Ik flirt via de PM.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja waar moeten we er anders mee heen sinds de COS verworden is tot een "bel me snel" hoekje
Beetje overtrokken NMNS .. Denk dat ik het wel kan snappen op een of andere manier. Ik ging ook los en duurde zelfs iets(uh) langer dan 25.. Maar op een gegeven moment krijg je rust, en ben je er klaar mee. De Eén met partner de ander zonder. Niks mis meequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus mannen, ouder dan 25 en zonder relatie leiden een macho bestaan, alle anderen hebben een goede keuze gemaakt......
Daarnaast valt het mij op dat je zegt dat je voor je 25-ste flink genoten hebt en het erop lijkt dat dat nu minder is, omdat je er zo de nadruk op legt.....
Neuken?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Overigens, ik ben het eens met de stellng dat foute mannen een grote aantrekkingskracht hebben op vrouwen.
Dat is je eigen interpretatie. Iedereen doet maar wat hij of zij wil. Fout gedrag (of je dat nu macho of anders noemt), ik bedoel daarmee dat spelen met de gevoelens van anderen en jezelf op een voetstuk zetten (of je nu man of vrouw bent) meestal niet meer werkt rond middelbare leeftijd. Uitzonderingen bevestigen natuurlijk de regel. In mijn geval kwam ik, na natuurlijk te experimenteren (en dat was ook een leuke tijd die wat mij betreft nodig was om onderscheid te kunnen maken en een persoonlijkheid te zoeken die bij me paste) op mijn 25ste mijn vriendin tegen en daar geniet ik nog steeds vanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus mannen, ouder dan 25 en zonder relatie leiden een macho bestaan, alle anderen hebben een goede keuze gemaakt......
Daarnaast valt het mij op dat je zegt dat je voor je 25-ste flink genoten hebt en het erop lijkt dat dat nu minder is, omdat je er zo de nadruk op legt.....
Geef even een linkje, is voor mij nog een beetje een doolhof.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neuken?
Kom jij eens even mee naar de SC
Als je genoeg geld hebt, dan kun je het na je midlifecrisis nog steeds volhouden. There will always be golddiggers.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:47 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
Dat is je eigen interpretatie. Iedereen doet maar wat hij of zij wil. Fout gedrag (of je dat nu macho of anders noemt), ik bedoel daarmee dat spelen met de gevoelens van anderen en jezelf op een voetstuk zetten (of je nu man of vrouw bent) meestal niet meer werkt rond middelbare leeftijd. Uitzonderingen bevestigen natuurlijk de regel. In mijn geval kwam ik, na natuurlijk te experimenteren (en dat was ook een leuke tijd die wat mij betreft nodig was om onderscheid te kunnen maken en een persoonlijkheid te zoeken die bij je past) op mijn 25ste mijn vriendin tegen en daar geniet ik nog steeds van. In de toekomst kijken kan ik niet, maar de basis is goed en we zijn al ruim 18 jaar bij elkaar. Ik ben dus wel een redelijke oude zak (met een jonge geest
) maar ik ben blij met mijn relatie waarin ik mezelf mag zijn. Dus nee, het is nu niet minder maar veel intenser
.
Een leeg, oppervlakkig bestaan wat mij betreft. Maar ieder zijn keuze.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je genoeg geld hebt, dan kun je het na je midlifecrisis nog steeds volhouden. There will always be golddiggers.
Gisteren was je er toch ook?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geef even een linkje, is voor mij nog een beetje een doolhof.
Het is net waar je op inzet. Ben het echter met je eens, erg veel verdieping in je leven brengt dat gehoer en gesnoer niet, maar zulke kerels kunnen wel de meeste poesjes vangen, om het even plat te zeggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:54 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
Een leeg, oppervlakkig bestaan wat mij betreft. Maar ieder zijn keuze.
Ja, maar waar... ik ben overal en nergens geweest.quote:
DGK 0007quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar waar... ik ben overal en nergens geweest.
Tja, wanneer ja naar de natuur kijkt (en daar zijn wij ook een klein onderdeeltje vanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is net waar je op inzet. Ben het echter met je eens, erg veel verdieping in je leven brengt dat gehoer en gesnoer niet, maar zulke kerels kunnen wel de meeste poesjes vangen, om het even plat te zeggen.
En.... daartoe is een man op aarde, bot gezegd.
Maar.... ik krijg straks een gele kaart, want ik geloof dat ik het hier alleen over de commotie van Huub mag hebben.
Dat is iets tussen Claire en Huub en hoeven wij ons geen zorgen over te maken. Dat zoeken ze samen wel uitquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat Claire vindt dat Huub biseksueel is en zich heeft laten nemen door Eric.
Zou Huub niet monogaam hoeven zijn als hij zijn sterretje weer laat vullen?
Ik denk persoonlijk dat dat een van de vragen is waar Huub niet gapend voorbij scrolled en gewoon antwoord op wil geven.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:19 schreef -Blurk- het volgende:
Dat is iets tussen Claire en Huub en hoeven wij ons geen zorgen over te maken. Dat zoeken ze samen wel uit
Denk je ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat dat een van de vragen is waar Huub niet gapend voorbij scrolled en gewoon antwoord op wil geven.
Dat denk ik ook. Huub is niet zo moeilijk om open te zijn over dat soort dingen (zijn vermeende bisexualiteit bijvoorbeeld) alhoewel het ons ook niks aangaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat dat een van de vragen is waar Huub niet gapend voorbij scrolled en gewoon antwoord op wil geven.
APK, ik denk dat we nog wel even op het antwoord van Huub kunnen wachten.quote:
Ik ben dus iemand die al vanaf het begin elke week prachtige fotocompilaties heeft gestuurd om hem te steunen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:22 schreef -Blurk- het volgende:
APK, ik denk dat we nog wel even op het antwoord van Huub kunnen wachten.
Dat is áls we een antwoord krijgen.
Huub is helemaal geen bi..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat Claire vindt dat Huub biseksueel is en zich heeft laten nemen door Eric.
Zou Huub niet monogaam hoeven zijn als hij zijn sterretje weer laat vullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |