abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 juni 2008 @ 05:35:55 #201
2018 PC eend
relativist
pi_59571555
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 01:00 schreef miesy het volgende:

[..]

denk zelf dat dat een beetje overdreven is.
naar mijn idee, toen erik huub die massage had gegeven en huub met zijn dronken kop in slaap
was gevallen, dacht erik dat huub net deed alsof hij sliep. ik vond het een vervelende gebeurtenis,
en niet leuk om te zien. maar vond het ook wel bizar dat huub niet wakker ervan werd.
weet nog dat ik tegen mijn monitor huub smeekte om wakker te worden. was zo naar om te zien,
dat ik er nauwelijks naar kon kijken..
Huub smeken om wakker te worden
Hij lag gewoon weer es tv te maken, alles voor de kijkcijfers
Maar dat heeft de uitzending niet eens gehaald geloof ik (die trio wel dacht ik ? weet het niet eens meer).
Zag er waarschijnlijk toch niet zo mooi uit, volgens mij had hij toen nog geen alcoholverbod

Dan was er bij eric-nicolaas eerder sprake van aanranding

[ Bericht 9% gewijzigd door PC eend op 21-06-2008 05:42:34 ]
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_59571557
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 21:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Overigens, ik ben het eens met de stellng dat foute mannen een grote aantrekkingskracht hebben op vrouwen.
gelukkig niet op mij
pi_59572245
quote:
Dan was er bij eric-nicolaas eerder sprake van aanranding
Wat was er toen ook alweer gebeurt ?
  zaterdag 21 juni 2008 @ 09:56:51 #204
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_59572324
Het is maar goed dat wij ons seksleven hier niet uit hoeven te leggen, anders zaten hier een aantal met rode oorjes van goh kan het ook zo, en misschien zijn er mensen bij als je daar alles van zou weten, dat dan wat er in de Gouden kooi gebeurden maar kinderspel is geweest!!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  zaterdag 21 juni 2008 @ 10:20:58 #205
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59572571
Huubje, je fans wachten op je.......

1sop is uitverkocht bij de aldi.

[ Bericht 34% gewijzigd door ThunderBitch op 21-06-2008 10:27:58 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2008 @ 10:23:09 #206
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59572593
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 10:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Huubje, je fans wachten op je.......
Idd, er zitten nog een aantal onaangeklede, ondervoede mensen te wachten
Dus tempo

Wat dragen jij en Claire en wat gaan jullie eten?
Some memories are best forgotten
Room 23
  zaterdag 21 juni 2008 @ 10:39:38 #207
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59572768
-edit- jij gaat van grof naar grover.. hou je een beetje in aub of blijf hier weg.

[ Bericht 72% gewijzigd door Gert op 21-06-2008 11:06:18 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2008 @ 10:46:48 #208
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59572858
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 10:39 schreef ThunderBitch het volgende:
-edit-
Fijn dat je ons zo goed op de hoogte houdt

[ Bericht 7% gewijzigd door Gert op 21-06-2008 11:06:38 (quote geëdit) ]
Room 23
  zaterdag 21 juni 2008 @ 11:00:52 #209
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59573052
Uitspraak van Henk Bres de Hagenees op de tv pagina vandaag in de telegraaf:

Aan welk programma of genre heb je een hartgrondige hekel?
„De Gouden Kooi, maar dat probleem heeft zich inmiddels vanzelf opgelost. Wat ’n stelletje etterbakken en snollen bij elkaar. Als ik die Huub nog eens tegenkom, dan krijgtie meteen een klap voor z’n kop. Wat kon die vent zuigen, zeg! Bij ons thuis was het altijd een beetje strijd, want mijn vrouw was wel fan en zette dan expres het geluid harder, zodat ik wel mee móést luisteren.”
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zaterdag 21 juni 2008 @ 11:15:43 #210
16715 Mylene
*schatje*
pi_59573321
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 00:16 schreef Lady-night het volgende:
Huub wat dacht je hier?
Wat maakt het uit? Lieke heeft zelf gezegd dat alles wat Brian en Amanda hebben gedaan onderdeel van het spel was. Ja, dus kennelijk ook de klappen die Brian haar gaf bij de paardenbak en op de trap naar de gameroom en slaapkamer. Het proberen uit te trekken van haar slipje waardoor haar benen bont en blauw waren tijdens dat geintje om haar in de vijver te gooien. En het bedreigen van haar moeder omdat die de gesponserde armband had aangenomen die voor Amanda bestemd was.
pi_59573748
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 11:15 schreef schatje het volgende:

[..]

Wat maakt het uit? Lieke heeft zelf gezegd dat alles wat Brian en Amanda hebben gedaan onderdeel van het spel was. Ja, dus kennelijk ook de klappen die Brian haar gaf bij de paardenbak en op de trap naar de gameroom en slaapkamer. Het proberen uit te trekken van haar slipje waardoor haar benen bont en blauw waren tijdens dat geintje om haar in de vijver te gooien. En het bedreigen van haar moeder omdat die de gesponserde armband had aangenomen die voor Amanda bestemd was.

je moet geen sprookjes vertellen: amanda heeft alleen gezegd dat lieke's moeder een dief was, dat is niet dreigen.

je fans oproepen om chantal aan te pakken dat is dreigen en wie was dat: juist HUUB
  zaterdag 21 juni 2008 @ 11:42:55 #212
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59573801
goedemorgen fokkers!

heb weinig tijd want een enorm drukke, en leuke dag voor de boeg,

dat pesten van Lieke vond ik enorm moeilijk, heb daar heel veel agressie in opgebouwd, moest mij zo enorm inhouden, was voor de kooi meer van het type, als je aan mijn vriendin of vrouw komt of er uitscheld, dan timmer ik er boven op. En daar moest ik mij zoveel inhouden,

het hele alles op Lieke en Huub ding, hebben Lieke en mij enorm naar elkaar toe doen groeien, we stonden onder enorme druk, we zaten dagen en dagen met zijn tweeen op strategische punten verschanst bijna en hoopten dat de rest ons met rust zou laten. Er was bijna geen vechten tegen, alleen maar doorstaan. (voor degene die dat nog weten hoeveel uren zaten we niet met zijn tweeen in kantoor) Dit heeft een enorme band gesmeed tussen Lieke en mij.

Echter op het moment dat de druk ervan afkwam (het septemberpact tussen de zes losers verbrokkelde met de maanden, laatste druppel was ruzie Dennis en Brian, Dennis/Jaap die heel kort met Lieke/Huub tegen Brian wilde samenwerken, Huub die de samenwerking met Dennis precies 6 minuten volhield,

vanaf dat moment stonden Lieke en ik niet meer onder die enorme groepdruk, alle druk die op ons is gezet die maanden is toen losgekomen, en heeft onze relatie onder druk gezet, dat is voor mij de reden dat ik mij zo benauwd en Lieke zich niet meer prettig voelde.....

ineens was die extreme stress dus weg, en die zocht wel een uitweg, dat heeft ons in mijn ogen onze relatie gekost.... de ruzies/excessen en shit tussen Lieke en mij kwamen pas echt maanden daarna (begon dec 07 terwijl onze relatie eind oktober/november stopte

dus dat
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  Moderator zaterdag 21 juni 2008 @ 11:48:54 #213
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59573905
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 11:42 schreef Huubdgk het volgende:

ineens was die extreme stress dus weg, en die zocht wel een uitweg, dat heeft ons in mijn ogen onze relatie gekost.... de ruzies/excessen en shit tussen Lieke en mij kwamen pas echt maanden daarna (begon dec 07 terwijl onze relatie eind oktober/november stopte

dus dat
En waarom is het zo geëscaleerd. Zij háát jou echt toch?
Voelt ze zich misschien niet prettig bij het idee dat ze zich de villa ingeneukt heeft, en neemt ze dat joú kwalijk in plaats van zichzelf?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 21 juni 2008 @ 11:52:54 #214
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59573964
ik weet niet of Lieke mij haat, denk wel dat ze meer een hekel heeft aan mij dan ik aan haar,

maar goed, ben ook behoorlijk onrespectvol met haar omgesprongen de laatste tijd van haar verblijf. Uiteindelijk heeft het geloond, want stel voor dat we haar hadden laten blijven chillen zoals ze zelf wilde, dan hadden we een fokking probleem gehad.

Maar kan mij voorstellen door mijn houding naar haar, fysiek intimiderend, vernederend, verbaal bijna beestachtig, dat ze niets meer ooit met mij te maken wil hebben. Misschien later ooit nog een keer als we elkaar tegenkomen, maar denk dat mijn daden in haar ogen ieder relativeringsvermogen te boven gaan,

en dat is jammer maar haar keuze
Nil Volentibus Arduum
  zaterdag 21 juni 2008 @ 11:55:11 #215
16715 Mylene
*schatje*
pi_59573997
Jensen is gestopt hè? Dus plek voor jou of Jaap of beide.
quote:
De talkshow van Robert Jensen keert na de zomer niet meer terug op RTL 5. De televisiezender trekt de stekker uit het tv- programma. Dat bevestigt zegsvrouw Karin Bouwknegt van RTL vandaag in het Algemeen Dagblad. De reden blijft vaag. “We zijn niet ontevreden, wellicht keert Jensen later weer terug“, wil Karin Bouwknegt kwijt. Robert Jensen ontving in ruim 500 uitzendingen gasten als Shakira, Patty Brard en Nel Veerkamp in zijn show. Vorige week was Robert nog in onderhandeling met RTL 5.
pi_59574000
ik denk dat vooral de laatste paar weken van jou in dgk toen zij al weg was en je onzin oner haar bleef praten, ze je kwalijk neemt. want ik weet voor een feit dat ze eerst wel nog met je wilde praten als je er uit zou zijn
Hell was full so I came back
pi_59574065
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 11:52 schreef Huubdgk het volgende:
ik weet niet of Lieke mij haat, denk wel dat ze meer een hekel heeft aan mij dan ik aan haar,

maar goed, ben ook behoorlijk onrespectvol met haar omgesprongen de laatste tijd van haar verblijf. Uiteindelijk heeft het geloond, want stel voor dat we haar hadden laten blijven chillen zoals ze zelf wilde, dan hadden we een fokking probleem gehad.

Maar kan mij voorstellen door mijn houding naar haar, fysiek intimiderend, vernederend, verbaal bijna beestachtig, dat ze niets meer ooit met mij te maken wil hebben. Misschien later ooit nog een keer als we elkaar tegenkomen, maar denk dat mijn daden in haar ogen ieder relativeringsvermogen te boven gaan,

en dat is jammer maar haar keuze
de druppel was dat jij in de week voor koninginnedag en op koninginnedag continu geprobeerd hebt om haar zwart te praten op de streams, misschien moet je een keer die filmpjes terug kijken. leuke filmpjes trouwens waarin je wordt ontmaskerd als leugenaar en steeds wijzen naar een ander
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:00:40 #218
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59574067
he, over dat negatief praten over oud miljonairs, dat ze daar over viel vind ik nog steeds hypocriet van haar...

Ik bedoel toen Dennis weg was of Natasia of wie dan ook die Lieke niet zo leuk vond, stond ze ook vooraan om rotopmerkingen te maken of dingen te insinueren omdat je on stream was. Dat heb ik bij haar ook wel gedaan, maar zeker in die tijd, waren er niet zo heel veel dingen waar ik positief over dacht. Daarnaast vroeg fokking iedereen die in de villa kwam aan mij over Lieke. Daar is heus wel een keer wat negatiefs gezegd, en heb ongetwijfeld haar wel eens gebashed toen ze er niet meer was.

Maar heb nergens structureel haar zwart lopen maken en heb ook genoeg postieve dingen over haar gezegd. Mensen hun karakter proberen te vermoorden, demoniseren en hetzes beginnen, dat waren de tactieken van andere kampen toch? al betwijfel ik of B en A weten wat een hetze is, maar goed
Nil Volentibus Arduum
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:00:48 #219
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59574069
Het lijkt mij toch juist prettig dat je zonder camera´s nog eens met elkaar kan praten, volgens mij kan je dan pas dingen echt achter je laten. Nu blijft ze met een naar gevoel tegenover jou zitten, wat ik niet begrijp... Brian en Amanda heeft ze wel kunnen vergeven voor de nare dingen die ze tegen haar gedaan en gezegd hebben en bij jou, de persoon met wie ze zo lang een relatie heeft gehad neemt ze niet eens de moeite...
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2008 @ 12:00:53 #220
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59574070
Vind jij dat Lieke zich uiteindelijk de villa heeft ingeneukt? Dus eigenlijk dat het een vooropgezet plan van haar was om een relatie met iemand in de gouden kooi te beginnen en jij misschien wel het makkelijkste 'slachtoffer' was of haar enige optie?
Room 23
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:03:25 #221
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59574108
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:00 schreef Juud79 het volgende:
Het lijkt mij toch juist prettig dat je zonder camera´s nog eens met elkaar kan praten, volgens mij kan je dan pas dingen echt achter je laten. Nu blijft ze met een naar gevoel tegenover jou zitten, wat ik niet begrijp... Brian en Amanda heeft ze wel kunnen vergeven voor de nare dingen die ze tegen haar gedaan en gezegd habben en bij jou, de persoon met wie ze zo lang een relatie heeft gehad neemt ze niet eens de moeite...
mijn idee zeker, en over wel kunnen vergeven van met name Brian,

Huub echt waar hij heeft mij geslagen achter de deur bij de paardenbak,

Huub echt waar hij heeft mij geschopt na het doucheslang incident toen de beveiliging al in huis was

etc etc

kon ik echt niet tegen, ging ze met die gozer in bad zitten, tja slim gespeeld van Brian want ik was over de zeik en liep weer tegen een boete aan...
Nil Volentibus Arduum
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:03:58 #222
16715 Mylene
*schatje*
pi_59574115
Structureel zwart maken was meer Lieke's ding. Als jij naar een optreden was kwam ze helemaal los. Ze bleef dan maar over je ouwehoeren. En in de tussentijd ook nog roepen dat ze klaar met je was. Dus niet.
pi_59574150
huub meen je dat nou echt dat je misschien wel eens iets negatiefs hebt gezegd??
sorry hoor maar je bleef maar herhalen dat ze geen optredens had en z zich als een diva gedroeg en dat bracht jij dan ter sprake zonder dat het uberhaubt over lieke ging. en dat koninginnedag gedoe was voor een groot deel zelfs gelogen van jou uit. net als de rest. en toen ze je opbelde deed je helemaal raar want eerst voerden jullie een redelijk normaal telefoon gesprek, toen kwam de rest de privste binnen en moest je stoer doen en hing je op. kijk dat filmpje maar eens na. echtje deed zo anders toen de rest binnen kwam alsof je je moest bewijzen naar hun toe leek wel middelbare school
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:07:25 #224
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59574157
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:00 schreef Manu82 het volgende:
Vind jij dat Lieke zich uiteindelijk de villa heeft ingeneukt? Dus eigenlijk dat het een vooropgezet plan van haar was om een relatie met iemand in de gouden kooi te beginnen en jij misschien wel het makkelijkste 'slachtoffer' was of haar enige optie?
het eerlijkste antwoord (en dit is alleen mijn mening stel die zeer zeker niet als een feit)

Volgens mij valt Lieke gewoon op jongens met "status" en "macht"

en dat kan, dat erotiseert heel erg veel vrouwen, dus denk niet zozeer dat haar gevoelens niet oprecht zijn, maar vraag mij af of ze ook op mij gevallen was toen ik nog bij primafoon werkte......

De reden waarom dit zo is bij haar (althans volgens mij) kun je denk ik zoeken in de richting van laag zelfrespect of xtreem gevoel naar bevestiging, iets in die trant

maar nogmaals, ik kan het ook fout hebben en ze kan zich keihard de villa ingeneukt hebben, of ze was echt tot over haar oren verliefd op mij en op mijn persoonlijkheid.... mbt tot Lieke weet ik niets meer zeker
Nil Volentibus Arduum
pi_59574158
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:00 schreef Huubdgk het volgende:
he, over dat negatief praten over oud miljonairs, dat ze daar over viel vind ik nog steeds hypocriet van haar...

Ik bedoel toen Dennis weg was of Natasia of wie dan ook die Lieke niet zo leuk vond, stond ze ook vooraan om rotopmerkingen te maken of dingen te insinueren omdat je on stream was. Dat heb ik bij haar ook wel gedaan, maar zeker in die tijd, waren er niet zo heel veel dingen waar ik positief over dacht. Daarnaast vroeg fokking iedereen die in de villa kwam aan mij over Lieke. Daar is heus wel een keer wat negatiefs gezegd, en heb ongetwijfeld haar wel eens gebashed toen ze er niet meer was.

Maar heb nergens structureel haar zwart lopen maken en heb ook genoeg postieve dingen over haar gezegd. Mensen hun karakter proberen te vermoorden, demoniseren en hetzes beginnen, dat waren de tactieken van andere kampen toch? al betwijfel ik of B en A weten wat een hetze is, maar goed
op landelijke tv de nieuwe vriend van lieke bekend willen maken om nog even een trap na te geven
pi_59574159
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:03 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

mijn idee zeker, en over wel kunnen vergeven van met name Brian,

Huub echt waar hij heeft mij geslagen achter de deur bij de paardenbak,

Huub echt waar hij heeft mij geschopt na het doucheslang incident toen de beveiliging al in huis was

etc etc

kon ik echt niet tegen, ging ze met die gozer in bad zitten, tja slim gespeeld van Brian want ik was over de zeik en liep weer tegen een boete aan...
Even een vraag van andere orde...
Toen jij in de kooi kwam vond ik je best cool,...dat wil zeggen,,...zo'n klein mannetje met zo'n grote bek en guts, schitterend. Het 'nooit meer naar huis' met Silvia en Eric,..schitterend,..maar dan..WAAR is bij jou de omslag geweest dat je van grappig en opstandig naar volkomen arrogant en onrealistisch bent gegaan, is dit van hogerhand ingegeven of is dat er ingeslopen zonder dat je het zelf doorhad?
pi_59574163
huub zie jij tommy nog? vond ik een topgozer.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:08:40 #228
16715 Mylene
*schatje*
pi_59574167
Vind je misschien ook wel interessant om te weten.
quote:

"Het Openbaar Ministerie (OM) heeft een inval gedaan bij Ria Eelzak, de vriendin van de vermoorde crimineel John Mieremet. Mieremet en zijn vriendin zouden crimineel geld in beheer hebben gegeven bij de in 2004 geliquideerde vastgoedhandelaar Willem Endstra. Het OM wil het witgewassen geld terugvorderen en schat het bedrag op 13,4 miljoen euro.

Bij invallen in huizen van Eelzak en haar zoon in het Belgische Neerpelt trof justitie een grote hoeveelheid administratie aan. De papieren zijn in beslag genomen. Verder vond de politie een vuurwapen met munitie. De Belgische autoriteiten is gevraagd beslag te leggen op twee huizen.

Het OM verdenkt Ria Eelzak van heling en witwassen. Verder wordt ze ook verdacht van deelname aan een criminele organisatie. Justitie heeft ook een strafrechtelijk onderzoek lopen naar het bedrijf van Eelzak, The Blues Company.

Mieremet vormde in de jaren negentig samen met Sam Klepper (in 2000 geliquideerd) een crimineel duo dat lange tijd de Nederlandse onderwereld domineerde. Eind jaren negentig verhuisde Mieremet naar België. In 2005 werd hij in Thailand doodgeschoten. Daar werkte hij aan een groot vastgoedproject".
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:09:25 #229
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59574180
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:00 schreef Huubdgk het volgende:

Ben het met je eens, jij hebt niet meer of minder slecht gepraat over Lieke dan dat zij heeft gedaan over andere ex-miljonairs. Je moet maar eens gesprekken van Brian en Amanda over ex-miljonairs en dan met name Dennis opzoeken. Want die twee hebben in de Kooi idd een hetze gehouden tegen jou, maar wat ze over heme bleven zeggen terwijl hij al wekenlang uit de Kooi was dat was ook buiten alle proporties,,, Daarbij valt alles van jou in het niet... Zeker omdat ze dus met hun wel overweg kan en het blijkbaar wel goed is dat de ene persoon bepaalde dingen doet, maar een ander dat neit mag doen als het over haar gaat...
pi_59574215
als jij niet zeker bent van dat lieke echt verliefd op je was en super veel van je hield en echt omdat je huub was was opdat moment was je in de buiten wereld niet bepaals ideaal ofso. dan denk ik dat je het echt niet goed hebt gezien. dat meisje was stapel op je
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2008 @ 12:12:13 #231
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59574219
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:07 schreef johan13 het volgende:

[..]

op landelijke tv de nieuwe vriend van lieke bekend willen maken om nog even een trap na te geven
Dat vond ik inderdaad ook verwerpelijk
Als hij nou gewoon het adres even had geroepen, hadden wij ook nog wat uit te zoeken
Room 23
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:14:28 #232
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59574245
Heb het al eerder geschreven. Zelfs in de relatie aan het begin klaagde ze al achter je rug om dat ze eigenlijk niet met je kon en je ego te groot was. alles naar je toetrok, de stemmingen altijd naar je toe wilde trekken. En was het niet dat jij het eerst uitmaakte, en Lieke het zelf je vroeg het weer aan te maken.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:14:50 #233
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59574253
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:07 schreef walhalla1986 het volgende:
huub meen je dat nou echt dat je misschien wel eens iets negatiefs hebt gezegd??
sorry hoor maar je bleef maar herhalen dat ze geen optredens had en z zich als een diva gedroeg en dat bracht jij dan ter sprake zonder dat het uberhaubt over lieke ging. en dat koninginnedag gedoe was voor een groot deel zelfs gelogen van jou uit. net als de rest. en toen ze je opbelde deed je helemaal raar want eerst voerden jullie een redelijk normaal telefoon gesprek, toen kwam de rest de privste binnen en moest je stoer doen en hing je op. kijk dat filmpje maar eens na. echtje deed zo anders toen de rest binnen kwam alsof je je moest bewijzen naar hun toe leek wel middelbare school
bullshit, wat ik probeer te zeggen in mijn post is dat ik niet structureel slecht over haar sprak, en al helemaal niet dat ik daar heel erg gefocussed op was. Lieke belde mij eventjes op zo van Ja jij praat alleen maar slecht over mij en grijpt iedere kans aan. Dat koninginnendaggedoe kon ik niet hard maken omdat er geen camera bij het gesprek van mij en DJ Q was, dus ging het ook verder niet opvoeren. Als Lieke en ik hoorden dat Dennis wat doms buiten had gedaan toen hij eruit was hadden we het daar ook snerend over. Toen ik hoorde bijvoorbeeld dat ze optredens had, zwart, waar dan niet eens een paal was geregeld, ja dan lachte ik mij suf. Als jij dingen wist die ik toen wist had je der ook keihard uitgelachen....heb dat laatst weer gedaan toen Jaap mij helemaal gedetailleerd een aantal dingen heeft verteld,
en toen in dat private gesprek, ja toen dacht ik op een gegeven moment ook van oke, bedankt voor de tv kans, want nu ga ik er tv van maken. Precies de switch die jij daar zag van normaal erop ingaan, naar in jou ogen "kinderachtig" reageren was tv maken, Lieke was ook niet slim bezig nee, mij een beetje gaan opbellen waar ik het wel of niet over mag hebben,

dus ik vond niet dat ik haar structureel aan het zwart maken was, en dat deed zij zo wel voorkomen, en toen ik dat rustig bleef ontkennen ging zij het op de man af spelen,

maak jij je nou maar druk om je vrouwtje en je spel? (goh kut he Lieke, als jij met mij getrouwd was dan was ook voor jou het spel nu bijna over en had je hele grote kans gehad om te winnen)

maar ja, moet ook kut voor Lieke zijn geweest, ruim een maand na haar exit ineenkeer de einddatum..... sta je dan met je nobele motieven om weg te gaan....buiten de poort, en die eikel van een Huub er nog in.....nee snapte wel waarom Lieke mij opbelde, maar had denk ik niet alleen maar met roddelen over Lieke te maken...

maar goed, weet zelf ook goed wat frustaties zijn....
Nil Volentibus Arduum
pi_59574256
maar het verschil is naar mijn idee dat dennis en natasia gewoon ex bewoners waren waar je nooit echt iets mee had maar met lieke had je zoveel gedeeld. dat is echt anders
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:16:11 #235
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59574271
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:12 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Dat vond ik inderdaad ook verwerpelijk
Als hij nou gewoon het adres even had geroepen, hadden wij ook nog wat uit te zoeken
Hahaha, hoe leuk was dat, dingen uitzoeken die ze in de Villa nog niet wisten. Google is my friend...
Een van de leukste dingen was toch wel, uitzoeken wie de moeder van Amanda is, en zijn echt mensen die zich daar al anderhalf jaar mee bezig houden, hoe een naar leven heb je dan....
pi_59574283
kijk maar eens op youtube naar de filmpjes over het telefoongesprek tussen huub en lieke na 30 april
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:18:02 #237
219215 NathanaelDGK
Thumbs up dude
pi_59574304
Hi ya'll, eindelijk weer een internet verbinding.
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2008 @ 12:19:15 #238
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59574326
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:18 schreef NathanaelDGK het volgende:
Hi ya'll, eindelijk weer een internet verbinding.
Ben jij al gecheckt?
Room 23
pi_59574339
maar dat je dus 'tv maakte' over haar rug terwijl ze niks meer er mee te maken wilde hebben daar belde ze je over op en dat je dat wel bleef doen is oa de reden dat ze niet met je wilt praten. ze was ook niet bij de finale heel bewust. want ze was toen wel al terug van vakantie
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:21:05 #240
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59574365
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Even een vraag van andere orde...
Toen jij in de kooi kwam vond ik je best cool,...dat wil zeggen,,...zo'n klein mannetje met zo'n grote bek en guts, schitterend. Het 'nooit meer naar huis' met Silvia en Eric,..schitterend,..maar dan..WAAR is bij jou de omslag geweest dat je van grappig en opstandig naar volkomen arrogant en onrealistisch bent gegaan, is dit van hogerhand ingegeven of is dat er ingeslopen zonder dat je het zelf doorhad?
denk dat het wat minder gechargeerd is dan jij schrijft, maar er is zeker wel een verschil ja...

ik denk dat het geleidelijk is gegaan en dat heel veel verschillende factoren daar hun invloed op hebben,

523 dagen opgesloten zitten in de Gouden Kooi is nou eenmaal niet zo goed voor je psyche......

heb heel veel verschillende rollen in de groep gehad groepskneus, groepsbenjamin, groepsleider, groepsoutkast, groepslieveling weet ik veel maar heb in de hierarchie van de verschillende groepen altijd heel anders gestaan. De laatste groepen waren inhoudelijk dramatische groepen, vanaf het moment dat Dennis en Nadia erbij kwamen waren groepsdiscussies en ruzies nooit meer van niveau.... ik bedoel die Mis World Ruzie tussen Nadia en Amanda die Lieke uren lang sarden........

omg, daar stomp je echt vanaf, daar ga jezelf ook tegen wapenen, arrogantie was ook een van de wapens...

dus ja die omslag is wel gekomen, maar volkomen arrogant en onrealistisch wil ik het niet noemen, eerder

mentale afstompingsverschijnselen, en deformatie door opsluiting

Gouden Kooi is gaaf
Nil Volentibus Arduum
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:21:29 #241
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59574374
Nathanael, je hebt meldplicht bij Noekje of Gert... to proof that you're the real one...
pi_59574401
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:19 schreef walhalla1986 het volgende:
maar dat je dus 'tv maakte' over haar rug terwijl ze niks meer er mee te maken wilde hebben daar belde ze je over op en dat je dat wel bleef doen is oa de reden dat ze niet met je wilt praten. ze was ook niet bij de finale heel bewust. want ze was toen wel al terug van vakantie
nadat telefoongesprek wilde lieke niks meer met de kooi te maken hebben
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:24:03 #243
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_59574422
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:00 schreef Juud79 het volgende:
Het lijkt mij toch juist prettig dat je zonder camera´s nog eens met elkaar kan praten,
volgens mij kan je dan pas dingen echt achter je laten.

Nu blijft ze met een naar gevoel tegenover jou zitten,

2 keer sms-en, maar ze geeft geen reactie,

Nu blijft ze met een naar gevoel tegenover Huub zitten?
Of beiden?

Niet uitpraten ? Dan is afsluiten moeilijk.

Met een Kudt schuldgevoel laten zitten? Moeilijk te verteren.
Er zijn dingen die met de mond gemakkelijker gaan , namelijk roddelen, maandenlang in elk interview,
meetings , tijdens optredens , het merendeels over Huub en zijn slechte dingen gehad.

2 weken na haar vertrek een ontmoeting met broer Joris en vriendin in een kroegje,
toen Huub dit las, zei : ohh, dan komt het met mij en Lieke misschien ook wel goed.

(Groupie's verkeren in de omgeving van wie hij/zij fan is. Huub stond op 50, 60 % in de popipoll)
April 2007, beetje op zijn hoede zijn voor huishoudster Lieke, afstand, maar zij besloot hem op te lekkeren
door te vertellen dat ze met Leonie uit Oldenzaal (feestje) contact had, zelfs ging stappen
in Oldenzaal het weekeinde, in de omgeving van Huub verkeren ........terwijl hij gevangen in luxe woonde.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:24:11 #244
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59574426
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:19 schreef walhalla1986 het volgende:
walhalla doe ff normaal,

zij wil er niks meer mee te maken hebben zoals je zelf zegt.......

en daar belde ze even over op......... naar de Gouden Kooi

snap je het nou echt niet

Je wilt niets meer met de Gouden Kooi te maken hebben, maar toch bel je je grootste "tegenstander" op om een punt te maken, waar je van weet, dat het ruzie wordt, dus op tv komt...

ik weet dat Lieke niet zo naief is....jij wel?
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † zaterdag 21 juni 2008 @ 12:24:38 #245
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59574430
Heb je nog veel contact met Sylvia en ga je nog bij haar langs met Jaap als je toch in Spanje bent?
Room 23
  Moderator zaterdag 21 juni 2008 @ 12:25:07 #246
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59574437
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:21 schreef Juud79 het volgende:
Nathanael, je hebt meldplicht bij Noekje of Gert... to proof that you're the real one...
Nou, als je als ondertitel "thumb's up dude" hebt, en je eerste post begint met "Hi y'all" , dan weet ik wel genoeg..... het IS 'm!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:26:06 #247
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59574451
Huub, je hebt in de Kooi wel eens uitgesproken dat je bang was dat je buiten de bakker verrot zou schelden als ie niet snel genoeg je je brood zou geven...

Hoe gaat het nu buiten, merk je dat je je anders gedraagd tegenover mensen als voor de Kooi. Ben je opvliegend of gedraag je je juist ingetogen omdat mensen je snel herkennen?
pi_59574478
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Nou, als je als ondertitel "thumb's up dude" hebt, en je eerste post begint met "Hi y'all" , dan weet ik wel genoeg..... het IS 'm!
geloof er iets van.
Goedemorgen :W
pi_59574480
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Kan heel goed, het is immers zaterdag. Weekend voor onze kantoorboy.
Go hard or go home
pi_59574487
daarna was het over voor haar. en jij weet ook lieke soms dingen moest doen.
ze is ook nooit meer langs gekomen en ze heeft het er ook niet meer over, dgk is over en uit en alles met jou heeft ze ook redelijk achter zich gelaten
waarom heb je haar na dgk nooit gebeld? ik bedoel sms is toch raar na zo iets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')