quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:09 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha dat uitsprakentopic is te humor,
hahahah en als ik over zijn Nederlands begon werd het de laatste maanden binnen drie maanden... JIJ BENT EEN RACIST,
nee man lul, leer gewoon Nederlands
Zie je dat goddelijk mooie koppie niet dat onder mijn nick staatquote:
Omdat we er op wachten dat Brian en Amanda eens werden aangepakt.Maar we konden wachten en wachten.Jij ging weer braaf antwoord geven en Brian had weer schik.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:14 schreef Huubdgk het volgende:
laten we het zo zeggen, het had weinig zin om steeds daarover te beginnen (doucheincident), had het gevoel dat het toch niet in de uitzending kwam,
ik had niets te verbergen en zag het ook als een kans om tv te maken, hoezo baalden jullie als ik antwoord ging geven? Stomme vragen kregen ook een stom antwoord, en ruzie is ruzie toch
waarom die jensen uitzending niet in de villa is geweest? dont ask me, ask the redactie
Zolang ik zondag na de wedstrijd geen bratwurst in m'n bek geduwd krijg is alles primaquote:
omdat je altijd in alle redelijkheid antwoord ging geven (bv als het om Claire en jou ging)quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:14 schreef Huubdgk het volgende:
laten we het zo zeggen, het had weinig zin om steeds daarover te beginnen (doucheincident), had het gevoel dat het toch niet in de uitzending kwam,
ik had niets te verbergen en zag het ook als een kans om tv te maken, hoezo baalden jullie als ik antwoord ging geven? Stomme vragen kregen ook een stom antwoord, en ruzie is ruzie toch
waarom die jensen uitzending niet in de villa is geweest? dont ask me, ask the redactie
de beste streamlui staan aan walquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:23 schreef Huubdgk het volgende:
ja oke dat kan, wat moet ik nu zeggen, dat ik het anders had moet doen, volgens mij heb ik 1,5 jaar lang ruzie gemaakt met Brian en heb daar niet echt een passieve houding in aangenomen....
knip
tja, achteraf gezien kan ik ook wel zeggen waar ik nog meer had moeten doen, maar ik kan jullie eerlijk vertellen, guys i did my best
Huub aan jouw heeft het ook niet gelegen,maar die Brian heeft het echt te makkelijk gehad.Als jij naar een film kijkt ,hoop je toch ook dat uiteindelijk de slechterik word gepakt .Wij bleven maar kijken en kijken en het gebeurde amper.We moesten zelfs nog aanzien dat jij je excuus aan Brian moest aanbieden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:23 schreef Huubdgk het volgende:
ja oke dat kan, wat moet ik nu zeggen, dat ik het anders had moet doen, volgens mij heb ik 1,5 jaar lang ruzie gemaakt met Brian en heb daar niet echt een passieve houding in aangenomen....
kan niet eens meer tellen hoevaak ik ruzie met hem heb gezocht, en hoevaak ik met hem gevochten heb, euh ik bedoel een fysieke confrontatie, en dan gaan we nu zeggen, je had op het eind hem harder moeten aanpakken....
ik ben praktisch vanaf het begin er vol op gegaan, vaak tegen een hele grote overmacht tegenover mij, heb CMV, Pfeifer gehad tijdens, chronisch slaaptekort, gebroken vingers, rib, mijn voet gekneusd, talloze keren in een vechtpartij beland (hoevaak was het jongens 30 keer 40 keer?) iedere dag verbale ruzies gehad, meubilair om mijn oren, mijn vriendin voor mijn ogen fysiek keihard aangepakt, ik heb lage streken uitgehaald, gemanipuleerd, gelogen, de waarheid verteld, mensen kapot gemaakt, aanvallen uitgedeeld en nog heel erg veel meer.........
tja, achteraf gezien kan ik ook wel zeggen waar ik nog meer had moeten doen, maar ik kan jullie eerlijk vertellen, guys i did my best
vind ik ook je hebt alles gedaan wat mogelijk was om er nog wat van te maken daar, de febo heeft het uiteindelijk verpest.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:23 schreef Huubdgk het volgende:
kan niet eens meer tellen hoevaak ik ruzie met hem heb gezocht, en hoevaak ik met hem gevochten heb, euh ik bedoel een fysieke confrontatie, en dan gaan we nu zeggen, je had op het eind hem harder moeten aanpakken....
ik ben praktisch vanaf het begin er vol op gegaan, vaak tegen een hele grote overmacht tegenover mij, heb CMV, Pfeifer gehad tijdens, chronisch slaaptekort, gebroken vingers, rib, mijn voet gekneusd, talloze keren in een vechtpartij beland (hoevaak was het jongens 30 keer 40 keer?) iedere dag verbale ruzies gehad, meubilair om mijn oren, mijn vriendin voor mijn ogen fysiek keihard aangepakt, ik heb lage streken uitgehaald, gemanipuleerd, gelogen, de waarheid verteld, mensen kapot gemaakt, aanvallen uitgedeeld en nog heel erg veel meer.........
Maar het waren vaak vragen met een aanname of een stelling, dan blijf je jezelf toch verdedigen..in het dagelijks leven waarschijnlijk niet, maar wel op tv... Volgens mij was het ook not-done om uit een vraaggesprek of ruzie weg te lopen, waar tv gemaakt kan worden, maak je ook tv, correct me if I'm wrong Huub....quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:24 schreef Desii het volgende:
[..]
omdat je altijd in alle redelijkheid antwoord ging geven (bv als het om Claire en jou ging)
men, ze luisterden niet eens naar wat je zei en gaven overal hun eigen draai aan, zeker als ze dan het gesprek weer gingen evalueren.
En dat deed je niet 1x maar soms een week lang (steeds antwoord geven op vragen, die toch steeds ophetzelfde neerkwamen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |