Hij is zelluf linkquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:16 schreef Peter6000 het volgende:
Via welke link is Huub te beluisteren nu?
Heb je mij ooit zien posten dak aardig ben..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ken je niet maar als je net binnenkomt en je geeft een reactie als blablabla, dan is dat niet zo aardig.
Jij mag gerust je mening geven. Go ahead en vertel Ome Huub maar precies wat je dwarszit.
Ja en Huub weet je al dat je op de zwarte lijst staat.Je heb belangrijke mensen voor lul gezet.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Geweldig he, die zogenaamde sporters die dreigend afdropen terwijl Amanda bleef gillen dit zijn belangrijke mensen!
Oh... heb ik daarom een ban? Post me rot voor Huub en krijg ik ( echt aus blaue hinein, gewoon uit het niets) mijn tweede ban in mijn hele leven. De eerste voor onze kraak bij Br en A op dat gekke groetjes forum, oke, die snap ik... maar bij VOL? Nou, ik reageer er niet op. Overspannen huisvrouwenforum denk ik? Vrouwen op leeftijd?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Voornamelijk op VOL en vast nog steeds oh zo zuur.
Lieke moet Huub haar excuses aanbieden en niet andersom.
Het moet niet gekker worden zeg.
Hij ging niet in op je opmerking van dat overeenkomsten ipv verschillen zoeken, met die vergelijking tussen Jaap en hem.quote:
Lieke was en is wel ok.....je bent niet de enige die er zo over denkt joh.....let it be.....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:19 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Heb je mij ooit zien posten dak aardig ben..
Kan gewoon niet tegen die leugens die al maanden over Lieke gezegd worden, want niemand van de streamers weet hoe het echt was...
Als ik bij Huub in zijn reet wilde kruipen had ik me wel op nowlive geregistreerd...
Als niemand van de streamers weet hoe het zit, hoe weet jij dan zo zeker dat het leugens zijn?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:19 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Kan gewoon niet tegen die leugens die al maanden over Lieke gezegd worden, want niemand van de streamers weet hoe het echt was...
Als ik bij Huub in zijn reet wilde kruipen had ik me wel op nowlive geregistreerd...
Het is ook niet de bedoeling om een ex miljonair die wel de moeite neemt om met het pubiek in contact te komen en niet naar Dubai vlucht weg te jagen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:19 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Daarentegen kreeg ik wel voor 80 procent gelijk m.b.t. mijn zeer zuivere analyse......quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij ging niet in op je opmerking van dat overeenkomsten ipv verschillen zoeken, met die vergelijking tussen Jaap en hem.
Dat was wel jammer.
Yep, het is een sportheld.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:20 schreef Huubdgk het volgende:
had hans nijman vorige week nog ff aan de telefoon, vind hem een topper
De 160.000 gulden vraag wie is de moeder van Amanda...quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:20 schreef Lady-night het volgende:
Huub heb je nog contact gehad met Brian en Amanda....of iets gehoord van ze. Hoe zit dat nou met die moeder??
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:20 schreef Lieve het volgende:
[..]
Oh... heb ik daarom een ban? Post me rot voor Huub en krijg ik ( echt aus blaue hinein, gewoon uit het niets) mijn tweede ban in mijn hele leven. De eerste voor onze kraak bij Br en A op dat gekke groetjes forum, oke, die snap ik... maar bij VOL? Nou, ik reageer er niet op. Overspannen huisvrouwenforum denk ik? Vrouwen op leeftijd?
Nou wij niet.Wat hij heeft geroepen zeg en ook die gekneusde rib was niet per ongeluk.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:20 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha dat was idd wel lachen, maar ben zelden zo nerveus geweest in my life, en maar rondjes lopen om brian heen en maar roepen....
had hans nijman vorige week nog ff aan de telefoon, vind hem een topper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |