abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:20:16 #101
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59350983
hoi lieve yvonne, ben jij de yvonne van de kaartjes uit almelo?
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_59351012
Huub hoeveel spijt heb je van je aktie onder de douche met hoer onder de ogen van Claire, daar heb je toch wel definitief de sympathie van het grote publiek verloren en dus ook DGK verloren...
pi_59351028
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:19 schreef Huubdgk het volgende:
nee wist niet van het 6-2 vooraf, kon je ook wel aan mijn reactie zien, een van de weinige ruzies die ik terug gezien heb, zowel in de kooi als erna, en wordt er nog misselijk en agressief van
[..]
Ok
Ja je reactie kwam heel natuurlijk over maar toch twijfelde ik omdat ik het idee heb gekregen dat bepaalde momenten echt zo in scene zijn gezet om de kijkcijfers een boost te geven (dennis en de camera).
Ik vond het in ieder geval te ver gaan.
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:22:25 #104
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59351043
Hoe was de film huub?
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_59351044
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:21 schreef diedirk het volgende:
Huub hoeveel spijt heb je van je aktie onder de douche met hoer onder de ogen van Claire, daar heb je toch wel definitief de sympathie van het grote publiek verloren en dus ook DGK verloren...
BS, Huub heeft de finale verloren omdat hij in de halve finale zo genaaid werd met de punten.
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:24:04 #106
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351093
@diedirk,

zeker heb ik achteraf spijt van die gabi actie, echter op dat moment heb ik zo besloten omdat het goed was voor de kijkcijfers en ik dacht dat de kijker het zou scharen onder "kijk-die-boyish-huub-weer-doen-wat-hij-wilt-" zoals ze zoveel daaronder hebben geschaard. Achteraf stomme keuze, en natuurlijk niet alleen maar om het spel en de gunst van de kijker, sms en kwamen pas op het laatst als bepalende factor in het spel, maar ook heel stom omdat ik daar bijna Claire door was kwijtgeraakt
Nil Volentibus Arduum
pi_59351105
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:22 schreef Dementor het volgende:

[..]

BS, Huub heeft de finale verloren omdat hij in de halve finale zo genaaid werd met de punten.
Onzin hij had sowieso ook veel minder stemmen dan bv. Brian
pi_59351106
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:22 schreef Dementor het volgende:

[..]

En Brian dan,die had er haast evenveel als Huub.En toch stond hij op 1 in de eerste stand.Mij maak je niet wijs dat er voor Brian meer bellers waren na die week.
pi_59351127
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:24 schreef Huubdgk het volgende:
@diedirk,

zeker heb ik achteraf spijt van die gabi actie, echter op dat moment heb ik zo besloten omdat het goed was voor de kijkcijfers en ik dacht dat de kijker het zou scharen onder "kijk-die-boyish-huub-weer-doen-wat-hij-wilt-" zoals ze zoveel daaronder hebben geschaard. Achteraf stomme keuze, en natuurlijk niet alleen maar om het spel en de gunst van de kijker, sms en kwamen pas op het laatst als bepalende factor in het spel, maar ook heel stom omdat ik daar bijna Claire door was kwijtgeraakt
Ik heb er in ieder geval hard om kunnen lachen, jij durfde tenminste echt te leven in de kooi.
De rest gedroeg zich houterig politiek correct ( met rare uitspattingen tot gevolg).
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:25:20 #110
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351128
the happening is matig, gaat in principe over het gaia principe (moeder aarde keert zich tegen mensheid) verhaallijnen zijn dun, zitten echter aardig wat freaky scenes in, en mijn zieke geest kon dat wel waarderen...maar he, ik vind dawn of the dead ook een topfilm (the remake van begin jaren 2000 dan)
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:26:25 #111
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351163
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:25 schreef Dementor het volgende:

[..]

Ik heb er in ieder geval hard om kunnen lachen, jij durfde tenminste echt te leven in de kooi.
De rest gedroeg zich houterig politiek correct ( met rare uitspattingen tot gevolg).
thnx dat vat ik op als een waar compliment
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:27:00 #112
16715 Mylene
*schatje*
pi_59351185
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:24 schreef rooie3 het volgende:

[..]

En Brian dan,die had er haast evenveel als Huub.En toch stond hij op 1 in de eerste stand.Mij maak je niet wijs dat er voor Brian meer bellers waren na die week.
Brian die in een poll in Telegraaf op maar 4% stond. Dat was net voor de finale. Die pagina werd natuurlijk door de Febo achter gehouden.
pi_59351188
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:24 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Tijdens de live uitzending heb ik meerdere malen berichten voorbij zien komen waarin gemeld werd dat men probeerde te bellen voor Huub maar er niet doorkwam omdat de lijnen bezet waren.
Op de lijsten van KPN is dit natuurlijk niet terug te vinden, die registreren alleen succesvolle calls.
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 23:27:09 #114
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_59351193
post hem hier ook even en meteen een tvp http://www.acapela-group.com/Greetings/bird-1-b922af118e4ae
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:27:56 #115
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59351218
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 21:02 schreef sunny16947 het volgende:
Ik zou Huub toch adviseren de halve finale nog eens terug te kijken. Bij het fragment van Jaap waar hij zich afvraagd wie van de 2 heren hij naar huis moet sturen eens goed de oren te spitsen. Er wordt namelijk op de achtergrond door iemand gezegd "Huub". Dat ruikt toch ergens naar zou ik zeggen.
Jaap had het als eerste steeds over het grotere plaatje en het überplan. Kreeg de indruk dat het uiteindelijk alleen Jaap en buren hun grotere plaatje was. zou hier nog wel een reaktie op willen zien.
Snooker is top!!!
pi_59351234
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:11 schreef Lieve het volgende:
Moet Jaap nog meer hebben dan? Jaap heeft... gewonnen. En dat zie je aan Jaap.
Iemand bij wie de verwarring en de paniek strijden om de angst of de paranoia. Want wie, wat waar, wat verwachten mensen en wat kun je zelf doen om jezelf te evenaren. Want waarop heeft hij eigenlijk gewonnen en waarmee, waardoor? Was het de kots, was het het lachen, waarom pas in de finale ( want er belden immers nooit mensen voor HEM? Zijn schamele 19 % in het hoogtepunt van de vriendschap met Huub, voor het belazeren en het dubbelspel, het was nooit een te evenaren hoeveelheid fans ten opzichte van Huub.)
En dan belt hij zijn vader. Daar ben ik persoonlijk echt niet vrolijker door geworden? Van die vader was ik niet bijzonder onder de indruk. Eerder een wat trieste relatie alweer. Een man met grote problemen, hij had zo'n pijn enzo. Van die pijn van; maak JIJ je maar geen zorgen hoor!
Nee, of het op dit moment goed komt met Jaap kan me eerlijk gezegd.... weinig schelen. Een piano hoort van Jaap te komen! Dat is wel het minste. Nu moet de piano van Erik komen.

En natuurlijk gaat een piano de plaats van de eettafel innemen. Je kunt toch ook in bed eten... als je jong en verliefd bent?
Ik vind Jaap echt geweldig en hij heeft het gewoon heel goed gespeeld..
en dat gesprek met zijn papa vond ik wel ontroerend..
pi_59351237
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:24 schreef Huubdgk het volgende:
@diedirk,

tja, raar dat je tot op het laatste moment meer met de kijkcijfers en tv maken bezig was dan je eigen voordeel/winst.
De kans op een toneelhaak was er in de laatste maanden toch totaal niet meer.
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:28:57 #118
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351249
weet daar het fijne niet van, sorry, maar een welbeproefd trucje van miljonairs was het afschuiven op achter, heb mij zelf daar ook wel eens van bediend moet ik helaas toegeven
Nil Volentibus Arduum
pi_59351279
Lieve Huub, Ik ben Lieve. De rest is ook weleens lief, maar IK ben Lieve. Dus leuk als je me steeds noemt, maar dan dat je mij ook bedoelt?

Dag Lieve Lieve bijvoorbeeld? of Hallo Lieve? En dan mag je Noekje en Yvonne best lief vinden, daarna? maar niet als eerste noemen?
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:30:29 #120
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351292
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:28 schreef diedirk het volgende:

[..]

tja, raar dat je tot op het laatste moment meer met de kijkcijfers en tv maken bezig was dan je eigen voordeel/winst.
De kans op een toneelhaak was er in de laatste maanden toch totaal niet meer.
heb mij nog nooit bedreigd gevoeld door de (puur hypothetische uiteraard) toneelhaak, echter vond het gewoon belangrijk om te scoren met het programma, na een paar maanden voelde ik mij toch een wezenlijk onderdeel van de show, en achteraf durf ik te zeggen dat ik de show samen met een paar andere mensen voor de camera en alle mensen achter de camera echt gemaakt heb, ben daar ook trots op.
Nil Volentibus Arduum
pi_59351315
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 23:19 schreef Huubdgk het volgende:
nee wist niet van het 6-2 vooraf, kon je ook wel aan mijn reactie zien, een van de weinige ruzies die ik terug gezien heb, zowel in de kooi als erna, en wordt er nog misselijk en agressief van
[..]

Ik ook..
Lieke is en blijft mijn toppertje
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:32:08 #122
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59351341
Lieke heeft net als ik haar goede en minder goede fases gehad.....
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 23:32:33 #123
128220 Peter6000
pi_59351351
Huub, hoe is de nazorg?
Heb je bijvoorbeeld nog gesprekken met een psycholoog?
pi_59351369
Het concept heeft dankzij achter een rare wending gekregen, eerst werden jullie beloond door achter voor leuke tv momenten ( Jaap kreeg een dik horloge) en later werden jullie afgerekend door het publiek.
Daar klopt gewoon geen bal van.
  donderdag 12 juni 2008 @ 23:33:23 #125
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59351378
ff voor de record. Publiekspercentage was je geen 4e. maar Amanda. en de fans hadden voor daarna nog wel wat reserve. Waar denk je dat de opmars van Jaap vandaan kwam?
Snooker is top!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')