Is daar nu te warm en moet je dan ook geen prikken zoveel weken van tevoren halen.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:02 schreef Marrek het volgende:
Huwelijksreis ging toch naar Egypte en niet naar Italië??
spelregels zijn veranderd..dus italie..quote:Op zondag 29 juni 2008 20:02 schreef Marrek het volgende:
Ik las dat het hen iets te warm leek in Egypte.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:02 schreef Marrek het volgende:
Nee hoor, voor Egypte hoef je geen prikken te halen.quote:Op zondag 29 juni 2008 20:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is daar nu te warm en moet je dan ook geen prikken zoveel weken van tevoren halen.
griekenland toch? (las het in een blog van Clairequote:Op zondag 29 juni 2008 20:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
spelregels zijn veranderd..dus italie..
quote:Op zondag 29 juni 2008 17:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou let op![]()
Jen had een tekening gemaakt van Stuart. Rex was een beetje dronken, en heeft met zijn vingers aan die tekening gezeten.
Grote paniek!! Jen huilt alsof er iemand is overleden.
Rex helemaal perplexed, bied zo'n vijf minuten achter elkaar zijn excuses aan, aan een grienende Jen.
Hier onder zie je de tekening van Jen, en de omcirkelde plekken zijn de zogenaamde vandalismestreken van Rex
[ afbeelding ]
Rex gaat naar bed.
Dale, de koene ridder stormt de slaapkamer binnen, en eist dat Rex zijn excuses gaat aanbieden. Rex zegt dat die dat al gedaan heeft. Dale zegt dat dat niet waar is.
Dale terug naar de andere slaapkamer om de diepverdrietige Jen te troosten.
Stuart de koene ridder stormt ook de slaapkamer binnen, scheldt Rex uit, en eist dat die excuses aan Jen gaat aanbieden.
Rex zegt weer dat die dat al gedaan heeft. Stuart zegt dat Rex een leugenaar is, en stormt weer terug naar een nog steeds hartstochtelijk huilende Jen.
Rex komt zuchtend zijn bed uit. Mohammed komt ook zijn bed uit, en met zijn tweeen gaan ze naar de andere slaapkamer waar Rex nog een keer zijn excuses aan biedt
aan de nog altijd huilende Jen.
Dale, Stuart, Dennis, Luke, Rebecca, Rachel en Jen gaan tegen Rex te keer dat hij een lafaard is, en dat hij niet moet denken dat het afgelopen is omdat hij nu zijn excuses
aan biedt. En excuses doen het hem niet, waar haalt die het lef vandaan om te denken dat het hiermee opgelost is.
Mohammed wil de boel sussen, en zegt: "It's just a painting, ........."
Verder komt hij niet, want nu gilt ineens iedereen tegen Mohammed.
Dennis spuugt Mohammed in zijn gezicht!
GAME ON!!
Hoi Huub, Tuinfluiter is echt top! Goed op de hoogte en altijd vriendelijk tegen iedereen, hetgeen heel fijn is om te lezen.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:17 schreef Huubdgk het volgende:
wat een schitterende openings post, respect
quote:Op maandag 30 juni 2008 00:25 schreef MargrietV het volgende:
Huub als iemand een droom voor je zou realiseren.... kan dat dan alleen via een boeking?
ik zou voor -12 euro naakt voor je moeder verschijnen!quote:Op maandag 30 juni 2008 00:33 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
rephrase: huub, als iemand een boeking voor je zou realiseren, kan dat dan alleen via een droom?
ed huub: huub, zou je voor -pak 'm beet- 12.000 euro naakt in de 'badminton boys' of een ander blote meneren-blad verschijnen?
hoezo, margriet, ik begrijp je echt niet (dus huub zeker nietquote:Op maandag 30 juni 2008 00:34 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Stoer zo een flauwe kinderachtige reactie! Grote jongen!
Oom Twan van de Hummer, daar hebben we ook zo'n lol om gehad hier, dat hij zó door het hek van DGK zou rijden.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:38 schreef Huubdgk het volgende:
zeker een druk weekend gehad, net terug uit Tilburg, heb wel genoten, veel nieuwe dingen, kortom was erg leuk.... ps. Oom twan ontmoet vandaag....kicken
ik heb wel 2 x op je gestemd, dus een beetje, tevergeefse, dankbaarheid is op z'n plaats hier, jonguhquote:Op maandag 30 juni 2008 00:36 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik zou voor -12 euro naakt voor je moeder verschijnen!
En nog nuchter? Wie is oom Twan?quote:Op maandag 30 juni 2008 00:38 schreef Huubdgk het volgende:
zeker een druk weekend gehad, net terug uit Tilburg, heb wel genoten, veel nieuwe dingen, kortom was erg leuk.... ps. Oom twan ontmoet vandaag....kicken
Nou op dat moment vond ik oom Twan niet zo hilarisch. Achteraf natuurlijk wel...quote:
Vast een broertje van Claire haar moeder.quote:
Grin, niet helemaal nuchter....hehehe dat je kachel bent is uit je bericht op te lezen.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:50 schreef Huubdgk het volgende:
hahahah zeker humor, twan is een topper!
niet lullen maar poetsen! zo een type, enne nee ik ben niet helemaal meer nuchter, samen met Bram en Dimitri (ja die was ook op de bruiloft) erg veel bacardi gedronken...
en frans josef, willem josef, of welke geschiedkundig figuur je ook wel immiteren...
2 sms jes maar? nou aangezien ze van jou kwamen ben ik daar helemaal niet dankbaar voor, had ze naar Brian gestuurd, kansloze kutidioot!.... of dacht ik nou hardop....geloof het wel....mooi!
quote:Op maandag 30 juni 2008 00:50 schreef Huubdgk het volgende:
en frans josef, willem josef, of welke geschiedkundig figuur je ook wel immiteren...
2 sms jes maar? nou aangezien ze van jou kwamen ben ik daar helemaal niet dankbaar voor, had ze naar Brian gestuurd, kansloze kutidioot!.... of dacht ik nou hardop....geloof het wel....mooi!
quote:Op maandag 30 juni 2008 00:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hoi huub![]()
truste huub![]()
![]()
morgen vroeg dag ik lees morgen wel wat voor spannende dingen er allemaal zijn gebeurd
Oh, dat lijkt me nou wel weer leuk.. ik heb daar wel 12 euro voor over! Als dat tenminste ook voor mijn moeder geldtquote:Op maandag 30 juni 2008 00:36 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik zou voor -12 euro naakt voor je moeder verschijnen!
Voor -12 Euro. Dus die twaalf Euro krijg je nog op de koop toe ook. Laat mijn moeder nu net morgen jarig zijn. Ik heb een horloge voor haar gekocht en zie opeens een leuk presentatiemiddel voor me ...quote:Op maandag 30 juni 2008 12:42 schreef Carlaa het volgende:
Oh, dat lijkt me nou wel weer leuk.. ik heb daar wel 12 euro voor over! Als dat tenminste ook voor mijn moeder geldt
nee hij bedoeld dat je 12 euro krijgt als toegiftquote:Op maandag 30 juni 2008 12:42 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me nou wel weer leuk.. ik heb daar wel 12 euro voor over! Als dat tenminste ook voor mijn moeder geldt
Tsja, maar ik zie het wel voor me.. mijn moeder krijgt de schrik van haar leven!quote:Op maandag 30 juni 2008 13:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee hij bedoeld dat je 12 euro krijgt als toegift![]()
ik vind 12 euro trouwens persoonlijk te weinig
Wat was daar ook weer de aanleiding van?quote:
Ik ben al een hoop vergeten, weet er het fijne niet meer van.quote:
Huub die met Gaby neukte??quote:Op maandag 30 juni 2008 17:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat was daar ook weer de aanleiding van?
Wat was dat léuk om terug te lezen Smash-it!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:53 schreef Smash-it het volgende:
Neeee! Ging over het stuk in de Telegraaf 'Claire wordt gebrainwashed' ofzo.. Lees even die COS-OPs die ik hierboven heb opgesomd als je nieuwsgierig bent..
OOOOH ja, toen die paupers dat kopieerden en van het dak gooiden...quote:Op maandag 30 juni 2008 17:53 schreef Smash-it het volgende:
Neeee! Ging over het stuk in de Telegraaf 'Claire wordt gebrainwashed' ofzo.. Lees even die COS-OPs die ik hierboven heb opgesomd als je nieuwsgierig bent..
thanx Smashiequote:Op maandag 30 juni 2008 10:15 schreef Smash-it het volgende:
Zit de COS-sen terug te zoeken van toen met oom Twan, want er was zo'n leuke foto gemaakt met die hummer..
Misschien leuk voor Huub, zelfs als je alleen de OP's leest!
--knip --
Waren weer leuke streams/COS-sen..
Dan heb je de vorige COS dinges gemist met foto's van de fandag van de rattenfamilie. Het was reuze gezellig volgens T-lex, foto's ook aanwezig en de ambiance was geweldig.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:57 schreef rooie3 het volgende:
Toch wil ik wel een pluim geven aan Huub en Claire,ze houden hun fans echt op de hoogte van alles.Over die andere lees ik echt niks.
Locatie "Het Riool"?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heb je de vorige COS dinges gemist met foto's van de fandag van de rattenfamilie. Het was reuze gezellig volgens T-lex, foto's ook aanwezig en de ambiance was geweldig.
Heb effe dat filmpje gezien van hun fandag.Kreeg meteen alweer de kriebels van dat stelquote:Op maandag 30 juni 2008 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan heb je de vorige COS dinges gemist met foto's van de fandag van de rattenfamilie. Het was reuze gezellig volgens T-lex, foto's ook aanwezig en de ambiance was geweldig.
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:08 schreef -Blurk- het volgende:
Locatie "Het Riool"?
Moet even aan Jewscky denken, hoe zou het met hem gaan?
Ik moest daar altijd zó om lachen, en ook iedere keer weerquote:Op maandag 30 juni 2008 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jewscky is legendarisch geworden door de COS, nog nooit iemand zoveel zien kotsen op ratten.
WAT KOOKT HUUBquote:Op maandag 30 juni 2008 09:41 schreef Manu82 het volgende:
Over naar de belangrijke zaken van vandaag:
WAT KOOKT CLAIRE?
foto's, filmpjes..........waar????quote:Op maandag 30 juni 2008 21:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2008 22:18 schreef Lady-night het volgende:
Claire opent beautysalon met geld Gouden Kooi
Geplaatst op 30-06 om 21:52
Claire uit de Gouden Kooi heeft een bestemming gevonden voor de 25 duizend euro, het bedrag dat ze won in de realityshow. "Ik heb besloten om nu een salon op te starten", stelt de Tilburgse visagiste maandag op haar Hyves-pagina. "Ik ben zoooo blij."
Bij het starten van een eigen beautysalon komt veel kijken, merkt de 24-jarige onderneemster, die in het programma trouwde met Huub. "Ik ben al tijden bezig om alles op een rijtje te zetten qua benodigdheden voor een eigen zaak." De Tilburgse moet wel nog een locatie zoeken. "Nu even pandjes kijken", schrijft ze.
De veelbesproken relatie van Huub van Ballegooy en Claire Recourt kende tijdens de serie veel hoogte- en dieptepunten, waaronder hun trouwerij. Buiten de kooi gaat de relatie verder. "Donderdag gaan we lekker op vakantie. Oh, wat hebben we er zin in", stelt Claire.
De familie van Claire heeft zich neergelegd bij de relatie. Huub was zondag aanwezig bij de verjaardag van zijn schoonmoeder, die hij in De Gouden Kooi nog uitschold. Daardoor werd het huwelijk bijna afgeblazen. "De verjaardag van Berga was een topdag", stelt Huub maandag op zijn Hyves-pagina.
Bron: De Pers
Ik refereerde aan een eerdere post in dit topic.quote:
Als dat op tv komt zou dat wel een unicum zijn, of niet?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:48 schreef Juud79 het volgende:
Hoe is het om aan de andere kant te staan en te werken met mensen die je waarschijnlijk allemaal al goed kent, maar nu een van hen te zijn en samen een nieuw programma te maken?
Ja ik vind het ook een beetje vaag, als huub users afzeikt, krijgt hij aanmoedigingen en zegt yvonne dat het al een echte fokker wordt....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Ik refereerde aan een eerdere post in dit topic.
Flens is een manipulatief kutwijf en de buren moeten doodquote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:48 schreef Juud79 het volgende:
Wat vinden wij er eigenlijk van dat Huub bij 'de Buren' gaat werken?
Dan vergeet je het hoogstaande nachtprogramma, waar ik de naam even van kwijt bent, van die oud-BBer, waar ik ook de naam even van kwijt benquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Als dat op tv komt zou dat wel een unicum zijn, of niet?
Ik kan mij geen andere RLS-deelnemer voor de geest halen die een eigen programma heeft gekregen.
Bart uit BB zag ik wel eens als onderdeel van andere programma's voorbij komen, maar dat is alles voor zover ik weet.
PC EEND, ik zie een aantal oplossingen voor jou,quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook een beetje vaag, als huub users afzeikt, krijgt hij aanmoedigingen en zegt yvonne dat het al een echte fokker wordt....
Ik was al een fokker, maar als ik het doe (en dan nog minder grof ook) dan mag het niet en word het weggehaald
Welterusten dan, en succes!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:25 schreef Huubdgk het volgende:
het is natuurlijk hardstikke leuk dat ik bij Cant Buy Me Love werk, maar vergeet mijn pilot niet, als het allemaal goed gaat komt die ook gewoon op de buis!
Ach ja, wat kan ik zeggen, ik ben blij hoe het nu gaat, werk mij drie slagen in de rondte met alles (want Claire is ook keihard bezig) maar ja, het leven is een feestje! ga nu ff lekker met Claire op de bank zitten, want zijn net thuis en morgenochtend al weer om negen uur aan de slag!
lief zijn!
jullie grootste kansloze kut eigen idioot
Huub
nou aller-allergrootste kutidioot...... trustequote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:25 schreef Huubdgk het volgende:
het is natuurlijk hardstikke leuk dat ik bij Cant Buy Me Love werk, maar vergeet mijn pilot niet, als het allemaal goed gaat komt die ook gewoon op de buis!
Ach ja, wat kan ik zeggen, ik ben blij hoe het nu gaat, werk mij drie slagen in de rondte met alles (want Claire is ook keihard bezig) maar ja, het leven is een feestje! ga nu ff lekker met Claire op de bank zitten, want zijn net thuis en morgenochtend al weer om negen uur aan de slag!
lief zijn!
jullie grootste kansloze kutidioot
Huub
Get the shit Huub ,ik fokking mis je en kan m'n ei niet kwijt .grrrr ..quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:36 schreef Desii het volgende:
[..]
is wat matig.... kom op je kan beter dan dat
Bestaat alquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:30 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
PC EEND, ik zie een aantal oplossingen voor jou,
zelf hulp groep oprichten voor users van FOK die zich achtergesteld voelen
Vertel dat je fans maarquote:een leven kopen, want je verongelijkt voelen op een forum is echt een beetje zielig
De wereld zit vol met onrecht, dat kan ik niet aan, als jij de uitzendingen ooit zal bekijken zullen de schellen van je ogen vallenquote:voor 1 keer achter je computer vandaan komen, je ogen opendoen en zien dat er nog een wereld is
Ik ga het gewoon proberen, als het niet bevalt kan ik altijd nog zo blijvenquote:of blijf lekker zo,
ook goed,
Om heel eerlijk te zijn: Volgens mij spreek jij voor maximaal 150 mensen.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:29 schreef Juud79 het volgende:
Huub, om eerlijk te zijn, die Pilot is ook veel leuker, want dan zien we je tenminste ook in actie, bij CBML ben je natuurlijk in principe alleen achter de schermen aan het werk, voor jou heel leuk, maar wij hebben daar verder niet zoveel aan.
Heeft iemand die alfabeth opname van Amanda in de badkuip nog?quote:
kun je daar echt zo lang op teren op die herinneringen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 06:48 schreef Prospera het volgende:
Huub, we hebben erg gelachen om de lessen die Brian kreeg van Juf Judith,
ThuiSS van Wim Sonneveld.
Die beelden zijn verdwenen van youtube, jammer, en ook het alfabet van Amanda, die was zo mooi![]()
Gelukkig hebben we nog eenmarkvanrinsum
![]()
met deze variant
[..]
Heeft iemand die alfabeth opname van Amanda in de badkuip nog?
Dat alfabet van Amanda was 1 van de top van de hele gouden kooiquote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
kun je daar echt zo lang op teren op die herinneringen?
bij mij is de belangstelling nu toch wel zo goed als verdwenen, ik kijk af en toe nog even hier of er nog iets spannends of schokkends over ex bewoners te lezen is, maar voor de rest tja, ik weet niet
live goes on...... toch![]()
maar ja misschien sta ik daar alleen in, zou kunnen....
Je hebt hemquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:08 schreef beequeen het volgende:
Speciaal voor Prospera.
http://video.tinypic.com/player.php?v=29kxo44
Goedemorgen.
Yo, dit was het topmoment voor me van anderhalf jaar DGKquote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:11 schreef Smash-it het volgende:
Prospera, ik kan het losse filmpje niet vinden, maar hier staat ie wel (iets naar beneden scrollen)
http://dommeamanda.web-log.nl/
Ik zie het Prospera, hoe kan dat nou?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:12 schreef Prospera het volgende:
Je hebt hem![]()
![]()
![]()
Oh Beequeen![]()
En binnen 15 minuten de mededeling: Video Not Found.
Fijne optimist, er is ook nog zoiets al uitgaan van het positieve, al is dat voor sommige mensen niet zo makkelijk... Laten we eerst maar eens zien wat er op tv komt van Huub voordat we erover oordelen. Ik zeg alleen maar dat wat ik erover heb gelezen en gehoord dat dat me erg aanspreekt en dat ik er zeker naar zal kijken als het op tv is, hoewel ik met mijn 28 jaar volgens mij al buiten de doelgroep valquote:Op dinsdag 1 juli 2008 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn: Volgens mij spreek jij voor maximaal 150 mensen.
Redactiewerk kan hij waarschijnlijk wel aan en daar zou hij van waarde kunnen zijn (als hij de alcohol- en drugsconsumptie onder controle kan houden), maar ik kan mij niet voorstellen dat hij een programma kan dragen dat genoeg kijkcijfers trekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |