abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59389228
Gaat u maar weer verder
pi_59389243
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:55 schreef Manu82 het volgende:
Wat gaan jullie eigenlijk eten vanavond?
Waarom komt die vraag me zo bekend voor?
pi_59389280
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 15:53 schreef Huubdgk het volgende:

[..]

daar durf ik je achteraf gezegd nog wel gelijk in te geven, maar johnhope had het over lafheid, en daar heb ik weinig last van..
ok, laf ben je niet imo. was ook wel slim om er niet op in te gaan, vind ik. Alleen de timing vond ik minder, maar voor t programma was t waarschijnlijk leuker zo. Het was weer een item voor de uitzendingen op die manier.
Maar goed, niet sparren was op zich wel een slimme keuze: Behalve t verschil in gewicht was er gewoon teveel verschil in ervaring om nog van een eerlijke, gelijkwaardige sparparrij te spreken
pi_59389698
Amai dit wil ik blijven volgen.
  † In Memoriam † zaterdag 14 juni 2008 @ 16:58:39 #5
135305 beequeen
Lost.
pi_59389742
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 16:56 schreef Dementor het volgende:
Amai dit wil ik blijven volgen.
Een verkapte TVP, handig.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  Moderator zaterdag 14 juni 2008 @ 17:09:43 #6
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59389942
Openlijke TVP
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zaterdag 14 juni 2008 @ 17:10:47 #7
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59389961
Huub had een afspraak om te gaan sparren,niet om zich het ziekenhuis in te laten slaan
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_59389997
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 16:31 schreef gomi het volgende:

[..]

ok, laf ben je niet imo. was ook wel slim om er niet op in te gaan, vind ik. Alleen de timing vond ik minder, maar voor t programma was t waarschijnlijk leuker zo. Het was weer een item voor de uitzendingen op die manier.
Maar goed, niet sparren was op zich wel een slimme keuze: Behalve t verschil in gewicht was er gewoon teveel verschil in ervaring om nog van een eerlijke, gelijkwaardige sparparrij te spreken
Het was misschien leuk voor de streamers, maar Huub had nooit de hand moeten schudden met Brian.
Dat zou iedereen begrepen hebben, want Brian is qua kickboksen gewoon een paar maten te groot.
Als hij toch het "sparren" was aangegaan en na 2 seconden KO was gegaan, dan had hij waarschijnlijk de kooi gewonnen, door het tonen van lef.
Ok, misschien was hij met een dwarsleasy (die hij Brian meerdere malen toewenste) de kooi uit gegaan. Maar dan had hij wel karakter getoond.
pi_59390044
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:13 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Het was misschien leuk voor de streamers, maar Huub had nooit de hand moeten schudden met Brian.
Dat zou iedereen begrepen hebben, want Brian is qua kickboksen gewoon een paar maten te groot.
Als hij toch het "sparren" was aangegaan en na 2 seconden KO was gegaan, dan had hij waarschijnlijk de kooi gewonnen, door het tonen van lef.
Ok, misschien was hij met een dwarsleasy (die hij Brian meerdere malen toewenste) de kooi uit gegaan. Maar dan had hij wel karakter getoond.
Je hebt niets aan getoond karakter met een dwarslaesie.
pi_59390083
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:13 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Door het tonen van lef? De haters hadden het alleen maar mooi gevonden om hem keihard neer te zien gaan en daar heeft die voor bedankt. En terecht!
Karakter tonen door je een dwarslaesie te laten schoppen. *sprakeloos*
Brian, de poepsiefloepsie wilde zijn nek breken, had die nu ook meer karakter gehad als die dat werkelijk had gedaan?

Mijn T(wo cents)VP!
Go hard or go home
pi_59390093
Als je op dat filmpje hoort hoe die trainer Brian staat op te hitsen, dat hij vandaag legaal Huub in elkaar mag slaan en zich niet in hoeft te houden, dan ben ik heel blij dat hij niet gevochten heeft.
En dat was heel moedig van hem, om dat op dat moment te zeggen.
pi_59390112
wat lees ik nu ...huub is laf....haha
of slim...wie laat zich invalide slaan ....voor de rest van zijn leven....zou zeggen...brian fan ...sta op....en probeer een gevecht te krijgen met brian.....flink hoor....
trouwens ...brian trekt zich terug uit gevecht voor 15 juni...oh...daar hoor ik niets over...kijk...kickboksgala...mensen die jaren trainen..met wedstijden.....of
gewoon een bewoner uit de gouden kooi....die ongetraind...zich invalide moet laten slaan...opgefokt door een trainer.....nou....
dan ben je dus echt dom...als je dat doet.....
  zaterdag 14 juni 2008 @ 17:20:31 #13
2018 PC eend
relativist
pi_59390129
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:10 schreef mooiiiiii het volgende:
Huub had een afspraak om te gaan sparren,niet om zich het ziekenhuis in te laten slaan
Dan is het dus nog zwakker om nee te zeggen
Hij kan wel zeggen dat er moed voor nodig was, wat ik hem ook wel wil geven.....

Maar er ontstond gewoon een beeld van zwakte bij de tv kijker, die hem Brian altijd zag uitdagen en niet eens zo ver voor het sparren zou plaatsvinden, Brian nog zag aanvliegen met de woorden dat Brian bang voor hem was...

Hoogmoed komt voor de val, dat zag je ook weer in hoe hij nee zei: hij zou Brian wel even verpulveren in de finale
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 17:24:05 #14
2018 PC eend
relativist
pi_59390194
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:18 schreef johanna2 het volgende:
Als je op dat filmpje hoort hoe die trainer Brian staat op te hitsen, dat hij vandaag legaal Huub in elkaar mag slaan en
Weet je nog dat hij tegen Yuri zei dat hij zo jaloers op hem was omdat hij Brian legaal mocht slaan?
Nou dan had hij die kans moeten grijpen
  zaterdag 14 juni 2008 @ 17:25:20 #15
2018 PC eend
relativist
pi_59390215
Volgens mij hebben mensen ook niet helemaal door wat sparren inhoud
pi_59390242
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:17 schreef noekje het volgende:

[..]

Door het tonen van lef? De haters hadden het alleen maar mooi gevonden om hem keihard neer te zien gaan en daar heeft die voor bedankt. En terecht!
Karakter tonen door je een dwarslaesie te laten schoppen. *sprakeloos*
Brian, de poepsiefloepsie wilde zijn nek breken, had die nu ook meer karakter gehad als die dat werkelijk had gedaan?

Mijn T(wo cents)VP!
Ik snap nog steeds de uitdrukking "haters" niet.
En Huub heeft meerdere malen, zowel voor als na de partij met Youri, Brian een dwarsleasie toegewenst.
Er is zelfs een filmpje van dat hij de keuken in loppt en tegen Claire zegt: "Wat is het jammer dat die sukkel geen dwarsleasie is geschopt"
En dan mag Huub zich continue verdedigen dat het maar een spel was, waarin hij wilde provoceren, maar hij had een beetje teveel uitspraken die spontaan waren en niet om het spel.

Waarom worden uitspraken van Brian zo breed uitgemeten? Natuurlijk heeft hij (en Natasja ook) hele erge uitspraken gedaan.
Maar die worden breed uitgemeten en de meest verschrikkelijke uitspraken van Huub mag je hier niet neerzetten, want dan krijg je een ban.
En dat vind ik jammer dat ik niet gewoon mijn mening mag geven.
pi_59390300
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:25 schreef PC eend het volgende:
Dat is soms nog erger dan een werkelijke wedstrijd
  Moderator zaterdag 14 juni 2008 @ 17:32:17 #18
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59390329
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:25 schreef PC eend het volgende:
vertel eens dan.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † zaterdag 14 juni 2008 @ 17:33:08 #19
128220 Peter6000
pi_59390349
Toegeven dat je een agressieprobleem hebt, dat met alcohol verergert, vergt zelfinzicht.
Maar vooral moed: om dit te willen veranderen.

Iets wat Brian op zijn manier wel probeert.
Huub lijkt nog in een ontkenningsfase te zitten.

Maar er komt een dag dat het echt mis gaat, dan pakt hij bijvoorbeeld een onschuldig ogend bankje en slaat er iemand mee in zijn nek. En die iemand sterft.
Of partners die keer op keer vertrekken omdat ze de agressieve inslag niet meer trekken, kan op termijn ook tot verandering leiden.

Maar er moet echt iets schokkends gebeuren.

Het kan natuurlijk ook nog zijn dat er gisteren niets bijzonders gebeurd is, en dat Huub dus gelijk heeft.
Maar hij is de enige die dat weet, hij moet het gewoon eerlijk bij zichzelf nagaan.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 17:37:57 #20
2018 PC eend
relativist
pi_59390420
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:32 schreef Gert het volgende:

[..]

vertel eens dan.
Laat ik zeggen dat ik nog nooit gehoord heb dat iemand een dwarslaesie aan een partijtje sparren heeft overgehouden, jij wel?
  zaterdag 14 juni 2008 @ 17:39:08 #21
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59390436
ik merkte dat de agressie toenam naarmate het programma vorderde... de eerste 100 dagen kon ik mij met gemak iedere nacht klem zuipen zonder bang te zijn dat ik zou gaan vechten.,...

de laatste 200 dagen mocht ik niet eens meer drinken omdat drank bijna altijd tot vechten leidde,

het is heel makkelijk om brian en mij als agressief te betitelen, maar kan je dus uit eigen ervaring dat opsluiting agressie losmaakt, gooi daar nog eens een miljoen euro plus over heen tja.....

ben op veel uitspraken echt niet trots, en wil ze echt niet allemaal rechtvaardigen onder het spel. Echter wie denk dat ik Brian echt een dwarsleasie of kanker toewens met de intentie dat dat echt gebeurt die moet zich laten nakijken
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
pi_59390503
hey huub, misschien is die vraag al eens gesteld maar heb je nu nog contact met iemand uit de kooi, buiten claire dan natuurlijk
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_59390514
quote:
Op zaterdag 14 juni 2008 17:37 schreef PC eend het volgende:

[..]

Laat ik zeggen dat ik nog nooit gehoord heb dat iemand een dwarslaesie aan een partijtje sparren heeft overgehouden, jij wel?
Dat was dan waarschijnlijk de eerste keer geworden, als Huub er mee doorgegaan was. Brian was er genoeg voor opgehitst door die Hans.
pi_59390515
Geneuzel over Huub die Brian een dwarslaesie toewenstte. Je had Brian moeten horen met z'n black-out geneuzel en mensen die afgevoerd zouden worden. Hij was toen weer als een bezetene aan het snuiven van woede in de kapsalon. Net zoals ie als een bezetene het adres van Cora beneden ging halen. Wat draaide ie toen door.
  zaterdag 14 juni 2008 @ 17:44:00 #25
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_59390522
De grens tussen een televisieprogramma en realiteit is voor veel mensen hier flinterdun merk ik. Huub had net zo goed Peter, de jongen die elke dag bij jou de Telegraaf door de brievenbus heen mikt, kunnen zijn. Oftewel: relativeren mensen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')