( Ruim 4 weken geleden in de media,Telegraaf, Prive, Spits..)
http://www.spitsnieuws.nl(...)e_aan_de_wandel.htmlHuub - DGK begon 12 juni 2008 met dit topic na een lange dag met veel vragen
en interviews over een aantal media uitingen omtrent zichzelf.
- Verhalen in een blad zoals Huub is bankroet,
- Wisten te schrijven dat zijn boekingen niet liepen,
- Zijn vrouw financieel niet voor hem wil zorgen,
Dit bleek stuk voor stuk onzin te zijn, daar niet van. Aldus Huub!
(Media)
Huub : Ik pluk wel de vruchten, en die zijn niet alleen zoet, soms ook wrang.
(Huub zocht Fok op)
Dit was het begin van de reeks :Commotie om Huub#1.
De commotie reeks vindt Huub ook wel zo makkelijk ,
want kan dat sneller terugvinden , en kan de ongenuanceerde en straight
to the point comments van Fok erg waarderen en vraagt voor en tegenstanders
om te reageren en je mag schrijven wat je vindt, hij gaat nooit een goede discussie uit de weg,
Een poster op Fok: Volkomen inwisselbaar, 3e rangs-realitysoap, over 4 maanden hebben we het
over de relatie van Nancy en Peter....en Leo die Kim in der slaap verkracht en hij mag gewoon in het huis
blijven omdat ie het lievelingetje is van de redactie !!!
En dan houden wij een kaartenactie en gaan we Joop Atsma mailen.
Huub: Reality "Sterren" zijn inderdaad inwisselbaar, daarom ga ik mijn eigen pilot opnemen en hoop
op eigen kracht verder te kunnen , mocht het mij niet lukken, dan ga ik wat anders proberen,
but you can't blame me for Trying. Ben al vrienden met de tv-mensen.
Ik heb de commotie-reeks nog niet compleet, maar ik ga op zoek, laterzzzzz.
commotie rondom huubCommotie om Huub #3Commotie om Huub #5Commotie om Huub # 6Commotie om Huub # 7Commotie om Huub # 8Commotie om Huub # 9Commotie om Huub # 10Commotie om Huub # 11Commotie om Huub # 12Commotie om Huub # 13Commotie om Huub # 14Commotie om Huub # 15Commotie om Huub # 16Commotie om Huub # 17Commotie om Eric #18Commotie om (de kookkunsten van) Claire #19(Baan achter de schermen? )
Ik las dat Huub naast zijn vele bezigheden , per 1 augustus een nieuwe baan heeft,
bij het nieuwe tv-programma Cant't buy Me love dat in de villa te Eemnes wordt opgenomen,
hij schrijft dat het natuurlijk hardstikke leuk is om bij Can't By Me Love te werken, maar dat we niet
zijn pilot moeten vergeten, want als het allemaal goed gaat, komt die gewoon op de buis.
(Geen opvolger van DGK)
Huub denkt dat Cant't Buy Me Love een heel erg goed format is, het duurt 3 maanden, BB is heel anders,
ieder spel heeft zijn regels, het een super programma wordt, met een aantal nieuwe dingen, maar let wel,
het is geen gouden kooi, het is gewoon een ander programma, dus als je interesse hebt,
zeker als je een vrouw bent tussen de 24 en 35 jaar, geef je dan op schrijft Huub.
Poster op Vol en Fok: Huub is nergens echt goed in.
Ik zie in Huub best een tv-maker in de dop, daar zijn er meer van, maar niet iedereen heeft dezelfde,
veelzijdige kwaliteiten, 17 maanden DGK-tv-ervaring , verleden en achtergrond , zijn geweldige hechte
achterban , zoals zijn vrouw Claire die visagiste , grimeuze en kapster is, familie , vrienden ,
Oom Twan, vrienden en contacten met TV-mensen , schoonfamilie, vrienden en personeel uit DGK
en vele fans om zich heen en achter hem.(Contact onderling DGK-spelers)
Huub : Claire en ik hebben binnenkort een etentje met de oud-miljonairs van DGK, Jaap en ik zijn maatjes.
Huub: Ik mis de kooi enorm, maar ik ben blij met mijn leven.
(Vakantie)
Claire en Huub vertrekken donderdag voor een (Huwelijksreis?) naar Griekenland, het zou
eerst Egypte worden, maar dat leek hen nu iets te warm.
(Geld verdienen , nog bekender worden en samen optreden)
Ook gaan Claire, Jaap, Cora en Huub naar de Costa Del Sol, zijn geboekt voor optredens van 18 -25 juli,
Bnn gaat kijken of ze dit 4-tal met een camera kunnen volgen, wie had dit 2 jaar geleden gedacht?
Ook zijn ze aan het regelen om 14, 15, 16, 17 juli in Noord Spanje, in de buurt van Barcelona een aantal
boekingen te hebben.
(Na 17 en 4 maanden DGK -tijden van Huub en Claire)
Pffffff, Huub en Claire hebben nog niet erg kunnen bijkomen en slapen, verhuizing, DJ-werk,
interviews., uitje Volendam , werd op de foto voor een drankje, Feestje in de Marcanti,
Jam-sessie met Jaym ,ontvangt nog steeds post met Claire, na een glaasje drinken gespeeld
op de piano in een cafe in Apeldoorn, Forum, hyves en telefoon verkeer, interviews, TMF,
Bnn-101 en een gesprek, inwerkdagen nieuwe werkplek,Jaap helpen met een telefoon uitzoeken in een winkelcentrum met een groepje 14 jarige eromheen, Top optreden gehad in Eesveen ,
etentje met Jaap bij juffrouw Tok in Tilburg, waar Jaap het in DGK ook vaak over had,
bezoekjes aan schoonfamilie in Tilburg, familie in Apeldoorn en Oldenzaal,
mooie koop auto gevonden voor Claire, Radio 538 en naar schoonmoeder Berga die jarig was,
verder heeft Claire besloten om een eigen beautysalon op te starten, ze moet nog wel een locatie zoeken.
Huub schrijft heel gelukkig te zijn en vooral met Claire, ze hebben zelfs een Huub en Claire-samen-dag.
Vraag van een streamer: Waarom werd alles van jou negatief in de tv-uitzendingen
en dat van Brian positief weergegeven, tot aan de voice-over die van alles insinueerde.
Huub: Ja, ik weet niet of dat zo is , ik heb nog geen tv-uitzendingen terug gezien, weet je
het is gegaan hoe het is gegaan, waarom Brian soms zoveel positiever is neergezet (vermeend)
is denk ik omdat hij zich altijd politiek correct opstelde, ik stelde me vaak recalcitrant en provocerend op.
Het is voorbij, wat ga ik veranderen dan? Ben altijd meer bezig geweest met Tv-maken, dan met winnen.
http://dgkhuub.hyves.nl(Stomme film.)[De bewoners] Huub # 4(Nog even over het nieuwe programma Can't Buy me Love)
Huub: Natuurlijk gaan mensen het vergelijken met DGK, maar het is een heel ander format,
het zal wel Livestreams hebben....dan kan ik lekker mee discussieren .
(Vanaf september real-life in de villa)
Vele streamers schrijven het jammer te vinden dat Can''t Buy Me Love, maar 3 maanden duurt,
het geen DGK2 wordt en ook verwachten ze veel sex, blote tieten in de badkuip,
feestjes in de jacuzzi met DJ's, rappers etc.... en ook lees ik dat ze
denken dat een het een soort Paradise hotel , Temptation Island wordt , maar dan op het landgoed
bij de paardenstallen in Eemnes. Dat veel streamers eigenlijk geen zin in koppeltjes hebben,
lust, bedrog, uitspelen, spannend misschien weer wel, dat er oneven aantal kandidaten in de villa
komen, dat zo snel mogelijk koppels moeten worden gevormd. Er 1 dan alweer naar huis moet,
Er elke week iemand moet vertrekken. Er waarschijnlijk een live-show bij komt.
Het format nog niet helemaal is afgerond en dat Talpa en Rtl-group druk bezig zijn .
(Huub schrijft in het commotie-topic .)
Eind juli een pilot opnemen, dit wordt een programma, met zeg maar de Huub van de streams,
dus niet de Huub van de tv.
(Jaap en Huubfandag)
Huub en Jaap organiseren deze maand een fandag, keken met de broer van Claire alvast naar de locatie,
Ex-miljonairs Amanda en Brian hadden afgelopen weekeinde ook een fandag.
Bekijk deze YouTube-video(DGK was een psychologisch experiment? )
Huub schrijft dat hij echt niet trots is op veel uitspraken,
maar wil ze niet allemaal rechtvaardigen onder het spel en wie denkt dat hij Brian
echt een DwarsLaesie toewenst, moet zich laten nakijken.
(28 juni, 20:05 uur in de Eric-commotie-topic)
DGK-Eric: Wees in het leven geen toeschouwer, wees een speler.
Films van petermarjan , dgk'tje Talpafan1 en cbml-televie.(17 juni 18:16 uur.)
Huub: Natuurlijk weten jullie ook wel wie mijn vrienden zijn en wie niet, maar met iedereen heb ik
een band, dus ik ga niet slecht praten over oud-miljonairs, modder gooien doe ik niet aan.
http://www.rocketmiljonairs.nl(12 juni , 20:33 uur commotie om Huub 1)
Huub: Jongens vergeet niet, ik heb veel overgehouden aan de kooi, en dan heb ik het niet eens
over financieel en boekingen, ik ga mijn eigen pilot opnemen, mocht dat allemaal niet lukken, ga ik achter
de schermen werken. Ben in contact gekomen en heb vrienden gemaakt in de tv-wereld,
en hoe raar die tv-wereld ook werkt, het is wel een wereld waarin ik thuis hoor, wist twee jaar geleden
niet wat ik met mijn leven aan moest, had het gevoel dat ik mijn leven aan het verspillen was, omdat ik nog
niet had gevonden wat ik zocht, dat weet ik nu wel...weet je wel wat dat waard is?
(Film , dans en tekst van DGK'tje)
Liefde is : Claire en Huub?
[ Bericht 11% gewijzigd door tuinfluiter op 01-07-2008 12:03:20 (AANGEVULD) ]