![]()
Selène is boos op Jeroen, die duidelijk te veel gedronken heeft. Hij heeft haar belachelijk gemaakt en houdt geen rekening met haar. Het gaat haar om zijn drinken, dat hij haar verjaardag niet meer weet en dat hij haar voor schut zette bij haar zangoefeningen. Ze vertelt hem zijn koffers te pakken en een taxi voor hem te zullen regelen. “Niemand commandeert mij; ik ben Jeroen, niemand is de baas over mij” Ten einde raad gaat Selène naar achteren bellen. Meer dan: “Hij wil niet luisteren” vang ik niet op. Het telefoongesprek duurt maar kort en Selène wordt opgevangen door Jaap en Huub, die er al snel een dolletje van maken. Dan stort zij haar hard uit bij Luc.
Lieke leest ondertussen Jeroen ongezouten de les, dat hij respect voor haar vriendinnetje moet hebben. Aan een weerwoord komt hij nauwelijks toe. Huub en Jaap komen er bij en manen hem zijn koffers te pakken en te vertrekken. Jeroen lijkt daar in eerste instantie gehoor aan te geven.
Dan zien we Jeroen plotseling in het zwembad en hij is niet meer van plan te vertrekken. Hij wordt voor van alles en nog wat uitgemaakt door Huub en Jaap en ook Luc probeert Jeroen tot vertrekken te verleiden. Hoe loopt dit af?
update
Trieste beelden worden ons gelukkig onthouden, bij wijze van streamlock. Inmiddels staat een auto klaar op alle vier de streams en wordt Jeroen buiten beeld uit het zwembad gepraat en gehaald.