Nou op dat moment vond ik oom Twan niet zo hilarisch. Achteraf natuurlijk wel...quote:
Vast een broertje van Claire haar moeder.quote:
Grin, niet helemaal nuchter....hehehe dat je kachel bent is uit je bericht op te lezen.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:50 schreef Huubdgk het volgende:
hahahah zeker humor, twan is een topper!
niet lullen maar poetsen! zo een type, enne nee ik ben niet helemaal meer nuchter, samen met Bram en Dimitri (ja die was ook op de bruiloft) erg veel bacardi gedronken...
en frans josef, willem josef, of welke geschiedkundig figuur je ook wel immiteren...
2 sms jes maar? nou aangezien ze van jou kwamen ben ik daar helemaal niet dankbaar voor, had ze naar Brian gestuurd, kansloze kutidioot!.... of dacht ik nou hardop....geloof het wel....mooi!
quote:Op maandag 30 juni 2008 00:50 schreef Huubdgk het volgende:
en frans josef, willem josef, of welke geschiedkundig figuur je ook wel immiteren...
2 sms jes maar? nou aangezien ze van jou kwamen ben ik daar helemaal niet dankbaar voor, had ze naar Brian gestuurd, kansloze kutidioot!.... of dacht ik nou hardop....geloof het wel....mooi!
quote:Op maandag 30 juni 2008 00:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
hoi huub![]()
truste huub![]()
![]()
morgen vroeg dag ik lees morgen wel wat voor spannende dingen er allemaal zijn gebeurd
Oh, dat lijkt me nou wel weer leuk.. ik heb daar wel 12 euro voor over! Als dat tenminste ook voor mijn moeder geldtquote:Op maandag 30 juni 2008 00:36 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
ik zou voor -12 euro naakt voor je moeder verschijnen!
Voor -12 Euro. Dus die twaalf Euro krijg je nog op de koop toe ook. Laat mijn moeder nu net morgen jarig zijn. Ik heb een horloge voor haar gekocht en zie opeens een leuk presentatiemiddel voor me ...quote:Op maandag 30 juni 2008 12:42 schreef Carlaa het volgende:
Oh, dat lijkt me nou wel weer leuk.. ik heb daar wel 12 euro voor over! Als dat tenminste ook voor mijn moeder geldt
nee hij bedoeld dat je 12 euro krijgt als toegiftquote:Op maandag 30 juni 2008 12:42 schreef Carlaa het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me nou wel weer leuk.. ik heb daar wel 12 euro voor over! Als dat tenminste ook voor mijn moeder geldt
Tsja, maar ik zie het wel voor me.. mijn moeder krijgt de schrik van haar leven!quote:Op maandag 30 juni 2008 13:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
nee hij bedoeld dat je 12 euro krijgt als toegift![]()
ik vind 12 euro trouwens persoonlijk te weinig
Wat was daar ook weer de aanleiding van?quote:
Ik ben al een hoop vergeten, weet er het fijne niet meer van.quote:
Huub die met Gaby neukte??quote:Op maandag 30 juni 2008 17:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wat was daar ook weer de aanleiding van?
Wat was dat léuk om terug te lezen Smash-it!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:53 schreef Smash-it het volgende:
Neeee! Ging over het stuk in de Telegraaf 'Claire wordt gebrainwashed' ofzo.. Lees even die COS-OPs die ik hierboven heb opgesomd als je nieuwsgierig bent..
OOOOH ja, toen die paupers dat kopieerden en van het dak gooiden...quote:Op maandag 30 juni 2008 17:53 schreef Smash-it het volgende:
Neeee! Ging over het stuk in de Telegraaf 'Claire wordt gebrainwashed' ofzo.. Lees even die COS-OPs die ik hierboven heb opgesomd als je nieuwsgierig bent..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |