Kan je Jeroen niet strikken voor die nieuwe serie.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:57 schreef Huubdgk het volgende:
tijdens SL
sec: je moet eruit
jeroen: van wie is dat huis
s: van John de Mol
jeroen: ow laat John de Mol dan maar zelf komen
s: ik waarschuw je nu voor de eerste keer bij de derde keer houdt ik je aan
jeroen: ik kom niet
s: oke dit is je tweede waarschuwing
jeroen: brengen jullie mij wel naar huis?
s: ja
jeroen: oke
en toen is hij vriendelijk mee gegaan en heeft iemand van productie hem naar huis gebracht (heb later nog motorrijlessen met die jongen die hem naar huis gebracht had, gevolgd en hebben er vaak nog smakelijk om gelachen)
och jah Huubie doe ons een lol en zet hem erinquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan je Jeroen niet strikken voor die nieuwe serie.![]()
Ik denk dat we dat over acht dagen wel weten...vroeg genoeg lijkt me zo...quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:00 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik ben benieuwd waar je naar toe gaat Huub,mer Claire..Leprozeneiland"Spinaloonga is een idee en boven de de verzonken stad zwemmen is een aanrader..
Ik zit lekker te mijmeren ha ha ,Samariakloof is ook mooi ,wel wandelschoentjes aandoen ...quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:05 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik denk dat we dat over acht dagen wel weten...vroeg genoeg lijkt me zo...
Ben alleen bang dat Jeroen in de eerste week al geen maatje vind en hoppa naar huis dan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:02 schreef Desii het volgende:
[..]
och jah Huubie doe ons een lol en zet hem erin
[ afbeelding ]
edit: en natuurlijk een fijne vakantie![]()
heeftie toch nog slim uitonderhandeld met z'n dronken hoofd!quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:57 schreef Huubdgk het volgende:
tijdens SL
sec: je moet eruit
jeroen: van wie is dat huis
s: van John de Mol
jeroen: ow laat John de Mol dan maar zelf komen
s: ik waarschuw je nu voor de eerste keer bij de derde keer houdt ik je aan
jeroen: ik kom niet
s: oke dit is je tweede waarschuwing
jeroen: brengen jullie mij wel naar huis?
s: ja
jeroen: oke
en toen is hij vriendelijk mee gegaan en heeft iemand van productie hem naar huis gebracht (heb later nog motorrijlessen met die jongen die hem naar huis gebracht had, gevolgd en hebben er vaak nog smakelijk om gelachen)
stuur ik hem wel een kaartjequote:Op woensdag 2 juli 2008 23:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat Jeroen in de eerste week al geen maatje vind en hoppa naar huis dan.
mannie.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:04 schreef mooiiiiii het volgende:
Of mannie Huub? zonder Brian.. gaafffff
Wel nee joh Huub zit in het hokje en schrijft het scriptquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:07 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat Jeroen in de eerste week al geen maatje vind en hoppa naar huis dan.
wie is jamas?quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:10 schreef sunny16947 het volgende:
jamas dan maar
Jamas betekend ..proost..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |