abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:35:26 #1
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59324244
yo, fok brothers and sisters, drukke dag gehad met veel vragen en interviews over aan aantal media uitingen omtrent mijzelf, huub bankroet, boekingen lopen niet, zijn vrouw wil financieel niet voor hem zorgen (stuk voor stuk onzin daar niet van)

toch nog ff benieuwd wat jullie ervan vinden, want de ongenuanceerde en straight to the point comments van fok kan ik altijd erg waarderen,

dus voor en tegenstanders komop reageer en zeg wat je ervan vind,

ik lees nog ff mee,

liefs

huub
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:41:05 #2
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59324320
het artikel in de spits vind ik nog het mooiste.. http://www.spitsnieuws.nl(...)e_aan_de_wandel.html
quote:
Tijdens een middagje wandelen door Laren, ziet vooral de achterbakse Huub er wat chagrijnig uit.
bij die zin kreeg ik wel een glimlach... wat doe je trouwens in Laren?? milf-hunting?? en dude ben je die kleren niet zat?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:47:30 #3
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59324421
hahaha, had dit nog niet gezien, claire zei toen al tegen mij, daar heb je een fotograaf, en als je over straat loopt en iedereen spreekt je aan of wil een handtekening (wat in laren minder is omdat ze daar wel wat gewend zijn) zet je gewoon je gameface on en loop je door daar waar je na toe loopt,

en die kleren? heb veel nieuwe kleren gekocht, maar ik hou van dat shirt en tja maatpak jasje, blijft lekker zitten! spijkerbroek is wel nieuw telt dat ook>?
Nil Volentibus Arduum
pi_59324443
Kansloos blad... spits. Zijn ook allemaal van die ltrieste mensen die dat blad lezen. Van die veel te vroeg uit hun bed gekropen forenzen die op weg naar hun rotbaan een loserskrant van een voormalig dakloze in hun handen gedrukt krijgen. ( gratis, betaald door reclame die ook niet echt de moeite is en die het gezicht en de nieuwswaarde van de inhoud meebepalen)
Ik zeg je.... John de Mol zit erachter.

Maak je niet druk Huub, als je hier al energie in gaat steken.... ooit krijg je een keer een relatiedip (want dat krijgt iedereen in een gezonde relatie) en dan moet je nog energie over hebben om daar echt aan te werken. Dit is de kift.
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:48:59 #5
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59324450
en dude wat ik er van vindt? I gives a fuck! of Robben wel of niet fit is daar vind ik wat van!! jij bent volkomen inwisselbaar, 3e rangs reality soap sterretje!!!.. over 4 maanden hebben we het hier over de relatie van Nancy en Peter.. en Leo die Kim in dr slaap verkracht en hij mag gewoon in het huis blijven omdat ie het lievelingetje is van de redactie!!! en dan houden wij een kaarten-actie en gaan we Joop Atsma mailen!!!
pi_59324451
hoi huup, ben je het echt (bel noekie dan is ff wakker!!) ?

moet eigenlijk naar bed, maar ben wel is vaker voor je wakker gebleven , dus ga je gang!

wel ff snel dan. hoe is het nu echt met je (4 regels svp, doe maar een haiku of zo...)?
pi_59324453
Nou nou, boeiend artikel inderdaad.
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:50:18 #8
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59324465
he de kift maakt mij niet uit, publiciteit is publiciteit, kon toen die middag al niet geloven dat het fotografen waren, want had ze zelf niet gezien,

iedereen moet doen wat ze zelf winnen, lach mij altijd suf om negatieve reacties onder zo een artikel, oke, je vind het triest stom kansloos kut what ever, maar wat maakt dat degene die daar negatief over reageert dan?
Nil Volentibus Arduum
pi_59324483
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:48 schreef Suikeroom het volgende:
en dude wat ik er van vindt? I gives a fuck! of Robben wel of niet fit is daar vind ik wat van!! jij bent volkomen inwisselbaar, 3e rangs reality soap sterretje!!!.. over 4 maanden hebben we het hier over de relatie van Nancy en Peter.. en Leo die Kim in dr slaap verkracht en hij mag gewoon in het huis blijven omdat ie het lievelingetje is van de redactie!!! en dan houden wij een kaarten-actie en gaan we Joop Atsma mailen!!!
JAAAAAA en dan laten we weer een politiebusje het terrein opkomen
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:53:08 #10
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_59324516
Heeft ONM of GTST jou al bereikt? Je lijkt me een echte soaptypetje.
Misschien moest je vrienden worden met de tvmensen.
And all the things you do with it
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:53:29 #11
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59324519
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:50 schreef Huubdgk het volgende:
he de kift maakt mij niet uit, publiciteit is publiciteit, kon toen die middag al niet geloven dat het fotografen waren, want had ze zelf niet gezien,

iedereen moet doen wat ze zelf winnen, lach mij altijd suf om negatieve reacties onder zo een artikel, oke, je vind het triest stom kansloos kut what ever, maar wat maakt dat degene die daar negatief over reageert dan?
zij hebben mensen zoals jou nodig om naar te wijzen en te zeggen dat is de slechterik
pi_59324538
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:50 schreef Huubdgk het volgende:

Blijven lachen Huub! Vrijheid is vrijheid, Heerlijk! Morgen de vrije regen op je kop krijgen. Beats de Febo? Beter dan de fontijn in DGK? Met Claire naast je is alles toch de moeite waard? Stomme mensen, stomme reacties, ach... zal wel. Je weet zelf wie je bent. Toch?
pi_59324551
Niet om het één of ander, maar er lopen hier zoveel kloons rond, hoe weten we of jij echt Huub bent?
Vivre
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:56:09 #14
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59324565
reality "sterren" zijn inderdaad erg inwisselbaar, daarom ga ik ook mijn pilot opnemen en hoop het op eigen kracht verder te halen, mocht mij dat niet lukken dan ga ik weer wat anders proberen, but you cant blame me for trying!
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:56:59 #15
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59324579
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:54 schreef Lieve het volgende:

[..]

Blijven lachen Huub! Vrijheid is vrijheid, Heerlijk! Morgen de vrije regen op je kop krijgen. Beats de Febo? Beter dan de fontijn in DGK? Met Claire naast je is alles toch de moeite waard? Stomme mensen, stomme reacties, ach... zal wel. Je weet zelf wie je bent. Toch?
ey rot op naar nowlive met je groupielove.. ga pianostukken van voor de oorlog van zolder halen, afstoffen, en naar 'm opsturen ofzo
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:58:42 #16
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59324614
ben al vrienden met de tv mensen

als mijn eigen pilot geen succes gaat worden dan ga ik idd screentests doen miss wel bij een soap weet ik nog niet, suikeroom vind je reactie niet helemaal terecht, maar goed dat moet je zelf weten
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:01:23 #17
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59324667
heb mezelf telefonisch geindentificeerd bij noekje of noekie of hoe ze ook al weer heet, staat ergens bij de topics dat ik de echte ben, en als je het niet geloven wil, tough luck for you
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 01:01:32 #18
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_59324673
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:56 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ey rot op naar nowlive met je groupielove.. ga pianostukken van voor de oorlog van zolder halen, afstoffen, en naar 'm opsturen ofzo
fok nowlive
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_59324683
Verzamel jezelf en ga terug naar je creatieve denken.
We hebben ons hier rot gelachen om je commentaren, om je snelle manier van denken.
Wees jezelf vanuit je eigen kracht, vanuit je eigen ziel, vanuit je rustige redenatie. Overschreeuw je niet, dat heb je niet nodig.

Dan zul je morgen geen miljoen hebben, je was ook behoorlijk indrukwekkend hoor. Er zullen genoeg mensen niet met jou in zee durven omdat ze minder sterk zijn. Geef een ander de kans en laat niet over je heen lopen?
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:02:46 #20
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59324687
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:56 schreef Huubdgk het volgende:
reality "sterren" zijn inderdaad erg inwisselbaar, daarom ga ik ook mijn pilot opnemen en hoop het op eigen kracht verder te halen, mocht mij dat niet lukken dan ga ik weer wat anders proberen, but you cant blame me for trying!
mwah inprincipe kan jij helemaal niks.. zoals alle andere reality-sterren.. ik vind het al heel wat dat je geen ek-single hebt opgenomen met Johan Vlemmings.. aan de andere kant heb je wel 1,5 jaar lang op een tv-set gewoond en achter de schermen meegekekn hoe het allemaal werkt en waarschijnlijk ook met de juiste mensen gesproken die jou daarin feedback hebben gegeven.. (wereldreiziger?)

maar dan nog jij bent die arrogante Huub van DGK die zo nodig bekend wilt blijven.. en wij in Nederland houden daar niet van.. dus ik denk niet dat het je gaat lukken...
pi_59324706
quote:

[..]

Blijf van lieve af, sukkel

Je bent gewoon jaloers dat zij beter kan schelden dan jij

En Huub, ik heb het artikel alleen bij de Telegraaf gelezen. Die laten zich meestal leiden door de PR-machine of door persoonlijke chagrijn. Welke van de twee is het?
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:05:07 #22
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59324733
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:02 schreef Lieve het volgende:
Verzamel jezelf en ga terug naar je creatieve denken.
We hebben ons hier rot gelachen om je commentaren, om je snelle manier van denken.
Wees jezelf vanuit je eigen kracht, vanuit je eigen ziel, vanuit je rustige redenatie. Overschreeuw je niet, dat heb je niet nodig.

Dan zul je morgen geen miljoen hebben, je was ook behoorlijk indrukwekkend hoor. Er zullen genoeg mensen niet met jou in zee durven omdat ze minder sterk zijn. Geef een ander de kans en laat niet over je heen lopen?
whahaha als iemand dit over mij zou zeggen zou ik echt spontaan klaarkomen
pi_59324752
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:01 schreef Huubdgk het volgende:
heb mezelf telefonisch geindentificeerd bij noekje of noekie of hoe ze ook al weer heet, staat ergens bij de topics dat ik de echte ben, en als je het niet geloven wil, tough luck for you
Nah, ik vraag het maar even, just to be sure. Voel me altijd een beetje te kijk gezet als ik ergens serieus op reageer en dat het vervolgens een kloon blijkt te zijn. Vandaar.
Vivre
pi_59324757
quote:

[..]

Suikerbeestje, ik heb niet eens een piano. Geen pianostukken en geen stoffige zolder? Dus als je mikt op herkenning dan herken ik me niet in jouw heerlijkheden.
Verder ben ik geen ey en geen lid van nowlive. Kennelijk jij wel, als jij me laat weten waar je me heen wil hebben?
Ik zal vooral niet zeggen waar ik jou heen wil hebben? ( ach, ik wil je nergens heen hebben, ik kan jou wel hebben hoor )
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:08:32 #25
158227 AutumnTears
Fan van Stijn!
pi_59324783
Stuur eens een pm terug Puubert
Ik stond op het dak van de wereld,
In afwachting tot ik mijn vleugels kreeg.
2004
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')