Hij wil gewoon haar maten weten, maar zo af en toe zijn ze zelfs hier een beetje verlegenquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:28 schreef Huubdgk het volgende:
ja wat wil je weten? heb gisteren Nena uitgebreid aan de telefoon gehad, en we zien elkaar snel
bedankt rooie3 nu weer ontopic ? en vragen stellen aan huub je kan hetquote:
Pfff doe toch me bestquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:31 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
bedankt rooie3 nu weer ontopic ? en vragen stellen aan huub je kan het
rooie3 een korte reactie maar wel oprecht gemeend,quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub aan jouw heeft het ook niet gelegen,maar die Brian heeft het echt te makkelijk gehad.Als jij naar een film kijkt ,hoop je toch ook dat uiteindelijk de slechterik word gepakt .Wij bleven maar kijken en kijken en het gebeurde amper.We moesten zelfs nog aanzien dat jij je excuus aan Brian moest aanbieden.
Kan jij je een beetje in ons verplaatsen?
Ach, ik hoef eigenlijk niet zoveel te weten Huub, ik zou het wel leuk vinden dat je aan haar door zou geven dat ik vanaf haar binnenkomst in de kooi een fan van haar ben.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:28 schreef Huubdgk het volgende:
ja wat wil je weten? heb gisteren Nena uitgebreid aan de telefoon gehad, en we zien elkaar snel
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:29 schreef Huubdgk het volgende:
i love you desii maar dat wist je al, moest vaak aan je denken als ik mijzelf erop betrapte dat ik weer aan het "huppelen" was
Helaas hangt er een blok aan zijn been. Ow, wacht het is Claire.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:35 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
huppel jij maar flink door het leven... past bij je
quote:
o gotte... nu hangt er ook nog een ramptoerist aan mijn quotequote:Op donderdag 26 juni 2008 22:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Helaas hangt er een blok aan zijn been. Ow, wacht het is Claire.
Doe ons een plezier en ga fijn elders posten...quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Helaas hangt er een blok aan zijn been. Ow, wacht het is Claire.
Klopt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:39 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Vandaar dat je in dit topic rondhangt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |