abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:35:26 #1
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59324244
yo, fok brothers and sisters, drukke dag gehad met veel vragen en interviews over aan aantal media uitingen omtrent mijzelf, huub bankroet, boekingen lopen niet, zijn vrouw wil financieel niet voor hem zorgen (stuk voor stuk onzin daar niet van)

toch nog ff benieuwd wat jullie ervan vinden, want de ongenuanceerde en straight to the point comments van fok kan ik altijd erg waarderen,

dus voor en tegenstanders komop reageer en zeg wat je ervan vind,

ik lees nog ff mee,

liefs

huub
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:41:05 #2
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59324320
het artikel in de spits vind ik nog het mooiste.. http://www.spitsnieuws.nl(...)e_aan_de_wandel.html
quote:
Tijdens een middagje wandelen door Laren, ziet vooral de achterbakse Huub er wat chagrijnig uit.
bij die zin kreeg ik wel een glimlach... wat doe je trouwens in Laren?? milf-hunting?? en dude ben je die kleren niet zat?
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:47:30 #3
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59324421
hahaha, had dit nog niet gezien, claire zei toen al tegen mij, daar heb je een fotograaf, en als je over straat loopt en iedereen spreekt je aan of wil een handtekening (wat in laren minder is omdat ze daar wel wat gewend zijn) zet je gewoon je gameface on en loop je door daar waar je na toe loopt,

en die kleren? heb veel nieuwe kleren gekocht, maar ik hou van dat shirt en tja maatpak jasje, blijft lekker zitten! spijkerbroek is wel nieuw telt dat ook>?
Nil Volentibus Arduum
pi_59324443
Kansloos blad... spits. Zijn ook allemaal van die ltrieste mensen die dat blad lezen. Van die veel te vroeg uit hun bed gekropen forenzen die op weg naar hun rotbaan een loserskrant van een voormalig dakloze in hun handen gedrukt krijgen. ( gratis, betaald door reclame die ook niet echt de moeite is en die het gezicht en de nieuwswaarde van de inhoud meebepalen)
Ik zeg je.... John de Mol zit erachter.

Maak je niet druk Huub, als je hier al energie in gaat steken.... ooit krijg je een keer een relatiedip (want dat krijgt iedereen in een gezonde relatie) en dan moet je nog energie over hebben om daar echt aan te werken. Dit is de kift.
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:48:59 #5
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59324450
en dude wat ik er van vindt? I gives a fuck! of Robben wel of niet fit is daar vind ik wat van!! jij bent volkomen inwisselbaar, 3e rangs reality soap sterretje!!!.. over 4 maanden hebben we het hier over de relatie van Nancy en Peter.. en Leo die Kim in dr slaap verkracht en hij mag gewoon in het huis blijven omdat ie het lievelingetje is van de redactie!!! en dan houden wij een kaarten-actie en gaan we Joop Atsma mailen!!!
pi_59324451
hoi huup, ben je het echt (bel noekie dan is ff wakker!!) ?

moet eigenlijk naar bed, maar ben wel is vaker voor je wakker gebleven , dus ga je gang!

wel ff snel dan. hoe is het nu echt met je (4 regels svp, doe maar een haiku of zo...)?
pi_59324453
Nou nou, boeiend artikel inderdaad.
Ja, die met de ballen in de bek.
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:50:18 #8
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59324465
he de kift maakt mij niet uit, publiciteit is publiciteit, kon toen die middag al niet geloven dat het fotografen waren, want had ze zelf niet gezien,

iedereen moet doen wat ze zelf winnen, lach mij altijd suf om negatieve reacties onder zo een artikel, oke, je vind het triest stom kansloos kut what ever, maar wat maakt dat degene die daar negatief over reageert dan?
Nil Volentibus Arduum
pi_59324483
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:48 schreef Suikeroom het volgende:
en dude wat ik er van vindt? I gives a fuck! of Robben wel of niet fit is daar vind ik wat van!! jij bent volkomen inwisselbaar, 3e rangs reality soap sterretje!!!.. over 4 maanden hebben we het hier over de relatie van Nancy en Peter.. en Leo die Kim in dr slaap verkracht en hij mag gewoon in het huis blijven omdat ie het lievelingetje is van de redactie!!! en dan houden wij een kaarten-actie en gaan we Joop Atsma mailen!!!
JAAAAAA en dan laten we weer een politiebusje het terrein opkomen
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:53:08 #10
164931 Houtspeer
Jealous Of Your Cigarette
pi_59324516
Heeft ONM of GTST jou al bereikt? Je lijkt me een echte soaptypetje.
Misschien moest je vrienden worden met de tvmensen.
And all the things you do with it
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:53:29 #11
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59324519
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:50 schreef Huubdgk het volgende:
he de kift maakt mij niet uit, publiciteit is publiciteit, kon toen die middag al niet geloven dat het fotografen waren, want had ze zelf niet gezien,

iedereen moet doen wat ze zelf winnen, lach mij altijd suf om negatieve reacties onder zo een artikel, oke, je vind het triest stom kansloos kut what ever, maar wat maakt dat degene die daar negatief over reageert dan?
zij hebben mensen zoals jou nodig om naar te wijzen en te zeggen dat is de slechterik
pi_59324538
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:50 schreef Huubdgk het volgende:

Blijven lachen Huub! Vrijheid is vrijheid, Heerlijk! Morgen de vrije regen op je kop krijgen. Beats de Febo? Beter dan de fontijn in DGK? Met Claire naast je is alles toch de moeite waard? Stomme mensen, stomme reacties, ach... zal wel. Je weet zelf wie je bent. Toch?
pi_59324551
Niet om het één of ander, maar er lopen hier zoveel kloons rond, hoe weten we of jij echt Huub bent?
Vivre
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:56:09 #14
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59324565
reality "sterren" zijn inderdaad erg inwisselbaar, daarom ga ik ook mijn pilot opnemen en hoop het op eigen kracht verder te halen, mocht mij dat niet lukken dan ga ik weer wat anders proberen, but you cant blame me for trying!
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:56:59 #15
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59324579
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:54 schreef Lieve het volgende:

[..]

Blijven lachen Huub! Vrijheid is vrijheid, Heerlijk! Morgen de vrije regen op je kop krijgen. Beats de Febo? Beter dan de fontijn in DGK? Met Claire naast je is alles toch de moeite waard? Stomme mensen, stomme reacties, ach... zal wel. Je weet zelf wie je bent. Toch?
ey rot op naar nowlive met je groupielove.. ga pianostukken van voor de oorlog van zolder halen, afstoffen, en naar 'm opsturen ofzo
  donderdag 12 juni 2008 @ 00:58:42 #16
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59324614
ben al vrienden met de tv mensen

als mijn eigen pilot geen succes gaat worden dan ga ik idd screentests doen miss wel bij een soap weet ik nog niet, suikeroom vind je reactie niet helemaal terecht, maar goed dat moet je zelf weten
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:01:23 #17
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59324667
heb mezelf telefonisch geindentificeerd bij noekje of noekie of hoe ze ook al weer heet, staat ergens bij de topics dat ik de echte ben, en als je het niet geloven wil, tough luck for you
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 01:01:32 #18
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_59324673
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:56 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ey rot op naar nowlive met je groupielove.. ga pianostukken van voor de oorlog van zolder halen, afstoffen, en naar 'm opsturen ofzo
fok nowlive
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_59324683
Verzamel jezelf en ga terug naar je creatieve denken.
We hebben ons hier rot gelachen om je commentaren, om je snelle manier van denken.
Wees jezelf vanuit je eigen kracht, vanuit je eigen ziel, vanuit je rustige redenatie. Overschreeuw je niet, dat heb je niet nodig.

Dan zul je morgen geen miljoen hebben, je was ook behoorlijk indrukwekkend hoor. Er zullen genoeg mensen niet met jou in zee durven omdat ze minder sterk zijn. Geef een ander de kans en laat niet over je heen lopen?
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:02:46 #20
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59324687
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 00:56 schreef Huubdgk het volgende:
reality "sterren" zijn inderdaad erg inwisselbaar, daarom ga ik ook mijn pilot opnemen en hoop het op eigen kracht verder te halen, mocht mij dat niet lukken dan ga ik weer wat anders proberen, but you cant blame me for trying!
mwah inprincipe kan jij helemaal niks.. zoals alle andere reality-sterren.. ik vind het al heel wat dat je geen ek-single hebt opgenomen met Johan Vlemmings.. aan de andere kant heb je wel 1,5 jaar lang op een tv-set gewoond en achter de schermen meegekekn hoe het allemaal werkt en waarschijnlijk ook met de juiste mensen gesproken die jou daarin feedback hebben gegeven.. (wereldreiziger?)

maar dan nog jij bent die arrogante Huub van DGK die zo nodig bekend wilt blijven.. en wij in Nederland houden daar niet van.. dus ik denk niet dat het je gaat lukken...
pi_59324706
quote:

[..]

Blijf van lieve af, sukkel

Je bent gewoon jaloers dat zij beter kan schelden dan jij

En Huub, ik heb het artikel alleen bij de Telegraaf gelezen. Die laten zich meestal leiden door de PR-machine of door persoonlijke chagrijn. Welke van de twee is het?
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:05:07 #22
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59324733
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:02 schreef Lieve het volgende:
Verzamel jezelf en ga terug naar je creatieve denken.
We hebben ons hier rot gelachen om je commentaren, om je snelle manier van denken.
Wees jezelf vanuit je eigen kracht, vanuit je eigen ziel, vanuit je rustige redenatie. Overschreeuw je niet, dat heb je niet nodig.

Dan zul je morgen geen miljoen hebben, je was ook behoorlijk indrukwekkend hoor. Er zullen genoeg mensen niet met jou in zee durven omdat ze minder sterk zijn. Geef een ander de kans en laat niet over je heen lopen?
whahaha als iemand dit over mij zou zeggen zou ik echt spontaan klaarkomen
pi_59324752
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:01 schreef Huubdgk het volgende:
heb mezelf telefonisch geindentificeerd bij noekje of noekie of hoe ze ook al weer heet, staat ergens bij de topics dat ik de echte ben, en als je het niet geloven wil, tough luck for you
Nah, ik vraag het maar even, just to be sure. Voel me altijd een beetje te kijk gezet als ik ergens serieus op reageer en dat het vervolgens een kloon blijkt te zijn. Vandaar.
Vivre
pi_59324757
quote:

[..]

Suikerbeestje, ik heb niet eens een piano. Geen pianostukken en geen stoffige zolder? Dus als je mikt op herkenning dan herken ik me niet in jouw heerlijkheden.
Verder ben ik geen ey en geen lid van nowlive. Kennelijk jij wel, als jij me laat weten waar je me heen wil hebben?
Ik zal vooral niet zeggen waar ik jou heen wil hebben? ( ach, ik wil je nergens heen hebben, ik kan jou wel hebben hoor )
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:08:32 #25
158227 AutumnTears
Fan van Stijn!
pi_59324783
Stuur eens een pm terug Puubert
Ik stond op het dak van de wereld,
In afwachting tot ik mijn vleugels kreeg.
2004
pi_59324785
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:06 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Nah, ik vraag het maar even, just to be sure. Voel me altijd een beetje te kijk gezet als ik ergens serieus op reageer en dat het vervolgens een kloon blijkt te zijn. Vandaar.
terechte vraag, het is hem
  Moderator donderdag 12 juni 2008 @ 01:08:47 #27
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_59324787
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:06 schreef Strychnine het volgende:

[..]

't Is werkelijk gecheckt, door NOEKJE.

Dus gooi je zielersoerselen maar in de groep.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_59324789
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:05 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

whahaha als iemand dit over mij zou zeggen zou ik echt spontaan klaarkomen

Dan maar niet klaarkomen vandaag voor jou
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:09:04 #29
158227 AutumnTears
Fan van Stijn!
pi_59324792
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:08 schreef AutumnTears het volgende:
Stuur eens een pm terug Pubert
Ik stond op het dak van de wereld,
In afwachting tot ik mijn vleugels kreeg.
2004
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:09:18 #30
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59324796
maar serieus ik vind Huub wel een type voor tmf.. hij lijkt een beetje op Damien van de dagrand.. daar liggen wel zn kwaliteiten denk ik
pi_59324812
Series, Huub
ik denk dat het een PR-stunt is.
Er zijn voldoende quotes van je dat elke publiciteit goed is. Daarnaast is Telegraaf een spreekbuis van JdM. Noem me één artikel over DGK in de Telegraaf die niet in het straatje van DGK-productie paste.
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:12:30 #32
164931 Houtspeer
pi_59324822
Wat voor pilot, Huub?

Misschien heb je dit al vaker verteld, heb je dan een linkje naar meer info?
pi_59324824
edit: te vroeg geoordeeld
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:12:58 #34
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59324827
in mijn eigen omgeving heb ik het altijd prima gered, alleen ik ben behept met een enorme geldingsdrang en wil graag wat bereiken in mijn leven, heb nu de opening gekregen naar de media, en ook al was dat nooit de manier waarop ik dacht dat ik mijn leven invulling mee zou geven, toch wil ik dat op het podium doen.

weet niet of dat verstandig is, of het mij lukt, maar wil het graag proberen,

ook al is het alleen maar in de marge van de geschiedenis (want dat is media/entertainment laten we dat nooit vergeten) dit is wat ik wil, dus dit is wat ik wil,

@lieve, over wat jij schrijft is precies de reden waarom het praatprogramma waar ik een pilot van ga maken de diepte ingaat, goedkoop scoren ala jensen style zorgt ervoor dat ik mijzelf ga overschreeuwen idd. en dat is niet de manier....
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:14:56 #35
164931 Houtspeer
pi_59324851
Het is een risico om een realityfiguur aan te nemen voor je show, dan druk je een bepaalde stempel op je show. En als je dat niet wil, heeft de typetje pech.

Zelf aan iets beginnen lijkt me een goeie optie, als er maar mensen niet moe van je zijn.
pi_59324852
Huub die artikelen in de krant zijn we allang aan gewend.Je bent zo verkeerd neergezet op tv ,was gewoon zo erg dat een hoop streamers zelfs geen uitzending meer keken.
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:16:41 #37
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_59324867
Commotie? Welke commotie?
Ik hoor niks meer van welke DGK-er dan ook.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_59324893
Leuk voor je dat je een pilot gaat maken
Natuurlijk gaan bladen schrijven over alles wat er mogelijk fout kan zijn. Claire houdt de financien gescheiden, het gaat niet goed tussen jullie, je bent arrogant, al je geld is er al doorheen... blabla. Logisch, het is niet interessant als het wél goed gaat. Price of fame

Inderdaad wat Lieve zegt, ga jezelf niet overschreeuwen. Een pilot voor een praatprogramma is een leuk idee, maar ik denk dat je er goed rekening mee moet houden dat een hoop mensen DGK niet bepaald hoog in het vaandel hadden staan, en dus ook de exbewoners niet. Dus je zal nogal wat moeite moeten doen om jezelf te laten gelden en om ervoor te zorgen dat mensen je serieus nemen.
Ik denk wel dat je het kan, je hebt genoeg IQ en je weet wat je wil en wat je kan.
Maar je zal het image van DGK wel kwijt moeten raken. Ben je het hier mee eens? En zo ja, hoe wil je dat aanpakken?
Vivre
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:21:47 #39
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59324905
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:12 schreef Huubdgk het volgende:
in mijn eigen omgeving heb ik het altijd prima gered, alleen ik ben behept met een enorme geldingsdrang en wil graag wat bereiken in mijn leven, heb nu de opening gekregen naar de media, en ook al was dat nooit de manier waarop ik dacht dat ik mijn leven invulling mee zou geven, toch wil ik dat op het podium doen.

weet niet of dat verstandig is, of het mij lukt, maar wil het graag proberen,

ook al is het alleen maar in de marge van de geschiedenis (want dat is media/entertainment laten we dat nooit vergeten) dit is wat ik wil, dus dit is wat ik wil,

@lieve, over wat jij schrijft is precies de reden waarom het praatprogramma waar ik een pilot van ga maken de diepte ingaat, goedkoop scoren ala jensen style zorgt ervoor dat ik mijzelf ga overschreeuwen idd. en dat is niet de manier....
een artisitek programma op de late avond op ned. 2 over kunst, politiek, en geschiedenis, maar bovenal de zin van het leven met als kernvraag bestaat vrije wil?? met als standaard gast Maarten van Rossem..

dan ben ik vaste kijker
pi_59324907
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:16 schreef cerror het volgende:
Niks groots, maar regelmatig is het nog wel bladvulling voor achterklaprubrieken van kranten e.d.
Vivre
pi_59324917
Ga geen typetje spelen, maak geen karikatuur van jezelf. Geef anderen een podium. Iedereen is altijd leuker SAMEN met jou. Daar waren we al die maanden zo verbaasd over. Dat je anderen altijd zo de ruimte bood om zich goed te profileren.
En nu ga ik echt slapen (of zoiets suikeroom... Bijna slapen, ik wel)
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:24:10 #42
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59324930
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:15 schreef rooie3 het volgende:
Huub die artikelen in de krant zijn we allang aan gewend.Je bent zo verkeerd neergezet op tv ,was gewoon zo erg dat een hoop streamers zelfs geen uitzending meer keken.

ja en Brian moest winnen van het hokje!! en Jaap werd er uitgezet want dat had iemand afgeluisterd bij een vergadering in de Witte Bergen.. en Deborah Flens gaf Brian blowjobs op stream 5.. en Amanda zag elke week haar moeder op de golfbaan!!

vergeet dat nooit!!!!!!!!
pi_59324939
hoi Huub

heb eigenlijk niks te vragen sinds de DGK is afgelopen heb ik eigenlijk ook gewoon mijn belangstelling verloren,

maar ik vind het toch wel leuk dat je hier even langs komt
pi_59324976
Er zijn behoorlijk veel enorme uitdagende sprekers waar je wat mee zou kunnen?

http://www.ted.com/talks/view?id=66

Ter inspiratie
pi_59324980
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:24 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ja en Brian moest winnen van het hokje!! en Jaap werd er uitgezet want dat had iemand afgeluisterd bij een vergadering in de Witte Bergen.. en Deborah Flens gaf Brian blowjobs op stream 5.. en Amanda zag elke week haar moeder op de golfbaan!!

Brian kon na die stunt van de party echt niet meer winnen.Blijf erbij dat Jaap de makkelijkste winnaar was,maar is nooit de bedoeling geweest.Ik geloof echt niet alles,maar Huub als eerste eruit is ongeloofwaardig.Huub en Brian konden ze gewoon niet laten winnen,dankzij de fans die echt oorlog hadden.
pi_59324985
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:16 schreef cerror het volgende:
Moet je ff kijken:

De ex-bewoners in de media
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:30:25 #47
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59324986
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:23 schreef Lieve het volgende:
Ga geen typetje spelen, maak geen karikatuur van jezelf. Geef anderen een podium. Iedereen is altijd leuker SAMEN met jou. Daar waren we al die maanden zo verbaasd over. Dat je anderen altijd zo de ruimte bood om zich goed te profileren.
En nu ga ik echt slapen (of zoiets suikeroom... Bijna slapen, ik wel)
een soort van Jerry Seinfeld.. die liet de rest om hem heen schitteren.. iedereen om hem heen laat ie het beste in zichzelf naar boven brengen.. hij eist niet de hoofdrol op daarom heeft ie 'm.. inspelen op wat mensen herkennen..

dat zou voor Huub denk ik ook de juiste apporach zijn... maar ik weet niet of zn ego dat toelaat
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:30:38 #48
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59324988
wie ben jij eigenlijk lieve?
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 01:31:33 #49
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_59324996
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:24 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

donderdag 12 juni 2008 @ 01:32:16 #50
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59325005
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:29 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Brian kon na die stunt van de party echt niet meer winnen.Blijf erbij dat Jaap de makkelijkste winnaar was,maar is nooit de bedoeling geweest.Ik geloof echt niet alles,maar Huub als eerste eruit is ongeloofwaardig.Huub en Brian konden ze gewoon niet laten winnen,dankzij de fans die echt oorlog hadden.
ja idd daar moet ik je gelijk ingeven.. als 1 van die 2 gewonnen had was WO III opeens wel heel erg dichtbij
pi_59325030
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:32 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ja idd daar moet ik je gelijk ingeven.. als 1 van die 2 gewonnen had was WO III opeens wel heel erg dichtbij
Was echt niet normaal meer.Je werd er gewoon bang van, hoe de mensen op de forums met elkaar omgingen.En dat om een tv programma,was gewoon te gek voor woorden.Ik had ook een hekel aan Brian en Amanda en wou ze vaak door het beeldscherm heen trekken,maar gunde iedereen naar de kooi al het goeds.
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:36:33 #52
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59325034
nou, ik heb een stuk minder last van mijn ego dan ik zelf deed voorkomen.

Het is op een gegeven moment ook een soort van self forfilling prophecy! Je neemt een grote bek aan, iedereen roept dat je een groot ego hebt, maar je merkt dat veel mensen je een winnaar vinden (14 popu polls op rij winnen) dus je meet je een nog grotere bek aan. Mijn werkelijke ego zag je op het moment dat ik eruit lag, ik laat de beelden voor zich spreken

tuurlijk heb ik last van een ego, maar mijn ego heeft meer last met mij dan ik van mijn ego.... snap je?
Nil Volentibus Arduum
pi_59325066
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:36 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Was echt niet normaal meer.Je werd er gewoon bang van, hoe de mensen op de forums met elkaar omgingen.En dat om een tv programma,was gewoon te gek voor woorden.Ik had ook een hekel aan Brian en Amanda en wou ze vaak door het beeldscherm heen trekken,maar gunde iedereen naar de kooi al het goeds.
Inderdaad.
Met Amanda had ik niet zo veel, vond d´r wel minder slim, maar Brian was vaak gewoon laag. Maar sommige mensen gingen zó ver door met hun favorieten dat je af en toe het idee kreeg dat als ze het konden ze Brian of Huub om zouden leggen.
Ik had ook m´n favoriet, maar dat betekent niet dat ik één van de anderen iets ergs zou gunnen wanneer DGK zou stoppen.
Moet sowieso zeggen dat ik nooit had verwacht dat DGK zo'n hype zou worden en dat mensen zo ver zouden gaan, alle haatgevoelens die ze waar dan ook vandaan konden toveren werden erin gegooid.
Ik kwam pas later 'erin' (het eerste jaar heb ik niet gekeken, vooral uit principe, tot een vriendin het begon te kijken ) en vanaf die tijd ben ik ook wel op fora mee gaan lezen en soms posten erover, maar die fanatici... die waren gewoon eng bij tijd en wijle.
Vivre
pi_59325079
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:36 schreef Huubdgk het volgende:

Het is op een gegeven moment ook een soort van self forfulling prophecy! Je neemt een grote bek aan, iedereen roept dat je een groot ego hebt, maar je merkt dat veel mensen je een winnaar vinden (14 popu polls op rij winnen) dus je meet je een nog grotere bek aan. Mijn werkelijke ego zag je op het moment dat ik eruit lag, ik laat de beelden voor zich spreken

tuurlijk heb ik last van een ego, maar mijn ego heeft meer last met mij dan ik van mijn ego.... snap je?
Moest er altijd wel om lachen,je had een groot ego.Maar je was ook nooit te beroerd om je fouten toe te geven en altijd was je weer aardig tegen de mensen die jouw finaal de grond in stampte.Huub ik heb echt genoten van je ,soms heb ik de streams uitgezet als je te ver ging.Maar de volgende dag wist je het toch weer zo te versieren dat je mijn favoriet bleef.
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:42:39 #55
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59325081
quote:
whaha oja ik was ff vergeten dat jij grossiert in tegeltjes wijsheden..
pi_59325083
quote:

Het is op een gegeven moment ook een soort van self forfilling prophecy! Je neemt een grote bek aan, iedereen roept dat je een groot ego hebt, maar je merkt dat veel mensen je een winnaar vinden (14 popu polls op rij winnen) dus je meet je een nog grotere bek aan. Mijn werkelijke ego zag je op het moment dat ik eruit lag, ik laat de beelden voor zich spreken

Ik snap wel wat je bedoeld, maar mensen zagen je wel dag in dag uit 24/7, en ik denk dat er dan ook wel een groot stuk echte Huub tussen heeft gezeten, aangenomen dat je niet ruim een jaar elke seconde jezelf anders kan doen voorkomen dan je in werkelijkheid bent? Al twijfel ik er inderdaad niet aan dat er een laagje vernis overheen zat, maar dat zullen alle miljonairs wel gehad hebben, je meet jezelf een bepaald imago aan en daar ga je mee door. Claire was eigenlijk de enige bij wie ik dat niet zo gezien heb, misschien omdat zij er ook niet zo erg lang in gezeten heeft.
Vivre
pi_59325094
Zoals BBBart al eens zei, dat in gesprek, jij dat heel open aangaat.
Geïnteresseerd in de mening van een ander en daar iets positiefs uithalen.
Verschil met Amanda was dat hij tegen een betonnen muur aanpraatte.

D'r is vorig jaar ook een fokker Likkende Lassie in het huis geweest op een feestje, maar hij noemde Amanda dom en zat aan haar tieten, daarop werd Brian boos en is Likkende Lassie door de beveiliging afgevoerd.

Was wel lachen, want wij hadden hem wat tips meegegeven voor het bezoek aan het feestje en
eerlijk is eerlijk, wij hebben ons toen rotgelachen!
pi_59325098
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:23 schreef Lieve het volgende:
Dit wat Lieve schrijft, sta ik 100% achter...... bijna iedereen die met jou omging, kwam op de streams leuker over (een bijzondere kwaliteit waar je dankbaar gebruik van moet maken)

Maar geef andere ook de ruimte om hun zegje te doen.... af en toe heb je de neiging tot een monoloog

Wat betreft de roddels....... Lach erom, al is zwaar kut dat heb bij jou altijd negatief is...
dus..... keep on smiling
pi_59325101
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:40 schreef Strychnine het volgende:

[..]

en vanaf die tijd ben ik ook wel op fora mee gaan lezen en soms posten erover, maar die fanatici... die waren gewoon eng bij tijd en wijle.
dat zie je bij andere topics ook hoor, gewoonweg schrikbarend wat die mensen voor scheldwoorden en agressie rondstrooien over iedereen
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:44:58 #60
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59325109
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:42 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Ik snap wel wat je bedoeld, maar mensen zagen je wel dag in dag uit 24/7, en ik denk dat er dan ook wel een groot stuk echte Huub tussen heeft gezeten, aangenomen dat je niet ruim een jaar elke seconde jezelf anders kan doen voorkomen dan je in werkelijkheid bent? Al twijfel ik er inderdaad niet aan dat er een laagje vernis overheen zat, maar dat zullen alle miljonairs wel gehad hebben, je meet jezelf een bepaald imago aan en daar ga je mee door. Claire was eigenlijk de enige bij wie ik dat niet zo gezien heb, misschien omdat zij er ook niet zo erg lang in gezeten heeft.
Claire was in de uitzending het naieve domme meisje wat in de smerige plannetjes van slinkse Huub trapte.. dat naieve vergrote ze ook gewoon uit hoor.. zij werd ook gewoon gecoached
pi_59325112
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:42 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Moest er altijd wel om lachen,je had een groot ego.Maar je was ook nooit te beroerd om je fouten toe te geven en altijd was je weer aardig tegen de mensen die jouw finaal de grond in stampte.Huub ik heb echt genoten van je ,soms heb ik de streams uitgezet als je te ver ging.Maar de volgende dag wist je het toch weer zo te versieren dat je mijn favoriet bleef.
same here.........
pi_59325116
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:43 schreef Prospera het volgende:
Zoals BBBart al eens zei, dat in gesprek, jij dat heel open aangaat.
Geïnteresseerd in de mening van een ander en daar iets positiefs uithalen.
Verschil met Amanda was dat hij tegen een betonnen muur aanpraatte.

D'r is vorig jaar ook een fokker Likkende Lassie in het huis geweest op een feestje, maar hij noemde Amanda dom en zat aan haar tieten, daarop werd Brian boos en is Likkende Lassie door de beveiliging afgevoerd.

Was wel lachen, want wij hadden hem wat tips meegegeven voor het bezoek aan het feestje en
eerlijk is eerlijk, wij hebben ons toen rotgelachen!
Hij bleef maar achter Huub aanrennen met onze tips.Maar Huub wilde liever zoenen en dan stond lassie er weer.Heb echt in een deuk gelegen
pi_59325128
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

dat zie je bij andere topics ook hoor, gewoonweg schrikbarend wat die mensen voor scheldwoorden en agressie rondstrooien over iedereen
Ja, maar vaak is dat een vorm van grofheid. Moet zeggen dat ik daar zelf ook wel eens een handje van heb, zeker op fok, dan is daar makkelijk een opening voor om flink los te gaan over iets.
Maar bij de topics over DGK werd het persoonlijker voor mijn gevoel, dat was echt regelrechte haat, en om welke reden? 'omdat je brian leuker vindt dan huub' (en vice versa).
Vivre
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:49:08 #64
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59325136
likkende lassie, je bedoelt jeroen! op la fete blanche, was fokking humor!

nee heb niet zo lang een rol gespeeld, maar ken je donny brasco?

vergelijk het daar maar mee, nog steeds jezelf maar soms wordt je wakker en denk je, what the fok....
Nil Volentibus Arduum
pi_59325142
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:46 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Hij bleef maar achter Huub aanrennen met onze tips.Maar Huub wilde liever zoenen en dan stond lassie er weer.Heb echt in een deuk gelegen
toen Huub & Eric stonden te zoenen, weet ik nog hoe verbouwerd tie keek..... Nee Huub, nee jonguh niet doen
pi_59325145
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:46 schreef rooie3 het volgende:

[..]

me too
pi_59325156
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:44 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

Claire was in de uitzending het naieve domme meisje wat in de smerige plannetjes van slinkse Huub trapte.. dat naieve vergrote ze ook gewoon uit hoor.. zij werd ook gewoon gecoached
Ja, daarin heb je inderdaad wel gelijk. Al weet ik niet of zij genoeg tijd daar heeft doorgebracht om zichzelf volledig te kunnen profileren en om een bepaald beeld van zichzelf neer te zetten, ik denk dat een stukje van die naiviteit ook wel echt was, dat ze af en toe echt geen idee had van het hoe of wat. Vooral met al het 'gedoe' met Huub en hun relatie.
Vivre
  donderdag 12 juni 2008 @ 01:51:25 #68
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59325159
jeroen was lachen, maar had iets slimmer moeten zijn, een meisje in der tieten knijpen terwijl ze dat niet wil in het best bekeken huis van nederland.....tja
Nil Volentibus Arduum
pi_59325172
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:51 schreef Huubdgk het volgende:
jeroen was lachen, maar had iets slimmer moeten zijn, een meisje in der tieten knijpen terwijl ze dat niet wil in het best bekeken huis van nederland.....tja
had je nou écht een zwak voor amanda of niet?
pi_59325179
quote:
Kwestie van grijp je kans... letterlijk in dit geval
Vivre
pi_59325186
@ Huub.... wat vind je er zelf van dat veel geschreven pers zo negatief over jou is??
pi_59325187
quote:
Ach Amanda overdrijft.Die gozer had wel 100 euro betaald en madam was gewoon boos omdat ze hoorde dat hij van FOK was.Iedereen moest altijd opzouten die tegen Brian en Amanda waren.
pi_59325192
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:53 schreef Strychnine het volgende:

[..]

Kwestie van grijp je kans... letterlijk in dit geval
er viel ook eigenlijk niet naast te grijpen
pi_59325196
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:49 schreef Huubdgk het volgende:
likkende lassie, je bedoelt jeroen! op la fete blanche, was fokking humor!

nee heb niet zo lang een rol gespeeld, maar ken je donny brasco?

vergelijk het daar maar mee, nog steeds jezelf maar soms wordt je wakker en denk je, what the fok....
Ja, precies, op het fete blanche was dat.
Hij stond op een gegeven moment voor de douche van Jaap te loeren naar een vrijend stelletje, ik heb daar nog captures van gemaakt.

Wel 5000 caps gemaakt, en daar zitten echt heel veel mooie bij.
pi_59325205
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:55 schreef Desii het volgende:

[..]

er viel ook eigenlijk niet naast te grijpen
Amanda was gewoon boos omdat hij van FOk was en Brian raakte toen echt de kluts kwijt.Want stel je voor dat Huub tips kreeg
pi_59325215
quote:
Hij kneep niet hoor, hij raakte ze heel zachtjes aan. In opdracht van ons
pi_59325221
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:54 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ach Amanda overdrijft.Die gozer had wel 100 euro betaald en madam was gewoon boos omdat ze hoorde dat hij van FOK was.Iedereen moest altijd opzouten die tegen Brian en Amanda waren.
Ze was boos omdat hij haar dom noemde
  † In Memoriam † donderdag 12 juni 2008 @ 02:00:01 #78
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_59325235
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:54 schreef Desii het volgende:
@ Huub.... wat vind je er zelf van dat veel geschreven pers zo negatief over jou is??
pi_59325241
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:58 schreef Prospera het volgende:

[..]

Ze was boos omdat hij haar dom noemde
Ja en ook omdat hij van fok was.Weet het zeker,ik zat er naast
pi_59325244
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

had je nou écht een zwak voor amanda of niet?
pi_59325250
Ok, voor je naar bed gaat, weet je dat dit DGKforum zondag op maandag gaat sluiten?
We proberen asiel te krijgen met 1 topic in Soaps, Showbizz&sterren
pi_59325259
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:56 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Amanda was gewoon boos omdat hij van FOk was en Brian raakte toen echt de kluts kwijt.Want stel je voor dat Huub tips kreeg

en niks anders

maar ja, Huub gelooft altijd wat Amanda hem zegt, he
  donderdag 12 juni 2008 @ 02:04:14 #83
168159 FSR
Just myself
pi_59325264
Hai Huub,

Ik denk niet dat wat nu in de media staat erg veel van belang is, eerder hoe de redactie van de DGK je maanden achtereen als als badguy neer hebben gezet.
Mijn vermoeden is, dat als ze je meer op de eigenlijke Huub hadden neergezet, je nu veel beter uit de verf zou gekomen zijn, alsmede je nu minder van die onzin intervieuws zou krijgen.

Je bent een adhd gozer, met de hart best op de goede plek..

Ik zou eerder gaan kijken wat er open ligt, en niet wat er over je geschreven word.
Je hebt net als Bart, een mooie hoofdprijs. Dit is meer waard, dan 1 miljoen, en ik weet zeker, dat als Claire en jij, jullie beste beentje voor zetten, jullie verder zullen komen, dan de winnaar (of moet ik zeggen, het meest naar de buitenwereld verantwoorde winnaar) ooit zou hebben.
Er liggen heel veel kansen voor je, alleen niet nu. Nu heb je nog de sluier van de negative belading, die je als cadeau hebt gehad, van de redactie van de DGK.

Je kan beter Huub... zonder deze circus...

Groetjes,

Een maatje op afstand.
When exist, things are inévitable
pi_59325266
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 02:03 schreef avonne het volgende:

[..]

en niks anders
Zo kan je zien dat Huub echt Amanda geloofde.Had hij beter niet kunnen doen
pi_59325269
Welke commotie? Waar gaat het over Huub? over welke media heb je het, het gaat alleen maar over Huub Gullit, Brian Roy en Natanael van der Vaart
  donderdag 12 juni 2008 @ 02:05:57 #86
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59325270
ja altijd nice zo'n trip down memory lane maar ik ga discovery kijken en mn chick wakker maken of ze aan mn pik wilt zuigen.. its all about the bitches mayne.. vergeet dat nooit!

kat in het bakkie, friet in 't zakkie .. ik ben uitjes met haring.. later!!!!
pi_59325278
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 02:05 schreef Meds het volgende:
Welke commotie? Waar gaat het over Huub? over welke media heb je het, het gaat alleen maar over Huub Gullit, Brian Roy en Natanael van der Vaart
Zie je wel dat Brian familie van Amanda is
pi_59325282
Nou?
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 01:10 schreef avonne het volgende:
Series, Huub
ik denk dat het een PR-stunt is.
pi_59325290
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 02:05 schreef Meds het volgende:
kijk jij hebt het helemaal begrepen, 100%
pi_59325291
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 02:07 schreef avonne het volgende:
Nou?
[..]
Hoezo denk jij dat.
  donderdag 12 juni 2008 @ 02:11:07 #91
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59325299
nee heb nooit echt een zwak voor amanda gehad...
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 02:13:16 #92
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59325302
pr stunten zijn gaaf, door wie ze ook bedacht zijn
Nil Volentibus Arduum
pi_59325305
Wat bedoel je eigenlijk met "eigen pilot opnemen?"

Even wat tips vanuit mijn beroep (ik werk in medialand)
- sommigen zeggen slechte publiciteit is ook publiciteit, maar slechte publiciteit kan bijzonder schadelijk zijn voor je artiestenloopbaan, kijk naar Xander vreemdganger de Buisonje, nadat hij publiekslieveling wendy te kakken had gezegd trok hij beslist geen volle zalen meer.

Als slechte publiciteit de enige publiciteit is die je krijgt moet je toch eens gaan nadenken
pi_59325306
quote:
Heb jij geen spijt van je uitspraken?
Bijvoorbeeld dat je met Claire in gesprek bent en zegt dat je de wereld gaat veroveren en tegen haar zegt dat zij Spanje krijgt en dat jullie daar dan gaskamers gaan bouwen, waar Brian en Amanda als eerste in gaan?

Vond je dat ook bij het spel horen?

Ik vond dat veel te ver gaan. En zo had je meerdere uitspraken in die trant.

Zou je dat kunnen uitleggen? Waarom je die uitspraken deed?
pi_59325308
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 02:11 schreef Huubdgk het volgende:
nee heb nooit echt een zwak voor amanda gehad...
Je praat als een getrouwde man
  donderdag 12 juni 2008 @ 02:15:09 #96
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59325309
ik hoop dat we een forum krijgen om door te praten, vind het zwaar oke hier, maar ga nu wel slapen, thnx for the reactions everyone, liefs

huub
Nil Volentibus Arduum
  donderdag 12 juni 2008 @ 02:16:21 #97
168159 FSR
Just myself
pi_59325312
quote:
Op donderdag 12 juni 2008 02:14 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld dat je met Claire in gesprek bent en zegt dat je de wereld gaat veroveren en tegen haar zegt dat zij Spanje krijgt en dat jullie daar dan gaskamers gaan bouwen, waar Brian en Amanda als eerste in gaan?

Gelukkig spreek jij altijd mooie en correcte zinnen....

Oja, als je Huub nog gaat betichten van zelfverheerlijking.... dan moet je even je posts op Jaap z'n site bekijken....
When exist, things are inévitable
  donderdag 12 juni 2008 @ 02:17:04 #98
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59325318

@lekker simpel,

als je in een huis zit voor zo lang waar je je de pestpokke verveelt bij vlagen, en je weet dat heftige uitspraken heftige reacties uitlokken, met name van mensen die eigenlijk niets beters te doen hebben, dan zit het in mijn karakter om te provoceren,

of denk je dat ik dat echt meende?

daarom hou ik van Hans Teeuwen,

ik ben verliefd op meisjes van 8!
Nil Volentibus Arduum
pi_59325320
bedankt voor je media advies Meds
Graag gedaan jongen.
  donderdag 12 juni 2008 @ 02:20:05 #100
143001 Prospera
Verfrissend
pi_59325331
Huub neem LS aka MrD met een korreltje zout.
Hij is zo ongeveer de meest gebande hier op Fok!
Een (ex)moderator van de KingJaapsite, die een ander voor mislukte nageboorte uitmaakt
gaat ook veel te ver.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')