abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 20:35:34 #1
135305 beequeen
Lost.
pi_59345262
Let's go.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_59345299
Schrik er ook van Beequeen..Hebben we ons al die tijd vergist en zijn we echt door iedereen daar belazerd.
Krijg nog bijna respect voor Amanda,die gewoon deed wat ze wilde en zich door niemand wat liet zeggen.
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:38:02 #3
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59345341
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waar is de felle Huub, de Huub op de barricades??? Ik lees alleen maar politiek correcte antwoorden zo "unlike" Huub.
Ik weet dat je niet het achterste van je tong mag laten zien maar kom op zeg, zo tam ken ik je echt niet.
natuurlijk laat ik niet het achterste van mijn tong zien over dit onderwerp, maar wat ik erover schrijf dekt wel de strekking van mijn mening. Ik ben hier geen bullshit aan het verkondigen, heb gewoon veel meer een bigger picture over alles dan jullie, thats all
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:38:57 #4
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59345370
tuurlijk moet je ook respect voor amanda hebben! ik heb het iig wel, zij heeft het ook knetterlang uitgehouden daar, de vier finalisten, wat je ook persoonlijk van ze vind, hebben het allemaal op hun eigen wijze goed gedaan!
Nil Volentibus Arduum
pi_59345411
* PietjePuk007 doet mee met de verhuizing vanuit de slowchat
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:40:36 #6
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59345438
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:38 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk moet je ook respect voor amanda hebben! ik heb het iig wel, zij heeft het ook knetterlang uitgehouden daar, de vier finalisten, wat je ook persoonlijk van ze vind, hebben het allemaal op hun eigen wijze goed gedaan!
Je bedoelt dat ze het knetterlam uitgehouden heeft????
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:41:08 #7
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_59345453
tvp

HUUB
pi_59345457
Huub toppie! Respect!
pi_59345482
quote:
Ja makkelijk was het voor haar.Lekker beetje vakantie vieren,jij maakte wel tv en kon alles opknappen.
Als ze haar zin niet kreeg ging ze stampvoeten en kreeg ze haar zin.Stonden de mensen haar niet aan,nou makkelijk toch die zagen we dan ook niet meer terug.Zo kan ik het ook volhouden.
pi_59345498
Dat zij Huub constant hebben afgebrand, betekent niet dat Huub dat moet doen! Ben blij dat hij in elk geval wel goede manieren heeft!
  Moderator donderdag 12 juni 2008 @ 20:42:45 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59345505
quote:
Dat gelul dat je haar aangerand hebt, kun je dus wel naast je neerleggen?
Of moest ze dat zeggen van Brian omdat -ie anders haar hoofd weer zou gebruiken als drumstick op de douchewand?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_59345510
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:40 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

dat meisje was 20 komop zeg

Ik most der niet (in het begin wel, voor Brian) daarna werd ze bitterder..... dat vrolijke, jonge meisje zag je steeds minder......... maar ze heeft het toch maar gedaan.
pi_59345521
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:42 schreef MargrietV het volgende:
Dat zij Huub constant hebben afgebrand, betekent niet dat Huub dat moet doen! Ben blij dat hij in elk geval wel goede manieren heeft!
Mee eens.
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:43:31 #14
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59345529
ja ik snap wat je bedoelt rooie3, maar toch er spelen nog andere dingen mee, altijd dingen verborgen houden voor je tegenstanders, leven in een huis met camera's, het missen van je familie vrienden en nog 1000000 andere dingen, ik heb daar wel respect voor.....
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:44:30 #15
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59345564
quote:
Een ding is wel duidelijk. wij streamers zagen meer dan Huub. Ondanks zijn huppelende vlugheid kon hij niet zo snel van kamer naar kamer rennen zodat hij alles meekreeg. Ook Huub heeft een totaal vertekend beeld hahahaha
Snooker is top!!!
pi_59345600
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat gelul dat je haar aangerand hebt, kun je dus wel naast je neerleggen?
Of moest ze dat zeggen van Brian omdat -ie anders haar hoofd weer zou gebruiken als drumstick op de douchewand?
Ja respect heeft ze echt verdiend.Ben benieuwd als ik iemand beschuldig van aanranding of die persoon dan ook zo blij met me is.
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 20:46:17 #17
135305 beequeen
Lost.
pi_59345624
quote:

natuurlijk laat ik niet het achterste van mijn tong zien over dit onderwerp, maar wat ik erover schrijf dekt wel de strekking van mijn mening. Ik ben hier geen bullshit aan het verkondigen, heb gewoon veel meer een bigger picture over alles dan jullie, thats all
Je hebt het quoteknopje gevonden.
Ik geloof je op je woord, blijft het feit dat streamers een heel ander beeld van DGK hebben dan de reguliere tv kijker.
The bigger picture is voor de insiders van dat hok, begrijp ik ook wel na het horen van dit geprek met Ilona.

Ik ben gewoon een teleurgestelde DGK streamer, that's all.
― Mark Twain
pi_59345630
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:28 schreef Huubdgk het volgende:

lieve Noekje
Ik dacht,' laat ik deze post eens meenemen!'
Go hard or go home
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:46:27 #19
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59345632
vond het aanrand verhaal heel erg, en vind het ook jammer dat zij zich negatief over mij blijven uitlaten, vond ook dat meisje van het begin een stuk leuker...... maar goed, iedereen maakt zijn eigen keuzes en is daar ook verantwoordelijk voor.....

iemand haten en negatief behandelen is veel makkelijker dan iemand accepteren en vergeven, en zeker over dat aanrandingsverhaal ben ik een behoorlijk aantal keer uit mijn plaat gegaan, kon ze bij vlagen wel wat aandoen letterlijk, een van de laatste ruzies, zag je zelfs op tv, met brian smorgens in de keuken. Pakte ik zelfs heel even een mes en dacht toen meteen, komop huubie, wat the fok ben je aan het doen. En legde het terug, he negatieve dingen laat ik lekker aan hen, probeer mijzelf ervan te verschonen

en nu ga ik naar de film check jullie later vnvnd! ga naar the happening, ben zeer benieuwd!

bedankt voor het fokken tot nooit meer ziens!

huub
Nil Volentibus Arduum
pi_59345649
wel...verschil toch van mening nu...en dat komt dat wij missleijk werden van die twee....met hun gezeik over huub dit en dat...
aangezien je zelf zegt..niets terug te hebben gezien...denk ik...dat je verbaasd zal staan......
dat allles in scene werd gezet...okay...maar er waren dingen...die te walgelijk waren om te zien...alleen al het geval fries...denk niet dat flens dit gezegd heeft....en de stompen die we zagen.....en amanda die constant dronken was....nou...echt goed spel.....
daarbij bedreigingen en haatzaaien..ja..zeg nu maar alles .....want we hebben ons dood geergerd....en als het was om alle thema aan bod te laten komen...nou...echt niet.....
dat het eindspel geen eindspel was...weten we ook wel....jammer voor degene die smst....en ben benieuwd wat het oliebollen-akkorrd nu werkelijk inhield.....
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:47:43 #21
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59345666
@sunny queen, jij weet niet wat ik wel of wat ik niet zag..... maar idd er ging heel veel langs mij heen....bij vlagen! liefs

huub
Nil Volentibus Arduum
pi_59345680
Huub weet toch wat hij gedaan of niet gedaan heeft, waarom moet hij zich dan druk maken over een drankorgel dat niet weet wat er gebeurd is?
Is toch onzinnige verspilling van energie?
pi_59345690
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:43 schreef Huubdgk het volgende:
ja ik snap wat je bedoelt rooie3, maar toch er spelen nog andere dingen mee, altijd dingen verborgen houden voor je tegenstanders, leven in een huis met camera's, het missen van je familie vrienden en nog 1000000 andere dingen, ik heb daar wel respect voor.....
Ach Amanda miste niemand.Vriendinnen had ze niet,ze zag Lieke en Nadia als vriendin.
Nena heeft ze helemaal zwart gemaakt als dank dat Nena haar altijd heeft geholpen.
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 20:48:20 #24
135305 beequeen
Lost.
pi_59345692
quote:
+2
― Mark Twain
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:48:35 #25
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59345697
Veel plezier. en geen katjes in het donker knijpen he hahahahaha
Snooker is top!!!
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:48:52 #26
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_59345707
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:46 schreef Huubdgk het volgende:

huub
Wat!?!?!
pi_59345722
Huub, check dit filmpje waarin Amanda zei dat het geen aanranding was:

pi_59345741
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:36 schreef rooie3 het volgende:
Schrik er ook van Beequeen..Hebben we ons al die tijd vergist en zijn we echt door iedereen daar belazerd.
Krijg nog bijna respect voor Amanda,die gewoon deed wat ze wilde en zich door niemand wat liet zeggen.
ja Huub, ik heb van je genoten, anderhalf jaar lang. ...ik zie niets meer terug van die rebel...de eigentijdse ..Tijl Uilenspiegel en dat vind ik heel jammer.
Grote plaatjes, kleine plaatjes, belangetjes hier en verborgen agenda s daar...ik denk dat veel cosgenoten dat herkennen. Maar jij was eens verfrissend en dat mis ik nu. Ik denk dat ook jij nu je grote en kleine plaatjes ziet en ook jouw agenda hebt. En ook dat snap ik. Maar toch ........jammer en dus vaarwel Huub ik bereid me nu voor op DGK 2
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:51:48 #29
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59345801
Maar dit was wel weer even een beetjeeen inhoudelijke discussie.
Snooker is top!!!
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:52:18 #30
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_59345809
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:20 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

ik wist na een paar weken hoe tv werkte, wereldreiziger heeft mij daarin veel geholpen. Ben altijd meer bezig geweest met tv maken dan het winnen. Omdat het eigenlijk hand in hand ging, dat het mij uiteindelijk in de finale niet de winst heeft gebracht is dan jammer, maar had meer te maken met de onderlinge punten verdeling in de halve finale. Als ik de eerste schifting had overwonnen had ik denk ik wel gewonnen, maar goed het mocht niet zo zijn....het verschil heeft Jaap zelf gemaakt door het briljant te spelen, zoals het een waar schaker betaamt, in de halve finale
Kijk, daar kan ik wat mee
Je liep lekker op de automatische piloot tegen iedereen te roepen 'ik ga hier winnen en anders gaat de boel in de fik'

Ken je deze al?

hier staat nog veel meer leuks....schateren!
http://photobucket.com/images/gouden%20kooi/

[ Bericht 5% gewijzigd door Marieke_B op 12-06-2008 21:19:46 ]
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_59345882
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:46 schreef Huubdgk het volgende:
--knip--

en nu ga ik naar de film check jullie later vnvnd! ga naar the happening, ben zeer benieuwd!

huub
waag het niet

en veul plezier.......
Clairtje
pi_59345895
bah bah bah dat is alles wat ik er nog over kan zeggen
pi_59345919
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:23 schreef Huubdgk het volgende:
jongens vergeet niet, ik heb veel overgehouden aan de kooi, en dan heb ik niet alleen over financieel en boekingen, ik ga mijn eigen pilot opnemen, mocht dat allemaal niet lukken kan ik achter de schermen gaan werken. Ben in contact gekomen en heb vrienden gemaakt in de tv wereld, en hoe raar die wereld ook werkt. Het is wel de wereld waar ik in thuis hoor, wist twee jaar niet wat ik met mijn leven aan moest, had het gevoel dat ik mijn leven aan het verspillen was omdat ik nog niet had gevonden wat ik zocht, en dat weet ik nu wel....weet je wel hoe veel dat waard is?
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_59345930
Huub je was grappig als kleiner manneke tegen die brulaap (David tegen Goliath, de steen was je verbale kracht).
Ik heb erg om je gelachen al die maanden vooral s'ochtends aan de ontbijttafel.
Zit je in een villa alles erop en eraan en dan moet er ruzie gemaakt worden met als gevolg dat alle stoelen en tafels in het rondvliegen.

Dennis was nooit een echte bedreiging, ook buiten de opgezette scenes voor de tv uitzendingen zei vooral Jaap dat Dennis een gevaarlijke speler was maar nooit 100% ging, was jij echt onder de indruk van die kerel?

Lieke was een stuk sterker dan B en A maar genoot geen bescherming van achter, jammer dat ze exit moest.
Ik vraag me alleen of gedurende dat 6 tegen 2 incident jij en Lieke ook door achter vogelvrij verklaard waren of dat het jij er wel vanaf wist.
Gezien je reactie werd je totaal overrompeld, maar gezien je acteerprestaties twijfel ik een beetje

[ Bericht 13% gewijzigd door Dementor op 12-06-2008 21:02:49 ]
pi_59345980
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:51 schreef sunny16947 het volgende:
Maar dit was wel weer even een beetjeeen inhoudelijke discussie.
das leuk hé........... ik hoop dat tie eens een heftige moment uit DGK neerzet en onze mening vraagt en dan de zijne ernaast.

Lijkt me gaaf
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 20:57:40 #36
135305 beequeen
Lost.
pi_59345983
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:47 schreef Huubdgk het volgende:
@sunny queen, jij weet niet wat ik wel of wat ik niet zag..... maar idd er ging heel veel langs mij heen....bij vlagen! liefs

huub
Het vertrek van wereldreiziger heeft je de das omgedaan, jammer maar helaas.
Geniet van de film en de groetjes aan Claire. Je leest dit wel als je weer online bent, zoniet dan morgen en vergeet niet:

Begin de dag met een dansje,
Begin de dag met een lach,
Wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
Ja, die lacht de hele dag.
― Mark Twain
pi_59346055
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:57 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het vertrek van wereldreiziger heeft je de das omgedaan, jammer maar helaas.
Geniet van de film en de groetjes aan Claire. Je leest dit wel als je weer online bent.
Nou, of dat nog gebeurt na "tot nooit meer ziens"?
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_59346077
Weet je wat het is Huub? En niet om je uit je lekkere flow te halen hoor, want die gun ik je na deze hectische maanden van harte. Maar we hebben hier zó vaak met kromme tenen gezeten, en af en toe steeg de bloeddruk van de users naar ongekende hoogten als we weer eens mochten aanschouwen hoe jij benadeeld en neergezet werd. En dat op bijna dagelijkse basis.
En nu doe jij er zelf tamelijk luchtig over en ik denk dat dát voor een heleboel mensen toch even slikken is.
Want de overwinning werd je zo gegund door de meesten ,ook al hadden we wel kritiek, je was toch die dappere gozer uit Oldenzaal die helemaal in zijn eentje het tegen praktisch iedereen moest opnemen. En dan gaat Jaap er met de overwinning vandoor, terwijl jij als eerste afviel, en ja, dat klopte gevoelsmatig helemaal niet, dus vandaar onze frustraties denk ik.

Verder wil ik je nog zeggen dat ik je geweldig vond in DGK, je dééd het toch maar. Wat zul je af en toe doodmoe geweest zijn. Kanjer ben je

Edit Huub is al weg??
pi_59346167
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 doet mee met de verhuizing vanuit de slowchat
Groupie......
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:02:41 #40
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59346172
Ik zou Huub toch adviseren de halve finale nog eens terug te kijken. Bij het fragment van Jaap waar hij zich afvraagd wie van de 2 heren hij naar huis moet sturen eens goed de oren te spitsen. Er wordt namelijk op de achtergrond door iemand gezegd "Huub". Dat ruikt toch ergens naar zou ik zeggen.
Snooker is top!!!
pi_59346245
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Groupie......
Doet me denken aan de file aan de andere kant van de vangrail
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:05:29 #42
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_59346255
Ach, Huub... ik had oprecht medelijden met je toen ik voor het eerst kennis maakte met je tegenspeelster Natasia. Wat vreselijk vond ik het voor je dat dit gedrocht van een mens soms recht voor je neus stond en dat jij dat gezicht tezamen met dat vreselijke geschreeuw moest ervaren. Jij was de aanleiding dat ik DGK ging volgen en ik had je oprecht de overwinning gegund, jij hebt samen met Jaap het programma gemaakt tot wat het werd, en daar mag je trots op zijn.

Op hoeveel staat de teller van orale verwennerij inmiddels, by the way?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_59346283
maar je blijft wel nr 1 voor mij ...hoor...gelukkig he.....
pi_59346297
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:02 schreef sunny16947 het volgende:
Ik zou Huub toch adviseren de halve finale nog eens terug te kijken. Bij het fragment van Jaap waar hij zich afvraagd wie van de 2 heren hij naar huis moet sturen eens goed de oren te spitsen. Er wordt namelijk op de achtergrond door iemand gezegd "Huub". Dat ruikt toch ergens naar zou ik zeggen.
Het feit dat huub nu zo bijzonder luchtig reageert op een en ander zegt toch genoeg. Hij hoeft zijn oren echt niet meer te spitsen hoor. We zijn gewoon vet in de maling genomen. En huub mag wat mij betreft hier genieten van het gedweep. Na anderhalf jaar hard werken en amusement bieden heeft hij dat wat mij betreft wel verdiend en ik wens hem dan ook alle goeds toe in de toekomst maar ik ben klaar met dit personage
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:08:53 #45
168813 Marieke_B
pi_59346357
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:48 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wat!?!?!
quote:

huub
volgens mij komtie wel weer terug
't is ook veuls te leuk hier
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:11:07 #46
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59346412
Welke happening zou dat zijn?
Snooker is top!!!
  Moderator donderdag 12 juni 2008 @ 21:11:44 #47
184769 crew  Deisyy
pi_59346431
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:57 schreef Desii het volgende:

[..]

das leuk hé........... ik hoop dat tie eens een heftige moment uit DGK neerzet en onze mening vraagt en dan de zijne ernaast.

Lijkt me gaaf
Dat zou inderdaad leuk zijn, maar ik denk niet dat Huub dat hier gaat doen. Hij is zo voorzichtig in alles wat hij hier zegt, er lijkt niets meer over van die recalcitrante kukabouter, die de streams zo leuk maakte om naar te kijken
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:13:06 #48
168813 Marieke_B
pi_59346458
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:11 schreef sunny16947 het volgende:
Welke happening zou dat zijn?
http://www.thehappeningmovie.com
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:13:43 #49
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_59346473
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Nou, of dat nog gebeurt na "tot nooit meer ziens"?
As if, ff een clifhanger plaatsen en meneer lacht zich straks een slag in de rondte als hij de reacties leest.
be nice or go away
pi_59346485
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:11 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad leuk zijn, maar ik denk niet dat Huub dat hier gaat doen. Hij is zo voorzichtig in alles wat hij hier zegt, er lijkt niets meer over van die recalcitrante kukabouter, die de streams zo leuk maakte om naar te kijken
precies het/hij is een farce en hij is nu zichzelf wanhopig aan het promoten........Kijk dan laat ik me liever een telefoonabonnement aansmeren dan weet ik waar ik aan toe ben. Maar dat uber arrotoontje in die posts ergert mij bovenmatig
pi_59346498
quote:

[..]

Is mss wel verstandig als hij nog iets voor John de Mol wil doen.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:15:13 #52
168813 Marieke_B
pi_59346520
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

zijn wij dan nu ineens ramptoeristen?
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:17:06 #53
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_59346615
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:15 schreef Marieke_B het volgende:

[..]

Nee joh, maatschappelijk betrokken toch?
be nice or go away
pi_59346648
Zitten Brian Amanda en Jaap eigenlijk ook op Fok?

Huub, als ik zo vrij mag zijn.. Je zou beter langs castingbureaus Kemna of Klooster kunnen gaan en een screentest voor soaps kunnen proberen te krijgen, je bv aanmelden als host van Partypoker of TMF (met een leuk jeugdig licht-klassiek concept ofzo). Een talkshow oid is ingewikkeld, als je nauwelijks (bewuste) tv ervaring hebt, ga maar eens kijken bij Katja en Sophie of DWDD. Zelfs met veel televisie-ervaring en een cursus interviewtechnieken is de combi script - vrij schakelen geen makkie.

Pilots kun je evengoed bedenken en uitwerken, of je ze nu zelf uitvoert of een ander. Zelfs in dat geval zou ik eerst kijken of je een tijd kan meedraaien bij een producent als de Mol of Eyeworks.

Ik heb DGK niet vaak gezien (pas de laatste maanden, online) en wellicht is dit een saaie suggestie maar het is zonde om je hype niet goed te benutten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 12-06-2008 21:32:23 ]
Jusqu'ici tout va bien...
pi_59346748
als ik het allemaal goed begrijp Huub heb jij verloren van de regie: uitspraak van de regie we kunnen er niet voorzorgen wie er wint, maar wel voor wie er niet wint.
En jij hebt je daar bij neer gelegd, ook al ging het niet om een zakje m&m's

[ Bericht 0% gewijzigd door blomst op 12-06-2008 21:31:05 ]
Goedemorgen :W
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:21:19 #56
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_59346775
Alle bekendheid is relatief, en gerelateerd aan een bepaalde doelgroep. Tijdens mijn werk kom je ook de beste presentatoren tegen, die simpelweg geen programma kunnen krijgen omdat alles tegenwoordig heel duur is om te produceren. Het is juist de kunst om de kansen die je krijgt, en de keuzes die je maakt, zo te gebruiken dat je er (laten we zeggen) over een jaar profijt van hebt, en niet binnen 2 weken.

Profileer je dus niet als iemand die het NU wil maken, maar als iemand die er energie en tijd in wil steken dingen te leren, en zo te groeien zodat je er later 200% meer profijt van kunt hebben. De naam 'Huub van de Gouden Kooi' zal iedereen zich blijven herinneren, daar hoef je niet nu al perse de vruchten van te plukken (aannemende dat je op/met televisie iets wil gaan doen wat dicht bij je staat).
pi_59346795
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:14 schreef 2live het volgende:

[..]

Is mss wel verstandig als hij nog iets voor John de Mol in de wereld van radio en tv wil doen.
pi_59346856
quote:

[..]

tuurlijk wel.... dat opstandige kutkaboutertje zit vast nog wel ergens, trouwens vind het gaaf dat hij er is

Maar wat kan hij nu nog veranderen aan alles....... nix toch (het is, zoals het is)
@Huub heb jij Brian z'n reactie wel eens gezien, nadat hij de ketchup in z'n bed ontdekte die Bram in hun bed had gespoten?

hij dreigde met opstappen ..... dit zei mij wel dat Brian bij een 6-2 situatie totaal geflipt zou zijn (want eigenlijk heeft hij op het Amanda-bef-incident) geen stront over zich heen gehad
Zoooo jammmer, want een para-brian was lachuh

(filmpje duurt in totaal nog geen 3 minuten)

[ Bericht 6% gewijzigd door Desii op 12-06-2008 23:20:46 ]
pi_59346863
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:15 schreef Marieke_B het volgende:

[..]

Nee joh, alleen sommige "verhuizers"
pi_59346916
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:23 schreef Desii het volgende:

[..]

tuurlijk wel.... dat opstandige kutkaboutertje zit vast nog wel ergens, trouwens vind het gaaf dat hij er is

Maar wat kan hij nu nog veranderen aan alles....... nix toch (het is, zoals het is)
@Huub heb jij Brian z'n reactie wel eens gezien, nadat hij de ketchup in z'n bed ontdekte die Bram in hun bed had gespoten?

hij dreigde met opstappen ..... dit zei mij wel dat Brian bij een 6-2 situatie totaal geflipt zou zijn (want eigenlijk heeft hij op het Amanda-bef-incident) geen stront over zich heen gehad
Maar wel erg duur, al die deuren, stoelen en tafels kosten ook geen 0,50 cent.
pi_59346977
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:14 schreef 2live het volgende:

[..]

Is mss wel verstandig als hij nog iets voor John de Mol wil doen.
Dat zal de verklaring wel zijn dan .
pi_59347078
Daarbij heeft Huub zich altijd wel neergelegd bij wat er ook gebeurde achter. Het is altijd al een trouwe werknemer geweest. Niet verwacht dat het nu anders zou zijn.
Go hard or go home
pi_59347143
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:29 schreef noekje het volgende:
Daarbij heeft Huub zich altijd wel neergelegd bij wat er ook gebeurde achter. Het is altijd al een trouwe werknemer geweest. Niet verwacht dat het nu anders zou zijn.
True
  donderdag 12 juni 2008 @ 21:33:20 #64
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59347193
En niks ten nadele zeggen van Men. de Mol want "bijt nooit de hand die je voedt" is het toch.
Snooker is top!!!
pi_59347255
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

† In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 21:39:35 #66
128220 Peter6000
pi_59347391
Ik vind het erg verfrissend dat Huub niet gelooft in complottheorieën door de FEBO en wie dan ook.

Kan me voorstellen dat het teleurstellend is, want het was natuurlijk leuker geweest om samen met Huub tegen Brian en Amanda (oeps, sorry: ik bedoel natuurlijk Rat en Del) en die vreselijk onrechtvaardige FEBO aan te trappen.

Dat hij aast op een baantje achter de schermen bij Endemol zal vast meespelen, maar op mij komt hij over als iemand die reëel naar zijn toekomst kijkt, en het verlies van DGK heeft verwerkt.
pi_59347556
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:39 schreef Peter6000 het volgende:

Dat hij aast op een baantje achter de schermen bij Endemol zal vast meespelen, maar op mij komt hij over als iemand die reëel naar zijn toekomst kijkt, en het verlies van DGK heeft verwerkt.
Vind je echt Peet? Ik zat te denken aan iemand die ietwat teleurgesteld is omdat het hem niet gebracht heeft wat hij dacht. Volgens mij had hij z'n "After DGK" iets anders en iets meer rendabel ingeschat.

Ze hebben ook pech met het EK. JdM heeft schijnbaar maar weinig compassie met ze, door op dit moment te stoppen
pi_59347587
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Vind je echt Peet? Ik zat te denken aan iemand die ietwat teleurgesteld is omdat het hem niet gebracht heeft wat hij dacht. Volgens mij had hij z'n "After DGK" iets anders en iets meer rendabel ingeschat.

Ze hebben ook pech met het EK. JdM heeft schijnbaar maar weinig compassie met ze, door op dit moment te stoppen
Tja hij is niet voor niets miljardair geworden.
Meneer duwt zoals je weet gewetenloos de stekker er weer in rond september 2008.
pi_59347606
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:

Waar is de felle Huub, de Huub op de barricades??? Ik lees alleen maar politiek correcte antwoorden zo "unlike" Huub.
Ik weet dat je niet het achterste van je tong mag laten zien maar kom op zeg, zo tam ken ik je echt niet.

Ja, hey, heb jij wel eens 'gedwongen' met een groep mensen moeten wonen? In zo'n huis zit je gevangen in de emotionele snelkookpan van sleur en beperking, je moet je hele persoonlijkheid en ook al je frustraties kwijt op een paar vierkante meter. In ieder ander huis waar spanningen opbouwen tussen mensen die geen contact hebben met de buitenwereld gebeurt hetzelfde. Hoe meer fysieke en mentale ruimte je hebt, des te minder reden reden heb je 'to act out' want je hoeft je territorium niet zo strak af te bakenen.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_59347661
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:45 schreef Dementor het volgende:

[..]

Tja hij is niet voor niets miljardair geworden.
Meneer duwt zoals je weet gewetenloos de stekker er weer in rond september 2008.
Jups, daarom kon het huis ook niet gewonnen worden. Eén en één is twee. Ze hebben wat mij betreft een (half) oor aangenaaid gekregen.
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 21:49:15 #71
128220 Peter6000
pi_59347715
quote:

[..]

Vooral als hij praat over die pilot bouwt hij meteen erna de mogelijkheid van het mislukken ervan alvast in.
Dat is toch behoorlijk reëel.

Hij had het in DGK wel eens over die week na zijn net-niet aanslag op Nathanaels knie, dat hij toen nauwelijks sliep en enorm veel meemaakte. Kan zijn dat hij dit nu ook verwachtte.
Misschien valt het hem dan wel tegen dat hij het nu moet doen met niet zoveel aandacht als een paar karige optredens, maar in zijn posten lees ik dat er niet vanaf.
pi_59347767
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:49 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Vooral als hij praat over die pilot bouwt hij meteen erna de mogelijkheid van het mislukken ervan alvast in.
Dat is toch behoorlijk reëel.
Dat is waar, die kans van lukken schat ik dan ook in voor "pak um beet" 5 procent.
pi_59348097
quote:

[..]

WAT moet het van de anderen dan tegenvallen, Huub ging er altijd al vanuit dat de roem van DGK niet zo lang zou duren.
Goedemorgen :W
pi_59348193
huub heeft het over overzicht tijdens dgk...maar vraag me af of het het wel had.....
natuurlijk....wist hij meer , dan dat iedereen dacht.....maar ook sommige streamers wisten meer...dan wat de bewoners dachten.....
blijft staan de ergenis van het knip en plakwerk........ten nadele van huub....
en dat huub de streams nog niet heeft terug gezien.....wat een duidelijk ander beeld oplevert....dan hij denkt....
en denk daarom...dat huub beter bij zijn plan had moeten blijven..om niet terug te keren ,,na zijn jaardag....en als dit tegen gewerkt werd....ja....we weten ....dat de eindfinale tussen jullie vieren moest.....maar het was duidelijk...dat de rol van lieke...met de toneelhaak daarp volgend....roet in het eindscript heeft gegooid ..en toen voor dit eindscript is gekozen....wat niet erg overtuigend is over gekomen......
  donderdag 12 juni 2008 @ 22:04:24 #75
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_59348205
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:23 schreef Desii het volgende:

Haha, absoluut! Dit is en blijft mijn lievelings (heerlijk deuntje ook). Hoe jij en Eric dansend bovenaan de trap staan (op 1:25 minuten). Genieten!

pi_59348218
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 22:00 schreef blomst het volgende:

[..]

WAT moet het van de anderen dan tegenvallen, Huub ging er altijd al vanuit dat de roem van DGK niet zo lang zou duren.
Zou kunnen dat B en A ook wel ietwat teleurgesteld zijn. Jaap zal het worst wezen vermoed ik. Alles wat hij kan grijpen pakt hij mee, z'n banksaldo is sparerib positief genoeg voorlopig
pi_59348219
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 22:04 schreef Smash-it het volgende:

[..]

Haha, absoluut! Dit is en blijft mijn lievelings (heerlijk deuntje ook). Hoe jij en Eric dansend bovenaan de trap staan. Genieten!

Ha nu kijk ik hem nogmaals, afschuwelijkheid ben je toch.
Die uitspraken van Brian zijn gewoon freaky.
pi_59348247
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zou kunnen dat B en A ook wel ietwat teleurgesteld zijn. Jaap zal het worst wezen vermoed ik. Alles wat hij kan grijpen pakt hij mee, z'n banksaldo is sparerib positief genoeg voorlopig
Die kerel kan zijn eigen sparerib expres opzetten.
pi_59348324
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:40 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Huub is wel wat gewend..
Claire zat er ook iedere dag met haar dronken kop een nieuw record sigaretten roken en wijn zuipen te verbreken
pi_59348452
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat is waar, die kans van lukken schat ik dan ook in voor "pak um beet" 5 procent.
Ik denk dat die jongen een goede toekomst gaat krijgen. Of dat nu voor de schermen is of hij gaat een B&B runnen in Zanzibar. Hij is slim genoeg om wat van zijn leven te maken. Wat maakt het ook uit, als je maar gelukkig bent. Ik vind hem een positieve geest hebben dus het komt dik in orde met onze Huub.
Go hard or go home
pi_59348602
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 22:12 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik denk dat die jongen een goede toekomst gaat krijgen. Of dat nu voor de schermen is of hij gaat een B&B runnen in Zanzibar. Hij is slim genoeg om wat van zijn leven te maken. Wat maakt het ook uit, als je maar gelukkig bent. Ik vind hem een positieve geest hebben dus het komt dik in orde met onze Huub.
En dat hoop ik ook, echt waar. Dat gún ik hem ook zo graag.
  donderdag 12 juni 2008 @ 22:23:02 #82
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_59348795
ik vraag me af of natasia al een aanslag aan t beramen is....
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_59348823
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 22:17 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

En dat hoop ik ook, echt waar. Dat gún ik hem ook zo graag.
Ik vind hem wel gegroeid sinds het begin. Eerst was het nog een jochie en hij is er toch best volwassen uitgekomen. Als hij zich nu écht richt op de toekomst en dat doet hij volgens mij ook, dan gaat het goedkomen.
Go hard or go home
pi_59348892
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 22:12 schreef noekje het volgende:

[..]

Voor zover ik hem ken op basis van wat ik gezien heb:
Ik zie een slimme vent die in een soort van onmin leeft met zichzelf, niet in balans is, zichzelf profileert over de rug van derden, zich goed voelt bij verschil van mening waarbij hij de discussie kan aangaan.

Zolang hij dat niet oplost zie ik hem nergens! D'r moet wat meer "Zen" overheen en wat tijd. Dan komt het wel goed met 'm. Hij is nog jong, alle kansen voor hem!
  donderdag 12 juni 2008 @ 22:35:40 #85
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_59349295
Beste Huub het is eigenlijk zo simpel

Ik geef je een rijtje BNers
Gerard Joling
Patty Brard
Gordon
Froger
Carlo Bozhard
Jensen
Jim
Henk-Jan Smits
Xander

en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dit is een groep BNers die heel veel tegenstanders hebben maar als je veel tegenstanders hebt dan heb je een veel hardere kern medestanders die zorgen er voor dat je heel lang mee kan gaan in het wereldje. Dus koester je tegenstanders gebruik ze en wees lief voor je medestanders.

En je praatshow...
Kopieer het niet maar kijk naar de talkshows van Theo van Gogh dat lijkt me wel een stijl die bij je past.
pi_59349395
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 22:35 schreef marky het volgende:

En je praatshow...
Kopieer het niet maar kijk naar de talkshows van Theo van Gogh dat lijkt me wel een stijl die bij je past.
inclusief het kettingroken
pi_59349401
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik zie een slimme vent die in een soort van onmin leeft met zichzelf, niet in balans is, zichzelf profileert over de rug van derden, zich goed voelt bij verschil van mening waarbij hij de discussie kan aangaan.

Zolang hij dat niet oplost zie ik hem nergens! D'r moet wat meer "Zen" overheen en wat tijd. Dan komt het wel goed met 'm. Hij is nog jong, alle kansen voor hem!
Die zen kan die dan nu mooi gaan vinden. Alsof je in die snelkookpan je balans kunt vinden. Dat gaat niet.
Geldt voor iedere bewoner overigens. Ik zou in die pan of na een week ze allemaal ritueel afslachten of ik was jankend naar mijn moeder gekropen. Daarbij, hoezeer kennen wij de echte bewoners? Wij hebben ze gezien in een niet normale situatie, zelfs een ongezonde situatie als je het mij vraagt. Als ik dan uitga van de basis die ik heb gezien, dan is Huub een slimme dude. Met die slimheid kun je best een leuke baan krijgen.
Jaap idem trouwens. Zonder dat hoedje is het een hele slimme jongen die zeker een goede toekomst gaat krijgen.
Go hard or go home
pi_59349619
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 22:37 schreef noekje het volgende:

[..]

Die zen kan die dan nu mooi gaan vinden. Alsof je in die snelkookpan je balans kunt vinden. Dat gaat niet.
Geldt voor iedere bewoner overigens. Ik zou in die pan of na een week ze allemaal ritueel afslachten of ik was jankend naar mijn moeder gekropen. Daarbij, hoezeer kennen wij de echte bewoners? Wij hebben ze gezien in een niet normale situatie, zelfs een ongezonde situatie als je het mij vraagt. Als ik dan uitga van de basis die ik heb gezien, dan is Huub een slimme dude. Met die slimheid kun je best een leuke baan krijgen.
Jaap idem trouwens. Zonder dat hoedje is het een hele slimme jongen die zeker een goede toekomst gaat krijgen.
komt wel goed met huub en jaap
pi_59350616
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 22:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

komt wel goed met huub en jaap
Laten we dat dan maar als uitgangspunt nemen

En wat mij betreft komt het ook goed met Brian en Amanda
pi_59350741
Moet Jaap nog meer hebben dan? Jaap heeft... gewonnen. En dat zie je aan Jaap.
Iemand bij wie de verwarring en de paniek strijden om de angst of de paranoia. Want wie, wat waar, wat verwachten mensen en wat kun je zelf doen om jezelf te evenaren. Want waarop heeft hij eigenlijk gewonnen en waarmee, waardoor? Was het de kots, was het het lachen, waarom pas in de finale ( want er belden immers nooit mensen voor HEM? Zijn schamele 19 % in het hoogtepunt van de vriendschap met Huub, voor het belazeren en het dubbelspel, het was nooit een te evenaren hoeveelheid fans ten opzichte van Huub.)
En dan belt hij zijn vader. Daar ben ik persoonlijk echt niet vrolijker door geworden? Van die vader was ik niet bijzonder onder de indruk. Eerder een wat trieste relatie alweer. Een man met grote problemen, hij had zo'n pijn enzo. Van die pijn van; maak JIJ je maar geen zorgen hoor!
Nee, of het op dit moment goed komt met Jaap kan me eerlijk gezegd.... weinig schelen. Een piano hoort van Jaap te komen! Dat is wel het minste. Nu moet de piano van Erik komen.

En natuurlijk gaat een piano de plaats van de eettafel innemen. Je kunt toch ook in bed eten... als je jong en verliefd bent?
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:13:34 #91
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59350792
erica hysterica, beete triest hoe je reageert, natuurlijk ben ik hier voorzichtig wat ik zeg, ik ga niet in op wat mensen vinden over benadelen en uitzendingen, over heftige situaties wil ik altijd reageren, maar ik ga zometeen een pilot opnemen met talpa ga ik nu een beetje zeggen ja ik vind dit ja ik vind dat? met welk doel, het pleasen van jou? ga ff lekker fietsen of big brother groupie worden, ik ben klaar met dit personage? zoek dan een ander personage en als die klaar is weer een ander, als je jezelf maar niet hoeft te ontdekken toch?
Nil Volentibus Arduum
  Admin donderdag 12 juni 2008 @ 23:14:39 #92
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59350828
Grmbl, ben net terug van werk, deel 1 was vol, ben ik dan nú op tijd?!

Hallo Huub
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin donderdag 12 juni 2008 @ 23:15:30 #93
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59350858
Oooit hè, OOIT zegt ie wel "hallo Yvonne"
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

† In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 23:16:35 #94
128220 Peter6000
pi_59350891
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:11 schreef Lieve het volgende:
En dan belt hij zijn vader. Daar ben ik persoonlijk echt niet vrolijker door geworden? Van die vader was ik niet bijzonder onder de indruk. Eerder een wat trieste relatie alweer. Een man met grote problemen, hij had zo'n pijn enzo. Van die pijn van; maak JIJ je maar geen zorgen hoor!
In mijn herinnering was het een ontroerend moment, dat telefoontje van Jaap aan zijn vader.
quote:
Nee, of het op dit moment goed komt met Jaap kan me eerlijk gezegd.... weinig schelen. Een piano hoort van Jaap te komen! Dat is wel het minste. Nu moet de piano van Erik komen.

En natuurlijk gaat een piano de plaats van de eettafel innemen. Je kunt toch ook in bed eten... als je jong en verliefd bent?
Jaap is niets verplicht aan Huub, als Huub geluk heeft kan hij sidekick worden in de Terror Jaap Show.
pi_59350892
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:13 schreef Huubdgk het volgende:
erica hysterica, beete triest hoe je reageert, natuurlijk ben ik hier voorzichtig wat ik zeg, ik ga niet in op wat mensen vinden over benadelen en uitzendingen, over heftige situaties wil ik altijd reageren, maar ik ga zometeen een pilot opnemen met talpa ga ik nu een beetje zeggen ja ik vind dit ja ik vind dat? met welk doel, het pleasen van jou? ga ff lekker fietsen of big brother groupie worden, ik ben klaar met dit personage? zoek dan een ander personage en als die klaar is weer een ander, als je jezelf maar niet hoeft te ontdekken toch?
Heeeeeey conjo
Als je tijd hebt hoor ik graag of je wat vooraf wist van het 6 tegen 2 incident of niet.
Je weet wel dat moment dat Jaap jou vast greep en Brian in je oor stond te schreeuwen terwijl de dames zich met Lieke bezig hielden.
pi_59350917
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:15 schreef yvonne het volgende:
Oooit hè, OOIT zegt ie wel "hallo Yvonne"
hallo Yvonne
pi_59350922
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:16 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

In mijn herinnering was het een ontroerend moment, dat telefoontje van Jaap aan zijn vader.
[..]

Jaap is niets verplicht aan Huub, als Huub geluk heeft kan hij sidekick worden in de Terror Jaap Show.
Wat een onzin.
Huub en Jaap hebben het samen gedaan.
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:18:21 #98
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59350931
het klopt ergens wel wat je zegt alleen niet dat ik mij profileer over de rug van derden, in de kooi heb ik mij vaak bewust een afwijkend standpunt ingenomen om de discussie los te maken. kan mij meerdere discussies herinneren waarin ik dit heb uitgelegd, provocatie om tot discussie te komen is iets wat bij mij past. Iets waar ik bewust voor kies
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:19:23 #99
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59350952
nee wist niet van het 6-2 vooraf, kon je ook wel aan mijn reactie zien, een van de weinige ruzies die ik terug gezien heb, zowel in de kooi als erna, en wordt er nog misselijk en agressief van
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:16 schreef Dementor het volgende:

[..]

Heeeeeey conjo
Als je tijd hebt hoor ik graag of je wat vooraf wist van het 6 tegen 2 incident of niet.
Je weet wel dat moment dat Jaap jou vast greep en Brian in je oor stond te schreeuwen terwijl de dames zich met Lieke bezig hielden.
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 23:20:13 #100
128220 Peter6000
pi_59350980
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:18 schreef Huubdgk het volgende:
in de kooi heb ik mij vaak bewust een afwijkend standpunt ingenomen om de discussie los te maken.
Kijk, dàt is natuurlijk wel weer een prima eigenschap.
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:20:16 #101
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59350983
hoi lieve yvonne, ben jij de yvonne van de kaartjes uit almelo?
Nil Volentibus Arduum
pi_59351012
Huub hoeveel spijt heb je van je aktie onder de douche met hoer onder de ogen van Claire, daar heb je toch wel definitief de sympathie van het grote publiek verloren en dus ook DGK verloren...
pi_59351028
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:19 schreef Huubdgk het volgende:
nee wist niet van het 6-2 vooraf, kon je ook wel aan mijn reactie zien, een van de weinige ruzies die ik terug gezien heb, zowel in de kooi als erna, en wordt er nog misselijk en agressief van
[..]
Ok
Ja je reactie kwam heel natuurlijk over maar toch twijfelde ik omdat ik het idee heb gekregen dat bepaalde momenten echt zo in scene zijn gezet om de kijkcijfers een boost te geven (dennis en de camera).
Ik vond het in ieder geval te ver gaan.
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:22:25 #104
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59351043
Hoe was de film huub?
Snooker is top!!!
pi_59351044
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:21 schreef diedirk het volgende:
Huub hoeveel spijt heb je van je aktie onder de douche met hoer onder de ogen van Claire, daar heb je toch wel definitief de sympathie van het grote publiek verloren en dus ook DGK verloren...
BS, Huub heeft de finale verloren omdat hij in de halve finale zo genaaid werd met de punten.
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:24:04 #106
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351093
@diedirk,

zeker heb ik achteraf spijt van die gabi actie, echter op dat moment heb ik zo besloten omdat het goed was voor de kijkcijfers en ik dacht dat de kijker het zou scharen onder "kijk-die-boyish-huub-weer-doen-wat-hij-wilt-" zoals ze zoveel daaronder hebben geschaard. Achteraf stomme keuze, en natuurlijk niet alleen maar om het spel en de gunst van de kijker, sms en kwamen pas op het laatst als bepalende factor in het spel, maar ook heel stom omdat ik daar bijna Claire door was kwijtgeraakt
Nil Volentibus Arduum
pi_59351105
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:22 schreef Dementor het volgende:

[..]

BS, Huub heeft de finale verloren omdat hij in de halve finale zo genaaid werd met de punten.
Onzin hij had sowieso ook veel minder stemmen dan bv. Brian
pi_59351106
quote:

[..]

En Brian dan,die had er haast evenveel als Huub.En toch stond hij op 1 in de eerste stand.Mij maak je niet wijs dat er voor Brian meer bellers waren na die week.
pi_59351127
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:24 schreef Huubdgk het volgende:
@diedirk,

zeker heb ik achteraf spijt van die gabi actie, echter op dat moment heb ik zo besloten omdat het goed was voor de kijkcijfers en ik dacht dat de kijker het zou scharen onder "kijk-die-boyish-huub-weer-doen-wat-hij-wilt-" zoals ze zoveel daaronder hebben geschaard. Achteraf stomme keuze, en natuurlijk niet alleen maar om het spel en de gunst van de kijker, sms en kwamen pas op het laatst als bepalende factor in het spel, maar ook heel stom omdat ik daar bijna Claire door was kwijtgeraakt
Ik heb er in ieder geval hard om kunnen lachen, jij durfde tenminste echt te leven in de kooi.
De rest gedroeg zich houterig politiek correct ( met rare uitspattingen tot gevolg).
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:25:20 #110
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351128
the happening is matig, gaat in principe over het gaia principe (moeder aarde keert zich tegen mensheid) verhaallijnen zijn dun, zitten echter aardig wat freaky scenes in, en mijn zieke geest kon dat wel waarderen...maar he, ik vind dawn of the dead ook een topfilm (the remake van begin jaren 2000 dan)
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:26:25 #111
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351163
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:25 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik heb er in ieder geval hard om kunnen lachen, jij durfde tenminste echt te leven in de kooi.
De rest gedroeg zich houterig politiek correct ( met rare uitspattingen tot gevolg).
thnx dat vat ik op als een waar compliment
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:27:00 #112
16715 Mylene
*schatje*
pi_59351185
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:24 schreef rooie3 het volgende:

[..]

En Brian dan,die had er haast evenveel als Huub.En toch stond hij op 1 in de eerste stand.Mij maak je niet wijs dat er voor Brian meer bellers waren na die week.
Brian die in een poll in Telegraaf op maar 4% stond. Dat was net voor de finale. Die pagina werd natuurlijk door de Febo achter gehouden.
pi_59351188
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:24 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Tijdens de live uitzending heb ik meerdere malen berichten voorbij zien komen waarin gemeld werd dat men probeerde te bellen voor Huub maar er niet doorkwam omdat de lijnen bezet waren.
Op de lijsten van KPN is dit natuurlijk niet terug te vinden, die registreren alleen succesvolle calls.
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 23:27:09 #114
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_59351193
post hem hier ook even en meteen een tvp http://www.acapela-group.com/Greetings/bird-1-b922af118e4ae
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:27:56 #115
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59351218
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:02 schreef sunny16947 het volgende:
Jaap had het als eerste steeds over het grotere plaatje en het überplan. Kreeg de indruk dat het uiteindelijk alleen Jaap en buren hun grotere plaatje was. zou hier nog wel een reaktie op willen zien.
Snooker is top!!!
pi_59351234
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:11 schreef Lieve het volgende:
Moet Jaap nog meer hebben dan? Jaap heeft... gewonnen. En dat zie je aan Jaap.
Iemand bij wie de verwarring en de paniek strijden om de angst of de paranoia. Want wie, wat waar, wat verwachten mensen en wat kun je zelf doen om jezelf te evenaren. Want waarop heeft hij eigenlijk gewonnen en waarmee, waardoor? Was het de kots, was het het lachen, waarom pas in de finale ( want er belden immers nooit mensen voor HEM? Zijn schamele 19 % in het hoogtepunt van de vriendschap met Huub, voor het belazeren en het dubbelspel, het was nooit een te evenaren hoeveelheid fans ten opzichte van Huub.)

Ik vind Jaap echt geweldig en hij heeft het gewoon heel goed gespeeld..
en dat gesprek met zijn papa vond ik wel ontroerend..
pi_59351237
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:24 schreef Huubdgk het volgende:
@diedirk,

tja, raar dat je tot op het laatste moment meer met de kijkcijfers en tv maken bezig was dan je eigen voordeel/winst.
De kans op een toneelhaak was er in de laatste maanden toch totaal niet meer.
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:28:57 #118
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351249
weet daar het fijne niet van, sorry, maar een welbeproefd trucje van miljonairs was het afschuiven op achter, heb mij zelf daar ook wel eens van bediend moet ik helaas toegeven
Nil Volentibus Arduum
pi_59351279
Lieve Huub, Ik ben Lieve. De rest is ook weleens lief, maar IK ben Lieve. Dus leuk als je me steeds noemt, maar dan dat je mij ook bedoelt?

Dag Lieve Lieve bijvoorbeeld? of Hallo Lieve? En dan mag je Noekje en Yvonne best lief vinden, daarna? maar niet als eerste noemen?
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:30:29 #120
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351292
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:28 schreef diedirk het volgende:

[..]

tja, raar dat je tot op het laatste moment meer met de kijkcijfers en tv maken bezig was dan je eigen voordeel/winst.
De kans op een toneelhaak was er in de laatste maanden toch totaal niet meer.
heb mij nog nooit bedreigd gevoeld door de (puur hypothetische uiteraard) toneelhaak, echter vond het gewoon belangrijk om te scoren met het programma, na een paar maanden voelde ik mij toch een wezenlijk onderdeel van de show, en achteraf durf ik te zeggen dat ik de show samen met een paar andere mensen voor de camera en alle mensen achter de camera echt gemaakt heb, ben daar ook trots op.
Nil Volentibus Arduum
pi_59351315
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:19 schreef Huubdgk het volgende:
[..]

Ik ook..
Lieke is en blijft mijn toppertje
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:32:08 #122
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351341
Lieke heeft net als ik haar goede en minder goede fases gehad.....
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 23:32:33 #123
128220 Peter6000
pi_59351351
Huub, hoe is de nazorg?
Heb je bijvoorbeeld nog gesprekken met een psycholoog?
pi_59351369
Het concept heeft dankzij achter een rare wending gekregen, eerst werden jullie beloond door achter voor leuke tv momenten ( Jaap kreeg een dik horloge) en later werden jullie afgerekend door het publiek.
Daar klopt gewoon geen bal van.
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:33:23 #125
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59351378
ff voor de record. Publiekspercentage was je geen 4e. maar Amanda. en de fans hadden voor daarna nog wel wat reserve. Waar denk je dat de opmars van Jaap vandaan kwam?
Snooker is top!!!
pi_59351379
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:28 schreef Huubdgk het volgende:
weet daar het fijne niet van, sorry, maar een welbeproefd trucje van miljonairs was het afschuiven op achter, heb mij zelf daar ook wel eens van bediend moet ik helaas toegeven
Heb van Lieke begrepen dat je haar onder de dekens leugens vertelde over dat je bepaalde dingen van achter moest doen, terwijl die dus achteraf totaal niet hoefde.
Heb je daar nu nooit spijt van gehad , dat je mensen hebt gemanipuleerd?
  Admin donderdag 12 juni 2008 @ 23:33:24 #127
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59351381
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:20 schreef Huubdgk het volgende:
hoi lieve yvonne, ben jij de yvonne van de kaartjes uit almelo?
Hij zei "lieve"tegen me

Nee Huub, ik ben niet van de kaartjesstuurderige
Ik heb wel ge-smst en gegild toen je eruit moest, telt dat ook?
Ik heb gewoon genoten van DGK, het heeft ons toch maar mooi bezig gehouden anderhalf jaar en dat is voor iedereen heel bizar en leerzaam geweest.
Niet alleen voor jullie als bewoner moet het bij tijden bizar geweest zijn, maar als "voyeur" ook.
We hebben er in ieder geval lol aan beleefd met elkaar en nu is het jouw beurt om lol te gaan hebben buiten de kooi. Het is je gegund, hell, het is iedereen uit de kooi gegund, zolang opgesloten zitten, ondanks all verzetjes en luxe, ik doe het jullie niet na.

Have fun iig!

donderdag 12 juni 2008 @ 23:33:27 #128
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351383
de nazorg is goed, heb al een gesprek gehad en over een tijdje weer... ben er echter vrij stabiel uitgekomen volgens het eerste gesprek
Nil Volentibus Arduum
pi_59351395
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:21 schreef diedirk het volgende:
Dat was echt de druppel ja
pi_59351403
quote:
Maar waarom vloog er nooit eens een tafel door de lucht als Brian en Amanda romantisch gingen eten.De mensen waren het spuugzat dat het altijd maar Huub was die gepakt werd.Jullie zeiden op de streams altijd dat dat niet mocht,anders ging Amanda flippen .
pi_59351406
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:30 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

heb mij nog nooit bedreigd gevoeld door de (puur hypothetische uiteraard) toneelhaak, echter vond het gewoon belangrijk om te scoren met het programma, na een paar maanden voelde ik mij toch een wezenlijk onderdeel van de show, en achteraf durf ik te zeggen dat ik de show samen met een paar andere mensen voor de camera en alle mensen achter de camera echt gemaakt heb, ben daar ook trots op.
Niet zo vreemd als ze jou hadden afgevoerd was er niets van DGK overgebleven.
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:34:09 #132
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_59351407
Huub jij zegt wel dat wij heel veel dingen niet weten. En dat geloof ik ook meteen.
Maar datzelfde geldt ook voor jou.
Wij hebben gesprekken gehoord tussen oa brian en amanda, over jou, waar je haren van overeind zouden gaan staan.
Wij hebben een stukje karakter van die twee 'mogen' zien, die jij niet hebt gezien.
Ik kan daar geen respect voor opbrengen. Dat roept bij mij alleen maar walging op.
De gesprekken tussen die twee lieten mijn avondeten soms spontaan in mijn maag ronddraaien.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Admin donderdag 12 juni 2008 @ 23:34:19 #133
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59351411
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:29 schreef Lieve het volgende:
Lieve Huub, Ik ben Lieve. De rest is ook weleens lief, maar IK ben Lieve. Dus leuk als je me steeds noemt, maar dan dat je mij ook bedoelt?

Dag Lieve Lieve bijvoorbeeld? of Hallo Lieve? En dan mag je Noekje en Yvonne best lief vinden, daarna? maar niet als eerste noemen?

donderdag 12 juni 2008 @ 23:34:21 #134
16715 Mylene
*schatje*
pi_59351413
Ik heb Lieke nooit vertrouwd. Die heeft zich gewoon de villa geneukt. Eerst achter de schermen en toen voor. Ze zal nu het niets is geworden met die expornstar gast wel weer getrouwde mannen aan het lastig vallen zijn. Samen met dat vriendinnetje van haar.
pi_59351432
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:18 schreef Huubdgk het volgende:
het klopt ergens wel wat je zegt alleen niet dat ik mij profileer over de rug van derden, in de kooi heb ik mij vaak bewust een afwijkend standpunt ingenomen om de discussie los te maken. kan mij meerdere discussies herinneren waarin ik dit heb uitgelegd, provocatie om tot discussie te komen is iets wat bij mij past. Iets waar ik bewust voor kies
[..]
Je vertelde mij, toen je pas hier kwam, dat je in de Kooi niet veel anders was dan erbuiten. Alleen een beetje in een overtreffende trap. Ik zie in je echt het type dat buiten DGK ook het verschil i.p.v. de overeenkomst opzoekt.

Besef goed dat het exploiteren van overeenkomsten en het bereiken van consensus tussen mensen veel meer op zal leveren dan het zoeken van de verschillen en die breed uitmeten.....

Kijk naar Jaap, hoe de dat doet en kijk naar jezelf. De twee tegenpolen op dat gebied. Jaap kan wel iets van jou gebruiken, maar om doelen te bereiken zou je iets van hem kunnen overnemen.

Maar hey, 't is mijn private mening, laat je vooral niets aanleunen door forum junkies.....
pi_59351433
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:33 schreef sunny16947 het volgende:
ff voor de record. Publiekspercentage was je geen 4e. maar Amanda. en de fans hadden voor daarna nog wel wat reserve. Waar denk je dat de opmars van Jaap vandaan kwam?
Wat denk je zelf?
Huub stemmers die voor Jaap begonnen te stemmen omdat ze Brian de winst niet gunde.
pi_59351457
quote:

[..]

Huub naaide niemand zeker
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:35:57 #138
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351461
wat Lieke en ik daar besproken hebben hou ik voor mij, echter heb haar op bepaalde momenten zeker met leugens proberen te manipuleren, niet heel vaak maar is wel eens gebeurd. Echter dit is andersom ook wel eens gebeurd. Zoals ik al zei, daar hebben wij ons allemaal van bediend en ik ben geen heilige, echter ben vrij snel met die leugens gestopt, voelde niet relaxed en zat totaal niet fijn in mijn vel, dit was in de maand december vorig jaar, nou ja jullie weten als geen ander hoe het toen met mij ging. Vind het jammer dat Lieke zich daar wel tegen jou over heeft uitgelaten. Heeft ze toch blijkbaar een soort van begrip van derden nodig.......jammer
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:33 schreef diedirk het volgende:

[..]

Heb van Lieke begrepen dat je haar onder de dekens leugens vertelde over dat je bepaalde dingen van achter moest doen, terwijl die dus achteraf totaal niet hoefde.
Heb je daar nu nooit spijt van gehad , dat je mensen hebt gemanipuleerd?
Nil Volentibus Arduum
  Admin donderdag 12 juni 2008 @ 23:36:54 #139
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59351486
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
Huub jij zegt wel dat wij heel veel dingen niet weten. En dat geloof ik ook meteen.
Wij hebben gesprekken gehoord tussen oa brian en amanda, over jou, waar je haren van overeind zouden gaan staan.
Wij hebben een stukje karakter van die twee 'mogen' zien, die jij niet hebt gezien.
Ik kan daar geen respect voor opbrengen. Dat roept bij mij alleen maar walging op.
De gesprekken tussen die twee lieten mijn avondeten soms spontaan in mijn maag ronddraaien.
Wij waren idd de voyeur, en door ons voyeurisme zijn er ook dingen, emoties, bij ons gebeurt, kom, ik vergeet echt nooit de dag van de aanval op Lieke, en de dagen ervoor, de opbouw, het groepsproces.

donderdag 12 juni 2008 @ 23:36:57 #140
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59351489
Het politiek correcte gedrag, van met name Brian en Lieke kwam mij ook de neus uit, Brian op zijn zalvende toon en Lieke met haar ellelange monologen.

Het was er vond ik, ook het spel niet naar om je zo te manifesteren en het getuigd ook niet van veel lef. Iets wat ik in jou Huub kon waarderen, het is altijd te prijzen dat iemand de grens op zoekt, met de kans om enorm op zijn bek te gaan, altijd beter dan nooit grenzen te verleggen..
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:38:10 #141
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351516
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
waarom denk je dat ik zo ben afgevallen, op een gegeven moment hadden we maanden achtereen alleen maar ruzies en discussies tijdens het eten, maar de discussies waren zo laag en zo stom, ze eindigden vaak in jij stinkt, of bent lelijk..... eetlust weg.....schoof meestal binnen 1 minuut mijn bord van mij af, sigaret opsteken en hoppa gas erop!
Nil Volentibus Arduum
pi_59351519
quote:
wel eens..?
pi_59351539
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:36 schreef Juud79 het volgende:
Het politiek correcte gedrag, van met name Brian en Lieke kwam mij ook de neus uit, Brian op zijn zalvende toon en Lieke met haar ellelange monologen.

Het was er vond ik, ook het spel niet naar om je zo te manifesteren en het getuigd ook niet van veel lef. Iets wat ik in jou Huub kon waarderen, het is altijd te prijzen dat iemand de grens op zoekt, met de kans om enorm op zijn bek te gaan, altijd beter dan nooit grenzen te verleggen..
Lieke was zo hypocriet dat het grappig werd, Brian was zo hypocriet dat het gevaarlijk werd.
Die kerel smeet zijn "dame" onder de douche terwijl hij de doucheslang om haar nek draaide om haar zo te "beschermen".
Waar tegen is mij nog steeds een raadsel.
pi_59351547
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:33 schreef yvonne het volgende:

[..]

Hij zei "lieve"tegen me

Zou hij denken dat jullie mijn klonen zijn? Of ziet hij mij helemaal niet als eigen ik? Na maanden lang op het strijdveld staan....

( Lieve Lieve, hallo? Bedankt voor je steun enzo Lieve Lieve? Zal ik het vast voorzeggen?)
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:39:09 #145
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351554
ja marloes wel eens, zeker niet structureel, durf zelfs te zeggen dat ik een van de miljonairs ben die dat het minste deed.... vind jij wat anders dan?
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:39:34 #146
38396 mazaru
pi_59351566
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wij waren idd de voyeur, en door ons voyeurisme zijn er ook dingen, emoties, bij ons gebeurt, kom, ik vergeet echt nooit de dag van de aanval op Lieke, en de dagen ervoor, de opbouw, het groepsproces.
Juist!
Wij waren er op dat moment heel dicht bij betrokken.
Er werd van te voren al geroepen op de COS dat er ingegrepen moest worden, omdat dat compleet uit de hand zou gaan lopen.
Dat was geen spel, maar totale haat.
En het is ook compleet uit de hand gelopen.
Wat een walgelijke vertoning was dat
pi_59351580
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:38 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

waarom denk je dat ik zo ben afgevallen, op een gegeven moment hadden we maanden achtereen alleen maar ruzies en discussies tijdens het eten, maar de discussies waren zo laag en zo stom, ze eindigden vaak in jij stinkt, of bent lelijk..... eetlust weg.....schoof meestal binnen 1 minuut mijn bord van mij af, sigaret opsteken en hoppa gas erop!
Moest je aan tafel blijven zitten, waarom heb je smiddags dan niet wat meer gegeten?
pi_59351602
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:32 schreef Huubdgk het volgende:
Lieke heeft net als ik haar goede en minder goede fases gehad.....
zal maar wijselijk mijn mond houden..
Doe je Ben wel een keer de groeten van mij
pi_59351613
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:36 schreef yvonne het volgende:

[..]

Snap daarom ook best waarom Erica zo reageert.Ze is altijd voor Huub geweest en Huub weet niet hoe het als streamer is geweest.Vind het dan een beetje sneu dat ze zo word afgerekend door Huub.
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:41:12 #150
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351624
weet niet, eetlust was op een gegeven moment weg, en bleef ook weg, at snachts vaak wel, maar weinig slapen, veel stress, veels te veel caffeine nog meer roken is niet goed voor je gezondheid....
Nil Volentibus Arduum
pi_59351642
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:35 schreef Marloesz het volgende:

[..]

Huub naaide niemand zeker
Nee, Huub naaide inderdaad niemand, Huub werd vorstelijk genaaid, zoals wij allen hebben kunnen aanschouwen. Overdrachtelijk dan he?
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:42:07 #152
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59351644
De leugens onder de dekens tegen Lieke waar zij verhaal over ging halen bij de buren. Waar jij na een bezoek aan achter mee kwam dat het een leugen was. Door latere uitspraken kregen wij de indruk dat die bekentenis juist een leugen was. Kun je aangeven of wij dat goed hebben gezien/gehoord.
Snooker is top!!!
pi_59351646
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:40 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Snap daarom ook best waarom Erica zo reageert.Ze is altijd voor Huub geweest en Huub weet niet hoe het als streamer is geweest.Vind het dan een beetje sneu dat ze zo word afgerekend door Huub.
Huub kan ook niet zeker weten wie zijn fans waren en wie niet.
Wie er nu in dit topic wel of niet komen slijmen omdat Huub wel de moeite neemt om hier te reageren (top) en anderen niet is voor hem na zoveel maanden kooi lastig om te zien.
Ik begrijp zijn houding wel.
  Admin donderdag 12 juni 2008 @ 23:43:02 #154
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59351668
Het rare is, Brian kreeg ook een magerder bekkie, al jullie gezichten zijn veranderd.

pi_59351671
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:34 schreef schatje het volgende:
Ik heb Lieke nooit vertrouwd. Die heeft zich gewoon de villa geneukt. Eerst achter de schermen en toen voor. Ze zal nu het niets is geworden met die expornstar gast wel weer getrouwde mannen aan het lastig vallen zijn. Samen met dat vriendinnetje van haar.
blablabla
pi_59351685
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:41 schreef Huubdgk het volgende:
weet niet, eetlust was op een gegeven moment weg, en bleef ook weg, at snachts vaak wel, maar weinig slapen, veel stress, veels te veel caffeine nog meer roken is niet goed voor je gezondheid....
Dan moet Claire maar even goed gaan koken voor je!
Claire je kent de "is de pasta goed of niet truc he" gooien op een keukentegeltje en als die blijft plakken is die goed!
Heb ik toch nog wat van dellie's gemakzuchtigheid geleerd.
(Toch blijf ik gewoon voorproeven).
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:43:49 #157
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351696
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:42 schreef sunny16947 het volgende:
De leugens onder de dekens tegen Lieke waar zij verhaal over ging halen bij de buren. Waar jij na een bezoek aan achter mee kwam dat het een leugen was. Door latere uitspraken kregen wij de indruk dat die bekentenis juist een leugen was. Kun je aangeven of wij dat goed hebben gezien/gehoord.
kan ik niet op ingaan........maar de beelden spreken voorzichzelf en in de kooi waren bij mij mijn eerste indrukken meestal de juiste
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:43:49 #158
16715 Mylene
*schatje*
pi_59351697
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:41 schreef Huubdgk het volgende:
Ben je nu alweer een beetje aangekomen?

Brian had er niet veel last. Geen wonder ook, die mocht lekker vakantie vieren van de Febo. Hij at hele borden weg.
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:43:56 #159
38396 mazaru
pi_59351703
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:38 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

En wij zagen van te voren de gesprekken waar die zogenaamde 'discussies' werden voor besproken.
Tot in de details. Echt tenenkrommend.
En daarna zagen we die belachelijke discussies ontvouwen aan tafel.

Gelukkig aten jullie nogal laat, zodat wij onze buik al vol hadden voor het begon. Want ik kan me voorstellen dat je daar je eetlust door verliest.
En het grootste voordeel wat wij hier hadden was de 'mute' knop
Als die er niet op had gezeten, waren wij net zo mager als jij geworden
pi_59351713
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:43 schreef yvonne het volgende:
Het rare is, Brian kreeg ook een magerder bekkie, al jullie gezichten zijn veranderd.
Amanda niet, die heeft geen gram verloren daar.
Wat een gemeen wijf ben ik ook.
Go hard or go home
pi_59351727
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:34 schreef Dementor het volgende:

[..]

Niet zo vreemd als ze jou hadden afgevoerd was er niets van DGK overgebleven.
daar ben ik het dan wel mee eens..
Zonder Huub was ik niet eens begonnen met kijken..
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:44:58 #162
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351742
erica wordt afgerekend door mij omdat zij mij beschouwt als personage in plaats van als mens, als je het over arrogantie hebt.......
Nil Volentibus Arduum
  Admin donderdag 12 juni 2008 @ 23:45:21 #163
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59351753
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:42 schreef Dementor het volgende:

[..]

Wie er nu in dit topic komen slijmen omdat Huub wel de moeite neemt om hier te reageren (top) en anderen niet.
Wat ook telt, wij denken Huub ( en andere bewoners) te kennen, want wij konden ze dag en nacht zien als we wilden, maar het is wél eenrichtingsverkeer, en zijn wij in principe allemaal vreemden voor de bewoners.

donderdag 12 juni 2008 @ 23:45:44 #164
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59351768
Iedereen ging er slechter uitzien in de Kooi, Claire trouwens als een van de weinige mensen niet, vind ik.

Het is opvallend Huub dat je op foto´s nu van buiten de kooi een verschil ziet in de uitdrukking op je gezicht, de stress is er duidelijk af en je oogt in een korte tijd zoveel gezonder als het afgelopen half jaar..
pi_59351783
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:42 schreef Dementor het volgende:

[..]

Wie er nu in dit topic komen slijmen omdat Huub wel de moeite neemt om hier te reageren (top) en anderen niet.
Hij zou eens moeten weten hoe juist die mensen over hem schreven.Vind het zielig voor Erica.Ik zou het ook niet leuk vinden als Huub nu zo tegen me zou praten.Was helemaal in paniek toen ze zeiden dat Huub eruit was bij de halve finale
En jullie maar nuchter blijven en mij kalmeren.Ik die altijd zo nuchter was
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:46:25 #166
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351786
ja dat zijn jullie ook, toch wist ik dat jullie als groep, als fenomeen, er waren..... en er waren tijden dat ik uren achter mijn piano zat en wist dat er horde mensen waren die mij steunden en dat dat een van de weinige redenen was waarom ik doorging
Nil Volentibus Arduum
pi_59351788
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:44 schreef Marloesz het volgende:

[..]

daar ben ik het dan wel mee eens..
Zonder Huub was ik niet eens begonnen met kijken..
Hetzelfde geldt voor Brian, haal Brian uit het vijftal en er blijft weinig show over.
Dellie rent na een dag al weg, Jaap blijft zitten en dat was het dan.
Huub, Jaap en Claire in de kooi voor 30 dagen is iedere avond buiten eten en leven als echte miljonairs.
Bloedsaai voor ons, heerlijk voor hun.
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:46:32 #168
16715 Mylene
*schatje*
pi_59351790
quote:
Huub heeft nergens gelogen. Hij moest het voordoen als ie een leugen had verteld.

Vergeet de reactie van Jaap niet. Hij zei toen dat er diverse signalen waren die erop wezen dat het wel waar was.

Verder heeft het geen zin om dit hier op te rakkelen aangezien Huub er niet op in kan gaan.
pi_59351798
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:43 schreef yvonne het volgende:
Maar hij kreeg ook een hoop pammetjes. Daar krijg je ook een mager koppie van?
Had je in het huis ook door hoeveel pammetjes hij kreeg Huub?

* Lieve Lieve Hallo? Als in Lieve is er ook? Geen bijvoeglijk naamwoord maar een eigen ego?

[ Bericht 1% gewijzigd door Lieve op 13-06-2008 08:07:02 ]
pi_59351808
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:35 schreef Huubdgk het volgende:
wat Lieke en ik daar besproken hebben hou ik voor mij, echter heb haar op bepaalde momenten zeker met leugens proberen te manipuleren, niet heel vaak maar is wel eens gebeurd. Echter dit is andersom ook wel eens gebeurd. Zoals ik al zei, daar hebben wij ons allemaal van bediend en ik ben geen heilige, echter ben vrij snel met die leugens gestopt, voelde niet relaxed en zat totaal niet fijn in mijn vel, dit was in de maand december vorig jaar, nou ja jullie weten als geen ander hoe het toen met mij ging. Vind het jammer dat Lieke zich daar wel tegen jou over heeft uitgelaten. Heeft ze toch blijkbaar een soort van begrip van derden nodig.......jammer
[..]

wat zoek jij nu dan?
toch ook begrip van derde..
pi_59351832
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:47 schreef Marloesz het volgende:

[..]

wat zoek jij nu dan?
Volgens mij geeft hij antwoorden op vragen die hij krijgt.
Go hard or go home
pi_59351836
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat ook telt, wij denken Huub ( en andere bewoners) te kennen, want wij konden ze dag en nacht zien als we wilden, maar het is wél eenrichtingsverkeer, en zijn wij in principe allemaal vreemden voor de bewoners.
Toch denk ik dat wij behoorlijk veel weten over de bewoners, vooral omdat Huub bijzonder open was over zijn prive leven ( Hedda, Oldenzaal, avonturen in Amerika (top).
Brian vertelde vrij weinig, Amanda al helemaal niets die herkende alleen iedereen die binnenkwam en Jaap ach die kwam alleen met dingen uit zijn jeugd aan als hij er tv mee kon maken.
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:48:27 #173
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351843
dat is een jij bak en niet eens een beste, dit is een reactie van mij en geen actie... snap je het verschil?
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:49:11 #174
16715 Mylene
*schatje*
pi_59351859
Brian kon lekker vakantie gaan vieren toen Steijn eenmaal weg was. Sinds die tijd werd ie beschermd door Deborah Pannenkoek Flens.
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:49:13 #175
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351861
huub geeft Noekje een zoen en zegt dankjewel
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:49:25 #176
38396 mazaru
pi_59351868
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:48 schreef Huubdgk het volgende:
dat is een jij bak en niet eens een beste, dit is een reactie van mij en geen actie... snap je het verschil?
Je moet wel quoten, anders weten we niet op welke post je reageert
pi_59351873
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:44 schreef Huubdgk het volgende:
erica wordt afgerekend door mij omdat zij mij beschouwt als personage in plaats van als mens, als je het over arrogantie hebt.......
Erica was altijd voor jouw.Haar man niet meer,maar ze bleef jouw steunen.En zag jouw echt wel als mens hoor,wij streamers hebben zat meegemaakt met zijn allen.
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 23:49:39 #178
128220 Peter6000
pi_59351881
quote:
pi_59351882
Eigenlijk is het ongelofelijk raar ; al die tijd wordt je met veel spel en geacteerde dingen heel populair dan is er wat nu blijkt iets echts (je liefde voor Claire..) en juist dat is voor veel mensen de druppel en is je geloofwardigheid bij het publiek weg
pi_59351901
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:47 schreef Marloesz het volgende:

[..]

wat zoek jij nu dan?
Marloesz, ben je op oorlogspad tegen Huub?
Niet zo aardig, aangezien hij de moeite neemt om op onze vragen antwoord te geven.
pi_59351903
het was toch over ...de mol...lieke
pi_59351916
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:39 schreef mazaru het volgende:

[..]

Juist!
Wij waren er op dat moment heel dicht bij betrokken.
Er werd van te voren al geroepen op de COS dat er ingegrepen moest worden, omdat dat compleet uit de hand zou gaan lopen.
Dat was geen spel, maar totale haat.
En het is ook compleet uit de hand gelopen.
Wat een walgelijke vertoning was dat
die actie van Natasia toen ze terug kwam vond ik net als dit ook echt veel te ver gaan..
Lieke heeft het nooit makkelijk gehad in de kooi..
pi_59351919
Zeg Huub van Krukkengooij ik vind het wel gaaf dat je ook gewoon reageert op wat lastigere replies.
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:51:31 #184
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351932
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:50 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Niet zo aardig, aangezien hij de moeite neemt om op onze vragen antwoord te geven.
i dont mind, ga nooit een goede discussie uit de weg, 1 van de redenen waarom ik fok leuk vind... daarnaast iedereen zijn mening toch?
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:51:42 #185
16715 Mylene
*schatje*
pi_59351938
Ben je niet bang om Natasia tegen te komen?
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:51:58 #186
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59351946
Huub weet jij waarom jouw fans voor een heel groot deel uit oudere middelbare leeftijd bestaat? Die ondanks je vermeende agressieve, sex, lelijke woorden uitspattingen fan van je zijn.
Snooker is top!!!
  Admin donderdag 12 juni 2008 @ 23:51:59 #187
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59351947
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:46 schreef Huubdgk het volgende:
ja dat zijn jullie ook, toch wist ik dat jullie als groep, als fenomeen, er waren..... en er waren tijden dat ik uren achter mijn piano zat en wist dat er horde mensen waren die mij steunden en dat dat een van de weinige redenen was waarom ik doorging
En dat is leuk om te horen

donderdag 12 juni 2008 @ 23:52:15 #188
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351953
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:51 schreef Dementor het volgende:
Zeg Huub van Krukkengooij ik vind het wel gaaf dat je ook gewoon reageert op wat lastigere replies.
zeg heb je die bijnaam van de streams of uit twente?
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:52:58 #189
38396 mazaru
pi_59351967
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:51 schreef Marloesz het volgende:

[..]

die actie van Natasia toen ze terug kwam vond ik net als dit ook echt veel te ver gaan..
Lieke heeft het nooit makkelijk gehad in de kooi..
Zeker niet. Ik heb nog de nodige gifjes die dat bevestigen.
Daarom was het des te onbegrijpelijker dat ze op het laatst bij Brian en Amanda in bad ging zitten, en hen haar beste vrienden ging noemen
pi_59351969
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:52 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

zeg heb je die bijnaam van de streams of uit twente?
Streams, je hebt zoveel informatie over jezelf losgelaten waarschijnlijk ook vaak op momenten dat je even niet meer dacht aan de camera's.
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:53:08 #191
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59351970
Volgens mij is Huub hier niet om begrip te krijgen. Hij wil graag de discussie aangaan, antwoorden geven en commentaar van ons horen, daar vroeg ie ook om in zijn eerste post. Correct me if I´m wrong Huub...
pi_59351975
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:42 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Nee, Huub naaide inderdaad niemand, Huub werd vorstelijk genaaid, zoals wij allen hebben kunnen aanschouwen. Overdrachtelijk dan he?
was altijd blij als die lampen aangingen..
maar ik vond Brian en Amanda toch ranziger wat dat betreft..
pi_59351987
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:53 schreef Marloesz het volgende:

[..]

was altijd blij als die lampen aangingen..
maar ik vond Brian en Amanda toch ranziger wat dat betreft..
Ik ben blij dat ik geen geur module aan mij PC gekoppeld heb
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:54:21 #194
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351991
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:51 schreef sunny16947 het volgende:
Huub weet jij waarom jouw fans voor een heel groot deel uit oudere middelbare leeftijd bestaat? Die ondanks je vermeende agressieve, sex, lelijke woorden uitspattingen fan van je zijn.
ik weet het niet, kan niet in de hoofden van mensen kijken. Ik hoop (maar dat kan ook ego zijn) is omdat ik mij altijd zo eerlijk en open mogelijk heb proberen open te stellen naar alles en iedereen. DIt is wie ik ben ik ben er nog lang niet, maar ben trots op waar ik voor sta, en probeer alles maar dan ook alles mee te maken en er van te leren. Ik durf op mijn bek te gaan, en ik durf te zeggen wat ik van vind....ook al is dat soms moeilijk zeker in een groepsproces met verschillende belangen....

ik hoop dat dat een belangrijke reden is voor het hebben van de fans die ik heb
Nil Volentibus Arduum
pi_59351997
quote:
ja en Huub zijn antwoord is de werkelijkheid..
pi_59351998
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:49 schreef Huubdgk het volgende:
huub geeft Noekje een zoen en zegt dankjewel
Your welcome!
Ik denk trouwens dat Lieke het niet persoonlijk heeft verteld aan Diedirk maar dat ze zich zo heeft uitgelaten op de streams. Althans, ik en vast meerderen hebben dit relaas van haar gehoord.
Go hard or go home
pi_59352005
de grote ergenis was ook...het wachten,,,dat de rollen eens omgedraaid werden...maar nee hoor...die flens hield het stel mooi in de luwte....
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:55:16 #198
38396 mazaru
pi_59352008
quote:
Als lid van die doelgroep kan ik je vertellen dat het komt door zijn eerlijkheid achteraf.
Niet gelijk met het vingertje naar een ander wijzen, maar ook gewoon zijn fouten toegeven.
Hoewel ik nog steeds niet kan begrijpen dat hij niet van vlinders houdt
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:55:23 #199
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59352012
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:53 schreef Juud79 het volgende:
Volgens mij is Huub hier niet om begrip te krijgen. Hij wil graag de discussie aangaan, antwoorden geven en commentaar van ons horen, daar vroeg ie ook om in zijn eerste post. Correct me if I´m wrong Huub...
you are oh so right
Nil Volentibus Arduum
  Admin donderdag 12 juni 2008 @ 23:56:32 #200
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59352032
quote:

donderdag 12 juni 2008 @ 23:56:33 #201
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59352033
Misschien omdat die door levenservaring mensenkennis hebben opgedaan en daardoor het vermogen hebben om de werkelijke mens achter die uitvergroting te zien.
Snooker is top!!!
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:56:51 #202
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59352040
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:54 schreef Marloesz het volgende:

[..]

ja en Huub zijn antwoord is de werkelijkheid..
marloes,

kun jij in een goede volzin weergeven (met eventueel een vraagteken erachter) wat je probleem is, of ben je gewoon verstokt Lieke fan (wat kan) en blijf je met morrende posts zonder echte inhoud je ongenoegen uiten?
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:57:01 #203
16715 Mylene
*schatje*
pi_59352044
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:55 schreef hondjes het volgende:
de grote ergenis was ook...het wachten,,,dat de rollen eens omgedraaid werden...maar nee hoor...die flens hield het stel mooi in de luwte....
Dat vond ik wel het ergste. Dat Brian en Amanda nooit de volle laag hebben gekregen.
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:57:38 #204
38396 mazaru
pi_59352058
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:56 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wij hebben tenminste geen last meer van jeugdpuistjes
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 23:58:04 #205
128220 Peter6000
pi_59352066
dat vele wachten....en dan toch weer aktie....het waren mooie tijden....ook al was er soms ergernis...en soms ook niet....
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:58:07 #206
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59352067
Huub je moeder vraagt een plaatje aan voor Claire bij NL radio. hoor je dat ook?
Snooker is top!!!
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:58:16 #207
16715 Mylene
*schatje*
pi_59352069
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:56 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

marloes,

kun jij in een goede volzin weergeven (met eventueel een vraagteken erachter) wat je probleem is, of ben je gewoon verstokt Lieke fan (wat kan) en blijf je met morrende posts zonder echte inhoud je ongenoegen uiten?
Ik denk dat het te maken heeft met de manier waarop je Lieke hebt behandeld.
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:58:39 #208
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59352076
denk niet dat de gouden kooi hen echt uit de luwte hield, zij namen zelden echt stelling en als ze dat al deden was het vaak van een dergelijk niveau dat ze bijna niet te tackelenwaren met argumenten....

kennen jullie deze nog?

een discussie winnen van idioten is praktisch onmogelijk........
Nil Volentibus Arduum
pi_59352083
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:57 schreef schatje het volgende:

[..]

Dat vond ik wel het ergste. Dat Brian en Amanda nooit de volle laag hebben gekregen.
Daar heb ik me ook altijd enorm aan geërgerd, dat die twee ALTIJD ontzien werden, belachelijk gewoon. En waarom????
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:59:01 #210
16715 Mylene
*schatje*
pi_59352087
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:58 schreef Peter6000 het volgende:
dat vele wachten....en dan toch weer aktie....het waren mooie tijden....ook al was er soms ergernis...en soms ook niet....
Waar is jouw tagje trouwens gebleven?
  Admin donderdag 12 juni 2008 @ 23:59:08 #211
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59352090
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:56 schreef sunny16947 het volgende:
Misschien omdat die door levenservaring mensenkennis hebben opgedaan en daardoor het vermogen hebben om de werkelijke mens achter die uitvergroting te zien.
Ja, lul ons ff het bejaardenhuis in

pi_59352094
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:27 schreef markvanrinsum het volgende:
post hem hier ook even en meteen een tvp http://www.acapela-group.com/Greetings/bird-1-b922af118e4ae
die is cewl.... wat vind je van deze

http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-46-b922d1526124
pi_59352102
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:58 schreef Huubdgk het volgende:
denk niet dat de gouden kooi hen echt uit de luwte hield, zij namen zelden echt stelling en als ze dat al deden was het vaak van een dergelijk niveau dat ze bijna niet te tackelenwaren met argumenten....

kennen jullie deze nog?

Amanda begon steeds harder te schreeuwen als ze eigenlijk geen goed weerwoord meer had.
Jammer was dat he?
  Admin vrijdag 13 juni 2008 @ 00:00:05 #214
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59352111
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:59 schreef schatje het volgende:

[..]

In een tagjesopruimspree gesneuveld denk ik.

vrijdag 13 juni 2008 @ 00:00:12 #215
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59352116
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:58 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik denk dat het te maken heeft met de manier waarop je Lieke hebt behandeld.
oke dat kan.... marloesz zelf ook nog een post of zit het er niet in?
Nil Volentibus Arduum
pi_59352117
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:58 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Daar heb ik me ook altijd enorm aan geërgerd, dat die twee ALTIJD ontzien werden, belachelijk gewoon. En waarom????
Omdat zonder B en A in de eindfase er geen spel overbleef.
Ik doe maar een gokje.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:00:18 #217
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59352119
Huub volgens mij heb jij die fans omdat je eerlijk bent, durft te zeggen wat je denkt, doet wat je zegt Maar vooral omdat je naast een harde kant ook een heel mooie zachte kant hebt en die ook heel vaak hebt laten zien. De afwisseling tussen de verschillende kanten maakt je interressant om naar te kijken. Naast dat heb je een prettige intonatie en dat maakt dat mensen zowel als je boos bent, als ook als je rustig praat graag naar je luisteren. Dat is ook zo met Jaap en Claire en weer niet wat betreft Brian en Amanda, de eens praat zalvend en slecht nederlands en de ander schreeuwt constant.

Werd je daar trouwens af en toe niet gek van, dat gebler tijdens discussies, ik had dan vaak mijn hand op het volumeknopje..
pi_59352123
quote:
Moeilijk antwoord geven als je niet weet tegen wie jij het hebt..
dat wij tegen jou lullen is duidelijk..
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:00:23 #219
38396 mazaru
pi_59352125
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:58 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Omdat ze geen zelfbeheersing hadden.
En omdat de redactie het niet meer zag zitten om mensen uit de kooi te verwijderen.
pi_59352128
de meeste voelden medelijden ...de eerste weken ....denk dat dat een belangrijke oorzaak was...niemand die tegen je sprak..behalve silvia....en ja...daar kunnen moeders nu eenmaal niet tegen..haha
en dan raak je erin verzeild...en wil je weten wat er gebeurd...alleen de laatste maanden waren niet leuk meer...het werd zo erg...die haat...en het gezwam van die twee.....heel jammer....
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:00:47 #221
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59352130
Niks bejaardenhuis. We blijven zolang mogelijk zelfstandig met rollator hahahaha
Snooker is top!!!
pi_59352138
Omdat je rustig en positief bent van nature Huub. Afgezien van je ADHD huppeltje, je drankmisbruik (maar de creatief met alcohol samen met Nena was meesterlijk) en je doordraverij af en toe. De ziektes waren minder, maar de scheldkanonnades waren bijzonder geestig. Die tegen Satanael 666 (hij die niet genoemd mag worden) was verhelderend. Met die stoeprand was bijzonder beeldend.

De belangrijkste reden dat ik een fan van je ben is je reactie op de nieuwjaarsduik. En je lef om Natasia aan te pakken. Want die was ik al heel snel beu.
pi_59352143
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

In een tagjesopruimspree gesneuveld denk ik.
Nee, dat was met koninginnedag. De mods waren toen oranje. Alle tagjes waren toen door elkaar gehaald met de reorganisatie. Peter heette zelfs Milf.
Go hard or go home
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:01:56 #224
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59352149
quote:

[..]

marloes,

in de laatste maand van Lieke was ik ook Lieke fan, meer uit medelijden.. de gezondheid van dr moeder waar ze meezat.. en dan ook nog is achter de schermen onder druk gezet worden op basis van dr wurgcontract.. en dan ook nog is voor de schermen zo walgelijk behandeld worden door jou.. ze lag al op de grond en jij piste er nog is overheen.. het dieptepunt was wel deze uitspraak van jou "ik hoop dat je moeder zo ziek wordt dat je naar huis toe moet"
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_59352151
quote:

kennen jullie deze nog?

Klopt maar er was een iemand die zich echt uit de luwte hield en werkelijk waar alles goed en [prima vond en dat is toevallig wel jou vriendinouw
pi_59352157
Huub er waren momenten, dat wij streamers dachten, Huub stap die kooi uit, laat ze lekker allemaal stikken! Heb jij dat zelf ook gedacht op bepaalde momenten of kwam dat helemaal niet in jou op?
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:02:15 #227
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59352159
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:00 schreef Marloesz het volgende:

[..]

Moeilijk antwoord geven als je niet weet tegen wie jij het hebt..
dat wij tegen jou lullen is duidelijk..
marloesz dat is weer niet zo goede post, nogmaals kun je in een goede volzin met eventueel een vraagteken erachter zetten wat je probleem is met mij, kan ik er op ingaan namelijk......
Nil Volentibus Arduum
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:02:23 #228
16715 Mylene
*schatje*
pi_59352161
quote:
Ik weet niet hoor, maar ik heb jou zelf tegen o.a. Jaap horen zeggen dat jullie van de Febo niet los mochten gaan op Amanda omdat ze anders zou flippen.

Klopt ook wel, want ze wilde een keer met messen gaan slapen omdat je haar extensions wilde afknippen. Ze draaide ook een keer compleet door toen die stijltang was afgepakt.
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 00:02:57 #229
128220 Peter6000
pi_59352171
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:59 schreef schatje het volgende:

[..]

Tijdens koninginnedag was er een grappige tagjeswissel tussen de tagjesbezitters, en toen was ik ineens paars en MILF.
Ik ging ervan uit dat dit gedaan was vanwege mijn anti-Huub postings , en heb er op 1 mei iets over in de FB gezet.

En toen ging ik slapen en de volgende ochtend was ik tag-loos.
pi_59352172
Tip voor Huub: mocht je een pilot opnemen kom dan in godsnaam niet met nog een lolbroek concept, daar is BNN al zo ver mee of je komt daar terecht of je moet in een hele andere richting gaan denken.
Je zou het erg goed doen op een zender als "Het gesprek" maar vertaal dat dan eens naar de publieke (commerciele wil je toch niet heen die schrappen veel te snel een programma).

Ik wil je graag weer eens op TV zien dan kan ik lachen.
pi_59352173
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:50 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Sorry zal het niet meer doen..
pi_59352205
quote:

kennen jullie deze nog?

Huub je zei zelf dat jullie Amanda niet overstuur mochten maken omdat ze anders met messen achter je aan kwam en met stenen begon te gooien (wat ze dus heeft gedaan) ook het slapen met een mes onder haar kussen behoorde tot de opties van deze killerqueen.

Vergis je niet Huub wij hebben best veel gehoord (gescript of niet).
En ik heb het geheugen van een olifant als het op DGK aankomt.
pi_59352225
quote:

[..]

marloes,

Ik was een die hard huub fan..
ergens in mijn vrouwen gevoelens heb je iets fout gedaan..
maar ik merk dat ik zelfs op fok niet eens mijn mening mag geven..
pi_59352230
nou..lieke heeft zelf de boel verraden...onder de dekens...en kreeg de toneelhaak...
en dat zwart maken ..bah...toen...trouwens later ook nog eens bezig met haatzaaien.....
pi_59352247
Lieke fans?
Bestaan die dan nog?!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:07:51 #236
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59352257
Effe naar hubie luisteren hoor bij NL radio
Snooker is top!!!
pi_59352262
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:06 schreef Marloesz het volgende:

[..]

Op FOK mag iedereen zijn mening geven, goed of slecht, positief of negatief!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_59352267
quote:

[..]

Ik ken je niet maar als je net binnenkomt en je geeft een reactie als blablabla, dan is dat niet zo aardig.
Jij mag gerust je mening geven. Go ahead en vertel Ome Huub maar precies wat je dwarszit.
Go hard or go home
  Admin vrijdag 13 juni 2008 @ 00:08:24 #239
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59352269
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:56 schreef sunny16947 het volgende:
Nou, dit oude besje gaat maar slapen want ze moet morgen andere oude besjes verplegen

Trusten

pi_59352289
Huub klinkt altijd zo zacht op NL radio.
Misschien een idee om een betere mic aan te sluiten.
Sly op volume 100 (sly op volume 10 is al irritant) door je kamer om 0:10 is nou niet echt geweldig.
  Moderator vrijdag 13 juni 2008 @ 00:10:25 #241
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59352311
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:02 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Tijdens koninginnedag was er een grappige tagjeswissel tussen de tagjesbezitters, en toen was ik ineens paars en MILF.
Ik ging ervan uit dat dit gedaan was vanwege mijn anti-Huub postings , en heb er op 1 mei iets over in de FB gezet.

En toen ging ik slapen en de volgende ochtend was ik tag-loos.
Peter, heb je die avond veel PM's gehad van geile wannabe-motherfuckers?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:10:45 #242
38396 mazaru
pi_59352317
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:09 schreef Dementor het volgende:
Huub klinkt altijd zo zacht op NL radio.
Misschien een idee om een betere mic aan te sluiten.
Sly op volume 100 (sly op volume 10 is al irritant) door je kamer om 0:10 is nou niet echt geweldig.
Hij belt via voipbuster
pi_59352326
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Christ!
Go hard or go home
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:11:21 #244
16715 Mylene
*schatje*
pi_59352327
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:07 schreef Dementor het volgende:
Lieke fans?
Bestaan die dan nog?!
Voornamelijk op VOL en vast nog steeds oh zo zuur.

Lieke moet Huub haar excuses aanbieden en niet andersom.

Het moet niet gekker worden zeg .
pi_59352332
BTW je ziet wel weer hoe lomp dat reageer systeem van NL is, Huub komt hier reageren (hulde) terwijl op NL een veel grotere fanbase zit.
pi_59352337
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:00 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

oke dat kan.... marloesz zelf ook nog een post of zit het er niet in?
Weet je wel waar je om vraagt..?
posten kan ik heel goed

Lul de oren van je kop af

ga nu niet zeiken over volledige zinnen..
ben hendig ingesteld en als je me niet begrijpt laat Claire maar vertalen..
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 00:12:01 #247
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_59352340
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:59 schreef Desii het volgende:

[..]

die is cewl.... wat vind je van deze

http://www.acapela-group.com/Greetings/fish-1-46-b922d1526124
desii
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_59352345
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:00 schreef Dementor het volgende:

[..]

Omdat zonder B en A in de eindfase er geen spel overbleef.
Ik doe maar een gokje.
nou, van mij had het eindspel best tussen 2 personen mogen gaan, hoor.
Zoveel "spel" was er nou ook niet meer de laatste 5 maanden.

Misschien dat een maandje Huub versus Jaap wél spektakel had opgeleverd
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 00:12:23 #249
128220 Peter6000
pi_59352348
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Nee, sinds ik tagloos ben laat iedereen me vallen.

edit: O wacht, op die manier, ik snap hem.

Uhhhhhhh: 3.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:12:29 #250
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59352351
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:03 schreef Marloesz het volgende:

[..]

Sorry zal het niet meer doen..
dacht ik al, geen inhoud om je toch al schamele post back up te geven, dus dat is jammer
Nil Volentibus Arduum
pi_59352358
Huub flipt hem helemaal door op voip buster

Huub: maaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
pi_59352366
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:07 schreef petraa het volgende:

[..]

Op FOK mag iedereen zijn mening geven, goed of slecht, positief of negatief!
Maar IEDEREEN Lieve noemen en Lieve niet eens ? Tuurlijk is Iedereen nu lief. Zelfs .... is nu lief.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:13:33 #253
38396 mazaru
pi_59352373
Ik heb trouwens nog een mooie foto voor je nieuwe rijbewijs voor je

pi_59352374
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:02 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

marloesz dat is weer niet zo goede post, nogmaals kun je in een goede volzin met eventueel een vraagteken erachter zetten wat je probleem is met mij, kan ik er op ingaan namelijk......
Ik vond de manier hoe je over vrouwen sprak niet echt respectvol..
laten we het daar maar op houden..
pi_59352375
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:11 schreef schatje het volgende:

[..]

Me diepvries geeft nog meer warmte af dan Lieke.Die eentonige stem ook en maar zeiken en zeuren.Claire is veel leuker
pi_59352394
Ik vond Lieke wel leuk vooral in het begin ( het was echt een lekkertje).
pi_59352400
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:02 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

Zeg kaboutermans.......we gaan het hier niet op de persoon spelen, daar staat een ban op......
Daarentegen mogen we jou wel lekker bestoken met persoonlijke vragen......
Dus mond houden en antwoorden jah....op alle vragen s.v.p.

Vraag: Kreeg jij voor bepaalde acties een bonus?
pi_59352403
quote:

[..]

kijk dit is nou zo'n typisch Lieke-fan reactie (sry maar het is echt zo!)

Huub vraagt gewoon om jou mening.......... loop niet te zeiken..... geef hem jou mening of stel hem jou vraag........ klaar

Okidokie
pi_59352413
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:06 schreef hondjes het volgende:
nou..lieke heeft zelf de boel verraden...onder de dekens...en kreeg de toneelhaak...
en dat zwart maken ..bah...toen...trouwens later ook nog eens bezig met haatzaaien.....
Lag jij erbij dan
pi_59352420
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:13 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Me diepvries geeft nog meer warmte af dan Lieke.Die eentonige stem ook en maar zeiken en zeuren.Claire is veel leuker
Ijskoningin vond ik het, Claire is een wamre vrolijke leuke sponatane meid
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:15:43 #261
156669 Lady-night
dames eerst
pi_59352423
Hangplek voor vrije gedachten
pi_59352428
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Zeg kaboutermans.......we gaan het hier niet op de persoon spelen, daar staat een ban op......

Ik denk niet dat hij op dit soort vragen antwoorden mag geven.
pi_59352429
Van wie je fan bent of niet, boeien! Gewoon vragen stellen en dan maar zien of hij antwoord geeft.
Hopla!
Go hard or go home
pi_59352436
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:16 schreef noekje het volgende:
Van wie je fan bent of niet, boeien! Gewoon vragen stellen en dan maar zien of hij antwoord geeft.
Hopla!
Plopkoek.
pi_59352443
Hey Huub je had toch een zilverkleurige senseo gekregen van Nowlive, waarom staat er op de foto's van Joop dan een witte??
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 00:16:58 #266
128220 Peter6000
pi_59352445
Via welke link is Huub te beluisteren nu?
Ik kan het niet vinden op Nowlive.eu
  Moderator vrijdag 13 juni 2008 @ 00:17:11 #267
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59352447
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:13 schreef mazaru het volgende:
Ik heb trouwens nog een mooie foto voor je nieuwe rijbewijs voor je

[ afbeelding ]
En dan voorop in de Oldenzaalse carnavals-optocht.

pi_59352449
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hey brother.....
1. sommige kabouters zijn cute
2. jij bent helemaal geen modje, dus je hoeft niet met je vingertje te wijzen
3. vragen staat vrij......
4. dictator
5. @ Huub, wat is daarop uw antwoord
pi_59352462
Huub was ook een mooie actie dat je niet met Brian ging vechten.Wat was je stoer daar in die ring en die kneuzen maar schreeuwen.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:17:50 #270
16715 Mylene
*schatje*
pi_59352465
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:13 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Precies .

En nu hou ik op over Lieke, want ik ben mezelf bijna weer aan het opnaaien om dat verzuurde wijf.
pi_59352469
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:17 schreef Desii het volgende:

[..]

Hey brother.....
1. sommige kabouters zijn cute
2. jij bent helemaal geen modje, dus je hoeft niet met je vingertje te wijzen
3. vragen staat vrij......
4. dictator
5. @ Huub, wat is daarop uw antwoord
Je vergeet 6.Conjo!
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:18:20 #272
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59352476
@marloesz, nu mag je je mening niet meer geven? gek daar vraag ik toch de hele tijd om? naja zal wel aan mij liggen, heb mbt lieke zeker fouten gemaakt, absoluut... maar die kwamen ook van beide kanten, laten we het daar ophouden

@neemmijnietserieus
op speculaties e.d. vragen ga ik niet in, sorry
Nil Volentibus Arduum
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:18:20 #273
38396 mazaru
pi_59352477
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:16 schreef Peter6000 het volgende:
Ik kan het niet vinden op Nowlive.eu
http://www.stream-server.nl/streams/NowliveRadio.ram
pi_59352479
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:17 schreef Gert het volgende:

[..]

En dan voorop in de Oldenzaalse carnavals-optocht.

[ afbeelding ]
Die is wel onmeunig gaaf!
Go hard or go home
pi_59352492
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:17 schreef rooie3 het volgende:
Huub was ook een mooie actie dat je niet met Brian ging vechten.Wat was je stoer daar in die ring en die kneuzen maar schreeuwen.
Geweldig he, die zogenaamde sporters die dreigend afdropen terwijl Amanda bleef gillen dit zijn belangrijke mensen!
pi_59352497
Huub, hoe blij ben jij eigenlijk met je voornaam?
pi_59352501
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:16 schreef Peter6000 het volgende:
Hij is zelluf link
pi_59352515
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:08 schreef noekje het volgende:

[..]

Ik ken je niet maar als je net binnenkomt en je geeft een reactie als blablabla, dan is dat niet zo aardig.
Jij mag gerust je mening geven. Go ahead en vertel Ome Huub maar precies wat je dwarszit.
Heb je mij ooit zien posten dak aardig ben..
Kan gewoon niet tegen die leugens die al maanden over Lieke gezegd worden, want niemand van de streamers weet hoe het echt was...
Als ik bij Huub in zijn reet wilde kruipen had ik me wel op nowlive geregistreerd...
pi_59352517
Sly het is "kun jij dat" niet "ken jij dat".
pi_59352519
Huub, denk jij ook dat Noekje een schatje is?

En denk jij ook dat Desii en ik bij DGK II iets moois gaan beginnen?
pi_59352520
de discussie ga ik niet meer aan..over lieke en de z.g. leugen van huub.....
lieke was ..de mol...vertelde dit en hoop herrie in de tent...kreeg de toneelhaak.....
pi_59352521
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:18 schreef Dementor het volgende:

[..]

Geweldig he, die zogenaamde sporters die dreigend afdropen terwijl Amanda bleef gillen dit zijn belangrijke mensen!
Ja en Huub weet je al dat je op de zwarte lijst staat.Je heb belangrijke mensen voor lul gezet.
pi_59352524
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:11 schreef schatje het volgende:

[..]

Oh... heb ik daarom een ban? Post me rot voor Huub en krijg ik ( echt aus blaue hinein, gewoon uit het niets) mijn tweede ban in mijn hele leven. De eerste voor onze kraak bij Br en A op dat gekke groetjes forum, oke, die snap ik... maar bij VOL? Nou, ik reageer er niet op. Overspannen huisvrouwenforum denk ik? Vrouwen op leeftijd?
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:20:39 #284
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59352534
hahaha dat was idd wel lachen, maar ben zelden zo nerveus geweest in my life, en maar rondjes lopen om brian heen en maar roepen....

had hans nijman vorige week nog ff aan de telefoon, vind hem een topper
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 00:20:50 #285
128220 Peter6000
pi_59352542
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hij is zelluf link
Hij ging niet in op je opmerking van dat overeenkomsten ipv verschillen zoeken, met die vergelijking tussen Jaap en hem.

Dat was wel jammer.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:20:56 #286
156669 Lady-night
dames eerst
pi_59352546
Huub heb je nog contact gehad met Brian en Amanda....of iets gehoord van ze. Hoe zit dat nou met die moeder??
Hangplek voor vrije gedachten
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:21:03 #287
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59352549
wat ik me afvroeg heh.. ik zag Joris met zn vriendin bij de finale?? die zag er wel wat ouder uit (no offence) is Joris milf-hunter?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_59352552
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:19 schreef Marloesz het volgende:

[..]

Kan gewoon niet tegen die leugens die al maanden over Lieke gezegd worden, want niemand van de streamers weet hoe het echt was...
Als ik bij Huub in zijn reet wilde kruipen had ik me wel op nowlive geregistreerd...
Lieke was en is wel ok.....je bent niet de enige die er zo over denkt joh.....let it be.....
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:21:20 #289
38396 mazaru
pi_59352556
quote:

[..]

Als niemand van de streamers weet hoe het zit, hoe weet jij dan zo zeker dat het leugens zijn?
pi_59352560
quote:

[..]

Het is ook niet de bedoeling om een ex miljonair die wel de moeite neemt om met het pubiek in contact te komen en niet naar Dubai vlucht weg te jagen.
Dat is echt doodzonde.
pi_59352564
ja......en dat bezorgde veel streamers..slapeloze nachten....
pi_59352569
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:20 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Hij ging niet in op je opmerking van dat overeenkomsten ipv verschillen zoeken, met die vergelijking tussen Jaap en hem.

Dat was wel jammer.
Daarentegen kreeg ik wel voor 80 procent gelijk m.b.t. mijn zeer zuivere analyse......
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 00:21:59 #293
128220 Peter6000
pi_59352572
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:20 schreef Huubdgk het volgende:
Yep, het is een sportheld.
pi_59352577
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:20 schreef Lady-night het volgende:
Huub heb je nog contact gehad met Brian en Amanda....of iets gehoord van ze. Hoe zit dat nou met die moeder??
De 160.000 gulden vraag wie is de moeder van Amanda...
pi_59352582
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:20 schreef Lieve het volgende:

[..]

Oh... heb ik daarom een ban? Post me rot voor Huub en krijg ik ( echt aus blaue hinein, gewoon uit het niets) mijn tweede ban in mijn hele leven. De eerste voor onze kraak bij Br en A op dat gekke groetjes forum, oke, die snap ik... maar bij VOL? Nou, ik reageer er niet op. Overspannen huisvrouwenforum denk ik? Vrouwen op leeftijd?
pi_59352588
quote:
Op vrijdag 13 juni 2008 00:20 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha dat was idd wel lachen, maar ben zelden zo nerveus geweest in my life, en maar rondjes lopen om brian heen en maar roepen....

Nou wij niet.Wat hij heeft geroepen zeg en ook die gekneusde rib was niet per ongeluk.
Die vent was gek.
pi_59352591
Huub, verwacht jij ook dat ik volgend jaar iets meer te besteden heb dan in 2008?
pi_59352594
Huub, kun je alsjeblieft stoppen met het verwerken van die Engelse termen in je Nederlande posts. Je komt toch niet uit Almere ofzo?
  † In Memoriam † vrijdag 13 juni 2008 @ 00:23:11 #299
128220 Peter6000
pi_59352601
Huub, kan je een foto van jezelf maken voor je laptop, met Fok erop.
  vrijdag 13 juni 2008 @ 00:23:13 #300
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59352603
jij weet wel hoe het echt was marloesz? wat er tussen mij en lieke heeft afgespeeld weten maar 2 mensen helemaal volledig, Lieke en ik....

Joris zijn vriendin is 35 en is dus 11 jaar ouder, maar ze houden heel erg veel van elkaar, dus dat is goed,

overeenkomsten zoeken is goed maar iedereen zijn stijl, zeker in de kooi waren de verschillen opzoeken gewoon beter.....verschillen zoeken en dan het bijelkaarbinden door de overeenkomsten te zoeken
Nil Volentibus Arduum
pi_59352608
Huub, die gekneusde rib die je van Hans Nijman kreeg....

.... weet je dat dat afgesproken werk was? Hij had het beloofd aan Brian en Bart.
(al ben ik wel van mening dat Bart het zou hebben gecanceled als hij wist dat het echt ging gebeuren)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')