natuurlijk laat ik niet het achterste van mijn tong zien over dit onderwerp, maar wat ik erover schrijf dekt wel de strekking van mijn mening. Ik ben hier geen bullshit aan het verkondigen, heb gewoon veel meer een bigger picture over alles dan jullie, thats allquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar is de felle Huub, de Huub op de barricades??? Ik lees alleen maar politiek correcte antwoorden zo "unlike" Huub.
Ik weet dat je niet het achterste van je tong mag laten zien maar kom op zeg, zo tam ken ik je echt niet.
Je bedoelt dat ze het knetterlam uitgehouden heeft????quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:38 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk moet je ook respect voor amanda hebben! ik heb het iig wel, zij heeft het ook knetterlang uitgehouden daar, de vier finalisten, wat je ook persoonlijk van ze vind, hebben het allemaal op hun eigen wijze goed gedaan!
Ja makkelijk was het voor haar.Lekker beetje vakantie vieren,jij maakte wel tv en kon alles opknappen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:38 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk moet je ook respect voor amanda hebben! ik heb het iig wel, zij heeft het ook knetterlang uitgehouden daar, de vier finalisten, wat je ook persoonlijk van ze vind, hebben het allemaal op hun eigen wijze goed gedaan!
Dat gelul dat je haar aangerand hebt, kun je dus wel naast je neerleggen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:38 schreef Huubdgk het volgende:
dat meisje was 20 komop zegquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:40 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze het knetterlam uitgehouden heeft????
Mee eens.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:42 schreef MargrietV het volgende:
Dat zij Huub constant hebben afgebrand, betekent niet dat Huub dat moet doen! Ben blij dat hij in elk geval wel goede manieren heeft!
Een ding is wel duidelijk. wij streamers zagen meer dan Huub. Ondanks zijn huppelende vlugheid kon hij niet zo snel van kamer naar kamer rennen zodat hij alles meekreeg. Ook Huub heeft een totaal vertekend beeld hahahahaquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:42 schreef MargrietV het volgende:
Dat zij Huub constant hebben afgebrand, betekent niet dat Huub dat moet doen! Ben blij dat hij in elk geval wel goede manieren heeft!
Ja respect heeft ze echt verdiend.Ben benieuwd als ik iemand beschuldig van aanranding of die persoon dan ook zo blij met me is.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat gelul dat je haar aangerand hebt, kun je dus wel naast je neerleggen?
Of moest ze dat zeggen van Brian omdat -ie anders haar hoofd weer zou gebruiken als drumstick op de douchewand?
Je hebt het quoteknopje gevonden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:38 schreef Huubdgk het volgende:
natuurlijk laat ik niet het achterste van mijn tong zien over dit onderwerp, maar wat ik erover schrijf dekt wel de strekking van mijn mening. Ik ben hier geen bullshit aan het verkondigen, heb gewoon veel meer een bigger picture over alles dan jullie, thats all
Ach Amanda miste niemand.Vriendinnen had ze niet,ze zag Lieke en Nadia als vriendin.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:43 schreef Huubdgk het volgende:
ja ik snap wat je bedoelt rooie3, maar toch er spelen nog andere dingen mee, altijd dingen verborgen houden voor je tegenstanders, leven in een huis met camera's, het missen van je familie vrienden en nog 1000000 andere dingen, ik heb daar wel respect voor.....
+2quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:42 schreef MargrietV het volgende:
Wat!?!?!quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:46 schreef Huubdgk het volgende:
bedankt voor het fokken tot nooit meer ziens!
huub
ja Huub, ik heb van je genoten, anderhalf jaar lang. ...ik zie niets meer terug van die rebel...de eigentijdse ..Tijl Uilenspiegel en dat vind ik heel jammer.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:36 schreef rooie3 het volgende:
Schrik er ook van Beequeen..Hebben we ons al die tijd vergist en zijn we echt door iedereen daar belazerd.
Krijg nog bijna respect voor Amanda,die gewoon deed wat ze wilde en zich door niemand wat liet zeggen.
Kijk, daar kan ik wat meequote:Op donderdag 12 juni 2008 20:20 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik wist na een paar weken hoe tv werkte, wereldreiziger heeft mij daarin veel geholpen. Ben altijd meer bezig geweest met tv maken dan het winnen. Omdat het eigenlijk hand in hand ging, dat het mij uiteindelijk in de finale niet de winst heeft gebracht is dan jammer, maar had meer te maken met de onderlinge punten verdeling in de halve finale. Als ik de eerste schifting had overwonnen had ik denk ik wel gewonnen, maar goed het mocht niet zo zijn....het verschil heeft Jaap zelf gemaakt door het briljant te spelen, zoals het een waar schaker betaamt, in de halve finale
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:46 schreef Huubdgk het volgende:
--knip--
en nu ga ik naar de film check jullie later vnvnd! ga naar the happening, ben zeer benieuwd!
huub
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:23 schreef Huubdgk het volgende:
jongens vergeet niet, ik heb veel overgehouden aan de kooi, en dan heb ik niet alleen over financieel en boekingen, ik ga mijn eigen pilot opnemen, mocht dat allemaal niet lukken kan ik achter de schermen gaan werken. Ben in contact gekomen en heb vrienden gemaakt in de tv wereld, en hoe raar die wereld ook werkt. Het is wel de wereld waar ik in thuis hoor, wist twee jaar niet wat ik met mijn leven aan moest, had het gevoel dat ik mijn leven aan het verspillen was omdat ik nog niet had gevonden wat ik zocht, en dat weet ik nu wel....weet je wel hoe veel dat waard is?
das leuk hé........... ik hoop dat tie eens een heftige moment uit DGK neerzet en onze mening vraagt en dan de zijne ernaast.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:51 schreef sunny16947 het volgende:
Maar dit was wel weer even een beetjeeen inhoudelijke discussie.
Het vertrek van wereldreiziger heeft je de das omgedaan, jammer maar helaas.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:47 schreef Huubdgk het volgende:
@sunny queen, jij weet niet wat ik wel of wat ik niet zag..... maar idd er ging heel veel langs mij heen....bij vlagen! liefs
huub
Nou, of dat nog gebeurt na "tot nooit meer ziens"?quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het vertrek van wereldreiziger heeft je de das omgedaan, jammer maar helaas.
Geniet van de film en de groetjes aanClaire. Je leest dit wel als je weer online bent.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 doet mee met de verhuizing vanuit de slowchat
quote:
Het feit dat huub nu zo bijzonder luchtig reageert op een en ander zegt toch genoeg. Hij hoeft zijn oren echt niet meer te spitsen hoor. We zijn gewoon vet in de maling genomen. En huub mag wat mij betreft hier genieten van het gedweep. Na anderhalf jaar hard werken en amusement bieden heeft hij dat wat mij betreft wel verdiend en ik wens hem dan ook alle goeds toe in de toekomst maar ik ben klaar met dit personagequote:Op donderdag 12 juni 2008 21:02 schreef sunny16947 het volgende:
Ik zou Huub toch adviseren de halve finale nog eens terug te kijken. Bij het fragment van Jaap waar hij zich afvraagd wie van de 2 heren hij naar huis moet sturen eens goed de oren te spitsen. Er wordt namelijk op de achtergrond door iemand gezegd "Huub". Dat ruikt toch ergens naar zou ik zeggen.
quote:
volgens mij komtie wel weer terugquote:en nu ga ik naar de film check jullie later vnvnd! ga naar the happening, ben zeer benieuwd!
huub
Dat zou inderdaad leuk zijn, maar ik denk niet dat Huub dat hier gaat doen. Hij is zo voorzichtig in alles wat hij hier zegt, er lijkt niets meer over van die recalcitrante kukabouter, die de streams zo leuk maakte om naar te kijkenquote:Op donderdag 12 juni 2008 20:57 schreef Desii het volgende:
[..]
das leuk hé........... ik hoop dat tie eens een heftige moment uit DGK neerzet en onze mening vraagt en dan de zijne ernaast.
Lijkt me gaaf
http://www.thehappeningmovie.comquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:11 schreef sunny16947 het volgende:
Welke happening zou dat zijn?
As if, ff een clifhanger plaatsen en meneer lacht zich straks een slag in de rondte als hij de reacties leest.quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, of dat nog gebeurt na "tot nooit meer ziens"?
precies het/hij is een farce en hij is nu zichzelf wanhopig aan het promoten........Kijk dan laat ik me liever een telefoonabonnement aansmeren dan weet ik waar ik aan toe ben. Maar dat uber arrotoontje in die posts ergert mij bovenmatigquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad leuk zijn, maar ik denk niet dat Huub dat hier gaat doen. Hij is zo voorzichtig in alles wat hij hier zegt, er lijkt niets meer over van die recalcitrante kukabouter, die de streams zo leuk maakte om naar te kijken
Is mss wel verstandig als hij nog iets voor John de Mol wil doen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad leuk zijn, maar ik denk niet dat Huub dat hier gaat doen. Hij is zo voorzichtig in alles wat hij hier zegt, er lijkt niets meer over van die recalcitrante kukabouter, die de streams zo leuk maakte om naar te kijken
zijn wij dan nu ineens ramptoeristen?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doet me denken aan de file aan de andere kant van de vangrail
Nee joh, maatschappelijk betrokken toch?quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:15 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
zijn wij dan nu ineens ramptoeristen?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:14 schreef 2live het volgende:
[..]
Is mss wel verstandig als hij nog iets voor John de Mol in de wereld van radio en tv wil doen.
tuurlijk wel.... dat opstandige kutkaboutertje zit vast nog wel ergens, trouwens vind het gaaf dat hij er isquote:Op donderdag 12 juni 2008 21:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee joh, alleen sommige "verhuizers"quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:15 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
zijn wij dan nu ineens ramptoeristen?
Maar wel erg duur, al die deuren, stoelen en tafels kosten ook geen 0,50 cent.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:23 schreef Desii het volgende:
[..]
tuurlijk wel.... dat opstandige kutkaboutertje zit vast nog wel ergens, trouwens vind het gaaf dat hij er is![]()
Maar wat kan hij nu nog veranderen aan alles....... nix toch (het is, zoals het is)
@Huub heb jij Brian z'n reactie wel eens gezien, nadat hij de ketchup in z'n bed ontdekte die Bram in hun bed had gespoten?
![]()
hij dreigde met opstappen ..... dit zei mij wel dat Brian bij een 6-2 situatie totaal geflipt zou zijn (want eigenlijk heeft hij op het Amanda-bef-incident) geen stront over zich heen gehad
Zoooo jammmer, want een para-brian was lachuh
Dat zal de verklaring wel zijn dan .quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:14 schreef 2live het volgende:
[..]
Is mss wel verstandig als hij nog iets voor John de Mol wil doen.
Truequote:Op donderdag 12 juni 2008 21:29 schreef noekje het volgende:
Daarbij heeft Huub zich altijd wel neergelegd bij wat er ook gebeurde achter. Het is altijd al een trouwe werknemer geweest. Niet verwacht dat het nu anders zou zijn.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doet me denken aan de file aan de andere kant van de vangrail
Vind je echt Peet? Ik zat te denken aan iemand die ietwat teleurgesteld is omdat het hem niet gebracht heeft wat hij dacht. Volgens mij had hij z'n "After DGK" iets anders en iets meer rendabel ingeschat.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
Dat hij aast op een baantje achter de schermen bij Endemol zal vast meespelen, maar op mij komt hij over als iemand die reëel naar zijn toekomst kijkt, en het verlies van DGK heeft verwerkt.
Tja hij is niet voor niets miljardair geworden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind je echt Peet? Ik zat te denken aan iemand die ietwat teleurgesteld is omdat het hem niet gebracht heeft wat hij dacht. Volgens mij had hij z'n "After DGK" iets anders en iets meer rendabel ingeschat.
Ze hebben ook pech met het EK. JdM heeft schijnbaar maar weinig compassie met ze, door op dit moment te stoppen
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:28 schreef beequeen het volgende:
Waar is de felle Huub, de Huub op de barricades??? Ik lees alleen maar politiek correcte antwoorden zo "unlike" Huub.
Ik weet dat je niet het achterste van je tong mag laten zien maar kom op zeg, zo tam ken ik je echt niet.
Jups, daarom kon het huis ook niet gewonnen worden. Eén en één is twee. Ze hebben wat mij betreft een (half) oor aangenaaid gekregen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Tja hij is niet voor niets miljardair geworden.
Meneer duwt zoals je weet gewetenloos de stekker er weer in rond september 2008.
Vooral als hij praat over die pilot bouwt hij meteen erna de mogelijkheid van het mislukken ervan alvast in.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vind je echt Peet? Ik zat te denken aan iemand die ietwat teleurgesteld is omdat het hem niet gebracht heeft wat hij dacht. Volgens mij had hij z'n "After DGK" iets anders en iets meer rendabel ingeschat.
Ze hebben ook pech met het EK. JdM heeft schijnbaar maar weinig compassie met ze, door op dit moment te stoppen
Dat is waar, die kans van lukken schat ik dan ook in voor "pak um beet" 5 procent.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Vooral als hij praat over die pilot bouwt hij meteen erna de mogelijkheid van het mislukken ervan alvast in.
Dat is toch behoorlijk reëel.
WAT moet het van de anderen dan tegenvallen, Huub ging er altijd al vanuit dat de roem van DGK niet zo lang zou duren.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Haha, absoluut! Dit is en blijft mijn lievelings (heerlijk deuntje ook). Hoe jij en Eric dansend bovenaan de trap staan (op 1:25 minuten). Genieten!quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:23 schreef Desii het volgende:
@Huub heb jij Brian z'n reactie wel eens gezien, nadat hij de ketchup in z'n bed ontdekte die Bram in hun bed had gespoten?
![]()
hij dreigde met opstappen ..... dit zei mij wel dat Brian bij een 6-2 situatie totaal geflipt zou zijn (want eigenlijk heeft hij op het Amanda-bef-incident) geen stront over zich heen gehad
Zoooo jammmer, want een para-brian was lachuh
Zou kunnen dat B en A ook wel ietwat teleurgesteld zijn. Jaap zal het worst wezen vermoed ik. Alles wat hij kan grijpen pakt hij mee, z'n banksaldo is sparerib positief genoeg voorlopigquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:00 schreef blomst het volgende:
[..]
WAT moet het van de anderen dan tegenvallen, Huub ging er altijd al vanuit dat de roem van DGK niet zo lang zou duren.
Ha nu kijk ik hem nogmaals, afschuwelijkheid ben je toch.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Haha, absoluut! Dit is en blijft mijn lievelings (heerlijk deuntje ook). Hoe jij en Eric dansend bovenaan de trap staan. Genieten!
Die kerel kan zijn eigen sparerib expres opzetten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zou kunnen dat B en A ook wel ietwat teleurgesteld zijn. Jaap zal het worst wezen vermoed ik. Alles wat hij kan grijpen pakt hij mee, z'n banksaldo is sparerib positief genoeg voorlopig
quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:40 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze het knetterlam uitgehouden heeft????
Ik denk dat die jongen een goede toekomst gaat krijgen. Of dat nu voor de schermen is of hij gaat een B&B runnen in Zanzibar. Hij is slim genoeg om wat van zijn leven te maken. Wat maakt het ook uit, als je maar gelukkig bent. Ik vind hem een positieve geest hebben dus het komt dik in orde met onze Huub.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is waar, die kans van lukken schat ik dan ook in voor "pak um beet" 5 procent.
En dat hoop ik ook, echt waar. Dat gún ik hem ook zo graag.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat die jongen een goede toekomst gaat krijgen. Of dat nu voor de schermen is of hij gaat een B&B runnen in Zanzibar. Hij is slim genoeg om wat van zijn leven te maken. Wat maakt het ook uit, als je maar gelukkig bent. Ik vind hem een positieve geest hebben dus het komt dik in orde met onze Huub.
Ik vind hem wel gegroeid sinds het begin. Eerst was het nog een jochie en hij is er toch best volwassen uitgekomen. Als hij zich nu écht richt op de toekomst en dat doet hij volgens mij ook, dan gaat het goedkomen.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En dat hoop ik ook, echt waar. Dat gún ik hem ook zo graag.
Voor zover ik hem ken op basis van wat ik gezien heb:quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik denk dat die jongen een goede toekomst gaat krijgen. Of dat nu voor de schermen is of hij gaat een B&B runnen in Zanzibar. Hij is slim genoeg om wat van zijn leven te maken. Wat maakt het ook uit, als je maar gelukkig bent. Ik vind hem een positieve geest hebben dus het komt dik in orde met onze Huub.
inclusief het kettingrokenquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:35 schreef marky het volgende:
En je praatshow...
Kopieer het niet maar kijk naar de talkshows van Theo van Gogh dat lijkt me wel een stijl die bij je past.
Die zen kan die dan nu mooi gaan vinden. Alsof je in die snelkookpan je balans kunt vinden. Dat gaat niet.quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor zover ik hem ken op basis van wat ik gezien heb:
Ik zie een slimme vent die in een soort van onmin leeft met zichzelf, niet in balans is, zichzelf profileert over de rug van derden, zich goed voelt bij verschil van mening waarbij hij de discussie kan aangaan.
Zolang hij dat niet oplost zie ik hem nergens! D'r moet wat meer "Zen" overheen en wat tijd. Dan komt het wel goed met 'm. Hij is nog jong, alle kansen voor hem!
komt wel goed met huubquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Die zen kan die dan nu mooi gaan vinden. Alsof je in die snelkookpan je balans kunt vinden. Dat gaat niet.
Geldt voor iedere bewoner overigens. Ik zou in die pan of na een week ze allemaal ritueel afslachten of ik was jankend naar mijn moeder gekropen. Daarbij, hoezeer kennen wij de echte bewoners? Wij hebben ze gezien in een niet normale situatie, zelfs een ongezonde situatie als je het mij vraagt. Als ik dan uitga van de basis die ik heb gezien, dan is Huub een slimme dude. Met die slimheid kun je best een leuke baan krijgen.
Jaap idem trouwens. Zonder dat hoedje is het een hele slimme jongen die zeker een goede toekomst gaat krijgen.
Laten we dat dan maar als uitgangspunt nemenquote:Op donderdag 12 juni 2008 22:41 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
komt wel goed met huuben jaap
In mijn herinnering was het een ontroerend moment, dat telefoontje van Jaap aan zijn vader.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:11 schreef Lieve het volgende:
En dan belt hij zijn vader. Daar ben ik persoonlijk echt niet vrolijker door geworden? Van die vader was ik niet bijzonder onder de indruk. Eerder een wat trieste relatie alweer. Een man met grote problemen, hij had zo'n pijn enzo. Van die pijn van; maak JIJ je maar geen zorgen hoor!
Jaap is niets verplicht aan Huub, als Huub geluk heeft kan hij sidekick worden in de Terror Jaap Show.quote:Nee, of het op dit moment goed komt met Jaap kan me eerlijk gezegd.... weinig schelen. Een piano hoort van Jaap te komen! Dat is wel het minste. Nu moet de piano van Erik komen.
En natuurlijk gaat een piano de plaats van de eettafel innemen. Je kunt toch ook in bed eten... als je jong en verliefd bent?
Heeeeeey conjoquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:13 schreef Huubdgk het volgende:
erica hysterica, beete triest hoe je reageert, natuurlijk ben ik hier voorzichtig wat ik zeg, ik ga niet in op wat mensen vinden over benadelen en uitzendingen, over heftige situaties wil ik altijd reageren, maar ik ga zometeen een pilot opnemen met talpa ga ik nu een beetje zeggen ja ik vind dit ja ik vind dat? met welk doel, het pleasen van jou? ga ff lekker fietsen of big brother groupie worden, ik ben klaar met dit personage? zoek dan een ander personage en als die klaar is weer een ander, als je jezelf maar niet hoeft te ontdekken toch?
hallo Yvonnequote:Op donderdag 12 juni 2008 23:15 schreef yvonne het volgende:
Oooit hè, OOIT zegt ie wel "hallo Yvonne"
Wat een onzin.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
In mijn herinnering was het een ontroerend moment, dat telefoontje van Jaap aan zijn vader.
[..]
Jaap is niets verplicht aan Huub, als Huub geluk heeft kan hij sidekick worden in de Terror Jaap Show.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor zover ik hem ken op basis van wat ik gezien heb:
Ik zie een slimme vent die in een soort van onmin leeft met zichzelf, niet in balans is, zichzelf profileert over de rug van derden, zich goed voelt bij verschil van mening waarbij hij de discussie kan aangaan.
Zolang hij dat niet oplost zie ik hem nergens! D'r moet wat meer "Zen" overheen en wat tijd. Dan komt het wel goed met 'm. Hij is nog jong, alle kansen voor hem!
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:16 schreef Dementor het volgende:
[..]
Heeeeeey conjo
Als je tijd hebt hoor ik graag of je wat vooraf wist van het 6 tegen 2 incident of niet.
Je weet wel dat moment dat Jaap jou vast greep en Brian in je oor stond te schreeuwen terwijl de dames zich met Lieke bezig hielden.
Kijk, dàt is natuurlijk wel weer een prima eigenschap.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:18 schreef Huubdgk het volgende:
in de kooi heb ik mij vaak bewust een afwijkend standpunt ingenomen om de discussie los te maken.
Okquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:19 schreef Huubdgk het volgende:
nee wist niet van het 6-2 vooraf, kon je ook wel aan mijn reactie zien, een van de weinige ruzies die ik terug gezien heb, zowel in de kooi als erna, en wordt er nog misselijk en agressief van
[..]
BS, Huub heeft de finale verloren omdat hij in de halve finale zo genaaid werd met de punten.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:21 schreef diedirk het volgende:
Huub hoeveel spijt heb je van je aktie onder de douche met hoer onder de ogen van Claire, daar heb je toch wel definitief de sympathie van het grote publiek verloren en dus ook DGK verloren...
Onzin hij had sowieso ook veel minder stemmen dan bv. Brianquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
BS, Huub heeft de finale verloren omdat hij in de halve finale zo genaaid werd met de punten.
En Brian dan,die had er haast evenveel als Huub.En toch stond hij op 1 in de eerste stand.Mij maak je niet wijs dat er voor Brian meer bellers waren na die week.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
BS, Huub heeft de finale verloren omdat hij in de halve finale zo genaaid werd met de punten.
Ik heb er in ieder geval hard om kunnen lachen, jij durfde tenminste echt te leven in de kooi.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:24 schreef Huubdgk het volgende:
@diedirk,
zeker heb ik achteraf spijt van die gabi actie, echter op dat moment heb ik zo besloten omdat het goed was voor de kijkcijfers en ik dacht dat de kijker het zou scharen onder "kijk-die-boyish-huub-weer-doen-wat-hij-wilt-" zoals ze zoveel daaronder hebben geschaard. Achteraf stomme keuze, en natuurlijk niet alleen maar om het spel en de gunst van de kijker, sms en kwamen pas op het laatst als bepalende factor in het spel, maar ook heel stom omdat ik daar bijna Claire door was kwijtgeraakt
thnx dat vat ik op als een waar complimentquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:25 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb er in ieder geval hard om kunnen lachen, jij durfde tenminste echt te leven in de kooi.
De rest gedroeg zich houterig politiek correct ( met rare uitspattingen tot gevolg).
Brian die in een poll in Telegraaf op maar 4% stond. Dat was net voor de finale. Die pagina werd natuurlijk door de Febo achter gehouden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En Brian dan,die had er haast evenveel als Huub.En toch stond hij op 1 in de eerste stand.Mij maak je niet wijs dat er voor Brian meer bellers waren na die week.
Tijdens de live uitzending heb ik meerdere malen berichten voorbij zien komen waarin gemeld werd dat men probeerde te bellen voor Huub maar er niet doorkwam omdat de lijnen bezet waren.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En Brian dan,die had er haast evenveel als Huub.En toch stond hij op 1 in de eerste stand.Mij maak je niet wijs dat er voor Brian meer bellers waren na die week.
Jaap had het als eerste steeds over het grotere plaatje en het überplan. Kreeg de indruk dat het uiteindelijk alleen Jaap en buren hun grotere plaatje was. zou hier nog wel een reaktie op willen zien.quote:Op donderdag 12 juni 2008 21:02 schreef sunny16947 het volgende:
Ik zou Huub toch adviseren de halve finale nog eens terug te kijken. Bij het fragment van Jaap waar hij zich afvraagd wie van de 2 heren hij naar huis moet sturen eens goed de oren te spitsen. Er wordt namelijk op de achtergrond door iemand gezegd "Huub". Dat ruikt toch ergens naar zou ik zeggen.
Ik vind Jaap echt geweldig en hij heeft het gewoon heel goed gespeeld..quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:11 schreef Lieve het volgende:
Moet Jaap nog meer hebben dan? Jaap heeft... gewonnen. En dat zie je aan Jaap.
Iemand bij wie de verwarring en de paniek strijden om de angst of de paranoia. Want wie, wat waar, wat verwachten mensen en wat kun je zelf doen om jezelf te evenaren. Want waarop heeft hij eigenlijk gewonnen en waarmee, waardoor? Was het de kots, was het het lachen, waarom pas in de finale ( want er belden immers nooit mensen voor HEM? Zijn schamele 19 % in het hoogtepunt van de vriendschap met Huub, voor het belazeren en het dubbelspel, het was nooit een te evenaren hoeveelheid fans ten opzichte van Huub.)
En dan belt hij zijn vader. Daar ben ik persoonlijk echt niet vrolijker door geworden? Van die vader was ik niet bijzonder onder de indruk. Eerder een wat trieste relatie alweer. Een man met grote problemen, hij had zo'n pijn enzo. Van die pijn van; maak JIJ je maar geen zorgen hoor!
Nee, of het op dit moment goed komt met Jaap kan me eerlijk gezegd.... weinig schelen. Een piano hoort van Jaap te komen! Dat is wel het minste. Nu moet de piano van Erik komen.
En natuurlijk gaat een piano de plaats van de eettafel innemen. Je kunt toch ook in bed eten... als je jong en verliefd bent?
tja, raar dat je tot op het laatste moment meer met de kijkcijfers en tv maken bezig was dan je eigen voordeel/winst.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:24 schreef Huubdgk het volgende:
@diedirk,
zeker heb ik achteraf spijt van die gabi actie, echter op dat moment heb ik zo besloten omdat het goed was voor de kijkcijfers en ik dacht dat de kijker het zou scharen onder "kijk-die-boyish-huub-weer-doen-wat-hij-wilt-" zoals ze zoveel daaronder hebben geschaard. Achteraf stomme keuze, en natuurlijk niet alleen maar om het spel en de gunst van de kijker, sms en kwamen pas op het laatst als bepalende factor in het spel, maar ook heel stom omdat ik daar bijna Claire door was kwijtgeraakt
heb mij nog nooit bedreigd gevoeld door de (puur hypothetische uiteraard) toneelhaak, echter vond het gewoon belangrijk om te scoren met het programma, na een paar maanden voelde ik mij toch een wezenlijk onderdeel van de show, en achteraf durf ik te zeggen dat ik de show samen met een paar andere mensen voor de camera en alle mensen achter de camera echt gemaakt heb, ben daar ook trots op.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:28 schreef diedirk het volgende:
[..]
tja, raar dat je tot op het laatste moment meer met de kijkcijfers en tv maken bezig was dan je eigen voordeel/winst.
De kans op een toneelhaak was er in de laatste maanden toch totaal niet meer.
Ik ook..quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:19 schreef Huubdgk het volgende:
nee wist niet van het 6-2 vooraf, kon je ook wel aan mijn reactie zien, een van de weinige ruzies die ik terug gezien heb, zowel in de kooi als erna, en wordt er nog misselijk en agressief van
[..]
Heb van Lieke begrepen dat je haar onder de dekens leugens vertelde over dat je bepaalde dingen van achter moest doen, terwijl die dus achteraf totaal niet hoefde.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:28 schreef Huubdgk het volgende:
weet daar het fijne niet van, sorry, maar een welbeproefd trucje van miljonairs was het afschuiven op achter, heb mij zelf daar ook wel eens van bediend moet ik helaas toegeven
Hij zei "lieve"tegen mequote:Op donderdag 12 juni 2008 23:20 schreef Huubdgk het volgende:
hoi lieve yvonne, ben jij de yvonne van de kaartjes uit almelo?
Dat was echt de druppel jaquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:21 schreef diedirk het volgende:
Huub hoeveel spijt heb je van je aktie onder de douche met hoer onder de ogen van Claire, daar heb je toch wel definitief de sympathie van het grote publiek verloren en dus ook DGK verloren...
Maar waarom vloog er nooit eens een tafel door de lucht als Brian en Amanda romantisch gingen eten.De mensen waren het spuugzat dat het altijd maar Huub was die gepakt werd.Jullie zeiden op de streams altijd dat dat niet mocht,anders ging Amanda flippen .quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:28 schreef Huubdgk het volgende:
weet daar het fijne niet van, sorry, maar een welbeproefd trucje van miljonairs was het afschuiven op achter, heb mij zelf daar ook wel eens van bediend moet ik helaas toegeven
Niet zo vreemd als ze jou hadden afgevoerd was er niets van DGK overgebleven.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:30 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
heb mij nog nooit bedreigd gevoeld door de (puur hypothetische uiteraard) toneelhaak, echter vond het gewoon belangrijk om te scoren met het programma, na een paar maanden voelde ik mij toch een wezenlijk onderdeel van de show, en achteraf durf ik te zeggen dat ik de show samen met een paar andere mensen voor de camera en alle mensen achter de camera echt gemaakt heb, ben daar ook trots op.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:29 schreef Lieve het volgende:
Lieve Huub, Ik ben Lieve. De rest is ook weleens lief, maar IK ben Lieve. Dus leuk als je me steeds noemt, maar dan dat je mij ook bedoelt?
Dag Lieve Lieve bijvoorbeeld? of Hallo Lieve? En dan mag je Noekje en Yvonne best lief vinden, daarna? maar niet als eerste noemen?
Je vertelde mij, toen je pas hier kwam, dat je in de Kooi niet veel anders was dan erbuiten. Alleen een beetje in een overtreffende trap. Ik zie in je echt het type dat buiten DGK ook het verschil i.p.v. de overeenkomst opzoekt.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:18 schreef Huubdgk het volgende:
het klopt ergens wel wat je zegt alleen niet dat ik mij profileer over de rug van derden, in de kooi heb ik mij vaak bewust een afwijkend standpunt ingenomen om de discussie los te maken. kan mij meerdere discussies herinneren waarin ik dit heb uitgelegd, provocatie om tot discussie te komen is iets wat bij mij past. Iets waar ik bewust voor kies
[..]
Wat denk je zelf?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:33 schreef sunny16947 het volgende:
ff voor de record. Publiekspercentage was je geen 4e. maar Amanda. en de fans hadden voor daarna nog wel wat reserve. Waar denk je dat de opmars van Jaap vandaan kwam?
Huub naaide niemand zekerquote:Op donderdag 12 juni 2008 23:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:33 schreef diedirk het volgende:
[..]
Heb van Lieke begrepen dat je haar onder de dekens leugens vertelde over dat je bepaalde dingen van achter moest doen, terwijl die dus achteraf totaal niet hoefde.
Heb je daar nu nooit spijt van gehad , dat je mensen hebt gemanipuleerd?
Wij waren idd de voyeur, en door ons voyeurisme zijn er ook dingen, emoties, bij ons gebeurt, kom, ik vergeet echt nooit de dag van de aanval op Lieke, en de dagen ervoor, de opbouw, het groepsproces.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
Huub jij zegt wel dat wij heel veel dingen niet weten. En dat geloof ik ook meteen.
Maar datzelfde geldt ook voor jou.
Wij hebben gesprekken gehoord tussen oa brian en amanda, over jou, waar je haren van overeind zouden gaan staan.
Wij hebben een stukje karakter van die twee 'mogen' zien, die jij niet hebt gezien.
Ik kan daar geen respect voor opbrengen. Dat roept bij mij alleen maar walging op.
De gesprekken tussen die twee lieten mijn avondeten soms spontaan in mijn maag ronddraaien.
waarom denk je dat ik zo ben afgevallen, op een gegeven moment hadden we maanden achtereen alleen maar ruzies en discussies tijdens het eten, maar de discussies waren zo laag en zo stom, ze eindigden vaak in jij stinkt, of bent lelijk..... eetlust weg.....schoof meestal binnen 1 minuut mijn bord van mij af, sigaret opsteken en hoppa gas erop!quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:34 schreef mazaru het volgende:
Huub jij zegt wel dat wij heel veel dingen niet weten. En dat geloof ik ook meteen.
Maar datzelfde geldt ook voor jou.
Wij hebben gesprekken gehoord tussen oa brian en amanda, over jou, waar je haren van overeind zouden gaan staan.
Wij hebben een stukje karakter van die twee 'mogen' zien, die jij niet hebt gezien.
Ik kan daar geen respect voor opbrengen. Dat roept bij mij alleen maar walging op.
De gesprekken tussen die twee lieten mijn avondeten soms spontaan in mijn maag ronddraaien.
wel eens..?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:28 schreef Huubdgk het volgende:
Lieke was zo hypocriet dat het grappig werd, Brian was zo hypocriet dat het gevaarlijk werd.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:36 schreef Juud79 het volgende:
Het politiek correcte gedrag, van met name Brian en Lieke kwam mij ook de neus uit, Brian op zijn zalvende toon en Lieke met haar ellelange monologen.
Het was er vond ik, ook het spel niet naar om je zo te manifesteren en het getuigd ook niet van veel lef. Iets wat ik in jou Huub kon waarderen, het is altijd te prijzen dat iemand de grens op zoekt, met de kans om enorm op zijn bek te gaan, altijd beter dan nooit grenzen te verleggen..
Zou hij denken dat jullie mijn klonen zijn?quote:
Juist!quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wij waren idd de voyeur, en door ons voyeurisme zijn er ook dingen, emoties, bij ons gebeurt, kom, ik vergeet echt nooit de dag van de aanval op Lieke, en de dagen ervoor, de opbouw, het groepsproces.
Moest je aan tafel blijven zitten, waarom heb je smiddags dan niet wat meer gegeten?quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:38 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik zo ben afgevallen, op een gegeven moment hadden we maanden achtereen alleen maar ruzies en discussies tijdens het eten, maar de discussies waren zo laag en zo stom, ze eindigden vaak in jij stinkt, of bent lelijk..... eetlust weg.....schoof meestal binnen 1 minuut mijn bord van mij af, sigaret opsteken en hoppa gas erop!
zal maar wijselijk mijn mond houden..quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:32 schreef Huubdgk het volgende:
Lieke heeft net als ik haar goede en minder goede fases gehad.....
Snap daarom ook best waarom Erica zo reageert.Ze is altijd voor Huub geweest en Huub weet niet hoe het als streamer is geweest.Vind het dan een beetje sneu dat ze zo word afgerekend door Huub.quote:Op donderdag 12 juni 2008 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wij waren idd de voyeur, en door ons voyeurisme zijn er ook dingen, emoties, bij ons gebeurt, kom, ik vergeet echt nooit de dag van de aanval op Lieke, en de dagen ervoor, de opbouw, het groepsproces.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |