Als je video's neerzet doe het dan ook goed. Hier staat het hele programmaquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:10 schreef mooiiiiii het volgende:
heeft iemand een filmpje van Bassie en Adriaan in Griekenland met dat liedje ..Dan kunnen Huub en Claire Griekse woordjes nog even leren ha ha
Leuk suikeroom,altujd makkelijk om een paar woordjes in het Grieks te kennen..quote:
vind eric helemaal toppie hier!quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:16 schreef Lady-night het volgende:
Deze was ook leuk...zo duidelijk wanneer \Brian liegt..over de anale sex..na het campinggebeuren
Eric was wel goed hier..
http://www.clipser.com/watch_video/20707&mvpageno=1
http://www.clipser.com/watch_video/20713&mvpageno=1
http://www.clipser.com/watch_video/20716&mvpageno=1
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:19 schreef Huubdgk het volgende:
hele dag gewerkt daarna samen met Oom Twan, Berga, Ron en Claire pandjes wezen kijken, net thuis......
Maar dan is het nog niet rond hèquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:26 schreef Elske6 het volgende:
[..]
en vanmorgen vroeg schreef je op de site van Rocketmiljonairs dat Claire al een schitterend pandje had gevonden !!!!!!
Zin om Huub een stukje piano te horen spelen of een DJ-set te zien/horen draaien, ja dat lijkt me best leuk. Ik zit alleen op 3 Aug in een vakantiehuis in Virton...ook leuk ;-)quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:28 schreef Huubdgk het volgende:
iedereen die zin heeft moet wel komen he!
Ik heb me al opgegevenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:28 schreef Huubdgk het volgende:
Jemig, dan ben ik er niet, balen zeg.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:28 schreef Huubdgk het volgende:
!!!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 07:26 schreef Elske6 het volgende:
[..]
en vanmorgen vroeg schreef je op de site van Rocketmiljonairs dat Claire al een schitterend pandje had gevonden !!!!!!
het is een beetje ver vanuit groningen.....of gaan er meer mensen uit deze regio??quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:28 schreef Huubdgk het volgende:
moet je wel op NowLive kunnen komen...... ik heb alleen maar iets negatief over Huub gezegd, half jaar geleden...........quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:57 schreef Huubdgk het volgende:
komen mensen vooral uit het hele land, check anders op nowlive voor mensen die samen rijden, openbaar vervoer kan ook, want we hebben een pendelbus geregeld!
wij gaan, later!
Ik neem aan dat jij niet naar de fandag wil,dus hoef je voor vervoer niet te kijken daarquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:17 schreef Elske6 het volgende:
[..]
moet je wel op NowLive kunnen komen...... ik heb alleen maar iets negatief over Huub gezegd, half jaar geleden...........
Ik had er wel zin in maar het is wel dik 200KM rijden vanaf hier... en dan ook nog terug... dat voor 5 uurtjes.... daar moet ik nog maar eens heel goed over nadenken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:06 schreef tuinfluiter het volgende:
De lang verwachte fandag.
Jaap en Huub fandag, zondag 3 augustus 2008
Aanmelden via het forumulier op:
www.rocketmiljonairs.nl
http://dgkhuub.hyves.nl
Locatie 't Blauwe meer.
http://www.experience-island.nl/uitje/outdoor-teambuilding.php
Deze locatie wordt veel gebruikt als trouwlocatie.
Op het Blauwe Meer worden vogels gespot door waarnemingen.nl ,
zo waren er waarnemingen op 24 juni van een :
Roepende Specht,
Zingende Zwartkop
Zingende Tjiftjaf
en een balsende Putter.
Gezellig daar.![]()
Locatie het Blauwe Meer, zal misschien aan Oostenrijk doen denken, maar deze beeldschone plas is
in Brabant, op Loon Op Zand, adres : Baan achter de Plakke 1.
Fandag Jaap en Huub
Zondag 3 augustus
van 14:00 tot 19:00 uur.
Met Jaap en Huub , maar ook komen oud-spelers en personeelsleden zoals
Claire, Palma, Ricardo, Tommy, paaldanseres Susanne en vele anderen.
Nadia en Dennis verwachten hun kindje op zondag 3 augustus, wanneer Nadia nog niet is
bevallen van hun kindje, komt Dennis ook en zingt zelfs 1 liedje.
Toegang fandag is 7,50 per persoon,
Inbegrepen:
1 consumptie per persoon,
Indien reizen per openbaar vervoer? Pendelbus tussen het centraal station Tilburg naar De Blauwe Meer.
Huub zal een DJ-set draaien.
Heel misschien komt er ook een piano en optreden van Huub.
De mogelijkheid om op de foto te gaan met je favoriet in de foto-corner.
Voor de kinderen ook een Banaan achter een boot.
Jaap en Huub gaan optreden.
Er is een strandje waar je kan zonnen en zwemmen.
Alle optredens zijn inbegrepen in de toegangsprijs.
Voor de duidelijkheid, niemand verdient ook maar 1 euro aan deze fandag, mocht er een paar euro
overblijven , dan gaat dit naar een uitgekozen goed doel, dit wordt stichting Kika .
Verder is er een drijvend terras, entree Jaap en Huub fandag is 7,.50 , inclusief 1 drankje
en de mogelijkheid tot meer drankjes en hapjes , wel voor eigen rekening.
Interesse in een fandag van Jaap en Huub?
Ga dan naar het aanmeldingsforumulier.
De fandag Jaap en Huub in Loon Op Zand is voor velen best een eindje rijden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:06 schreef tuinfluiter het volgende:
Jaap en Huub fandag, zondag 3 augustus 2008
Aanmelden via het forumulier op:
www.rocketmiljonairs.nl
http://dgkhuub.hyves.nl
Locatie 't Blauwe meer in Loon Op Zand.
http://www.experience-island.nl/uitje/outdoor-teambuilding.php
Fandag Jaap en Huub
Zondag 3 augustus
van 14:00 tot 19:00 uur.
Met Jaap en Huub , maar ook komen oud-spelers en personeelsleden zoals
Claire, Palma, Ricardo, Tommy, paaldanseres Susanne en vele anderen.
Niet alles draait bij iedereen om huub, misschien wil ze wel voor winnaar Jaap naar de fandagquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij niet naar de fandag wil,dus hoef je voor vervoer niet te kijken daar
tja of de geile dans van een kraanvogel!quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet alles draait bij iedereen om huub, misschien wil ze wel voor winnaar Jaap naar de fandag
Of voor een potje teambuilding met de Roepende Specht, Zingende Zwartkop, Zingende Tjiftjaf en een balsende Putter![]()
Daar dacht ik ook aanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:38 schreef riri het volgende:
¤7,50...belachelijk...fans worden nog eens uitgemolken ook nog eens
Nou! Zeven Euro vijftig, daar moet een normaal mens drie weken voor werken ...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:38 schreef riri het volgende:
¤7,50...belachelijk...fans worden nog eens uitgemolken ook nog eens
Stelletje uitzuigers.quote:Voor de duidelijkheid, niemand verdient ook maar 1 euro aan deze fandag, mocht er een paar euro
overblijven , dan gaat dit naar een uitgekozen goed doel, dit wordt stichting Kika .
Dat goede doel is dan wel stichting Jaapquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan ook geen wisselgeld teruggeven, maar aan het een of andere goede doel schenken:
Ja, dat zal inderdaad wel. En al die fans maar denken dat ze met hun geschonken fortuin Kinderen met Kanker steunen.quote:
Daar ben ik dan weer blij mee als AZ fanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:48 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan![]()
Gelukkig wilde DSB me nog een extra lening aansmeren, dus ik kan het me weer veroorloven![]()
eens.......quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:19 schreef riri het volgende:
Lijkt me dat fans,toen ze nog in de GK zaten meer dan genoeg geld gegeven hebben...aan dure cadeau's, aan smsjes en wat al niet meer.
Jaap heeft meer dan genoeg geld maar is te zuinig om ook maar iets zelf te doen voor de fans...als het HEM maar iets oplevert,dat is het enige waarom het ze draait.
Waarom wordt zogenaamd een band onderhouden met de fans...alleen omdat het ze geld in het laatje brengt,dat fans erin stinken snap ik dus ook niet.
Het lijkt me dat je een fandag voor je fans ze kosteloos aanbiedt,alleen al omdat ze je al die maanden gesteund hebben,het lijkt me niet meer dan netjes dat dat het het minste zou zijn wat je voor ze terug zou kunnen doen.
Maar zelfs dat is teveel.
Enige wat het stel voor ogen heeft zijn geldbiljetten en liefst zoveel mogelijk.
Die hele commerciele troep is teren op andermans portomonnee,de naieve kijker betaald zich blauw aan al dat schorriemorrie dat denkt dat ze heel wat zijn.
stom gevoel achteraf héquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:46 schreef Kaat38 het volgende:
Klopt, fanvanheteersteuur! Zelf ben ik de mafketel van vol geweest die het volvliegtuigje regelde, zelfs naar Eemnes ben gereden om de honkballen af te leveren, aan een paar (denk 2 of zo) kado's heb mee gedaan, 3 kaarten verstuurdAllemaal met veel plezier maar ik deed niet aan alles mee, werd ietwat overdreven op een gegeven moment vond ik.
Niet waar!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:37 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
maar goed ik heb uiteindelijk toch weer wat geleerd,,,,,,, namelijk dat een echte real life soap wel nooit zal gebeuren maar dat het dus allemaal geschript, gestuurd, geknipt en geplakt wordt
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:02 schreef APK het volgende:
[..]
Niet waar!![]()
En Brian is een rat,,, en hij en Natasia gaan Huub binnenkort laten vermoorden!!!!!!
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:19 schreef riri het volgende:
Lijkt me dat fans,toen ze nog in de GK zaten meer dan genoeg geld gegeven hebben...aan dure cadeau's, aan smsjes en wat al niet meer.
Jaap heeft meer dan genoeg geld maar is te zuinig om ook maar iets zelf te doen voor de fans...als het HEM maar iets oplevert,dat is het enige waarom het ze draait.
Waarom wordt zogenaamd een band onderhouden met de fans...alleen omdat het ze geld in het laatje brengt,dat fans erin stinken snap ik dus ook niet.
Het lijkt me dat je een fandag voor je fans ze kosteloos aanbiedt,alleen al omdat ze je al die maanden gesteund hebben,het lijkt me niet meer dan netjes dat dat het het minste zou zijn wat je voor ze terug zou kunnen doen.
Maar zelfs dat is teveel.
Enige wat het stel voor ogen heeft zijn geldbiljetten en liefst zoveel mogelijk.
Die hele commerciele troep is teren op andermans portomonnee,de naieve kijker betaald zich blauw aan al dat schorriemorrie dat denkt dat ze heel wat zijn.
ben het met je eens hoor blommetjequote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:10 schreef blomst het volgende:
[..]
![]()
Was het niet de eigen keuze van de Fans, om hun geld te spenderen aan vliegtuigen, cadeaus en smsjes.
Raar idee dat je iets geeft er wel wat terug voor verwacht.![]()
die 7.50 is een redelijke prijs, en voorkomt ook dat er personen langs komen omdat het gratis is.
ik zou heen kunnen, maar ik heb zelf de behoefte niet om naar een fandag te gaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:15 schreef Desii het volgende:
[..]
ben het met je eens hoor blommetje![]()
Vind het zelf jammer dat ik niet kan
De terrassen zijn overdektquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:29 schreef schatje het volgende:
Het kan ook flink gaan regenen hè?
Aan de aktie vliegtuig en honkbal had ik echt lol, rest deed ik af en toe aan mee.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
stom gevoel achteraf hénu we weten hoe een doorgestoken kaart het allemaal eigenlijk is en was
maar ja toen we het nog niet wisten was het dan wel weer prima vermaak![]()
maar voor de volgende keer denk ik dat ik het toch een stuk minder boeiend ga vinden.
ja ik denk dat streamers nu enorm sceptisch gaan zijn en niks meer gaan geloven, en achter elk klein dingetje een heel doordacht plan zien..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
stom gevoel achteraf hénu we weten hoe een doorgestoken kaart het allemaal eigenlijk is en was
maar ja toen we het nog niet wisten was het dan wel weer prima vermaak![]()
maar voor de volgende keer denk ik dat ik het toch een stuk minder boeiend ga vinden.
Ja hoor, vind ik ook, geef iets of geef niets, maar verwacht niets terug.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:10 schreef blomst het volgende:
[..]
![]()
Was het niet de eigen keuze van de Fans, om hun geld te spenderen aan vliegtuigen, cadeaus en smsjes.
Raar idee dat je iets geeft er wel wat terug voor verwacht.![]()
die 7.50 is een redelijke prijs, en voorkomt ook dat er personen langs komen omdat het gratis is.
Snap het gezeur ook niet.Je kan zelfs gratis in de pendelbus en je heb een leuk dagje uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja hoor, vind ik ook, geef iets of geef niets, maar verwacht niets terug.
Wat een gezeik over 7,50.
Wat ook mensen blijkbaar niet lezen is dat "mocht er wat overblijven het geld naar KIKA gaat" maar het is blijkbaar veel leuker om te zeuren dat alles in eigen zak gestoken wordt.
hij zei dat reality meets soap een compleet nieuw genre was.. ik geef een voorbeeld van een programma wat die 2 elementen al heeft... deze vorm is idd anders, maar het genre is niet compleet nieuwquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:04 schreef -Jean- het volgende:
Goh ik wist niet dat the real world 24 uur per dag te volgen was op streams en dat mensen opgesloten zaten gemixed met spelelementen waardoor je een realistische mix kreeg van echte emoties ...( in weze een soort soap die dagelijks wordt uitgezondne) met reality.
zelfs nu nog Brian en Amanda als referentiekaderquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Snap het gezeur ook niet.Je kan zelfs gratis in de pendelbus en je heb een leuk dagje uit.
Moest je bij Brian en Amanda ook betalen en wat kreeg je daar.
Maar dgk en Big brother zijn toch wel een heel nieuw genre op zich vindt ikquote:hij zei dat reality meets soap een compleet nieuw genre was.. ik geef een voorbeeld van een programma wat die 2 elementen al heeft... deze vorm is idd anders, maar het genre is niet compleet nieuw
begrijpend lezen heh
reken maar dat Jaap alle rekeningen 10 keer nakijkt voor hij het over gebleven geld doneert.....quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat goede doel is dan wel stichting Jaap
die toko... zal de boel wel sponseren... zodat ze ut geldt in hun zak...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:46 schreef Elske6 het volgende:
ik vind het ook jammer dat het zo zuiderlijk ligt.. ze hadden het beter bij het Veluwemeer kunnen doen......
weet je ook al wanneer APK ????quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:02 schreef APK het volgende:
[..]
Niet waar!![]()
En Brian is een rat,,, en hij en Natasia gaan Huub binnenkort laten vermoorden!!!!!!
Dacht even Hondjes te zien, maar jij bent hetquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:50 schreef APK het volgende:
[..]
die toko... zal de boel wel sponseren... zodat ze ut geldt in hun zak...
kunnen steken...
Het gaat er toch om dat de gouden kooi gasten geld vragen voor hun fandag.Dus ik vroeg me ook af of dat bij Brian en Amanda ook zo was.Heeft toch niks met referentiekader te maken of wou je weer wijs doen met je dure woorden Van jouw post straalt echt af dat je jezelf zo wijs vind en de rest is maar dom.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:27 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zelfs nu nog Brian en Amanda als referentiekader![]()
![]()
houdt het dan ook nooit op???
Laat gaan.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:26 schreef rooie3 het volgende:
Het gaat er toch om dat de gouden kooi gasten geld vragen voor hun fandag.Dus ik vroeg me ook af of dat bij Brian en Amanda ook zo was.Heeft toch niks met referentiekader te maken of wou je weer wijs doen met je dure woorden Van jouw post straalt echt af dat je jezelf zo wijs vind en de rest is maar dom.
Dure woorden.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:26 schreef rooie3 het volgende:
Heeft toch niks met referentiekader te maken of wou je weer wijs doen met je dure woorden Van jouw post straalt echt af dat je jezelf zo wijs vind en de rest is maar dom.
Eensch!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:49 schreef noekje het volgende:
Als je geen ¤ 7,50 euro wil betalen, dan doe je dat toch niet! Wil je dat wel en kun je daarna alsnog lekker op vakantie en boter op je boterham smeren, dan doe je dat toch lekker wel. Ik snap er geen kut van.
Als ik schoenen koop van ¤ 200,= dan mag ik dat toch ook zelf weten, dan ga je toch niet de winkelier verwijten dat hij geld uit mijn zakken klopt? ¤ 7,50 hè??![]()
De rest hangt gelukkig wel gratis in een paal of rapt een deuntje voor niks. Blijf thuis, voel je lekker moreel superieur op de bank met je armpjes over elkaar.
Niet dat ik ga maar wie gaat, veel plezier.![]()
o is al deze commotie over 7,50 euro ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:49 schreef noekje het volgende:
Als je geen ¤ 7,50 euro wil betalen, dan doe je dat toch niet! Wil je dat wel en kun je daarna alsnog lekker op vakantie en boter op je boterham smeren, dan doe je dat toch lekker wel. Ik snap er geen kut van.
Als ik schoenen koop van ¤ 200,= dan mag ik dat toch ook zelf weten, dan ga je toch niet de winkelier verwijten dat hij geld uit mijn zakken klopt? ¤ 7,50 hè??![]()
De rest hangt gelukkig wel gratis in een paal of rapt een deuntje voor niks. Blijf thuis, voel je lekker moreel superieur op de bank met je armpjes over elkaar.
Ja was schandalig dat Huub en Jaap dat vragenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o is al deze commotie over 7,50 euro ?
Oh, dan niet!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:53 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
o is al deze commotie over 7,50 euro ?
IS OOK SCHANDALIGquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja was schandalig dat Huub en Jaap dat vragen![]()
Hartgrondig mee eensquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:49 schreef noekje het volgende:
Dat zou pas schandalig zijn,maar hopen dat die niet komen 3 augustusquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:02 schreef APK het volgende:
[..]
Niet waar!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |