abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59352631
Huub, die gekneusde rib die je van Hans Nijman kreeg....

.... weet je dat dat afgesproken werk was? Hij had het beloofd aan Brian en Bart.
(al ben ik wel van mening dat Bart het zou hebben gecanceled als hij wist dat het echt ging gebeuren)

[ Bericht 32% gewijzigd door avonne op 13-06-2008 00:30:00 ]
pi_59352639
Huub kijkt nu ff een filmpje...even geduld mensen
Hangplek voor vrije gedachten
pi_59352644
Mooie OP!
Go hard or go home
pi_59352659
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:20 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha dat was idd wel lachen, maar ben zelden zo nerveus geweest in my life, en maar rondjes lopen om brian heen en maar roepen....

had hans nijman vorige week nog ff aan de telefoon, vind hem een topper
Je bokstraining was ook uitermate vermakelijk
pi_59352664
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:18 schreef skiczukie het volgende:
Huub, hoe blij ben jij eigenlijk met je voornaam?
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:22 schreef skiczukie het volgende:
Huub, kun je alsjeblieft stoppen met het verwerken van die Engelse termen in je Nederlandse posts. Je komt toch niet uit Almere ofzo?
Huub. Huub.
pi_59352669
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:22 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Nou wij niet.Wat hij heeft geroepen zeg en ook die gekneusde rib was niet per ongeluk.
Die vent was gek.
Ik begrijp het niet. Huub vind iedereen maar een toppertje. Straks gaat ie nog zeggen dat Deborah Flens Pannekoek een topwijf is .
pi_59352672
quote:
hahaha dat was idd wel lachen, maar ben zelden zo nerveus geweest in my life, en maar rondjes lopen om brian heen en maar roepen....

Hehe ik zou het nog een keer of 10 herhalen misschien komt het dan wat geloofwaardiger over
Nijman was Brian zo ernstig aan het opfokken dat als Brian los was gegaan streamers witte bloemen konden opsturen richting Eemnes.
Als het fake was dan is het goed gespeeld, maar die blik van Brian nadat jij hem verbaal om de oren sloeg liet weinig spel zien enkel pure frustratie dat werd omgezet in woede.

Para brother fase 1 en het was fucking niet normaal zo eng met dat bitje in en die blik brrrr.
Jij stond daar als Popey the sailorman zonder spinazie tegen Brutus in de ring.
pi_59352674
KOTSEN!
  Moderator vrijdag 13 juni 2008 @ 00:27:24 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59352684
Door slotje heen gepost, hier nog maar eens:
quote:

Waarom?

Ik vond het vét ziek, zoals hij probeerde Brian op te fokken door hem te herinneren aan wat jij tegen zijn moeder had gezegd. Alsof Brian dat nodig zou hebben om jou in een paar klappen plat te leggen. Die Hans was bloeddorstig en onprofessioneel. Of... moest hij dat roepen van de Febo en zaten we weer naar een toneelstikje te kijken? Het leek wél heel echt: hij fokte Brian op om jou tot pulp te slaan.

p.s. ik snap je houding wel hoor, van: het spel is gespeeld, en aan rancune heeft niemand iets. Alleen 'respect' is dan weer een andere uiterste toch?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:27:44 #10
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59352688
he hij is een vechter, had altijd een enorm grote bek tegen hem, maar kreeg wel respect van hem.... ik daagde hem uit door te zeggen dat hij geen water had verdiend, ik zei ja toen hij vroeg of we erom gingen boksen..... Hans Nijman werkt volgens zijn eigen principes en daar kun je het mee eens zijn of niet,

maar hij is een vechter, dat is wat hij doet, ademt en volgens leeft en ik respecteer hem daarvoor....en niet omdat hij Hans Nijman is maar omdat ik hem heb leren kennen en respect voor hem heb gekregen, hij belde mij op laatst en sprak hele mooie woorden tegen mij die ik voor mijzelf hou maar die hij niet had hoeven zeggen, dat zegt ook wat vind ik
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 00:27:48 #11
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_59352691
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:26 schreef skiczukie het volgende:

[..]

[..]

Huub. Huub.
huub
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 00:28:04 #12
128220 Peter6000
pi_59352697
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:26 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik begrijp het niet. Huub vind iedereen maar een toppertje. Straks gaat ie nog zeggen dat Deborah Flens Pannekoek een topwijf is .
Dat komt natuurlijk omdat hij een baantje achter de schermen van Endemol krijgt.

Over 10 jaar komen de echte verhalen naar boven.
pi_59352699
quote:

[..]

Nee Erica vind hij niet meer lief.Huub weet echt een heleboel niet en snapt er maar niks van dat wij er een heleboel niet meer mogen. .
pi_59352710
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:23 schreef Huubdgk het volgende:

overeenkomsten zoeken is goed maar iedereen zijn stijl, zeker in de kooi waren de verschillen opzoeken gewoon beter.....verschillen zoeken en dan het bijelkaarbinden door de overeenkomsten te zoeken
Begrijp niet hoe je dat nu kunt zeggen, eindigend op plaats vier....
Je hebt gescoord voor een handvol streamers, maar door dat gedrag niet genoeg smsjes gekregen bij de grote meute tv-kijkers.

Dat gedrag was misschien in aanvang perfect om jezelf te profileren en om je plaats veilig te stellen. Uiteindelijk heeft het je, qua spel, niets gebracht......
pi_59352713
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:25 schreef TiNo_Flo het volgende:

[..]

Je bokstraining was ook uitermate vermakelijk
[ afbeelding ]
Ach gossie...

"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_59352717
kan me voorstellen dat huub niet op alles ingaat.....
maar zou toch willen, dat hij bepaalde streams eens even na keek....en de beelden zijn niet mooi.....en dan heb ik het niet over jou....maar het stel...sommige bezoekers.....
pi_59352721
En het gaat maar door.......... gaaf heur

Huub toen je in de kooi zat had je gemengde gevoelens over het stoppen.... Nu je eenmaal buiten ben, mis je het of ben je blij dat het klaar is???
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:29:41 #18
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59352730
hans is een trainer die zijn vechters opfokt voor een gevecht, dat is zijn style en als het je niet bevalt zoek hem ff op en zeg het hem ff in zijn gezicht kickboxer do as kickboxers do, jullie zaten zeker niet naar een toneelstukje te kijken, het was echt mega spannend en de spanning was om te snijden, dat moet door het beeldscherm heen te voelen zijn geweest... maar goed, volgende onderwerp?
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:29:41 #19
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_59352732
quote:

quote:
Ja nou! Toppertje zegt hier tegen Brian dat hij je niet moet laten praten. En dat je in een rolstoel de ring uit moet gaan.
Echt een topper van een sportman

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_59352733
Weet je van deze voorvallen Huub?
Brian slaat Amanda drie maal op haar hoofd

Waar Brian Amanda sloeg
Bekijk deze YouTube-video
Hangplek voor vrije gedachten
pi_59352734
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:27 schreef Huubdgk het volgende:
he hij is een vechter, had altijd een enorm grote bek tegen hem, maar kreeg wel respect van hem.... ik daagde hem uit door te zeggen dat hij geen water had verdiend, ik zei ja toen hij vroeg of we erom gingen boksen..... Hans Nijman werkt volgens zijn eigen principes en daar kun je het mee eens zijn of niet,

maar hij is een vechter, dat is wat hij doet, ademt en volgens leeft en ik respecteer hem daarvoor....en niet omdat hij Hans Nijman is maar omdat ik hem heb leren kennen en respect voor hem heb gekregen, hij belde mij op laatst en sprak hele mooie woorden tegen mij die ik voor mijzelf hou maar die hij niet had hoeven zeggen, dat zegt ook wat vind ik
Zalvende woorden na afloop kosten niets dat hebben de meester en zijn leerling goed in de gaten, ik ben benieuwd of jij nog zo goed over hem en Brian zou denken als je tot moes was geslagen.
pi_59352735
quote:

[..]

Misschien omdat het wel zo is?
pi_59352739
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:29 schreef Huubdgk het volgende:
hans is een trainer die zijn vechters opfokt voor een gevecht, dat is zijn style en als het je niet bevalt zoek hem ff op en zeg het hem ff in zijn gezicht kickboxer do as kickboxers do, jullie zaten zeker niet naar een toneelstukje te kijken, het was echt mega spannend en de spanning was om te snijden, dat moet door het beeldscherm heen te voelen zijn geweest... maar goed, volgende onderwerp?
Wij waren bezorgd om jou Huub, hopelijk zegt dat genoeg.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:30:27 #24
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59352741
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:26 schreef Dementor het volgende:

[..]

Hehe ik zou het nog een keer of 10 herhalen misschien komt het dan wat geloofwaardiger over
Nijman was Brian zo ernstig aan het opfokken dat als Brian los was gegaan streamers witte bloemen konden opsturen richting Eemnes.
Als het fake was dan is het goed gespeeld, maar die blik van Brian nadat jij hem verbaal om de oren sloeg liet weinig spel zien enkel pure frustratie dat werd omgezet in woede.

Para brother fase 1 en het was fucking niet normaal zo eng met dat bitje in en die blik brrrr.

persoonlijk vind ik fase 2 het leukste..
ik ga hier naar buiten zonder 10.000 k swa.. ik ga naar de gevangenis G.. conti bo mama.. niemand kan een black out beheersen.. ik moet naar de gevangenis dushi..

in fase 3 wordt ie suicidaal en krijgt ie een hoog stemmetje
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_59352748
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:30 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

persoonlijk vind ik fase 2 het leukste..
ik ga hier naar buiten zonder 10.000 k swa.. ik ga naar de gevangenis G.. conti bo mama.. niemand kan een black out beheersen.. ik moet naar de gevangenis dushi..

in fase 3 wordt ie suicidaal en krijgt ie een hoog stemmetje
Stabiel brother, stabieeeeeeeeeel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')