marloesz dat is weer niet zo goede post, nogmaals kun je in een goede volzin met eventueel een vraagteken erachter zetten wat je probleem is met mij, kan ik er op ingaan namelijk......quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:00 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Moeilijk antwoord geven als je niet weet tegen wie jij het hebt..
dat wij tegen jou lullen is duidelijk..
Ik weet niet hoor, maar ik heb jou zelf tegen o.a. Jaap horen zeggen dat jullie van de Febo niet los mochten gaan op Amanda omdat ze anders zou flippen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:58 schreef Huubdgk het volgende:
denk niet dat de gouden kooi hen echt uit de luwte hield, zij namen zelden echt stelling en als ze dat al deden was het vaak van een dergelijk niveau dat ze bijna niet te tackelenwaren met argumenten....
Tijdens koninginnedag was er een grappige tagjeswissel tussen de tagjesbezitters, en toen was ik ineens paars en MILF.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Waar is jouw tagje trouwens gebleven?
Sorry zal het niet meer doen..quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Marloesz, ben je op oorlogspad tegen Huub?
Niet zo aardig, aangezien hij de moeite neemt om op onze vragen antwoord te geven.
Huub je zei zelf dat jullie Amanda niet overstuur mochten maken omdat ze anders met messen achter je aan kwam en met stenen begon te gooien (wat ze dus heeft gedaan) ook het slapen met een mes onder haar kussen behoorde tot de opties van deze killerqueen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:58 schreef Huubdgk het volgende:
denk niet dat de gouden kooi hen echt uit de luwte hield, zij namen zelden echt stelling en als ze dat al deden was het vaak van een dergelijk niveau dat ze bijna niet te tackelenwaren met argumenten....
kennen jullie deze nog?
een discussie winnen van idioten is praktisch onmogelijk........
Ik was een die hard huub fan..quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:56 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
marloes,
kun jij in een goede volzin weergeven (met eventueel een vraagteken erachter) wat je probleem is, of ben je gewoon verstokt Lieke fan (wat kan) en blijf je met morrende posts zonder echte inhoud je ongenoegen uiten?
Op FOK mag iedereen zijn mening geven, goed of slecht, positief of negatief!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:06 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Ik was een die hard huub fan..
ergens in mijn vrouwen gevoelens heb je iets fout gedaan..
maar ik merk dat ik zelfs op fok niet eens mijn mening mag geven..
Ik ken je niet maar als je net binnenkomt en je geeft een reactie als blablabla, dan is dat niet zo aardig.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:06 schreef Marloesz het volgende:
[..]
Ik was een die hard huub fan..
ergens in mijn vrouwen gevoelens heb je iets fout gedaan..
maar ik merk dat ik zelfs op fok niet eens mijn mening mag geven..
Nou, dit oude besje gaat maar slapen want ze moet morgen andere oude besjes verplegenquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:56 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien omdat die door levenservaring mensenkennis hebben opgedaan en daardoor het vermogen hebben om de werkelijke mens achter die uitvergroting te zien.
Peter, heb je die avond veel PM's gehad van geile wannabe-motherfuckers?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tijdens koninginnedag was er een grappige tagjeswissel tussen de tagjesbezitters, en toen was ik ineens paars en MILF.
Ik ging ervan uit dat dit gedaan was vanwege mijn anti-Huub postings, en heb er op 1 mei iets over in de FB gezet.
En toen ging ik slapen en de volgende ochtend was ik tag-loos.
Hij belt via voipbusterquote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:09 schreef Dementor het volgende:
Huub klinkt altijd zo zacht op NL radio.
Misschien een idee om een betere mic aan te sluiten.
Sly op volume 100 (sly op volume 10 is al irritant) door je kamer om 0:10 is nou niet echt geweldig.
Christ!quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Peter, heb je die avond veel PM's gehad van geile wannabe-motherfuckers?
Voornamelijk op VOL en vast nog steeds oh zo zuur.quote:
Weet je wel waar je om vraagt..?quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:00 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
oke dat kan.... marloesz zelf ook nog een post of zit het er niet in?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:59 schreef Desii het volgende:
[..]
die is cewl.... wat vind je van deze![]()
![]()
http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-46-b922d1526124
nou, van mij had het eindspel best tussen 2 personen mogen gaan, hoor.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat zonder B en A in de eindfase er geen spel overbleef.
Ik doe maar een gokje.
Nee, sinds ik tagloos ben laat iedereen me vallen.quote:Op vrijdag 13 juni 2008 00:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Peter, heb je die avond veel PM's gehad van geile wannabe-motherfuckers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |