Waarom komt die vraag me zo bekend voor?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:55 schreef Manu82 het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk eten vanavond?
ok, laf ben je niet imo. was ook wel slim om er niet op in te gaan, vind ik. Alleen de timing vond ik minder, maar voor t programma was t waarschijnlijk leuker zo. Het was weer een item voor de uitzendingen op die manier.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 15:53 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
daar durf ik je achteraf gezegd nog wel gelijk in te geven, maar johnhope had het over lafheid, en daar heb ik weinig last van..
Een verkapte TVP, handig.quote:
Het was misschien leuk voor de streamers, maar Huub had nooit de hand moeten schudden met Brian.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 16:31 schreef gomi het volgende:
[..]
ok, laf ben je niet imo. was ook wel slim om er niet op in te gaan, vind ik. Alleen de timing vond ik minder, maar voor t programma was t waarschijnlijk leuker zo. Het was weer een item voor de uitzendingen op die manier.
Maar goed, niet sparren was op zich wel een slimme keuze: Behalve t verschil in gewicht was er gewoon teveel verschil in ervaring om nog van een eerlijke, gelijkwaardige sparparrij te spreken
Je hebt niets aan getoond karakter met een dwarslaesie.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het was misschien leuk voor de streamers, maar Huub had nooit de hand moeten schudden met Brian.
Dat zou iedereen begrepen hebben, want Brian is qua kickboksen gewoon een paar maten te groot.
Als hij toch het "sparren" was aangegaan en na 2 seconden KO was gegaan, dan had hij waarschijnlijk de kooi gewonnen, door het tonen van lef.
Ok, misschien was hij met een dwarsleasy (die hij Brian meerdere malen toewenste) de kooi uit gegaan. Maar dan had hij wel karakter getoond.
Door het tonen van lef? De haters hadden het alleen maar mooi gevonden om hem keihard neer te zien gaan en daar heeft die voor bedankt. En terecht!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Het was misschien leuk voor de streamers, maar Huub had nooit de hand moeten schudden met Brian.
Dat zou iedereen begrepen hebben, want Brian is qua kickboksen gewoon een paar maten te groot.
Als hij toch het "sparren" was aangegaan en na 2 seconden KO was gegaan, dan had hij waarschijnlijk de kooi gewonnen, door het tonen van lef.
Ok, misschien was hij met een dwarsleasy (die hij Brian meerdere malen toewenste) de kooi uit gegaan. Maar dan had hij wel karakter getoond.
Dan is het dus nog zwakker om nee te zeggenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:10 schreef mooiiiiii het volgende:
Huub had een afspraak om te gaan sparren,niet om zich het ziekenhuis in te laten slaan
Weet je nog dat hij tegen Yuri zei dat hij zo jaloers op hem was omdat hij Brian legaal mocht slaan?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:18 schreef johanna2 het volgende:
Als je op dat filmpje hoort hoe die trainer Brian staat op te hitsen, dat hij vandaag legaal Huub in elkaar mag slaan en
Ik snap nog steeds de uitdrukking "haters" niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:17 schreef noekje het volgende:
[..]
Door het tonen van lef? De haters hadden het alleen maar mooi gevonden om hem keihard neer te zien gaan en daar heeft die voor bedankt. En terecht!
Karakter tonen door je een dwarslaesie te laten schoppen. *sprakeloos*
Brian, de poepsiefloepsie wilde zijn nek breken, had die nu ook meer karakter gehad als die dat werkelijk had gedaan?
Mijn T(wo cents)VP!
Dat is soms nog erger dan een werkelijke wedstrijdquote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:25 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij hebben mensen ook niet helemaal door wat sparren inhoud
vertel eens dan.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:25 schreef PC eend het volgende:
Volgens mij hebben mensen ook niet helemaal door wat sparren inhoud
Laat ik zeggen dat ik nog nooit gehoord heb dat iemand een dwarslaesie aan een partijtje sparren heeft overgehouden, jij wel?quote:
Dat was dan waarschijnlijk de eerste keer geworden, als Huub er mee doorgegaan was. Brian was er genoeg voor opgehitst door die Hans.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 17:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat ik nog nooit gehoord heb dat iemand een dwarslaesie aan een partijtje sparren heeft overgehouden, jij wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |