quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:54 schreef Huubdgk het volgende:
vandaag weer screenen maar nu in Scheveningen!
lees mijn blog op www.rocketmiljonairs.nl,
laters!
Snap heel niet wat ze op dat strand moeten doen,er zijn toch zat mensen die zich opgeven.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:47 schreef Elske6 het volgende:
[..]
zou het nu echt helpen als Huub mee loopt op strand op zoek naar............
quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:54 schreef Huubdgk het volgende:
vandaag weer screenen maar nu in Scheveningen!
lees mijn blog op www.rocketmiljonairs.nl,
laters!
quote:VERBRAND IN BLOEMENDAAL
Gisteren dus de hele dag op het strand gescreend, van Bloemendaal naar Zandvoort gelopen en weer terug... maar we hebben zeker een aantal leuke mensen gevonden. Enne met dit weer op het strand lopen...er is vervelender werk te bedenken!
Ben nu bezig met een plan uitschrijven voor de fandag, die wordt echt super! Wel veel werk, en dat moet er allemaal even tussendoor, maar dat geeft niets. Wordt zometeen weer door security opgehaald en ga weer met een collega screenen, vandaag op het strand in Scheveningen! Goed smeren want ben gisteren enorm verbrand in mijn nek
Daarna, verder aan de fandag werken, en vnvnd wasmachine verslepen van het huis hiernaast naar hiernaartoe..... en dan morgen om 1 uur...naar vakantie!
tot later,
Huub
zul je zien dat na al de screeningen? de bol uit den bosch binnen staptquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap heel niet wat ze op dat strand moeten doen,er zijn toch zat mensen die zich opgeven.
Was bij de kooi ook al zo,zat aanmeldingen,maar iedereen kwam via via binnen.
of het Tilburgse matras (Sabine)quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:35 schreef blomst het volgende:
[..]
zul je zien dat na al de screeningen? de bol uit den bosch binnen stapt
Nou dat mens was zo lelijk als de nacht.Zullen wel weer van die Amanda types worden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 15:35 schreef blomst het volgende:
[..]
zul je zien dat na al de screeningen? de bol uit den bosch binnen stapt
Dat is toch vreemd, het gaat alleen maar over het screenen van vrouwen. Oh wacht, misschien gaat Brian over het screenen van de mannen, kinderarmpjes zijn een pré.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:37 schreef rooie3 het volgende:
Nou dat mens was zo lelijk als de nacht.Zullen wel weer van die Amanda types worden.
Over mannen hoor ik ze helemaal niet
Ja ben ik het mee eens.Doe Tommy en Mitch dan ook maar.Die Jeroen was echt gaaf,lekker eigenwijs en schijt aan alles.Daar kunnen we toch veel meer om lachen dan al dat gewip.quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:43 schreef Desii het volgende:
Weet je dat ik ook al die Bossche Bol heb zitten denken...![]()
Hebben we iig weer iemand waar we ons heerlijk aan kunnen ergeren, snel over de zeik aan het krijgen is(kan de humor er wel van in zien)
Weet ik zeker voor wie ik niet ben
edit: en Rooie zullen wij de screening voor de mannen doen![]()
heb alvast een pre-selectie gedaan
Kenneth het ietwat onnozele type
Die belgische Nerd (en veul, heel veul laten drinken)
Joris, gewoon een lekker jong
en tenslotte Ivar de verschrikkelijke goeie pianoleraar
..en dan in kleine lettertjes Ivar erbij zetten he Desiiquote:Op woensdag 2 juli 2008 17:43 schreef Desii het volgende:
Weet je dat ik ook al die Bossche Bol heb zitten denken...![]()
Hebben we iig weer iemand waar we ons heerlijk aan kunnen ergeren, snel over de zeik aan het krijgen is(kan de humor er wel van in zien)
Weet ik zeker voor wie ik niet ben
edit: en Rooie zullen wij de screening voor de mannen doen![]()
heb alvast een pre-selectie gedaan
Kenneth het ietwat onnozele type
Die belgische Nerd (en veul, heel veul laten drinken)
Joris, gewoon een lekker jong
en tenslotte Ivar de verschrikkelijke goeie pianoleraar
Verkeerd begrepen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:10 schreef Elske6 het volgende:
Volgens de agenda van Huub en Jaap , op de Rocketmiljonairs site , hebben ze 23 en 25 juni opgetreden in Voom Voom, discotheek in Cariuela Spanje ( nog nooit gehoord van die plaats......... ) Maar Huub was gewoon in Nederland... Jaap zit er al wel ????
Bron: Huub Hyves.quote:Het is echt te gaaf maar ik wacht nog even met vertellen, daarnaast ga ik daarom dus waarschijnlijk maandag al met Claire op vakantie! 11 dagen, wordt waarschijnlijk Italie want Egypte is nu erg warm! Daarna zijn we aan het regelen dat Jaap, Cora, Claire en ik 14,15,16,17 juli in Noord Spanje in de buurt van Barcelona een aantal boekingen hebben en we zijn al geboekt van 18-25 juli in Zuid Spanje aan de Costa del Sol!
Torremolinos, in gewoon Nederlands.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:10 schreef Elske6 het volgende:
hebben ze 23 en 25 juni opgetreden in Voom Voom, discotheek in Cariuela Spanje ( nog nooit gehoord van die plaats......... )
Ja Nadia was ook zo mooi en leuk vplgens Huub en goed voor de kijkcijfersquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik wil helemaal niemand meer terug. Nieuw bloed hebben we nodig en geen uitgewoonde DGK gasten. Ik vertrouw op Huub en zijn screening, zullen best lekkere wijven zijn toch?![]()
Nu de mannen nog, ik ben benieuwd.
Kut, hij zal toch niet.......quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:26 schreef rooie3 het volgende:
Ja Nadia was ook zo mooi en leuk vplgens Huub en goed voor de kijkcijfers![]()
och, zdngmw is wel gaaf voor de "leuke" irritatie-factorquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kut, hij zal toch niet.......
Ach, dat zeiden ze ook over Zdngmw en in dit geval lult Huub echt uit zijn nek volgens mij.
Iets te politiek correct en nooit die vreselijke gesprekken van Klef en Bef teruggekeken denk ik.
Dat riep hij al in de kooi,had het hokje hem wijsgemaakt.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, dat zeiden ze ook over Zdngmw en in dit geval lult Huub echt uit zijn nek volgens mij.
Iets te politiek correct en nooit die vreselijke gesprekken van Klef en Bef teruggekeken denk ik.
Nou, dikke kans dus op Nadia-typesquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geweldig, ik verheug me enorm op CBMY als dit soort types meedoen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |