Maar IEDEREEN Lieve noemen en Lieve niet eensquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Op FOK mag iedereen zijn mening geven, goed of slecht, positief of negatief!
Ik vond de manier hoe je over vrouwen sprak niet echt respectvol..quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:02 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
marloesz dat is weer niet zo goede post, nogmaals kun je in een goede volzin met eventueel een vraagteken erachter zetten wat je probleem is met mij, kan ik er op ingaan namelijk......
Me diepvries geeft nog meer warmte af dan Lieke.Die eentonige stem ook en maar zeiken en zeuren.Claire is veel leukerquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:11 schreef schatje het volgende:
[..]
Voornamelijk op VOL en vast nog steeds oh zo zuur.
Lieke moet Huub haar excuses aanbieden en niet andersom.
Het moet niet gekker worden zeg.
Zeg kaboutermans.......we gaan het hier niet op de persoon spelen, daar staat een ban op......quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:02 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
marloesz dat is weer niet zo goede post, nogmaals kun je in een goede volzin met eventueel een vraagteken erachter zetten wat je probleem is met mij, kan ik er op ingaan namelijk......
kijk dit is nou zo'n typisch Lieke-fan reactie (sry maar het is echt zo!)quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:06 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Ik was een die hard huub fan..
ergens in mijn vrouwen gevoelens heb je iets fout gedaan..
maar ik merk dat ik zelfs op fok niet eens mijn mening mag geven..
Lag jij erbij danquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:06 schreef hondjes het volgende:
nou..lieke heeft zelf de boel verraden...onder de dekens...en kreeg de toneelhaak...
en dat zwart maken ..bah...toen...trouwens later ook nog eens bezig met haatzaaien.....
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Me diepvries geeft nog meer warmte af dan Lieke.Die eentonige stem ook en maar zeiken en zeuren.Claire is veel leuker
Ik denk niet dat hij op dit soort vragen antwoorden mag geven.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg kaboutermans.......we gaan het hier niet op de persoon spelen, daar staat een ban op......![]()
Daarentegen mogen we jou wel lekker bestoken met persoonlijke vragen......![]()
![]()
Dus mond houden en antwoorden jah....op alle vragen s.v.p.![]()
Vraag: Kreeg jij voor bepaalde acties een bonus?
Plopkoek.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:16 schreef noekje het volgende:
Van wie je fan bent of niet, boeien! Gewoon vragen stellen en dan maar zien of hij antwoord geeft.
Hopla!
En dan voorop in de Oldenzaalse carnavals-optocht.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:13 schreef mazaru het volgende:
Ik heb trouwens nog een mooie foto voor je nieuwe rijbewijs voor je
[ afbeelding ]
Hey brother.....quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg kaboutermans.......we gaan het hier niet op de persoon spelen, daar staat een ban op......![]()
Daarentegen mogen we jou wel lekker bestoken met persoonlijke vragen......![]()
![]()
Dus mond houden en antwoorden jah....op alle vragen s.v.p.![]()
Vraag: Kreeg jij voor bepaalde acties een bonus?
Preciesquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Me diepvries geeft nog meer warmte af dan Lieke.Die eentonige stem ook en maar zeiken en zeuren.Claire is veel leuker
Je vergeet 6.Conjo!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:17 schreef Desii het volgende:
[..]
Hey brother.....
1. sommige kabouters zijn cute![]()
2. jij bent helemaal geen modje, dus je hoeft niet met je vingertje te wijzen![]()
3. vragen staat vrij......![]()
4. dictator![]()
5. @ Huub, wat is daarop uw antwoord
http://www.stream-server.nl/streams/NowliveRadio.ramquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:16 schreef Peter6000 het volgende:
Via welke link is Huub te beluisteren nu?
Ik kan het niet vinden op Nowlive.eu
Die is wel onmeunig gaaf!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan voorop in de Oldenzaalse carnavals-optocht.![]()
[ afbeelding ]
Geweldig he, die zogenaamde sporters die dreigend afdropen terwijl Amanda bleef gillen dit zijn belangrijke mensen!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:17 schreef rooie3 het volgende:
Huub was ook een mooie actie dat je niet met Brian ging vechten.Wat was je stoer daar in die ring en die kneuzen maar schreeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |