bij die zin kreeg ik wel een glimlach... wat doe je trouwens in Laren?? milf-hunting?? en dude ben je die kleren niet zat?quote:Tijdens een middagje wandelen door Laren, ziet vooral de achterbakse Huub er wat chagrijnig uit.
JAAAAAA en dan laten we weer een politiebusje het terrein opkomenquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:48 schreef Suikeroom het volgende:
en dude wat ik er van vindt? I gives a fuck! of Robben wel of niet fit is daar vind ik wat van!! jij bent volkomen inwisselbaar, 3e rangs reality soap sterretje!!!.. over 4 maanden hebben we het hier over de relatie van Nancy en Peter.. en Leo die Kim in dr slaap verkracht en hij mag gewoon in het huis blijven omdat ie het lievelingetje is van de redactie!!! en dan houden wij een kaarten-actie en gaan we Joop Atsma mailen!!!
zij hebben mensen zoals jou nodig om naar te wijzen en te zeggen dat is de slechterikquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:50 schreef Huubdgk het volgende:
he de kift maakt mij niet uit, publiciteit is publiciteit, kon toen die middag al niet geloven dat het fotografen waren, want had ze zelf niet gezien,
iedereen moet doen wat ze zelf winnen, lach mij altijd suf om negatieve reacties onder zo een artikel, oke, je vind het triest stom kansloos kut what ever, maar wat maakt dat degene die daar negatief over reageert dan?
Blijven lachen Huub! Vrijheid is vrijheid, Heerlijk! Morgen de vrije regen op je kop krijgen. Beats de Febo? Beter dan de fontijn in DGK? Met Claire naast je is alles toch de moeite waard? Stomme mensen, stomme reacties, ach... zal wel. Je weet zelf wie je bent. Toch?quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:50 schreef Huubdgk het volgende:
he de kift maakt mij niet uit, publiciteit is publiciteit, kon toen die middag al niet geloven dat het fotografen waren, want had ze zelf niet gezien,
iedereen moet doen wat ze zelf winnen, lach mij altijd suf om negatieve reacties onder zo een artikel, oke, je vind het triest stom kansloos kut what ever, maar wat maakt dat degene die daar negatief over reageert dan?
ey rot op naar nowlive met je groupielove.. ga pianostukken van voor de oorlog van zolder halen, afstoffen, en naar 'm opsturen ofzoquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:54 schreef Lieve het volgende:
[..]
Blijven lachen Huub! Vrijheid is vrijheid, Heerlijk! Morgen de vrije regen op je kop krijgen. Beats de Febo? Beter dan de fontijn in DGK? Met Claire naast je is alles toch de moeite waard? Stomme mensen, stomme reacties, ach... zal wel. Je weet zelf wie je bent. Toch?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ey rot op naar nowlive met je groupielove.. ga pianostukken van voor de oorlog van zolder halen, afstoffen, en naar 'm opsturen ofzo
mwah inprincipe kan jij helemaal niks.. zoals alle andere reality-sterren.. ik vind het al heel wat dat je geen ek-single hebt opgenomen met Johan Vlemmings.. aan de andere kant heb je wel 1,5 jaar lang op een tv-set gewoond en achter de schermen meegekekn hoe het allemaal werkt en waarschijnlijk ook met de juiste mensen gesproken die jou daarin feedback hebben gegeven.. (wereldreiziger?)quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:56 schreef Huubdgk het volgende:
reality "sterren" zijn inderdaad erg inwisselbaar, daarom ga ik ook mijn pilot opnemen en hoop het op eigen kracht verder te halen, mocht mij dat niet lukken dan ga ik weer wat anders proberen, but you cant blame me for trying!
Blijf van lieve af, sukkelquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ey rot op naar nowlive met je groupielove.. ga pianostukken van voor de oorlog van zolder halen, afstoffen, en naar 'm opsturen ofzo
whahaha als iemand dit over mij zou zeggen zou ik echt spontaan klaarkomenquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:02 schreef Lieve het volgende:
Verzamel jezelf en ga terug naar je creatieve denken.
We hebben ons hier rot gelachen om je commentaren, om je snelle manier van denken.
Wees jezelf vanuit je eigen kracht, vanuit je eigen ziel, vanuit je rustige redenatie. Overschreeuw je niet, dat heb je niet nodig.
Dan zul je morgen geen miljoen hebben, je was ook behoorlijk indrukwekkend hoor. Er zullen genoeg mensen niet met jou in zee durven omdat ze minder sterk zijn. Geef een ander de kans en laat niet over je heen lopen?
Nah, ik vraag het maar even, just to be sure. Voel me altijd een beetje te kijk gezet als ik ergens serieus op reageer en dat het vervolgens een kloon blijkt te zijn. Vandaar.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:01 schreef Huubdgk het volgende:
heb mezelf telefonisch geindentificeerd bij noekje of noekie of hoe ze ook al weer heet, staat ergens bij de topics dat ik de echte ben, en als je het niet geloven wil, tough luck for you
Suikerbeestje, ik heb niet eens een piano. Geen pianostukken en geen stoffige zolder? Dus als je mikt op herkenning dan herken ik me niet in jouw heerlijkheden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |