natuurlijk laat ik niet het achterste van mijn tong zien over dit onderwerp, maar wat ik erover schrijf dekt wel de strekking van mijn mening. Ik ben hier geen bullshit aan het verkondigen, heb gewoon veel meer een bigger picture over alles dan jullie, thats allquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar is de felle Huub, de Huub op de barricades??? Ik lees alleen maar politiek correcte antwoorden zo "unlike" Huub.
Ik weet dat je niet het achterste van je tong mag laten zien maar kom op zeg, zo tam ken ik je echt niet.
Je bedoelt dat ze het knetterlam uitgehouden heeft????quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:38 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk moet je ook respect voor amanda hebben! ik heb het iig wel, zij heeft het ook knetterlang uitgehouden daar, de vier finalisten, wat je ook persoonlijk van ze vind, hebben het allemaal op hun eigen wijze goed gedaan!
Ja makkelijk was het voor haar.Lekker beetje vakantie vieren,jij maakte wel tv en kon alles opknappen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:38 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk moet je ook respect voor amanda hebben! ik heb het iig wel, zij heeft het ook knetterlang uitgehouden daar, de vier finalisten, wat je ook persoonlijk van ze vind, hebben het allemaal op hun eigen wijze goed gedaan!
Dat gelul dat je haar aangerand hebt, kun je dus wel naast je neerleggen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:38 schreef Huubdgk het volgende:
dat meisje was 20 komop zegquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:40 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze het knetterlam uitgehouden heeft????
Mee eens.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:42 schreef MargrietV het volgende:
Dat zij Huub constant hebben afgebrand, betekent niet dat Huub dat moet doen! Ben blij dat hij in elk geval wel goede manieren heeft!
Een ding is wel duidelijk. wij streamers zagen meer dan Huub. Ondanks zijn huppelende vlugheid kon hij niet zo snel van kamer naar kamer rennen zodat hij alles meekreeg. Ook Huub heeft een totaal vertekend beeld hahahahaquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:42 schreef MargrietV het volgende:
Dat zij Huub constant hebben afgebrand, betekent niet dat Huub dat moet doen! Ben blij dat hij in elk geval wel goede manieren heeft!
Ja respect heeft ze echt verdiend.Ben benieuwd als ik iemand beschuldig van aanranding of die persoon dan ook zo blij met me is.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gelul dat je haar aangerand hebt, kun je dus wel naast je neerleggen?
Of moest ze dat zeggen van Brian omdat -ie anders haar hoofd weer zou gebruiken als drumstick op de douchewand?
Je hebt het quoteknopje gevonden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:38 schreef Huubdgk het volgende:
natuurlijk laat ik niet het achterste van mijn tong zien over dit onderwerp, maar wat ik erover schrijf dekt wel de strekking van mijn mening. Ik ben hier geen bullshit aan het verkondigen, heb gewoon veel meer een bigger picture over alles dan jullie, thats all
Ach Amanda miste niemand.Vriendinnen had ze niet,ze zag Lieke en Nadia als vriendin.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:43 schreef Huubdgk het volgende:
ja ik snap wat je bedoelt rooie3, maar toch er spelen nog andere dingen mee, altijd dingen verborgen houden voor je tegenstanders, leven in een huis met camera's, het missen van je familie vrienden en nog 1000000 andere dingen, ik heb daar wel respect voor.....
+2quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:42 schreef MargrietV het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |