Dat doet hij ook....Ieder uur van de dag!quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is lief.Fransje kan wel gewoon een telefoon gaan kopen,zingen zijn fans gewoon heb je even voor mij,maak wat tijd voor me vrij
Doe es samenvatting?quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:44 schreef Lady-night het volgende:
Van wie was deze qoute? Is het nu troonrede of troontrede?
Dit topic is een aanrader..
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=4264&postdays=0&postorder=asc&start=175
De link naar het topic heb ik hier van de week al gepost, ik lach me iedere keer weer gek. Het is zo enorm hilarisch om al die domme uitspraken en grappige opmerkingen te lezen... Ik kan me daar goed mee vermaken...quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:44 schreef Lady-night het volgende:
Van wie was deze qoute? Is het nu troonrede of troontrede?
Dit topic is een aanrader..
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=4264&postdays=0&postorder=asc&start=175
Ben zelf geen Bauerliefhebber maar Frans is top met zijn fans, soms een beetje over de top, maar ik vind het een schat van een jongen Hij geeft iedereen aandacht, van jong tot oudquote:Op donderdag 26 juni 2008 21:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is lief.Fransje kan wel gewoon een telefoon gaan kopen,zingen zijn fans gewoon heb je even voor mij,maak wat tijd voor me vrij
Deze vond ik ook wel typisch:quote:
(SuperMOM (Supermod) - maandag 2 april 2007 @ 07:25 )quote:Brian tegen Amanda : "Zorg jij dat je zijn kwakkie krijgt, dan maken we daarmee iemand zwanger. Ik kan hem ook wel pakken."
Hij heeft zon bruut ding hij wil dat Amandas Huubs kwakkie regelt en het naar een sperma bank brengt en zorgt dat er een baby op de werelld komt.....het is Huub of Brian wij spelen het spel voor mij hoeft het niet zo te zijn maar ik weet wel als je vaak speelt wordt je alleen maar beter. Dan heeft ie zometeen een kind op de wereld geschopt zegt Brian. Dit gaat Amanda te ver, dit zou zij nooit iemand aan kunnen doen. Brian zegt dat hij dat echt wel kan doen.
Huub,een paar dagen voor de finale toen je net van de FEBO kwam heb je een hele tijd in de keuken op een stoel gezeten en voor je uit zitten staren, je zag er toen moe en verdrietig uit, herinner je je dat nog, en weet je nog waarom dat was?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:00 schreef Huubdgk het volgende:
jullie zagen de echte Huub heel erg vaak, maar vooral als ik aan het lachen was, nep lachen liet ik aan Brian over, of als ik door het huis heen huppelde, opsprong van blijdschap, iemand een knuffel gaf, huilde....
als ik echt echt boos ben ben ik verdriettig namelijk, weten jullie nog aan het zwembad met Lieke de avond dat Dennis mijn vinger brak? Dat is 100 procent huub, maar jullie hebben 70/80 procent echte Huub gezien, 20/30 procent van de tijd was ik tv aan het maken, uitvergroten van karakter, opblazen van ruzies, sex met alles en iedereen, over de top arrogantie etc etc
stel nu ben jij tv maker waar kies je dan voor?
de meest uitgesproken beelden kwamen toch tijdens die 20/30 procent reality karakter zeg maar
Ja dat ligt eraan wat voor tv je wil maken, DGK op tv was in ieder geval niet mijn tv, al zaten die uitzendingen over het algemeen goed in elkaar, het was mooi gemaakt allemaal. Maar ik weet niet of ik wellicht wel een trouwe kijker was geweest als er geen streams waren. Ik begrijp wel dat al de excessen scoren als een tierlier...quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:00 schreef Huubdgk het volgende:
jullie zagen de echte Huub heel erg vaak, maar vooral als ik aan het lachen was, nep lachen liet ik aan Brian over, of als ik door het huis heen huppelde, opsprong van blijdschap, iemand een knuffel gaf, huilde....
als ik echt echt boos ben ben ik verdriettig namelijk, weten jullie nog aan het zwembad met Lieke de avond dat Dennis mijn vinger brak? Dat is 100 procent huub, maar jullie hebben 70/80 procent echte Huub gezien, 20/30 procent van de tijd was ik tv aan het maken, uitvergroten van karakter, opblazen van ruzies, sex met alles en iedereen, over de top arrogantie etc etc
stel nu ben jij tv maker waar kies je dan voor?
de meest uitgesproken beelden kwamen toch tijdens die 20/30 procent reality karakter zeg maar
quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:32 schreef Desii het volgende:
[..]
idd... vraag me wel af waarom je op het laatst weinig deed tegen Brian en Amanda
Wij baalden als je weer eens uitgebreid antwoord ging geven, tijdens het vragenuurtje door Bassie & Adriaan.
We hoopten dan dat je het douche-incident erin zou gooien; alleen al om hun over de rooie te krijgen![]()
O'ja waarom is die Jensen uitzending nooit in de villa geweest??
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:09 schreef Huubdgk het volgende:
hahaha dat uitsprakentopic is te humor,
hahahah en als ik over zijn Nederlands begon werd het de laatste maanden binnen drie maanden... JIJ BENT EEN RACIST,
nee man lul, leer gewoon Nederlands
Of hij riep, ''Oh ja en Huub zegt nooit iets verkeerd'...quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:09 schreef Huubdgk het volgende:
hahahah en als ik over zijn Nederlands begon werd het de laatste maanden binnen drie maanden... JIJ BENT EEN RACIST,
Ja daar had je hem veel meer mee moeten pakken, hij vond dat verschrikkelijk.....maar ja dat schreeuwen van Mandje he?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:09 schreef Huubdgk het volgende:
Mond dicht houden jonguhhh,jij hebt amanda dr ongestelde bloed geliktquote:Op donderdag 26 juni 2008 22:09 schreef Huubdgk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |