Je moet wel quoten, anders weten we niet op welke post je reageertquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:48 schreef Huubdgk het volgende:
dat is een jij bak en niet eens een beste, dit is een reactie van mij en geen actie... snap je het verschil?
Erica was altijd voor jouw.Haar man niet meer,maar ze bleef jouw steunen.En zag jouw echt wel als mens hoor,wij streamers hebben zat meegemaakt met zijn allen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:44 schreef Huubdgk het volgende:
erica wordt afgerekend door mij omdat zij mij beschouwt als personage in plaats van als mens, als je het over arrogantie hebt.......
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:48 schreef Huubdgk het volgende:
dat is een jij bak en niet eens een beste, dit is een reactie van mij en geen actie... snap je het verschil?
Marloesz, ben je op oorlogspad tegen Huub?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:47 schreef Marloesz het volgende:
[..]
wat zoek jij nu dan?
toch ook begrip van derde..
die actie van Natasia toen ze terug kwam vond ik net als dit ook echt veel te ver gaan..quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Juist!
Wij waren er op dat moment heel dicht bij betrokken.
Er werd van te voren al geroepen op de COS dat er ingegrepen moest worden, omdat dat compleet uit de hand zou gaan lopen.
Dat was geen spel, maar totale haat.
En het is ook compleet uit de hand gelopen.
Wat een walgelijke vertoning was dat
i dont mind, ga nooit een goede discussie uit de weg, 1 van de redenen waarom ik fok leuk vind... daarnaast iedereen zijn mening toch?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:50 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Marloesz, ben je op oorlogspad tegen Huub?
Niet zo aardig, aangezien hij de moeite neemt om op onze vragen antwoord te geven.
En dat is leuk om te horenquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:46 schreef Huubdgk het volgende:
ja dat zijn jullie ook, toch wist ik dat jullie als groep, als fenomeen, er waren..... en er waren tijden dat ik uren achter mijn piano zat en wist dat er horde mensen waren die mij steunden en dat dat een van de weinige redenen was waarom ik doorging
zeg heb je die bijnaam van de streams of uit twente?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:51 schreef Dementor het volgende:
Zeg Huub van Krukkengooij ik vind het wel gaaf dat je ook gewoon reageert op wat lastigere replies.
Zeker niet. Ik heb nog de nodige gifjes die dat bevestigen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:51 schreef Marloesz het volgende:
[..]
die actie van Natasia toen ze terug kwam vond ik net als dit ook echt veel te ver gaan..
Lieke heeft het nooit makkelijk gehad in de kooi..
Streams, je hebt zoveel informatie over jezelf losgelaten waarschijnlijk ook vaak op momenten dat je even niet meer dacht aan de camera's.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:52 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
zeg heb je die bijnaam van de streams of uit twente?
was altijd blij als die lampen aangingen..quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:42 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, Huub naaide inderdaad niemand, Huub werd vorstelijk genaaid, zoals wij allen hebben kunnen aanschouwen. Overdrachtelijk dan he?
Ik ben blij dat ik geen geur module aan mij PC gekoppeld hebquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:53 schreef Marloesz het volgende:
[..]
was altijd blij als die lampen aangingen..
maar ik vond Brian en Amanda toch ranziger wat dat betreft..
ik weet het niet, kan niet in de hoofden van mensen kijken. Ik hoop (maar dat kan ook ego zijn) is omdat ik mij altijd zo eerlijk en open mogelijk heb proberen open te stellen naar alles en iedereen. DIt is wie ik ben ik ben er nog lang niet, maar ben trots op waar ik voor sta, en probeer alles maar dan ook alles mee te maken en er van te leren. Ik durf op mijn bek te gaan, en ik durf te zeggen wat ik van vind....ook al is dat soms moeilijk zeker in een groepsproces met verschillende belangen....quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:51 schreef sunny16947 het volgende:
Huub weet jij waarom jouw fans voor een heel groot deel uit oudere middelbare leeftijd bestaat? Die ondanks je vermeende agressieve, sex, lelijke woorden uitspattingen fan van je zijn.
ja en Huub zijn antwoord is de werkelijkheid..quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:42 schreef sunny16947 het volgende:
De leugens onder de dekens tegen Lieke waar zij verhaal over ging halen bij de buren. Waar jij na een bezoek aan achter mee kwam dat het een leugen was. Door latere uitspraken kregen wij de indruk dat die bekentenis juist een leugen was. Kun je aangeven of wij dat goed hebben gezien/gehoord.
Your welcome!quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:49 schreef Huubdgk het volgende:
huub geeft Noekje een zoen en zegt dankjewel
Als lid van die doelgroep kan ik je vertellen dat het komt door zijn eerlijkheid achteraf.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:51 schreef sunny16947 het volgende:
Huub weet jij waarom jouw fans voor een heel groot deel uit oudere middelbare leeftijd bestaat? Die ondanks je vermeende agressieve, sex, lelijke woorden uitspattingen fan van je zijn.
you are oh so rightquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:53 schreef Juud79 het volgende:
Volgens mij is Huub hier niet om begrip te krijgen. Hij wil graag de discussie aangaan, antwoorden geven en commentaar van ons horen, daar vroeg ie ook om in zijn eerste post. Correct me if I´m wrong Huub...
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:51 schreef sunny16947 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |