Het blijft hilarisch om te zien, ik had al bij sec 0.31 over de vloer gelegen van het lachen, hoe kan iemand dat serieus doen, grin...quote:
Wat is de doelgroep dan?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 10:39 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Fijne optimist, er is ook nog zoiets al uitgaan van het positieve, al is dat voor sommige mensen niet zo makkelijk... Laten we eerst maar eens zien wat er op tv komt van Huub voordat we erover oordelen. Ik zeg alleen maar dat wat ik erover heb gelezen en gehoord dat dat me erg aanspreekt en dat ik er zeker naar zal kijken als het op tv is, hoewel ik met mijn 28 jaar volgens mij al buiten de doelgroep val
Huub vertelde ergens in een interview, ik geloof bij TMF, dat het programma gemaakt wordt voor jongeren. Dat is volgens mij de groep tussen 15 en 25 jaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:26 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Wat is de doelgroep dan?
Volgens mij heeft Huub ook meer een oudere doelgroep fans no offence verder
Ja, dat was ik ook wat ik dacht, hij klonk alsof ie niet op zijn gemak zat, anders als dat ie thuis op de bank zit zegmaar...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:11 schreef sunny16947 het volgende:
Als Huub vrijuit praat komt het ehh ehh niet zo vaak voor. Maar er zijn dingen waarover hij niet uit de school mag klappen. Ja en dan moet je tijdrekken om na te denken, vandaar de vele ehhhhhhhh's
Mooi, dan slaap ik nog.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap morgenochtend bij Radio Veronica om 7:45 bij Jan Papperazzi.
Ik draai me nog lekker een keertje om dan!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaap morgenochtend bij Radio Veronica om 7:45 bij Jan Papperazzi.
Was helemaal geen Huubfandag.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:53 schreef Lady-night het volgende:
DGK fandag oftewel de Huubfandag whahah
Hij mag alles bijhouden wat hij wil.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:18 schreef Suikeroom het volgende:
kingjaap.nl is dood? of mag ie van zn wurgcontract het niet meer bijhouden? wel grappig om te lezen trouwens dat Huub nu dagelijks weer in Eemnes is.. moet toch raar voelen.. gaan ze daar trouwens alles hetzelfde laten of wordt alles weer flink verbouwd?
Hier het interview van gisterenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:29 schreef Kinga het volgende:
Ik lees steeds posts over een interview met Sly. Waar kan ik dat beluisteren?
voor de mensen die niet op die site kunnen:quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Hier het interview van gisteren
http://www.nowlive.eu/index.php?action=readnews&id=5927
En nog een gesprek van afgelopen zaterdag
http://www.nowlive.eu/index.php?action=readnews&id=5904
(Telefonisch Interview met Nowlive-radio)quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:33 schreef Huubdgk het volgende:
maar moest goed nadenken over wat ik zei, maar dat is niet erg.
Werd ook een beetje overvallen, ook al had ik afgesproken dat ik rond dat tijdstip
werd gebeld, maar was nog bezig met die screening dus dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |