abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 20:35:34 #1
135305 beequeen
Lost.
pi_59345262
Let's go.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_59345299
Schrik er ook van Beequeen..Hebben we ons al die tijd vergist en zijn we echt door iedereen daar belazerd.
Krijg nog bijna respect voor Amanda,die gewoon deed wat ze wilde en zich door niemand wat liet zeggen.
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:38:02 #3
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59345341
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waar is de felle Huub, de Huub op de barricades??? Ik lees alleen maar politiek correcte antwoorden zo "unlike" Huub.
Ik weet dat je niet het achterste van je tong mag laten zien maar kom op zeg, zo tam ken ik je echt niet.
natuurlijk laat ik niet het achterste van mijn tong zien over dit onderwerp, maar wat ik erover schrijf dekt wel de strekking van mijn mening. Ik ben hier geen bullshit aan het verkondigen, heb gewoon veel meer een bigger picture over alles dan jullie, thats all
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:38:57 #4
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59345370
tuurlijk moet je ook respect voor amanda hebben! ik heb het iig wel, zij heeft het ook knetterlang uitgehouden daar, de vier finalisten, wat je ook persoonlijk van ze vind, hebben het allemaal op hun eigen wijze goed gedaan!
Nil Volentibus Arduum
pi_59345411
* PietjePuk007 doet mee met de verhuizing vanuit de slowchat
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:40:36 #6
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59345438
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:38 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk moet je ook respect voor amanda hebben! ik heb het iig wel, zij heeft het ook knetterlang uitgehouden daar, de vier finalisten, wat je ook persoonlijk van ze vind, hebben het allemaal op hun eigen wijze goed gedaan!
Je bedoelt dat ze het knetterlam uitgehouden heeft????
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:41:08 #7
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_59345453
tvp

HUUB
pi_59345457
Huub toppie! Respect!
pi_59345482
quote:
Ja makkelijk was het voor haar.Lekker beetje vakantie vieren,jij maakte wel tv en kon alles opknappen.
Als ze haar zin niet kreeg ging ze stampvoeten en kreeg ze haar zin.Stonden de mensen haar niet aan,nou makkelijk toch die zagen we dan ook niet meer terug.Zo kan ik het ook volhouden.
pi_59345498
Dat zij Huub constant hebben afgebrand, betekent niet dat Huub dat moet doen! Ben blij dat hij in elk geval wel goede manieren heeft!
  Moderator donderdag 12 juni 2008 @ 20:42:45 #11
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59345505
quote:
Dat gelul dat je haar aangerand hebt, kun je dus wel naast je neerleggen?
Of moest ze dat zeggen van Brian omdat -ie anders haar hoofd weer zou gebruiken als drumstick op de douchewand?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_59345510
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:40 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat ze het knetterlam uitgehouden heeft????
dat meisje was 20 komop zeg

Ik most der niet (in het begin wel, voor Brian) daarna werd ze bitterder..... dat vrolijke, jonge meisje zag je steeds minder......... maar ze heeft het toch maar gedaan.
pi_59345521
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:42 schreef MargrietV het volgende:
Dat zij Huub constant hebben afgebrand, betekent niet dat Huub dat moet doen! Ben blij dat hij in elk geval wel goede manieren heeft!
Mee eens.
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:43:31 #14
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59345529
ja ik snap wat je bedoelt rooie3, maar toch er spelen nog andere dingen mee, altijd dingen verborgen houden voor je tegenstanders, leven in een huis met camera's, het missen van je familie vrienden en nog 1000000 andere dingen, ik heb daar wel respect voor.....
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:44:30 #15
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59345564
quote:
Een ding is wel duidelijk. wij streamers zagen meer dan Huub. Ondanks zijn huppelende vlugheid kon hij niet zo snel van kamer naar kamer rennen zodat hij alles meekreeg. Ook Huub heeft een totaal vertekend beeld hahahaha
Snooker is top!!!
pi_59345600
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat gelul dat je haar aangerand hebt, kun je dus wel naast je neerleggen?
Of moest ze dat zeggen van Brian omdat -ie anders haar hoofd weer zou gebruiken als drumstick op de douchewand?
Ja respect heeft ze echt verdiend.Ben benieuwd als ik iemand beschuldig van aanranding of die persoon dan ook zo blij met me is.
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 20:46:17 #17
135305 beequeen
Lost.
pi_59345624
quote:

natuurlijk laat ik niet het achterste van mijn tong zien over dit onderwerp, maar wat ik erover schrijf dekt wel de strekking van mijn mening. Ik ben hier geen bullshit aan het verkondigen, heb gewoon veel meer een bigger picture over alles dan jullie, thats all
Je hebt het quoteknopje gevonden.
Ik geloof je op je woord, blijft het feit dat streamers een heel ander beeld van DGK hebben dan de reguliere tv kijker.
The bigger picture is voor de insiders van dat hok, begrijp ik ook wel na het horen van dit geprek met Ilona.

Ik ben gewoon een teleurgestelde DGK streamer, that's all.
― Mark Twain
pi_59345630
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:28 schreef Huubdgk het volgende:

lieve Noekje
Ik dacht,' laat ik deze post eens meenemen!'
Go hard or go home
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:46:27 #19
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59345632
vond het aanrand verhaal heel erg, en vind het ook jammer dat zij zich negatief over mij blijven uitlaten, vond ook dat meisje van het begin een stuk leuker...... maar goed, iedereen maakt zijn eigen keuzes en is daar ook verantwoordelijk voor.....

iemand haten en negatief behandelen is veel makkelijker dan iemand accepteren en vergeven, en zeker over dat aanrandingsverhaal ben ik een behoorlijk aantal keer uit mijn plaat gegaan, kon ze bij vlagen wel wat aandoen letterlijk, een van de laatste ruzies, zag je zelfs op tv, met brian smorgens in de keuken. Pakte ik zelfs heel even een mes en dacht toen meteen, komop huubie, wat the fok ben je aan het doen. En legde het terug, he negatieve dingen laat ik lekker aan hen, probeer mijzelf ervan te verschonen

en nu ga ik naar de film check jullie later vnvnd! ga naar the happening, ben zeer benieuwd!

bedankt voor het fokken tot nooit meer ziens!

huub
Nil Volentibus Arduum
pi_59345649
wel...verschil toch van mening nu...en dat komt dat wij missleijk werden van die twee....met hun gezeik over huub dit en dat...
aangezien je zelf zegt..niets terug te hebben gezien...denk ik...dat je verbaasd zal staan......
dat allles in scene werd gezet...okay...maar er waren dingen...die te walgelijk waren om te zien...alleen al het geval fries...denk niet dat flens dit gezegd heeft....en de stompen die we zagen.....en amanda die constant dronken was....nou...echt goed spel.....
daarbij bedreigingen en haatzaaien..ja..zeg nu maar alles .....want we hebben ons dood geergerd....en als het was om alle thema aan bod te laten komen...nou...echt niet.....
dat het eindspel geen eindspel was...weten we ook wel....jammer voor degene die smst....en ben benieuwd wat het oliebollen-akkorrd nu werkelijk inhield.....
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:47:43 #21
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59345666
@sunny queen, jij weet niet wat ik wel of wat ik niet zag..... maar idd er ging heel veel langs mij heen....bij vlagen! liefs

huub
Nil Volentibus Arduum
pi_59345680
Huub weet toch wat hij gedaan of niet gedaan heeft, waarom moet hij zich dan druk maken over een drankorgel dat niet weet wat er gebeurd is?
Is toch onzinnige verspilling van energie?
pi_59345690
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 20:43 schreef Huubdgk het volgende:
ja ik snap wat je bedoelt rooie3, maar toch er spelen nog andere dingen mee, altijd dingen verborgen houden voor je tegenstanders, leven in een huis met camera's, het missen van je familie vrienden en nog 1000000 andere dingen, ik heb daar wel respect voor.....
Ach Amanda miste niemand.Vriendinnen had ze niet,ze zag Lieke en Nadia als vriendin.
Nena heeft ze helemaal zwart gemaakt als dank dat Nena haar altijd heeft geholpen.
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 20:48:20 #24
135305 beequeen
Lost.
pi_59345692
quote:
+2
― Mark Twain
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:48:35 #25
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59345697
Veel plezier. en geen katjes in het donker knijpen he hahahahaha
Snooker is top!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo