bij die zin kreeg ik wel een glimlach... wat doe je trouwens in Laren?? milf-hunting?? en dude ben je die kleren niet zat?quote:Tijdens een middagje wandelen door Laren, ziet vooral de achterbakse Huub er wat chagrijnig uit.
JAAAAAA en dan laten we weer een politiebusje het terrein opkomenquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:48 schreef Suikeroom het volgende:
en dude wat ik er van vindt? I gives a fuck! of Robben wel of niet fit is daar vind ik wat van!! jij bent volkomen inwisselbaar, 3e rangs reality soap sterretje!!!.. over 4 maanden hebben we het hier over de relatie van Nancy en Peter.. en Leo die Kim in dr slaap verkracht en hij mag gewoon in het huis blijven omdat ie het lievelingetje is van de redactie!!! en dan houden wij een kaarten-actie en gaan we Joop Atsma mailen!!!
zij hebben mensen zoals jou nodig om naar te wijzen en te zeggen dat is de slechterikquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:50 schreef Huubdgk het volgende:
he de kift maakt mij niet uit, publiciteit is publiciteit, kon toen die middag al niet geloven dat het fotografen waren, want had ze zelf niet gezien,
iedereen moet doen wat ze zelf winnen, lach mij altijd suf om negatieve reacties onder zo een artikel, oke, je vind het triest stom kansloos kut what ever, maar wat maakt dat degene die daar negatief over reageert dan?
Blijven lachen Huub! Vrijheid is vrijheid, Heerlijk! Morgen de vrije regen op je kop krijgen. Beats de Febo? Beter dan de fontijn in DGK? Met Claire naast je is alles toch de moeite waard? Stomme mensen, stomme reacties, ach... zal wel. Je weet zelf wie je bent. Toch?quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:50 schreef Huubdgk het volgende:
he de kift maakt mij niet uit, publiciteit is publiciteit, kon toen die middag al niet geloven dat het fotografen waren, want had ze zelf niet gezien,
iedereen moet doen wat ze zelf winnen, lach mij altijd suf om negatieve reacties onder zo een artikel, oke, je vind het triest stom kansloos kut what ever, maar wat maakt dat degene die daar negatief over reageert dan?
ey rot op naar nowlive met je groupielove.. ga pianostukken van voor de oorlog van zolder halen, afstoffen, en naar 'm opsturen ofzoquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:54 schreef Lieve het volgende:
[..]
Blijven lachen Huub! Vrijheid is vrijheid, Heerlijk! Morgen de vrije regen op je kop krijgen. Beats de Febo? Beter dan de fontijn in DGK? Met Claire naast je is alles toch de moeite waard? Stomme mensen, stomme reacties, ach... zal wel. Je weet zelf wie je bent. Toch?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ey rot op naar nowlive met je groupielove.. ga pianostukken van voor de oorlog van zolder halen, afstoffen, en naar 'm opsturen ofzo
mwah inprincipe kan jij helemaal niks.. zoals alle andere reality-sterren.. ik vind het al heel wat dat je geen ek-single hebt opgenomen met Johan Vlemmings.. aan de andere kant heb je wel 1,5 jaar lang op een tv-set gewoond en achter de schermen meegekekn hoe het allemaal werkt en waarschijnlijk ook met de juiste mensen gesproken die jou daarin feedback hebben gegeven.. (wereldreiziger?)quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:56 schreef Huubdgk het volgende:
reality "sterren" zijn inderdaad erg inwisselbaar, daarom ga ik ook mijn pilot opnemen en hoop het op eigen kracht verder te halen, mocht mij dat niet lukken dan ga ik weer wat anders proberen, but you cant blame me for trying!
Blijf van lieve af, sukkelquote:Op donderdag 12 juni 2008 00:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ey rot op naar nowlive met je groupielove.. ga pianostukken van voor de oorlog van zolder halen, afstoffen, en naar 'm opsturen ofzo
whahaha als iemand dit over mij zou zeggen zou ik echt spontaan klaarkomenquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:02 schreef Lieve het volgende:
Verzamel jezelf en ga terug naar je creatieve denken.
We hebben ons hier rot gelachen om je commentaren, om je snelle manier van denken.
Wees jezelf vanuit je eigen kracht, vanuit je eigen ziel, vanuit je rustige redenatie. Overschreeuw je niet, dat heb je niet nodig.
Dan zul je morgen geen miljoen hebben, je was ook behoorlijk indrukwekkend hoor. Er zullen genoeg mensen niet met jou in zee durven omdat ze minder sterk zijn. Geef een ander de kans en laat niet over je heen lopen?
Nah, ik vraag het maar even, just to be sure. Voel me altijd een beetje te kijk gezet als ik ergens serieus op reageer en dat het vervolgens een kloon blijkt te zijn. Vandaar.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:01 schreef Huubdgk het volgende:
heb mezelf telefonisch geindentificeerd bij noekje of noekie of hoe ze ook al weer heet, staat ergens bij de topics dat ik de echte ben, en als je het niet geloven wil, tough luck for you
Suikerbeestje, ik heb niet eens een piano. Geen pianostukken en geen stoffige zolder? Dus als je mikt op herkenning dan herken ik me niet in jouw heerlijkheden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:56 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
terechte vraag, het is hemquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:06 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Nah, ik vraag het maar even, just to be sure. Voel me altijd een beetje te kijk gezet als ik ergens serieus op reageer en dat het vervolgens een kloon blijkt te zijn. Vandaar.
't Is werkelijk gecheckt, door NOEKJE.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:06 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Nah, ik vraag het maar even, just to be sure. Voel me altijd een beetje te kijk gezet als ik ergens serieus op reageer en dat het vervolgens een kloon blijkt te zijn. Vandaar.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:05 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
whahaha als iemand dit over mij zou zeggen zou ik echt spontaan klaarkomen![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:08 schreef AutumnTears het volgende:
Stuur eens een pm terug Pubert
een artisitek programma op de late avond op ned. 2 over kunst, politiek, en geschiedenis, maar bovenal de zin van het leven met als kernvraag bestaat vrije wil?? met als standaard gast Maarten van Rossem..quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:12 schreef Huubdgk het volgende:
in mijn eigen omgeving heb ik het altijd prima gered, alleen ik ben behept met een enorme geldingsdrang en wil graag wat bereiken in mijn leven, heb nu de opening gekregen naar de media, en ook al was dat nooit de manier waarop ik dacht dat ik mijn leven invulling mee zou geven, toch wil ik dat op het podium doen.
weet niet of dat verstandig is, of het mij lukt, maar wil het graag proberen,
ook al is het alleen maar in de marge van de geschiedenis (want dat is media/entertainment laten we dat nooit vergeten) dit is wat ik wil, dus dit is wat ik wil,
@lieve, over wat jij schrijft is precies de reden waarom het praatprogramma waar ik een pilot van ga maken de diepte ingaat, goedkoop scoren ala jensen style zorgt ervoor dat ik mijzelf ga overschreeuwen idd. en dat is niet de manier....
Niks groots, maar regelmatig is het nog wel bladvulling voor achterklaprubrieken van kranten e.d.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:16 schreef cerror het volgende:
Commotie? Welke commotie?
Ik hoor niks meer van welke DGK-er dan ook.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:15 schreef rooie3 het volgende:
Huub die artikelen in de krant zijn we allang aan gewend.Je bent zo verkeerd neergezet op tv ,was gewoon zo erg dat een hoop streamers zelfs geen uitzending meer keken.
Brian kon na die stunt van de party echt niet meer winnen.Blijf erbij dat Jaap de makkelijkste winnaar was,maar is nooit de bedoeling geweest.Ik geloof echt niet alles,maar Huub als eerste eruit is ongeloofwaardig.Huub en Brian konden ze gewoon niet laten winnen,dankzij de fans die echt oorlog hadden.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja en Brian moest winnen van het hokje!! en Jaap werd er uitgezet want dat had iemand afgeluisterd bij een vergadering in de Witte Bergen.. en Deborah Flens gaf Brian blowjobs op stream 5.. en Amanda zag elke week haar moeder op de golfbaan!!
vergeet dat nooit!!!!!!!!
Moet je ff kijken:quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:16 schreef cerror het volgende:
Commotie? Welke commotie?
Ik hoor niks meer van welke DGK-er dan ook.
een soort van Jerry Seinfeld.. die liet de rest om hem heen schitteren.. iedereen om hem heen laat ie het beste in zichzelf naar boven brengen.. hij eist niet de hoofdrol op daarom heeft ie 'm.. inspelen op wat mensen herkennen..quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:23 schreef Lieve het volgende:
Ga geen typetje spelen, maak geen karikatuur van jezelf. Geef anderen een podium. Iedereen is altijd leuker SAMEN met jou. Daar waren we al die maanden zo verbaasd over. Dat je anderen altijd zo de ruimte bood om zich goed te profileren.
En nu ga ik echt slapen (of zoiets suikeroom... Bijna slapen, ik wel)
quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:24 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja en Brian moest winnen van het hokje!! en Jaap werd er uitgezet want dat had iemand afgeluisterd bij een vergadering in de Witte Bergen.. en Deborah Flens gaf Brian blowjobs op stream 5.. en Amanda zag elke week haar moeder op de golfbaan!!
vergeet dat nooit!!!!!!!!
ja idd daar moet ik je gelijk ingeven.. als 1 van die 2 gewonnen had was WO III opeens wel heel erg dichtbijquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Brian kon na die stunt van de party echt niet meer winnen.Blijf erbij dat Jaap de makkelijkste winnaar was,maar is nooit de bedoeling geweest.Ik geloof echt niet alles,maar Huub als eerste eruit is ongeloofwaardig.Huub en Brian konden ze gewoon niet laten winnen,dankzij de fans die echt oorlog hadden.
Was echt niet normaal meer.Je werd er gewoon bang van, hoe de mensen op de forums met elkaar omgingen.En dat om een tv programma,was gewoon te gek voor woorden.Ik had ook een hekel aan Brian en Amanda en wou ze vaak door het beeldscherm heen trekken,maar gunde iedereen naar de kooi al het goeds.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:32 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ja idd daar moet ik je gelijk ingeven.. als 1 van die 2 gewonnen had was WO III opeens wel heel erg dichtbij
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:36 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was echt niet normaal meer.Je werd er gewoon bang van, hoe de mensen op de forums met elkaar omgingen.En dat om een tv programma,was gewoon te gek voor woorden.Ik had ook een hekel aan Brian en Amanda en wou ze vaak door het beeldscherm heen trekken,maar gunde iedereen naar de kooi al het goeds.
Moest er altijd wel om lachen,je had een groot ego.Maar je was ook nooit te beroerd om je fouten toe te geven en altijd was je weer aardig tegen de mensen die jouw finaal de grond in stampte.Huub ik heb echt genoten van je ,soms heb ik de streams uitgezet als je te ver ging.Maar de volgende dag wist je het toch weer zo te versieren dat je mijn favoriet bleef.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:36 schreef Huubdgk het volgende:
nou, ik heb een stuk minder last van mijn ego dan ik zelf deed voorkomen.
Het is op een gegeven moment ook een soort van self forfulling prophecy! Je neemt een grote bek aan, iedereen roept dat je een groot ego hebt, maar je merkt dat veel mensen je een winnaar vinden (14 popu polls op rij winnen) dus je meet je een nog grotere bek aan. Mijn werkelijke ego zag je op het moment dat ik eruit lag, ik laat de beelden voor zich spreken
tuurlijk heb ik last van een ego, maar mijn ego heeft meer last met mij dan ik van mijn ego.... snap je?
whaha oja ik was ff vergeten dat jij grossiert in tegeltjes wijsheden..quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:36 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk heb ik last van een ego, maar mijn ego heeft meer last met mij dan ik van mijn ego.... snap je?
Ik snap wel wat je bedoeld, maar mensen zagen je wel dag in dag uit 24/7, en ik denk dat er dan ook wel een groot stuk echte Huub tussen heeft gezeten, aangenomen dat je niet ruim een jaar elke seconde jezelf anders kan doen voorkomen dan je in werkelijkheid bent? Al twijfel ik er inderdaad niet aan dat er een laagje vernis overheen zat, maar dat zullen alle miljonairs wel gehad hebben, je meet jezelf een bepaald imago aan en daar ga je mee door. Claire was eigenlijk de enige bij wie ik dat niet zo gezien heb, misschien omdat zij er ook niet zo erg lang in gezeten heeft.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:36 schreef Huubdgk het volgende:
nou, ik heb een stuk minder last van mijn ego dan ik zelf deed voorkomen.
Het is op een gegeven moment ook een soort van self forfilling prophecy! Je neemt een grote bek aan, iedereen roept dat je een groot ego hebt, maar je merkt dat veel mensen je een winnaar vinden (14 popu polls op rij winnen) dus je meet je een nog grotere bek aan. Mijn werkelijke ego zag je op het moment dat ik eruit lag, ik laat de beelden voor zich spreken
Dit wat Lieve schrijft, sta ik 100% achter...... bijna iedereen die met jou omging, kwam op de streams leuker over (een bijzondere kwaliteitquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:23 schreef Lieve het volgende:
Ga geen typetje spelen, maak geen karikatuur van jezelf. Geef anderen een podium. Iedereen is altijd leuker SAMEN met jou. Daar waren we al die maanden zo verbaasd over. Dat je anderen altijd zo de ruimte bood om zich goed te profileren.
dat zie je bij andere topics ook hoor, gewoonweg schrikbarend wat die mensen voor scheldwoorden en agressie rondstrooien over iedereenquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:40 schreef Strychnine het volgende:
[..]
en vanaf die tijd ben ik ook wel op fora mee gaan lezen en soms posten erover, maar die fanatici... die waren gewoon eng bij tijd en wijle.
Claire was in de uitzending het naieve domme meisje wat in de smerige plannetjes van slinkse Huub trapte.. dat naieve vergrote ze ook gewoon uit hoor.. zij werd ook gewoon gecoachedquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:42 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoeld, maar mensen zagen je wel dag in dag uit 24/7, en ik denk dat er dan ook wel een groot stuk echte Huub tussen heeft gezeten, aangenomen dat je niet ruim een jaar elke seconde jezelf anders kan doen voorkomen dan je in werkelijkheid bent? Al twijfel ik er inderdaad niet aan dat er een laagje vernis overheen zat, maar dat zullen alle miljonairs wel gehad hebben, je meet jezelf een bepaald imago aan en daar ga je mee door. Claire was eigenlijk de enige bij wie ik dat niet zo gezien heb, misschien omdat zij er ook niet zo erg lang in gezeten heeft.
same here.........quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Moest er altijd wel om lachen,je had een groot ego.Maar je was ook nooit te beroerd om je fouten toe te geven en altijd was je weer aardig tegen de mensen die jouw finaal de grond in stampte.Huub ik heb echt genoten van je ,soms heb ik de streams uitgezet als je te ver ging.Maar de volgende dag wist je het toch weer zo te versieren dat je mijn favoriet bleef.
Hij bleef maar achter Huub aanrennen met onze tips.Maar Huub wilde liever zoenen en dan stond lassie er weer.Heb echt in een deuk gelegenquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:43 schreef Prospera het volgende:
Zoals BBBart al eens zei, dat in gesprek, jij dat heel open aangaat.
Geïnteresseerd in de mening van een ander en daar iets positiefs uithalen.
Verschil met Amanda was dat hij tegen een betonnen muur aanpraatte.
D'r is vorig jaar ook een fokker Likkende Lassie in het huis geweest op een feestje, maar hij noemde Amanda dom en zat aan haar tieten, daarop werd Brian boos en is Likkende Lassie door de beveiliging afgevoerd.
Was wel lachen, want wij hadden hem wat tips meegegeven voor het bezoek aan het feestje en
eerlijk is eerlijk, wij hebben ons toen rotgelachen!
Ja, maar vaak is dat een vorm van grofheid. Moet zeggen dat ik daar zelf ook wel eens een handje van heb, zeker op fok, dan is daar makkelijk een opening voor om flink los te gaan over iets.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
dat zie je bij andere topics ook hoor, gewoonweg schrikbarend wat die mensen voor scheldwoorden en agressie rondstrooien over iedereen
quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij bleef maar achter Huub aanrennen met onze tips.Maar Huub wilde liever zoenen en dan stond lassie er weer.Heb echt in een deuk gelegen![]()
me tooquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij bleef maar achter Huub aanrennen met onze tips.Maar Huub wilde liever zoenen en dan stond lassie er weer.Heb echt in een deuk gelegen![]()
Ja, daarin heb je inderdaad wel gelijk. Al weet ik niet of zij genoeg tijd daar heeft doorgebracht om zichzelf volledig te kunnen profileren en om een bepaald beeld van zichzelf neer te zetten, ik denk dat een stukje van die naiviteit ook wel echt was, dat ze af en toe echt geen idee had van het hoe of wat. Vooral met al het 'gedoe' met Huub en hun relatie.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:44 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Claire was in de uitzending het naieve domme meisje wat in de smerige plannetjes van slinkse Huub trapte.. dat naieve vergrote ze ook gewoon uit hoor.. zij werd ook gewoon gecoached
had je nou écht een zwak voor amanda of niet?quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:51 schreef Huubdgk het volgende:
jeroen was lachen, maar had iets slimmer moeten zijn, een meisje in der tieten knijpen terwijl ze dat niet wil in het best bekeken huis van nederland.....tja
Kwestie van grijp je kans... letterlijk in dit gevalquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:51 schreef Huubdgk het volgende:
jeroen was lachen, maar had iets slimmer moeten zijn, een meisje in der tieten knijpen terwijl ze dat niet wil in het best bekeken huis van nederland.....tja
Ach Amanda overdrijft.Die gozer had wel 100 euro betaald en madam was gewoon boos omdat ze hoorde dat hij van FOK was.Iedereen moest altijd opzouten die tegen Brian en Amanda waren.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:51 schreef Huubdgk het volgende:
er viel ook eigenlijk niet naast te grijpenquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:53 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Kwestie van grijp je kans... letterlijk in dit geval![]()
Ja, precies, op het fete blanche was dat.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:49 schreef Huubdgk het volgende:
likkende lassie, je bedoelt jeroen! op la fete blanche, was fokking humor!
nee heb niet zo lang een rol gespeeld, maar ken je donny brasco?
vergelijk het daar maar mee, nog steeds jezelf maar soms wordt je wakker en denk je, what the fok....
Amanda was gewoon boos omdat hij van FOk was en Brian raakte toen echt de kluts kwijt.Want stel je voor dat Huub tips kreegquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:55 schreef Desii het volgende:
[..]
er viel ook eigenlijk niet naast te grijpen
Hij kneep niet hoor, hij raakte ze heel zachtjes aan. In opdracht van onsquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:51 schreef Huubdgk het volgende:
Ze was boos omdat hij haar dom noemdequote:Op donderdag 12 juni 2008 01:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach Amanda overdrijft.Die gozer had wel 100 euro betaald en madam was gewoon boos omdat ze hoorde dat hij van FOK was.Iedereen moest altijd opzouten die tegen Brian en Amanda waren.
quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:54 schreef Desii het volgende:
@ Huub.... wat vind je er zelf van dat veel geschreven pers zo negatief over jou is??
Ja en ook omdat hij van fok was.Weet het zeker,ik zat er naastquote:Op donderdag 12 juni 2008 01:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ze was boos omdat hij haar dom noemde
quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
had je nou écht een zwak voor amanda of niet?
quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Amanda was gewoon boos omdat hij van FOk was en Brian raakte toen echt de kluts kwijt.Want stel je voor dat Huub tips kreeg
Zie je wel dat Brian familie van Amanda isquote:Op donderdag 12 juni 2008 02:05 schreef Meds het volgende:
Welke commotie? Waar gaat het over Huub? over welke media heb je het, het gaat alleen maar over Huub Gullit, Brian Roy en Natanael van der Vaart
quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:10 schreef avonne het volgende:
Series, Huub
ik denk dat het een PR-stunt is.
kijk jij hebt het helemaal begrepen, 100%quote:Op donderdag 12 juni 2008 02:05 schreef Meds het volgende:
Welke commotie? Waar gaat het over Huub? over welke media heb je het, het gaat alleen maar over Huub Gullit, Brian Roy en Natanael van der Vaart
Heb jij geen spijt van je uitspraken?quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:51 schreef Huubdgk het volgende:
Je praat als een getrouwde manquote:Op donderdag 12 juni 2008 02:11 schreef Huubdgk het volgende:
nee heb nooit echt een zwak voor amanda gehad...
Gelukkig spreek jij altijd mooie en correcte zinnen....quote:Op donderdag 12 juni 2008 02:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heb jij geen spijt van je uitspraken?
Bijvoorbeeld dat je met Claire in gesprek bent en zegt dat je de wereld gaat veroveren en tegen haar zegt dat zij Spanje krijgt en dat jullie daar dan gaskamers gaan bouwen, waar Brian en Amanda als eerste in gaan?
Vond je dat ook bij het spel horen?
Ik vond dat veel te ver gaan. En zo had je meerdere uitspraken in die trant.
Zou je dat kunnen uitleggen? Waarom je die uitspraken deed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |