelde, had huub er ook voor kunnen kiezen er niet op in te gaan en te zeggen dat hij het niet over lieke wilde hebben. of 1x te reageren. zal de volgende keer niet weer over lieke beginnen
Maar dat was toch spel?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles wat hij hier heeft geschreven, heeft die in de kooi ook al gezegd.
Dus er is niets nieuws onder de zon.
Dus jij denkt dat iemand anderhalf jaar achter elkaar een spel kan spelen zonder iets van zich zelf te laten zien?quote:
Dat geloof ik ook niet, dat hou je niet vol volgens mij.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat iemand anderhalf jaar achter elkaar een spel kan spelen zonder iets van zich zelf te laten zien?
Heb je het door?quote:
Nee, dat zeg IK niet, dat hoor ik vaak.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat iemand anderhalf jaar achter elkaar een spel kan spelen zonder iets van zich zelf te laten zien?
Nee, wafels zijn funest voor een uil. Die ruiten hè....... Poffertjes misschien een optie voor een volgend exemplaar?quote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:49 schreef Lobasca het volgende:
Donnatellie in da house?
Geen idee, maar las je weleens op VOL?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie is dat?
Die is toch op dat mamjo forum actief?
Ja, geloof dat ze daar een aantal mensen heeft weggepestquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen idee, maar las je weleens op VOL?
echt niet.... de meest zinnige reeks van FOK (het is wel DE Huub)quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch eigenlijk een onzinnige reeks deze "Commotie over Huub".
Al die vragen en dan die antwoorden....,vraag eens aan een dief of hij ingebroken heeft, het antwoord laat zich raden. Zo gaat het hier ook.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote die eindelijk eens, is het zichzelf
Ja, het is Huub. Maar de vragen komen van hen met gekleurde brillen (iedereen) en de antwoorden komen van iemand wiens bril ook gekleurd is, naast het feit dat hij zichzelf echt niet slechter neer gaat zetten dan noodzakelijk plus dat hij ook nog eens niet alles kan en mag zeggen. De inhoudelijke waarde is zo goed als nihil.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:15 schreef Desii het volgende:
echt niet.... de meest zinnige reeks van FOK (het is wel DE Huub)![]()
Mag niet van Gert en Noekje.....en ik mag je ook niet meer zoenen hierquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:26 schreef Desii het volgende:
Ik heb nog een half uurtje, dus kan nog wel even een deel 12 aanmaken
Spam jij hem ff vol, brother NMNS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |