Huub smeken om wakker te wordenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:00 schreef miesy het volgende:
[..]
denk zelf dat dat een beetje overdreven is.
naar mijn idee, toen erik huub die massage had gegeven en huub met zijn dronken kop in slaap
was gevallen, dacht erik dat huub net deed alsof hij sliep. ik vond het een vervelende gebeurtenis,
en niet leuk om te zien. maar vond het ook wel bizar dat huub niet wakker ervan werd.
weet nog dat ik tegen mijn monitor huub smeekte om wakker te worden. was zo naar om te zien,
dat ik er nauwelijks naar kon kijken..
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Overigens, ik ben het eens met de stellng dat foute mannen een grote aantrekkingskracht hebben op vrouwen.
Wat was er toen ook alweer gebeurtquote:Dan was er bij eric-nicolaas eerder sprake van aanranding
1 |
Idd, er zitten nog een aantal onaangeklede, ondervoede mensen te wachtenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Huubje, je fans wachten op je.......
Fijn dat je ons zo goed op de hoogte houdtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:39 schreef ThunderBitch het volgende:
-edit-
Wat maakt het uit? Lieke heeft zelf gezegd dat alles wat Brian en Amanda hebben gedaan onderdeel van het spel was. Ja, dus kennelijk ook de klappen die Brian haar gaf bij de paardenbak en op de trap naar de gameroom en slaapkamer. Het proberen uit te trekken van haar slipje waardoor haar benen bont en blauw waren tijdens dat geintje om haar in de vijver te gooien. En het bedreigen van haar moeder omdat die de gesponserde armband had aangenomen die voor Amanda bestemd was.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Lieke heeft zelf gezegd dat alles wat Brian en Amanda hebben gedaan onderdeel van het spel was. Ja, dus kennelijk ook de klappen die Brian haar gaf bij de paardenbak en op de trap naar de gameroom en slaapkamer. Het proberen uit te trekken van haar slipje waardoor haar benen bont en blauw waren tijdens dat geintje om haar in de vijver te gooien. En het bedreigen van haar moeder omdat die de gesponserde armband had aangenomen die voor Amanda bestemd was.
En waarom is het zo geëscaleerd. Zij háát jou echt toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:42 schreef Huubdgk het volgende:
ineens was die extreme stress dus weg, en die zocht wel een uitweg, dat heeft ons in mijn ogen onze relatie gekost.... de ruzies/excessen en shit tussen Lieke en mij kwamen pas echt maanden daarna (begon dec 07 terwijl onze relatie eind oktober/november stopte
dus dat
quote:De talkshow van Robert Jensen keert na de zomer niet meer terug op RTL 5. De televisiezender trekt de stekker uit het tv- programma. Dat bevestigt zegsvrouw Karin Bouwknegt van RTL vandaag in het Algemeen Dagblad. De reden blijft vaag. “We zijn niet ontevreden, wellicht keert Jensen later weer terug“, wil Karin Bouwknegt kwijt. Robert Jensen ontving in ruim 500 uitzendingen gasten als Shakira, Patty Brard en Nel Veerkamp in zijn show. Vorige week was Robert nog in onderhandeling met RTL 5.
de druppel was dat jij in de week voor koninginnedag en op koninginnedag continu geprobeerd hebt om haar zwart te praten op de streams, misschien moet je een keer die filmpjes terug kijken. leuke filmpjes trouwens waarin je wordt ontmaskerd als leugenaar en steeds wijzen naar een anderquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:52 schreef Huubdgk het volgende:
ik weet niet of Lieke mij haat, denk wel dat ze meer een hekel heeft aan mij dan ik aan haar,
maar goed, ben ook behoorlijk onrespectvol met haar omgesprongen de laatste tijd van haar verblijf. Uiteindelijk heeft het geloond, want stel voor dat we haar hadden laten blijven chillen zoals ze zelf wilde, dan hadden we een fokking probleem gehad.
Maar kan mij voorstellen door mijn houding naar haar, fysiek intimiderend, vernederend, verbaal bijna beestachtig, dat ze niets meer ooit met mij te maken wil hebben. Misschien later ooit nog een keer als we elkaar tegenkomen, maar denk dat mijn daden in haar ogen ieder relativeringsvermogen te boven gaan,
en dat is jammer maar haar keuze
mijn idee zeker, en over wel kunnen vergeven van met name Brian,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:00 schreef Juud79 het volgende:
Het lijkt mij toch juist prettig dat je zonder camera´s nog eens met elkaar kan praten, volgens mij kan je dan pas dingen echt achter je laten. Nu blijft ze met een naar gevoel tegenover jou zitten, wat ik niet begrijp... Brian en Amanda heeft ze wel kunnen vergeven voor de nare dingen die ze tegen haar gedaan en gezegd habben en bij jou, de persoon met wie ze zo lang een relatie heeft gehad neemt ze niet eens de moeite...
het eerlijkste antwoord (en dit is alleen mijn mening stel die zeer zeker niet als een feit)quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:00 schreef Manu82 het volgende:
Vind jij dat Lieke zich uiteindelijk de villa heeft ingeneukt? Dus eigenlijk dat het een vooropgezet plan van haar was om een relatie met iemand in de gouden kooi te beginnen en jij misschien wel het makkelijkste 'slachtoffer' was of haar enige optie?
op landelijke tv de nieuwe vriend van lieke bekend willen maken om nog even een trap na te gevenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:00 schreef Huubdgk het volgende:
he, over dat negatief praten over oud miljonairs, dat ze daar over viel vind ik nog steeds hypocriet van haar...
Ik bedoel toen Dennis weg was of Natasia of wie dan ook die Lieke niet zo leuk vond, stond ze ook vooraan om rotopmerkingen te maken of dingen te insinueren omdat je on stream was. Dat heb ik bij haar ook wel gedaan, maar zeker in die tijd, waren er niet zo heel veel dingen waar ik positief over dacht. Daarnaast vroeg fokking iedereen die in de villa kwam aan mij over Lieke. Daar is heus wel een keer wat negatiefs gezegd, en heb ongetwijfeld haar wel eens gebashed toen ze er niet meer was.
Maar heb nergens structureel haar zwart lopen maken en heb ook genoeg postieve dingen over haar gezegd. Mensen hun karakter proberen te vermoorden, demoniseren en hetzes beginnen, dat waren de tactieken van andere kampen toch? al betwijfel ik of B en A weten wat een hetze is, maar goed
Even een vraag van andere orde...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:03 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
mijn idee zeker, en over wel kunnen vergeven van met name Brian,
Huub echt waar hij heeft mij geslagen achter de deur bij de paardenbak,
Huub echt waar hij heeft mij geschopt na het doucheslang incident toen de beveiliging al in huis was
etc etc
kon ik echt niet tegen, ging ze met die gozer in bad zitten, tja slim gespeeld van Brian want ik was over de zeik en liep weer tegen een boete aan...
quote:
"Het Openbaar Ministerie (OM) heeft een inval gedaan bij Ria Eelzak, de vriendin van de vermoorde crimineel John Mieremet. Mieremet en zijn vriendin zouden crimineel geld in beheer hebben gegeven bij de in 2004 geliquideerde vastgoedhandelaar Willem Endstra. Het OM wil het witgewassen geld terugvorderen en schat het bedrag op 13,4 miljoen euro.
Bij invallen in huizen van Eelzak en haar zoon in het Belgische Neerpelt trof justitie een grote hoeveelheid administratie aan. De papieren zijn in beslag genomen. Verder vond de politie een vuurwapen met munitie. De Belgische autoriteiten is gevraagd beslag te leggen op twee huizen.
Het OM verdenkt Ria Eelzak van heling en witwassen. Verder wordt ze ook verdacht van deelname aan een criminele organisatie. Justitie heeft ook een strafrechtelijk onderzoek lopen naar het bedrijf van Eelzak, The Blues Company.
Mieremet vormde in de jaren negentig samen met Sam Klepper (in 2000 geliquideerd) een crimineel duo dat lange tijd de Nederlandse onderwereld domineerde. Eind jaren negentig verhuisde Mieremet naar België. In 2005 werd hij in Thailand doodgeschoten. Daar werkte hij aan een groot vastgoedproject".
Ben het met je eens, jij hebt niet meer of minder slecht gepraat over Lieke dan dat zij heeft gedaan over andere ex-miljonairs. Je moet maar eens gesprekken van Brian en Amanda over ex-miljonairs en dan met name Dennis opzoeken. Want die twee hebben in de Kooi idd een hetze gehouden tegen jou, maar wat ze over heme bleven zeggen terwijl hij al wekenlang uit de Kooi was dat was ook buiten alle proporties,,, Daarbij valt alles van jou in het niet... Zeker omdat ze dus met hun wel overweg kan en het blijkbaar wel goed is dat de ene persoon bepaalde dingen doet, maar een ander dat neit mag doen als het over haar gaat...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:00 schreef Huubdgk het volgende:
he, over dat negatief praten over oud miljonairs, dat ze daar over viel vind ik nog steeds hypocriet van haar...
Ik bedoel toen Dennis weg was of Natasia of wie dan ook die Lieke niet zo leuk vond, stond ze ook vooraan om rotopmerkingen te maken of dingen te insinueren omdat je on stream was. Dat heb ik bij haar ook wel gedaan, maar zeker in die tijd, waren er niet zo heel veel dingen waar ik positief over dacht. Daarnaast vroeg fokking iedereen die in de villa kwam aan mij over Lieke. Daar is heus wel een keer wat negatiefs gezegd, en heb ongetwijfeld haar wel eens gebashed toen ze er niet meer was.
Maar heb nergens structureel haar zwart lopen maken en heb ook genoeg postieve dingen over haar gezegd. Mensen hun karakter proberen te vermoorden, demoniseren en hetzes beginnen, dat waren de tactieken van andere kampen toch? al betwijfel ik of B en A weten wat een hetze is, maar goed
Dat vond ik inderdaad ook verwerpelijkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:07 schreef johan13 het volgende:
[..]
op landelijke tv de nieuwe vriend van lieke bekend willen maken om nog even een trap na te geven
bullshit, wat ik probeer te zeggen in mijn post is dat ik niet structureel slecht over haar sprak, en al helemaal niet dat ik daar heel erg gefocussed op was. Lieke belde mij eventjes op zo van Ja jij praat alleen maar slecht over mij en grijpt iedere kans aan. Dat koninginnendaggedoe kon ik niet hard maken omdat er geen camera bij het gesprek van mij en DJ Q was, dus ging het ook verder niet opvoeren. Als Lieke en ik hoorden dat Dennis wat doms buiten had gedaan toen hij eruit was hadden we het daar ook snerend over. Toen ik hoorde bijvoorbeeld dat ze optredens had, zwart, waar dan niet eens een paal was geregeld, ja dan lachte ik mij suf. Als jij dingen wist die ik toen wist had je der ook keihard uitgelachen....heb dat laatst weer gedaan toen Jaap mij helemaal gedetailleerd een aantal dingen heeft verteld,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:07 schreef walhalla1986 het volgende:
huub meen je dat nou echt dat je misschien wel eens iets negatiefs hebt gezegd??
sorry hoor maar je bleef maar herhalen dat ze geen optredens had en z zich als een diva gedroeg en dat bracht jij dan ter sprake zonder dat het uberhaubt over lieke ging. en dat koninginnedag gedoe was voor een groot deel zelfs gelogen van jou uit. net als de rest. en toen ze je opbelde deed je helemaal raar want eerst voerden jullie een redelijk normaal telefoon gesprek, toen kwam de rest de privste binnen en moest je stoer doen en hing je op. kijk dat filmpje maar eens na. echtje deed zo anders toen de rest binnen kwam alsof je je moest bewijzen naar hun toe leek wel middelbare school
Hahaha, hoe leuk was dat, dingen uitzoeken die ze in de Villa nog niet wisten. Google is my friend...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad ook verwerpelijk![]()
Als hij nou gewoon het adres even had geroepen, hadden wij ook nog wat uit te zoeken
Ben jij al gecheckt?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:18 schreef NathanaelDGK het volgende:
Hi ya'll, eindelijk weer een internet verbinding.
denk dat het wat minder gechargeerd is dan jij schrijft, maar er is zeker wel een verschil ja...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Even een vraag van andere orde...
Toen jij in de kooi kwam vond ik je best cool,...dat wil zeggen,,...zo'n klein mannetje met zo'n grote bek en guts, schitterend. Het 'nooit meer naar huis' met Silvia en Eric,..schitterend,..maar dan..WAAR is bij jou de omslag geweest dat je van grappig en opstandig naar volkomen arrogant en onrealistisch bent gegaan, is dit van hogerhand ingegeven of is dat er ingeslopen zonder dat je het zelf doorhad?
nadat telefoongesprek wilde lieke niks meer met de kooi te maken hebbenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:19 schreef walhalla1986 het volgende:
maar dat je dus 'tv maakte' over haar rug terwijl ze niks meer er mee te maken wilde hebben daar belde ze je over op en dat je dat wel bleef doen is oa de reden dat ze niet met je wilt praten. ze was ook niet bij de finale heel bewust. want ze was toen wel al terug van vakantie
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:00 schreef Juud79 het volgende:
Het lijkt mij toch juist prettig dat je zonder camera´s nog eens met elkaar kan praten,
volgens mij kan je dan pas dingen echt achter je laten.
Nu blijft ze met een naar gevoel tegenover jou zitten,
walhalla doe ff normaal,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:19 schreef walhalla1986 het volgende:
maar dat je dus 'tv maakte' over haar rug terwijl ze niks meer er mee te maken wilde hebben daar belde ze je over op en dat je dat wel bleef doen is oa de reden dat ze niet met je wilt praten. ze was ook niet bij de finale heel bewust. want ze was toen wel al terug van vakantie
Nou, als je als ondertitel "thumb's up dude" hebt, en je eerste post begint met "Hi y'all" , dan weet ik wel genoeg..... het IS 'm!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:21 schreef Juud79 het volgende:
Nathanael, je hebt meldplicht bij Noekje of Gert... to proof that you're the real one...
geloof er iets van.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, als je als ondertitel "thumb's up dude" hebt, en je eerste post begint met "Hi y'all" , dan weet ik wel genoeg..... het IS 'm!
Kan heel goed, het is immers zaterdag. Weekend voor onze kantoorboy.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, als je als ondertitel "thumb's up dude" hebt, en je eerste post begint met "Hi y'all" , dan weet ik wel genoeg..... het IS 'm!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |