Ik had het over Lieke. Die zette zichzelf voor gek met die onlogische verontwaardiging.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Zo idioot gedroeg Jaap zich toch ook in het begin?
Dachten we ook met één of andere gek te maken te hebben.
Deze jongen doet precies hetzelfde.
"Doe maar zo gek mogelijk. Hoe meer TV hoe meer centjes je vangt.
We moeten het tot eind van het jaar vol zien te houden met de Kooi. Dus reuring aub."
Heb ook het idee, dat Luc zich echt aan het inlikken is bij Selene.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:09 schreef Donnie29 het volgende:
Luc vind Selene leuker dan leuk? En ik hoorde ook de naam Roekshana..
$$$$$quote:Op donderdag 6 december 2007 22:11 schreef Frasier het volgende:
Damn, wat ziet Selene in zo'n trieste kneus als Luc.
Staan ze te wachten tot de nerd weggaat? De auto staat nog voor.....quote:
Helemaal mee eens, we hebben gewoon klef en bef terugquote:Op donderdag 6 december 2007 22:12 schreef Sonique het volgende:
Weet je...
Selene en Luc intereseren me geen reet eigenlijk...
Oeeeeee. Deze is HEEL erg mooi !quote:Op donderdag 6 december 2007 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Met energie gemaakt, in afwachting van nòg genialere 'vrede en rust'.
Twee gastspelers dwaar de boel om gaat draaien,wat zeg ik drie nu als poekie blijft.En Huub en jaap maar denken dat het top tv is.Jeroen was top en die word eruit gedonderd.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:12 schreef Sonique het volgende:
Weet je...
Selene en Luc intereseren me geen reet eigenlijk...
Als ik slechte acteerprestaties wil, kijk ik wel naar GTST... En dat is dan nog realistischer!
Sorryquote:Op donderdag 6 december 2007 22:13 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik had het over Lieke. Die zette zichzelf voor gek met die onlogische verontwaardiging.
kan me niet schelen, gewoon optyfen, kan die kneus al vanaf dag 1 al niet uitstaan, het type persoon wat ik in het dagelijks leven met een 500km grote bocht zou vermijden, om te voorkomen dat ik mn ingewanden eruit kots.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij heeft in het gevang gezeten vruguh! Dus dat verklaart een hoop. Waarschijnlijk heeft DRsH er nog wel een boek over geschreven !
En wie zwaaien hem uitquote:Op donderdag 6 december 2007 22:15 schreef Starlie het volgende:
Jeroen wordt afgevoerd..
Ow! En Luuc heeft "ïets" met haar en dat verteld hij nu aan Selene.."ik heb "wat" met roekshana...maar ik vind jou wel leuk leuk zeg maar ".....maar...quote:Op donderdag 6 december 2007 22:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Roekshana, de zgn interviewster van Brian.
EENSCH!!quote:Op donderdag 6 december 2007 22:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Jeroen moet blijven en Luc moet weg.
Nu meteen aub.
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:15 schreef BsJanssen het volgende:
Wat moet Nadia zich kut voelen als ze dit op de streams ziet zeg.... hoe die Luc ook praat zeg, PRECIES hetzelfde 'ik heb respect voor je' als bij Nadia.
En wat zal Selene boos zijn als ze de streams van Nadia en Luc terug ziet!
Peter, hij is weer prachtig!quote:Op donderdag 6 december 2007 22:13 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Met energie gemaakt, in afwachting van nòg genialere 'vrede en rust'.
En je denkt dat Luc geld heeft? Zelfs als Rapper kan hij niet slagen, nou lager dan dat kan je bijna niet gaanquote:Op donderdag 6 december 2007 22:14 schreef Mika25 het volgende:
[..]
$$$$$
Prijzengeld van Beaty&Nerd zal wel op zijn, dus dan maar een paar weekjes de kooi in om wat 3e-rangs scripts af te werken. En dat je daarvoor seks moet hebben met een vreemde...tja...dat stelt niets voor voor dit soort meiden...
Die meid heeft allang haar polsen doorgesneden, dus ze ziet voorlopig geen streamsquote:Op donderdag 6 december 2007 22:15 schreef BsJanssen het volgende:
Wat moet Nadia zich kut voelen als ze dit op de streams ziet zeg.... hoe die Luc ook praat zeg, PRECIES hetzelfde 'ik heb respect voor je' als bij Nadia.
Ik bedoelde meer $$$$$ van de redaktie. Je denkt toch niet dat die mensen allemaal GRATIS de kooi instappen? Die worden daar goed voor betaald...quote:Op donderdag 6 december 2007 22:18 schreef Frasier het volgende:
En je denkt dat Luc geld heeft? Zelfs als Rapper kan hij niet slagen, nou lager dan dat kan je bijna niet gaan
Luc leeft toch van de vrouwen liefde?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
En je denkt dat Luc geld heeft? Zelfs als Rapper kan hij niet slagen, nou lager dan dat kan je bijna niet gaan
Overleven?quote:Op donderdag 6 december 2007 22:18 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Die meid heeft allang haar polsen doorgesneden, dus ze ziet voorlopig geen streams
(niet helemaal door de pees natuurlijk, maar net genoeg om te overleden en wat aandacht te krijgen)
ja, en dan als miljonair!quote:Op donderdag 6 december 2007 22:19 schreef Flabberguest het volgende:
Nou kom maar op, zet de fakkels klaar en laat Jeroen er over een uurtje weer inkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |