Die menu's lukken niet erg nog, BB tanja was veel actiever in de keuken.quote:
Ik gok er zo op dat er vandaag weer snel een hapje wordt gegeten in Apeldoorn waarna ze voetbal gaan kijkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 05:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die menu's lukken niet erg nog, BB tanja was veel actiever in de keuken.
Tanja schotelde ons nog wel eens iets lekkers voorquote:Op donderdag 26 juni 2008 05:27 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik gok er zo op dat er vandaag weer snel een hapje wordt gegeten in Apeldoorn waarna ze voetbal gaan kijken
Wat?quote:Op donderdag 26 juni 2008 08:58 schreef hondjes het volgende:
die jaap, wie had dat gedacht.
Huh, zie boven wat? Beetje duidelijker graag, al dat vage gedoe.quote:
Goffer de goffer, ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik.quote:
Bedankt, ik lees het graag.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:37 schreef Huubdgk het volgende:
ps heb nieuw blog op mijn site
Niet zeiken, vanmiddag is dat alweer over. Ik ben 10 jaar ouder, en dan houd je er de hele dág last van.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:36 schreef Huubdgk het volgende:
zooo, had zeker wat te vieren, Japio is net bij mij thuis, we gaan naar BNN zo, maar door al die champagne gisteren heb ik beetje houten kop
Gefeliciteerd met je baan, je maakt me wel nieuwsgierig hoor.quote:
Voor de non-Hyvers.quote:Goed, naast mijn pilot heb ik ook een nieuwe baan! Wat die is zeg ik nog niet maar ik begin per 1 augustus,
Het is echt te gaaf maar ik wacht nog even met vertellen, daarnaast ga ik daarom dus waarschijnlijk maandag al met Claire op vakantie! 11 dagen, wordt waarschijnlijk Italie want Egypte is nu erg warm! Daarna zijn we aan het regelen dat Jaap, Cora, Claire en ik 14,15,16,17 juli in Noord Spanje in de buurt van Barcelona een aantal boekingen hebben en we zijn al geboekt van 18-25 juli in Zuid Spanje aan de Costa del Sol!
Dan laatste week juli ga ik mijn pilot opnemen en 1 augustus begin ik met mijn nieuwe baan...
gisteren dit dus allemaal besloten en afgesproken, vervolgens met Claire in een restaurant gevierd met menig flesje champagne, Lesley kwam ook nog gezellig langs en die heeft allemaal leuke plannen bedacht met Claire (Dat klikte enorm) dus het gaat heel erg goed,
Jaap stapt net binnen we gaan ff telefoon uitkiezen voor hem bij de kpn, en daarna bij BNN waar we een lunch hebben en Jaap zit bij egotrip, dus dat wordt weer lachen!
liefs
Huub
Oe, dat zal er wel ingaan bij dat Spanje-volk dat al de hele middag sangria heeft zitten slempen in de zon: "Nooit meer naar huis, olee oleeeeeeeee!!!"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |