abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59718712
Vervolg van: Commotie om Huub # 16

HUUB

POST AKVEOR/HUUB
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 19:43 schreef Huubdgk het volgende:

Mijn reactie op de post van Akveor, schitterende post die een goed antwoord verdiende, dus zoals beloofd, hoop dat jullie er wat mee kunnen liefs Huub

Beste Huub,.

Nu dan ook maar eens een reactie van mij.

Alweer meer dan 3 weken geleden dat de finale was. Teleurstelling dat je niet won heb ik eigenlijk niet gehad. Het was al lang duidelijk dat je niet mocht winnen. Je zei het al vaak: “Ze kunnen niet bepalen wie wint maar wel degene die niet wint”. Het was al weken duidelijk. Door de gekleurde TV uitzendingen maakte je geen schijn van kans.
Het is dan ook voornamelijk dat wat mij, nog steeds, kwaad maakt. Ik vind het moeilijk. Ik voel me dan ook eerder bedonderd. Niet bedonderd omdat je niet hebt gewonnen maar om de illusie die geschapen is dat je kans had. Het heeft me 8 SMS-jes gekost maar dat was meer om een Feel Good gevoel voor mezelf te creeëren.

Meer dan anderhalf jaar heb ik DGK gevolgd met alle ups en downs. Agressie ben ik nooit mee eens geweest. Een dom excuus dat het goed zou scoren bij de kijkers vind ik ronduit een belediging voor de kijkers en streamers. Ook het boetesysteem heeft er voor gezorgd dat er meer agressie is gekomen. Wat mij betreft hadden jij, Brian en Amanda al lang moeten vertrekken nav al dat geweld. Het is in mijn ogen minachting naar de Nederlandse samenleving toe dat dit niet is gebeurt.

Kan inkomen wat je bedoeld, echter de kijkcijfers geven je geen gelijk. Je kan het gevoelsmatig wel als een belediging opvatten voor kijkers en streamers. Toch, als Natasia binnenkwam en ze ramde Lieke, beng kijkcijfers plus 100.000. Een maatschappij krijgt het entertainment wat men verdiend. Natuurlijk zijn er incidenten geweest met zowel Brian, Amanda en Huub die in principe ook gewoon goed waren voor een exit. Echter, het was altijd duidelijk, en helemaal voor de kandidaten. Dat ieder geval altijd apart bekeken zou worden, en de tv staat altijd op 1! Dat houdt dus in dat in de praktijk het rechtvaardigheidsgevoel soms op 2 komt te staan ja, maar in conflicten hadden alle betrokken partijen in de kooi ook boter op hun hoofd. Ik ook regelmatig, en hele groepen fans ook kan ik je vertellen na nu paar weken fansreacties gelezen te hebben.

Toch was jij later mijn favoriet voortgekomen uit de erfenis van Sylvia. Zij was voor mij de enige echte winnaar. Zij bleef zichzelf en liet zich niet opjutten door de Febo. Dat jij ingestemd hebt met haar vertrek en Lieke daarvoor in de plaats hebt gekregen vind ik ronduit zwak. Met haar vertrek is me vooral duidelijk geworden dat er een bemiddelaar mistte in de villa. Iemand die niet persé een kant koos. Door het gemis van zo’n persoon zijn jullie steeds verder uiteen gegroeid. Lijnrecht tegenover Brian en Amanda. Met Jaap als de lachende derde. Jammer dat juist jij dan uitspreekt dat Natasia de enige goede was uit de eerste lichting.

Vind het een beetje raar dat je zegt dat ik ingestemd heb met het vertrek van Sylvia, sterker nog heb het nog heel lang kunnen rekken. Als we even in “character in the show” termen denken was Sylvia al veel eerder spontaan vertrokken als ik er niet was geweest, denk maar niet dat ik mij niet hard voor Sylvia heb gemaakt. Maar ze voelde zich steeds minder op haar plek en ze is dus vertrokken. Het klopt dat we steeds verder uiteenzijn gegroeid, maar naarmate de tijd verstreek werd het ook veel meer een verbeten strijd. Na het eerste half jaar is t vakantie gevoel ook echt wel over! Als ik had over dat Natasia een goede was, dan was het voor het programma, voor en tegenstanders maakt niet uit, als een personage maar een reactie oproept bij het publiek dan wordt er dus blijkbaar naar gekeken! Show stond op 1 altijd, dus in dat licht moet je eigenlijk bijna al mijn uitspraken in de villa zien.

Dat jij mijn later mijn favoriet heeft te maken met jou. Maar misschien nog wel meer dat er geen alternatief was. Een Jaap die het liefst achter de pc zat. Weinig spontaniteit vertoonde in acties door constant dingen af te checken richting met de Febo. Weinig tot niet sociaal. Een Brian en Amanda die totaal de weg kwijt waren. Alleen nog maar konden zwartmaken. En geen leuke gesprekken voerden om te volgen.

Kan mij voorstellen dat de streams op een gegeven moment saai waren, ik denk dat de Brian en Amanda fans de streams met hen wel interessant vonden. Vond Jaap ook weinig spontaan echter dit zit heel erg in zijn karakter. Altijd alles calculerend en he, het heeft hem wel de winst opgeleverd, en daar ging het om toch?

Ik kan je veroordelen om je agressie maar dan moet ik dat ook doen om je andere kanten. Je humor, lieve, betrokken, aardige en sociale kanten. Het zijn met name die laatste punten waar ik van heb genoten en waarom ik bleef kijken. Daarin voelde ik een soort verbondenheid. Ik vind dat jij het meest van jezelf hebt laten zien. Een mens met goede en minder goede eigenschappen. Dat je door je agressie er niet uit gezet vind ik jammer. Maar dat zijn beslissingen van de Febo waar ik me maar heb bij neer te leggen.

Vind het vleiend wat je hier schrijft, en ben het met je eens dat ik het meeste van mijzelf heb laten zien. Vat het daarom ook op als een compliment dankjewel,

Overigens ben ik het niet eens met dat Jaap geen agressie zou kennen. Ik vond hem eigenlijk misschien wel de meest agressieve persoon in de villa. Als ik terugdenk aan al die acties die hij heeft gedaan doet hij me met walging terugkijken aan DGK. Zijn postuur maakte dat het moeilijk was zich tegen hem te keren. Voor mij was een Jaap de grootste uitlokker. Een parasiet van andermans emoties zonder deze zelf te tonen. Het heeft voor mij ook weinig met spel te maken. Het is gewoon de persoon Jaap en het gebrek aan het niet kunnen tonen daarvan. Ik heb er in ieder geval helemaal niets mee. Het is slechts te danken aan de Huub stemmers die meenden dat kostte wat kost Brian niet mocht winnen dat Jaap als overwinnaar uit de bus is gekomen.

Denk ook dat Jaap zeker mijn fans dankbaar mag zijn ja! Maar Jaap kent in het moment heel weinig agressie, en dan bedoel ik als de sfeer opgefokt is en een conflict op zijn hoogtepunt. Heb bij Jaap nooit de intentie gezien om iemand te slaan bijvoorbeeld, ik kon Brian soms wel letterlijk vermoorden.

De laatste week vond ik moeilijk. Moeilijk omdat de laatste week zonder Claire en jij zouden zijn. Ook was het al duidelijk na de streamlock van maandag dat Claire het koffertje zou nemen. De finale was gewoon een farce een gekunsteld iets. Zeker een beleding voor de Huubfans die het moesten doen met een lamgeslagen Huub. Een Huub die halverwege de week nog even opgelapt moest worden door Claire. Terwijl al duidelijk was dat het trekken aan een dood paard zou zijn. Helaas heeft die actie van Claire John de Mol’s portemonnee nog even flink gespekt.

Weet niet vind dit een overtrokken reactie, de halve finale is gegaan zoals die is gegaan. Iedereen wist vantevoren dat Claire ene eventueel geldbedrag zou pakken, daarom kwam hij er naar mijn mening ook in. De finale was volgens mij ook niet gekunsteld, een lamgeslagen Huub? Misschien lamgeslagen, maar vooral ook moegestreden en uitgeput. En die portemonnee? Ach 2 miljoen sms jes maal netto 20 cent VOOR belasting, 2 ton. Voor jou en mij veel geld, op wat de Gouden Kooi gekost heeft een druppel op de gloeiende plaat. Enkele cijfers 400.000 smsjes zijn er verstuurd in de week van de finale, Huub en Brian hebben de meeste gekregen, echter niet genoeg voor Huub om zijn enorme achterstand goed te maken. Tijdens de finale show? 1,6 miljoen sms jes……. in totaal meer dan idols 1 dus,

Claire heb ik eigenlijk al vanaf het begin een toppertje gevonden. Ik had al snel door dat het een lieve meid was. Een mooie meid en ook nog eens erg loyaal. Ik heb haar meteen gezien als backup voor jou of Lieke. Toen Lieke koos voor Jaap wist ik dat ze bij jou zou horen. Jammer dat ze voor dat koffertje (moest gaan) ging. Ik had haar nog wel zien winnen. Het was een grote gok geweest maar hoe dicht kom je ooit weer bij een miljoen?

Iedereen was van mening dat het grote publiek het Claire niet gegund had, zelfs met haar voorsprong had ze achteraf gezien dus nog verloren van Brian en Jaap

Ik ergerde me dan ook grandioos aan dit walgelijke politiek correcte gedoe. Het had je laatste statement kunnen zijn. Nu vond ik het meer een afgang. Een afgang ondanks het feit dat jij misschien niet wist hoe jij neergezet werd op TV maar toch.

Weet het niet, ik heb een spel gespeeld en verloren hoe had ik dan moeten reageren? Ik leerde mijn pupillen met honkbal altijd als je wilt winnen moet je ook kunnen verliezen en je laat nooit maar dan ook nooit aan je tegenstanders zien dat je je hoofd laat hangen, met opgeheven het veld op en af, ongeacht de uitslag. Jaap heeft gewonnen, klaar, over dat ging er door mij heen. Dan kun je honderden gedachten hebben maar ja het is net als bij de russen, gele kaart of niet, doping of niet. Het resultaat is zo en dat hebben miljoenen mensen gezien, dat wordt nooit maar dan ook nooit meer veranderd! Het is al een godswonder dat ik er weer terug in ben gekomen… voor de derde keer! Ik bedoel als je het over borrowed time hebt!

Maanden heb ik tegen de Febo aangeschopt dat jullie hen veel te veel macht hebben gegeven. Wat mij betreft is het dan ook aan jezelf te danken dat je niet hebt gewonnen. Je bent er niet vol voor gegaan. Je meende wanneer je de finale ze halen je een goede kans had. Waarschijnlijk niet wetende dat de Febo alles uit de kast heeft gehaald om de TV kijkers tegen je te doen keren. Ik baal er dan ook van dat de politiek correcte winnaar Jaap is geworden. Ik heb respect voor het feit dat je het zo goed opnam. Brian troostte en Jaap feliciteerde. Maar dat Jaap heeft gewonnen klopt in mijn ogen niet. Ik wilde een mens als winnaar een geen derderangs acteur. Ik had ook graag de Huub teruggezien die toen door de fora werd opgeruid zijn plek terug eiste in de villa. Een Huub die zich uitspreekt tegen de uitzendingen op TV. Uitzendingen die ik met moeite kon bekijken omdat alles wat jij deed werd afgekraakt. Uitzendingen waarin jij nooit de credits hebt gekregen die je verdiende.

Weet niet, dezelfde FEBO als waar jij tegen aan schopt heb ik enorm veel aan te danken. Huub keek geen uitzendingen in de villa dus had daar geen mening over. Misschien heb ik te weinig credits gekregen op tv, maar hoe werd ik dan 13 keer popo koning? Als ik alleen maar zwart zou zijn afgeschilderd had ik die ook niet gewonnen denk ik. Ik denk vooral dat jij een Huub hebt gezien die zichzelf was. Die probeerde met alles zo goed mogelijk om te gaan, zoveel mogelijk bij zichzelf te blijven maar ook zoveel mogelijk tv probeerde te maken en daarin nog al eens aan zich zelf voorbij ging. Je hebt vooral een Huub gezien die alles voor de winst en de tv heeft gedaan. Die op zijn manier, hoezeer in de marge dan ook, geschiedenis heeft gemaakt en een van de meest besproken reality personages ooit is geweest. Uiteindelijk is het niet genoeg geweest voor de hoofdprijs, maar heb op vele vlakken gewonnen. Liefde, Carriere, Schnabbels en ga nog maar even zo door, het is goed zo.

Maar ondanks alles heb ik met name van jou en Claire genoten. Ik vond Claire een verademing in de villa. Te kort om misschien een kans te maken op de hoofdprijs. Te weinig tijd om de strijdbare Claire te zien. Dat ze het kon werd de laatste weken duidelijker voor mij.
Ik wil jou en Claire dan ook bedanken voor de mooie en lieve momenten die jullie mij hebben gegeven. Ik vind jullie een mooi stel. Denk om je ego. Slikken is niet altijd stikken en zeker niet in een relatie. Ik hoop dat jullie nog lang samen mogen zijn. Nooit vergeten wat jullie hebben meegemaakt.

Dankjewel, het was ook een project om nooit te vergeten, heb er alles, maar dan ook alles ingestopt wat ik had en mijzelf altijd helemaal gegeven. Soms was het mooi, soms was het lelijk maar het was wat het was. De Gouden Kooi iets wat ik nooit maar dan ook nooit zal vergeten.

Ik wens jullie het allerbeste net als alle andere wannabees. Het spel is gespeeld het is zijn de herinneringen en verbondenheid wat rest.

Liefs en Groetjes,

Akveor aka Roevka aka Roelof.

PS. Jammer Claire dat je getrouwd bent. Ik vind je echt een topper.
Ik hoop ooit jullie nog eens tegen te komen. Mocht je ooit eens in de buurt van Heerenveen komen zou ik graag eens een biertje met jullie willen drinken.

akveor bedankt voor je reactie! hoop zo een beetje afdoende reactie gegeven te hebben (mooie zin voor gereageerd he

OP-VROLIJKERTJES

MEDEDELING VAN ONS MODJE

OPSPORING VERZOCHT

Ze worden gemist!!
Lobasca de liefste

Neemmijnietserieus de serieuste

Guuskeee de recht-voor-zijn-raapste

MarkvanRinsum de butler

[ Bericht 54% gewijzigd door Desii op 27-06-2008 09:15:40 ]
pi_59718756
Hangplek voor vrije gedachten
pi_59718764
Mooi,heb ik even tijd mn gehaktballen te keren!
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:48:48 #4
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59718769
Thanks Desii
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:42 schreef hondjes het volgende:
we kunnen stellen ,je hebt het goed gedaan,,en de rest was knudde,door ergenis,leugens, haatzaaien,jammer, die hadden er niet ingemoeten,,verpestte de boel, dat regie dit niet zag,laten we het dus niet hebben over complotten..ieder heeft zo zijn eigen idee erover
je had een mooie tijd, zeg je zelf,dus nu verder kijken.je hebt een hoop geleerd, dus komt allemaal goed.
De rest? Er zaten toch nog veel meer hele mooie mensen in de Kooi?
  † In Memoriam † donderdag 26 juni 2008 @ 22:50:30 #5
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_59718824
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:47 schreef Desii het volgende:
Vervolg van: Commotie om Huub # 16

BEN 10 DINGEN TEGELIJK AAN HET DOEN, DUS KAN FF DUREN...... MAAR DE OP IS IN PROGRESSSSS
bedankt desii
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_59718906
Ik snap dat je niets zegt over de moeder van Amanda, maar er waren veel speculaties, oa deze:

Tetje Fatimah Martje (Thea) Moear (1951) is een Nederlands crimineel en drugshandelaar.

Moear is de dochter van de legendarische 'Blonde Greet' (echte naam Gijsje Balk), een bekende verschijning in het hoofdstedelijke penozecircuit. Hierdoor was ze van kinds af aan vertrouwd met de manieren om op een makkelijke wijze geld te verdienen. Haar moeder nam grote risico’s door een koffer heroïne openlijk van Singapore naar Nederland mee te nemen maar Moear pakte het op haar beurt veel professioneler aan.

In november 1969 trouwde Moear met de Surinaams-Nederlandse hasjhandelaar Hugo Ferrol, die later twee liquidatiepogingen door Klaas Bruinsma overleefde. Toen zij 19 was werd ze bij een miss verkiezing de Amsterdamse "Miss Hot Pants". In januari 1972 werd Hugo Ferrol in zijn been geschoten door Antonio Brusamolin (uit Brussel) die veel later met Moear in Panama gearresteerd zou worden. Het huwelijk tussen Moear en Ferrol hield geen stand.

Moear was vrijwel vanaf het begin betrokken bij het drugsimperium van Klaas Bruinsma dat opgericht werd in het midden van de jaren zeventig, een groot en gewelddadig misdaadsyndicaat. Terwijl Bruinsma zich binnen "de firma" vooral met de aankoop, het transport en de distributie van de handelswaar bemoeide, beheerde Moear de financiën. Zij hield de inkomsten en uitgaven bij en was ook verantwoordelijk voor uitbetaling aan mensen die werden ingehuurd om personen uit de weg te ruimen die zich niet aan de regels hadden gehouden.

In 1985 ging Moear met 'pensioen', maar zij bleef als aandeelhouder van de 'firma' nog wel betrokken bij de organisatie, hoewel op het eind de contacten verwaterden, omdat medewerkers van Bruinsma volgens Moear weigerden haar de rente van haar geïnvesteerde geld uit te betalen. Omdat zij toen zelf geen organisatie meer tot haar beschikking had, en de firma van Bruinsma vlak voor diens dood in feite bestuurd werd door zijn medewerkers, was zij niet meer in staat om met geweld afgave van de gelden af te dwingen.

Na de liquidatie van Klaas Bruinsma in 1991, vestigde Moear zich in Latijns-Amerika. In de zomer van 2000 werd zij gearresteerd in Panama. De rechtbank in Panama-stad heeft Thea 'Godmother' Moear en haar Italiaanse partner Antonio Brusamolin beiden tot tien jaar gevangenisstraf veroordeeld wegens samenzwering tot het smokkelen van partijen drugs van Europa naar Panama.

In april 2005 werd Moear vrijgelaten uit de gevangenis in Panama.
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:53:45 #7
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59718938
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:14 schreef Huubdgk het volgende:
laten we het zo zeggen, het had weinig zin om steeds daarover te beginnen (doucheincident), had het gevoel dat het toch niet in de uitzending kwam,

ik had niets te verbergen en zag het ook als een kans om tv te maken, hoezo baalden jullie als ik antwoord ging geven? Stomme vragen kregen ook een stom antwoord, en ruzie is ruzie toch

waarom die jensen uitzending niet in de villa is geweest? dont ask me, ask the redactie
Achteraf natuurlijk makkelijk praten, maar juist dat had Brian het wat moeilijker/ongemakkelijker gemaakt. Je was m.i. iets teveel bezig met of het wel of niet in de uitzending kwam. En wie zegt dat de "echte" Huub mss wel meer kijkers had getrokken.

En nee je had niets te verbergen. Maar het gaf ze wel weer voer om met hun eigen versie je weer te bashen en zwart te maken.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_59718948
pi_59718956
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:48 schreef Juud79 het volgende:
Thanks Desii
[..]

De rest? Er zaten toch nog veel meer hele mooie mensen in de Kooi?
bedoel het stel en eigenlijk ook jaap....
pi_59719004
Sauna, Ricardo vraagt aan Brian of hij Amanda wel eens slaat...nee dat is wurgsex...
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:58:09 #11
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_59719088
WaT leuk Voor de SPanjolen dat ze in de finale staan
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_59719203
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:58 schreef mazaru het volgende:
WaT leuk Voor de SPanjolen dat ze in de finale staan
hey skattie, heb je nog een paar mooie gifs in de aanbieding

ben er bijna doorheen
pi_59719249
De discussie laait verder op...Brian is beledigd...geen felicitaties van Huub..tsja
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:05:26 #14
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59719311
Hahaha, dat gifje van Brian met zijn irritante haar-tic...
pi_59719324
Treurig Vind ik het dat de Russen niet van de sPanjolen gewonnen hebben.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_59719405
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:05 schreef petraa het volgende:
Treurig Vind ik het dat de Russen niet van de sPanjolen gewonnen hebben.
kook
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:09:20 #17
38396 mazaru
pi_59719411
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:01 schreef Desii het volgende:

[..]

hey skattie, heb je nog een paar mooie gifs in de aanbieding

ben er bijna doorheen
Ik ga eens even snuffelen
pi_59719455
Amanda verdedigt haar relatie
pi_59719500
Brian Agressief en slaat glazen deur kapot
pi_59719560
is er ook een, waar brian niet agressief is..
pi_59719593
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:15 schreef hondjes het volgende:
is er ook een, waar brian niet agressief is..
alleen als ie lag te konijnen....

hoewel, dat zag er meestal ook vrij agressief uit
pi_59719641
Heb nog een honkbalcap voor je gekregen van Pete Rose..... dan zou je moeten weten welke club. Zal ik je die toesturen. Kreeg hem in 1972 van hem.
  donderdag 26 juni 2008 @ 23:21:21 #23
38396 mazaru
pi_59719739
Zo ziet een hondsdolle cavia er uit

GA DOOR!! GA DOOR!! HARDER!! HARDER!!

Jij mag geen kleine vervelende jongetjes uitschelden Huubje

You go girl

Zo ziet verbijstering over domheid er uit
pi_59719911
het is al weer net als op NL. Huub is God en de rest deugt weer niet.... beetje jammer......
pi_59719969
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 23:28 schreef Elske6 het volgende:
het is al weer net als op NL. Huub is God en de rest deugt weer niet.... beetje jammer......
Snap niet waar deze bekrompen opmerking op slaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')