Zodra het zover komt, moet je je pc uitzetten, want zij zitten daar en wij achter de pc en hebben er eigenlijk niets over te zeggen. De moeders en vaders misschien, maar zelfs dat is discutabel, want ze zijn allemaal volwassen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Hadden ze de foragebruikers maar niet moeten onderschatten. Ben het wel niet eens met dat sponsors enzo werden aangeschreven... maar veel streamers wisten op een gegeven moment ook niet meer waar ze met hun ongenoegen naar toe moesten. Dus begrijpen kan ik het wel. Ook hier stapelden de frustraties zich op. Met name toen met die molestatie van Lieke draaiden veel streamers door. Toen het de volgende leek als of jullie de schuldigen waren aan 6 tegen 2 gingen sommigen helemaal los.
Het is ook met name de censuur waar wij als streamers moeite mee hadden. Je voelt je op een gegeven moment toch erg betrokken en voelt je ook als een soort van scheidrechter. Ik vind het jammer dat het spel niet meer gespeld werd met woorden. Ik vraag me af of ik dat jou 'kwalijk' moet nemen of de Febo.
Ja, dat lijkt me het verstandigste. Het is gewoon belachelijk en slaat nergens op. Kun je dat baseren op feiten?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:01 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, lach er maar om, dat is het makkelijkste.
Dus dat kan je je wel voorstellen en van de rest keur je het afquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die kan ik me iets bij voorstellen, zeg nou zelf..................................... en dat hoeft niet eens iets te maken hebben met de overige bewoners.
Er schrijven genoeg zieke mensen op fora. Het ging over akties in de kooi. Op andere sites en fora is ook gereld e.d. But hey, misschien kijk ik daar niet meer van op. Heb ondertussen genoeg gelezen.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Rouwadvertentie Claire en andere bedreigingen waardoor het gastenboek van haar site op slot moest. Dat is er al eentje.
Ik kan me voorstellen dat er mensen waren die baalden als Huub met ziektes strooide en nouja, we weten het allemaal, ik hoef het allemaal niet te herhalen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus dat kan je je wel voorstellen en van de rest keur je het af![]()
welke kapster? en waarom dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Die kapster kreeg geloof ik een stukje rauw vlees toegestuurd en haar kind werd bedreigd.
Behoorlijk ziek.
Dus de Huubfans kunnen dan gewoon Brian in elkaar rossen,want ja ik baalde wel dat hij onterecht Huub voor aanrander en racist uitmaakte.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:15 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat er mensen waren die baalden als Huub met ziektes strooide en nouja, we weten het allemaal, ik hoef het allemaal niet te herhalen.
oh dat had ik gemist... iik heb wel iets gehoord over dat Huub 'fans' de baas van Sandy (vriend van Brian) gingen bellen en mailen om er voor te zorgen dat hij zn baan zou kwijt raken....quote:Op maandag 23 juni 2008 23:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Die kapster kreeg geloof ik een stukje rauw vlees toegestuurd en haar kind werd bedreigd.
Behoorlijk ziek.
Kan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:07 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zodra het zover komt, moet je je pc uitzetten, want zij zitten daar en wij achter de pc en hebben er eigenlijk niets over te zeggen. De moeders en vaders misschien, maar zelfs dat is discutabel, want ze zijn allemaal volwassen.
is gister al beantwoord... zoek maar ff terugquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:02 schreef JaapLiekefan het volgende:
huub je zei in de kooi dat je biseksueksueel bent. is dat echt zo of was dat gewoon voor je gouden kooi image van 'jong, hip en wild'?
Dit wordt echt zo'n non-discussie. Je vraagt om voorbeelden, die krijg je legio en vervolgens ga je die weer stuk voor stuk in twijfel brengen...of ontkrachten.quote:
Ik weet niets van een slipje uittrekken.Volgens mij ben je in de war.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Hoe leg jij dan uit dat ze het slipje van Lieke probeerde uit te trekken met dat geintje van haar in de vijver willen gooien? Of het slaan van Lieke door Brian bij de paardenbak?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:21 schreef Suikeroom het volgende:
ze hadden hartkloppingen en werden 'snachts badend in het zweet wakker om vervolgens de streams aan te zetten en te checken of het wel goed ging met Huub.. om vervolgens zich nog ff op te winden waarom Brian en Amanda niet in beeld zijn... ze zijn zeker bij de buren waar ze zonder contactpunten hun familie mogen spreken.. en die rat van een Brian die zit op de psp van Mikey gewoon op internet te chatten met Kenny!!! en oh wat zijn ze blij dat het nu is afgelopen, maar ze kunnen het toch ook maar niet loslaten en posten nu op fora nog steeds elke dag hun afschuw over Brian en Amanda, en het hokje.
Nou wordt ie mooi, ik vraag welke kapper? Äls dat niet mag, lekker dan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Dit wordt echt zo'n non-discussie. Je vraagt om voorbeelden, die krijg je legio en vervolgens ga je die weer stuk voor stuk in twijfel brengen...of ontkrachten.
En kan jij alleen maar negatief posten?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou wordt ie mooi, ik vraag welke kapper? Äls dat niet mag, lekker dan.
Voor de rest wil ik graag feiten horen.
Huub is niets van je. Hij heeft zelf voor gekozen om in de kooi te zitten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:19 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus de Huubfans kunnen dan gewoon Brian in elkaar rossen,want ja ik baalde wel dat hij onterecht Huub voor aanrander en racist uitmaakte.![]()
Heb ik vanavond ook proberen uit te leggen. I rest my case.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:32 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Inderdaad, daar ergerde ik me groen en geel aan. Overal iets achter zoeken en het gelijk als een vaststaand feit brengen.
die is ook gaafquote:
Precies hetzelfde.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:42 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op wat ik je vroeg. Als het je dochter was, zou je haar dan hetzelfde zeggen als wat je tegen ons zegt? Als moeder?
stop met dit gek@nker, want ik krijg er de typhus vanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huub is niets van je. Hij heeft zelf voor gekozen om in de kooi te zitten.
Als iemand iets zegt over ziektes, dan kan het met mezelf of mijn naasten, waar ik moeite mee heb. Ik had er persoonlijk niet zo'n last van, ik kon er boven staan. Het viel me wel op, maar ik kreeg er geen hartkloppingen van en ik ging niet meteen bellen en mailen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |