abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59717400
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:09 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha dat uitsprakentopic is te humor,

hahahah en als ik over zijn Nederlands begon werd het de laatste maanden binnen drie maanden... JIJ BENT EEN RACIST,

nee man lul, leer gewoon Nederlands

Jij doet niet eens iemand de groeten van mij.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:15:51 #252
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59717426
ik doe geen uitspraken over Amanda haar moeder

Amanda is echt 20, leeftijd roddels zijn onzin

dus dat
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:16:18 #253
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59717448
@ruud wat bedoel je?
Nil Volentibus Arduum
pi_59717471
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:16 schreef Huubdgk het volgende:
@ruud wat bedoel je?
Ben je bezig in braille
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:17:31 #255
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59717494
?
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † donderdag 26 juni 2008 @ 22:18:10 #256
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59717536
Dat wordt dus zondag tapas vreten
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_59717540
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:17 schreef Huubdgk het volgende:
?
Zie je dat goddelijk mooie koppie niet dat onder mijn nick staat
pi_59717573
Selene heeft een halfzusje.
Amanda: Mijn zusjes zijn alletwee volbloed zusjes

Brain tegen Amanda: Jij voelt je hier zo goed in de kooi, omdat je jezelf ontlucht

Brian vertelt. .... En toen zat Japio opgekropt met Dennis. (opgescheept)

Brian: Dat is het beest van het aardje

Uit VV.
Doordat Dennis gisteren de Villa heeft verlaten, hing er vandaag een grafzweer in de Villa

Brian tegen Amanda: Ik ruim je shit achter je troep op.

Lieke zegt dat Fries uit zijn neus bloedt...
ja... zegt nadia, morgen komt er een hoefsmid
Hangplek voor vrije gedachten
pi_59717584
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:14 schreef Huubdgk het volgende:
laten we het zo zeggen, het had weinig zin om steeds daarover te beginnen (doucheincident), had het gevoel dat het toch niet in de uitzending kwam,

ik had niets te verbergen en zag het ook als een kans om tv te maken, hoezo baalden jullie als ik antwoord ging geven? Stomme vragen kregen ook een stom antwoord, en ruzie is ruzie toch

waarom die jensen uitzending niet in de villa is geweest? dont ask me, ask the redactie
Omdat we er op wachten dat Brian en Amanda eens werden aangepakt.Maar we konden wachten en wachten.Jij ging weer braaf antwoord geven en Brian had weer schik.
pi_59717599
Huub verklaar deze eens......Stijn??? Zo duidelijk dat Brtian hier loog....vond Lieke hier sterk
Brian, een sneaky leugenaar?
pi_59717651
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:18 schreef Manu82 het volgende:
Dat wordt dus zondag tapas vreten
Guus kan naar huus
  † In Memoriam † donderdag 26 juni 2008 @ 22:23:41 #262
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59717750
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:21 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Guus kan naar huus
Zolang ik zondag na de wedstrijd geen bratwurst in m'n bek geduwd krijg is alles prima
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:23:57 #263
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59717759
ja oke dat kan, wat moet ik nu zeggen, dat ik het anders had moet doen, volgens mij heb ik 1,5 jaar lang ruzie gemaakt met Brian en heb daar niet echt een passieve houding in aangenomen....

kan niet eens meer tellen hoevaak ik ruzie met hem heb gezocht, en hoevaak ik met hem gevochten heb, euh ik bedoel een fysieke confrontatie, en dan gaan we nu zeggen, je had op het eind hem harder moeten aanpakken....

ik ben praktisch vanaf het begin er vol op gegaan, vaak tegen een hele grote overmacht tegenover mij, heb CMV, Pfeifer gehad tijdens, chronisch slaaptekort, gebroken vingers, rib, mijn voet gekneusd, talloze keren in een vechtpartij beland (hoevaak was het jongens 30 keer 40 keer?) iedere dag verbale ruzies gehad, meubilair om mijn oren, mijn vriendin voor mijn ogen fysiek keihard aangepakt, ik heb lage streken uitgehaald, gemanipuleerd, gelogen, de waarheid verteld, mensen kapot gemaakt, aanvallen uitgedeeld en nog heel erg veel meer.........

tja, achteraf gezien kan ik ook wel zeggen waar ik nog meer had moeten doen, maar ik kan jullie eerlijk vertellen, guys i did my best
Nil Volentibus Arduum
pi_59717768
Nou Huubski, blijft akelig stil over iemand wiens naam jij in je schouder hebt laten krassen.
pi_59717793
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:14 schreef Huubdgk het volgende:
laten we het zo zeggen, het had weinig zin om steeds daarover te beginnen (doucheincident), had het gevoel dat het toch niet in de uitzending kwam,

ik had niets te verbergen en zag het ook als een kans om tv te maken, hoezo baalden jullie als ik antwoord ging geven? Stomme vragen kregen ook een stom antwoord, en ruzie is ruzie toch

waarom die jensen uitzending niet in de villa is geweest? dont ask me, ask the redactie
omdat je altijd in alle redelijkheid antwoord ging geven (bv als het om Claire en jou ging)
men, ze luisterden niet eens naar wat je zei en gaven overal hun eigen draai aan, zeker als ze dan het gesprek weer gingen evalueren.

En dat deed je niet 1x maar soms een week lang (steeds antwoord geven op vragen, die toch steeds ophetzelfde neerkwamen)
  † In Memoriam † donderdag 26 juni 2008 @ 22:26:01 #266
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_59717837
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:21 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Guus kan naar huus
guus goat noar huus
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_59717912
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:26 schreef markvanrinsum het volgende:

[..]

guus goat noar huus
Doe mij maar een "bavje" dan.
pi_59717954
Ruzie Amanda,Lieke,Brian en Huub
Bekijk deze YouTube-video
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:28:12 #269
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59717962
ja wat wil je weten? heb gisteren Nena uitgebreid aan de telefoon gehad, en we zien elkaar snel
Nil Volentibus Arduum
pi_59717964
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:23 schreef Huubdgk het volgende:
ja oke dat kan, wat moet ik nu zeggen, dat ik het anders had moet doen, volgens mij heb ik 1,5 jaar lang ruzie gemaakt met Brian en heb daar niet echt een passieve houding in aangenomen....

knip

tja, achteraf gezien kan ik ook wel zeggen waar ik nog meer had moeten doen, maar ik kan jullie eerlijk vertellen, guys i did my best
de beste streamlui staan aan wal
(je hebt het ook goed gedaan, alleen een para-brian is zoooo lachwekkend)
pi_59718011
quote:

kan niet eens meer tellen hoevaak ik ruzie met hem heb gezocht, en hoevaak ik met hem gevochten heb, euh ik bedoel een fysieke confrontatie, en dan gaan we nu zeggen, je had op het eind hem harder moeten aanpakken....

ik ben praktisch vanaf het begin er vol op gegaan, vaak tegen een hele grote overmacht tegenover mij, heb CMV, Pfeifer gehad tijdens, chronisch slaaptekort, gebroken vingers, rib, mijn voet gekneusd, talloze keren in een vechtpartij beland (hoevaak was het jongens 30 keer 40 keer?) iedere dag verbale ruzies gehad, meubilair om mijn oren, mijn vriendin voor mijn ogen fysiek keihard aangepakt, ik heb lage streken uitgehaald, gemanipuleerd, gelogen, de waarheid verteld, mensen kapot gemaakt, aanvallen uitgedeeld en nog heel erg veel meer.........

Huub aan jouw heeft het ook niet gelegen,maar die Brian heeft het echt te makkelijk gehad.Als jij naar een film kijkt ,hoop je toch ook dat uiteindelijk de slechterik word gepakt .Wij bleven maar kijken en kijken en het gebeurde amper.We moesten zelfs nog aanzien dat jij je excuus aan Brian moest aanbieden.
Kan jij je een beetje in ons verplaatsen?
pi_59718022
quote:

vind ik ook je hebt alles gedaan wat mogelijk was om er nog wat van te maken daar, de febo heeft het uiteindelijk verpest.

maar nu mag je weer gewoon lief zijn hoor, niemand die nu nog van je verwacht dat mensen kapot maakt en aanvallen uitdeelt.....

tenminste dat mag ik toch hopen
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:29:52 #273
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59718035
i love you desii maar dat wist je al , moest vaak aan je denken als ik mijzelf erop betrapte dat ik weer aan het "huppelen" was
Nil Volentibus Arduum
pi_59718048
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:26 schreef markvanrinsum het volgende:

[..]

guus goat noar huus
Mark
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:30:42 #275
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59718070
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:24 schreef Desii het volgende:

[..]

omdat je altijd in alle redelijkheid antwoord ging geven (bv als het om Claire en jou ging)
men, ze luisterden niet eens naar wat je zei en gaven overal hun eigen draai aan, zeker als ze dan het gesprek weer gingen evalueren.

En dat deed je niet 1x maar soms een week lang (steeds antwoord geven op vragen, die toch steeds ophetzelfde neerkwamen)
Maar het waren vaak vragen met een aanname of een stelling, dan blijf je jezelf toch verdedigen..in het dagelijks leven waarschijnlijk niet, maar wel op tv... Volgens mij was het ook not-done om uit een vraaggesprek of ruzie weg te lopen, waar tv gemaakt kan worden, maak je ook tv, correct me if I'm wrong Huub....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')