abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59715806
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 21:23 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dat is lief.Fransje kan wel gewoon een telefoon gaan kopen,zingen zijn fans gewoon heb je even voor mij,maak wat tijd voor me vrij
Dat doet hij ook....Ieder uur van de dag!
  donderdag 26 juni 2008 @ 21:34:37 #227
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59715895
Ik denk dat de Huub samen met Claire, met zijn familie en met zijn vrienden in de Kooi, de echte Huub was. Ik kon op een gegeven moment ook aardig inschatten of ie iets echt meende of dat ie het aan het opblazen was. De blikken, manier van reageren ga je toch herkennen op een gegeven moment.

Huub, wellicht kan je ons zelf vertellen op welke specifieke momenten we het meest de echte Huub hebben gezien?
  donderdag 26 juni 2008 @ 21:42:57 #228
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_59716246
Van wie was deze qoute? Is het nu troonrede of troontrede?
Dit topic is een aanrader..
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=4264&postdays=0&postorder=asc&start=175
Hangplek voor vrije gedachten
  † In Memoriam † donderdag 26 juni 2008 @ 21:56:57 #230
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59716738
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 21:44 schreef Lady-night het volgende:
Doe es samenvatting?
Some memories are best forgotten
Room 23
  donderdag 26 juni 2008 @ 21:57:00 #231
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59716742
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 21:44 schreef Lady-night het volgende:
De link naar het topic heb ik hier van de week al gepost, ik lach me iedere keer weer gek. Het is zo enorm hilarisch om al die domme uitspraken en grappige opmerkingen te lezen... Ik kan me daar goed mee vermaken...
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:00:33 #232
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59716875
jullie zagen de echte Huub heel erg vaak, maar vooral als ik aan het lachen was, nep lachen liet ik aan Brian over, of als ik door het huis heen huppelde, opsprong van blijdschap, iemand een knuffel gaf, huilde....

als ik echt echt boos ben ben ik verdriettig namelijk, weten jullie nog aan het zwembad met Lieke de avond dat Dennis mijn vinger brak? Dat is 100 procent huub, maar jullie hebben 70/80 procent echte Huub gezien, 20/30 procent van de tijd was ik tv aan het maken, uitvergroten van karakter, opblazen van ruzies, sex met alles en iedereen, over de top arrogantie etc etc

stel nu ben jij tv maker waar kies je dan voor?

de meest uitgesproken beelden kwamen toch tijdens die 20/30 procent reality karakter zeg maar
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_59716901
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 21:23 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dat is lief.Fransje kan wel gewoon een telefoon gaan kopen,zingen zijn fans gewoon heb je even voor mij,maak wat tijd voor me vrij
Ben zelf geen Bauerliefhebber maar Frans is top met zijn fans, soms een beetje over de top, maar ik vind het een schat van een jongen Hij geeft iedereen aandacht, van jong tot oud
pi_59717013
Amanda schreeuwend tegen Claire: je heb maar paar haren op je kop
Claire: dat moet jij met die stinkpruik nodig zeggen.

Brain in een telefoongesprek met JJ. : " Ik had moeite mijn schroomheid te overwinnen"

Brain: Ik ben vol vreugde verdrietig.

Huub: als ik een labrador had met het karakter van Brian zou ik hem aan een boer geven, want een blinde geleidehond wordt het nooit.

Natasja tegen Brain : Je hbt een ontzettend kort lontje.
Brain : Nee, ik ben gepassioneerd.......

Brain tegen Mikey : Zoek je eigen verantwoordeling op.

Brian: Als je geen vrijgezellenfeest heb gehad, dan blijf je dus altijd officieel vrijgezel
Huub: Kun je dat nog 1 keer herhalen? Ik vind dit zo briljant.
Brian: Als je geen vrijgezellenfeest heb gehad, dan blijf je dus altijd officieel vrijgezel
Huub: Ja zo is dat. Want een vrijgezellenfeest is je laatste avond als vrijgezel
Brian: Ja, dat weet ik, ik dacht ik geef je deze maar even

Brain: Iedereen staat in een ongeloof

Volgens Brian moet ze met haar ogen boven de dekens blijven. "Dan kunnen ze ademen", aldus Kubatz

Brain: Ik ben geen dom verstand

Brian zal proberen niet meer zo uit z'n vel te "spatten".

Jaap belt met Mikey, die in zijn eigen huisje zit.
Jaap: Mikey één ding, neem nooit een zwerver in huis

Na het nieuws over de finale zegt Brian tgen Amanda,
ik moet het even laten inzinken allemaal

Brian tegen Amanda: Huub zit met Claire opgeschept.

Brian over de baby van Nadia...het is begin november gewekt

Enzovoort
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:07:56 #235
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59717116
de reden waarom ik tijd voor mijn fans maak is omdat zij tijd voor mij maken,

alles, maar dan ook alles wat ik vandaag heb, heb ik uiteindelijk te danken aan mijn fans... daar sta ik vaak bij stil.......

check het eens voorjezelf, moet je je eens voorstellen

alles wat je hebt, je vrouw/man, je huis, je werk, je vrije tijd, je sociale status praktisch alles heb je uiteindelijk te danken aan een groep mensen die je hebben gesteund

en waarom ik zoveel fans heb? ik weet het niet goed, waarom had ik meer fans dan bart, ik weet het niet, weet wel dat ik er enorm dankbaar voor ben

en dat als ik wil scoren met mijn nieuwe programma heb ik mijn fans ook nodig...

bizar he, geef je je 1x op voor een spelletje op tv, bizar
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:08:02 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59717120
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:05 schreef Lady-night het volgende:
(...)

Enzovoort
Deze vond ik ook wel typisch:
quote:
Brian tegen Amanda : "Zorg jij dat je zijn kwakkie krijgt, dan maken we daarmee iemand zwanger. Ik kan hem ook wel pakken."
Hij heeft zon bruut ding hij wil dat Amandas Huubs kwakkie regelt en het naar een sperma bank brengt en zorgt dat er een baby op de werelld komt.....het is Huub of Brian wij spelen het spel voor mij hoeft het niet zo te zijn maar ik weet wel als je vaak speelt wordt je alleen maar beter. Dan heeft ie zometeen een kind op de wereld geschopt zegt Brian. Dit gaat Amanda te ver, dit zou zij nooit iemand aan kunnen doen. Brian zegt dat hij dat echt wel kan doen.
(SuperMOM (Supermod) - maandag 2 april 2007 @ 07:25 )
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 26 juni 2008 @ 22:08:24 #237
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59717133
Thanks Lady-night
Room 23
pi_59717150
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:00 schreef Huubdgk het volgende:
jullie zagen de echte Huub heel erg vaak, maar vooral als ik aan het lachen was, nep lachen liet ik aan Brian over, of als ik door het huis heen huppelde, opsprong van blijdschap, iemand een knuffel gaf, huilde....

als ik echt echt boos ben ben ik verdriettig namelijk, weten jullie nog aan het zwembad met Lieke de avond dat Dennis mijn vinger brak? Dat is 100 procent huub, maar jullie hebben 70/80 procent echte Huub gezien, 20/30 procent van de tijd was ik tv aan het maken, uitvergroten van karakter, opblazen van ruzies, sex met alles en iedereen, over de top arrogantie etc etc

de meest uitgesproken beelden kwamen toch tijdens die 20/30 procent reality karakter zeg maar
Huub,een paar dagen voor de finale toen je net van de FEBO kwam heb je een hele tijd in de keuken op een stoel gezeten en voor je uit zitten staren, je zag er toen moe en verdrietig uit, herinner je je dat nog, en weet je nog waarom dat was?
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:08:50 #239
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59717151
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:00 schreef Huubdgk het volgende:

Ja dat ligt eraan wat voor tv je wil maken, DGK op tv was in ieder geval niet mijn tv, al zaten die uitzendingen over het algemeen goed in elkaar, het was mooi gemaakt allemaal. Maar ik weet niet of ik wellicht wel een trouwe kijker was geweest als er geen streams waren. Ik begrijp wel dat al de excessen scoren als een tierlier...

Volgens mij zagen we de nacht voor het huwelijk ook erg de echte Huub, toen je samen met Claire op de bank zat.. en na het huwelijk op de bank en samen in de private, mja, ik kan ze wel opnoemen... Dat incident met Dennis was echt vreselijk en hij was er nog trots op ook...
pi_59717164
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:08 schreef Manu82 het volgende:
Thanks Lady-night
You're welcome
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:09:50 #241
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59717189
hahaha dat uitsprakentopic is te humor,

hahahah en als ik over zijn Nederlands begon werd het de laatste maanden binnen drie maanden... JIJ BENT EEN RACIST,

nee man lul, leer gewoon Nederlands
Nil Volentibus Arduum
pi_59717242
Brian: Je tieten kijken me aan!
Amanda: Ja, ze hebben het koud!

Brian wil Amanda een blinddoek omdoen.
Ik ga je blinderen, zegt hij.

Uitdager boxwedstrijd op de Plasma tegen Brian.
Ïk maak gehakt van jou.
Brian: Hij is dus kok

Brain: Joran v.d. Sloot heeft zijn schoenen achtergelaten in een putje, omdat hij geen aanleiding wou achterlaten in het zand.

Amanda tegen een hoer.
Amanda: Moet je morgen nog werken ?
pi_59717251
Ha, daar ben je weer; komt er nog 1 in de herkansing
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 20:32 schreef Desii het volgende:

[..]

idd... vraag me wel af waarom je op het laatst weinig deed tegen Brian en Amanda

Wij baalden als je weer eens uitgebreid antwoord ging geven, tijdens het vragenuurtje door Bassie & Adriaan.
We hoopten dan dat je het douche-incident erin zou gooien; alleen al om hun over de rooie te krijgen

O'ja waarom is die Jensen uitzending nooit in de villa geweest??
  † In Memoriam † donderdag 26 juni 2008 @ 22:12:48 #244
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59717297
quote:
Op donderdag 26 juni 2008 22:09 schreef Huubdgk het volgende:

hahahah en als ik over zijn Nederlands begon werd het de laatste maanden binnen drie maanden... JIJ BENT EEN RACIST,

inkoppertje
Room 23
  † In Memoriam † donderdag 26 juni 2008 @ 22:12:48 #245
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59717298

[ Bericht 100% gewijzigd door Manu82 op 26-06-2008 22:13:35 (dubbel) ]
Room 23
pi_59717312
Brian: ik hoop dat Dennis niet weer een alleenstaande moeder de wereld inroept.

Amanda: Mijn vader kon geen kinderen krijgen

Huub: laten we Nadia's kind verkopen aan de Hoolloways.. want die zijn er een kwijt.

Huub: "De pot verwijt de kachel"

Brian: "Wij hebben toen 600 punten van hem afgerocheld"
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:13:31 #247
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_59717333
quote:

Of hij riep, ''Oh ja en Huub zegt nooit iets verkeerd'...

Ik zit het topic weer even door te lezen, men... ik zie iedere week een cabaretvoorstelling, maar lach daarbij niet zoveel als bij dit topic...
  donderdag 26 juni 2008 @ 22:14:14 #248
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59717357
laten we het zo zeggen, het had weinig zin om steeds daarover te beginnen (doucheincident), had het gevoel dat het toch niet in de uitzending kwam,

ik had niets te verbergen en zag het ook als een kans om tv te maken, hoezo baalden jullie als ik antwoord ging geven? Stomme vragen kregen ook een stom antwoord, en ruzie is ruzie toch

waarom die jensen uitzending niet in de villa is geweest? dont ask me, ask the redactie
Nil Volentibus Arduum
pi_59717392
quote:

Ja daar had je hem veel meer mee moeten pakken, hij vond dat verschrikkelijk.....maar ja dat schreeuwen van Mandje he?
Heb je mijn vraag over haar leeftijd nog gelezen......en PM me nu eens even over die moeder...ik moet het weten!!!!!!!!
pi_59717396
quote:

Mond dicht houden jonguhhh,jij hebt amanda dr ongestelde bloed gelikt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')