Vet zwangere vrouwenquote:
Eens. Je zou bijna denken dat het een ons kent ons gebeuren is. Of de rest van Nederland waagt zich niet aan die debiele programma's en zie je daarom steeds dezelfde lui terug (je moet tenslotte wel een beetje maf zijn om aan rltv mee te doen).quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik wil helemaal niemand meer terug. Nieuw bloed hebben we nodig en geen uitgewoonde DGK gasten. Ik vertrouw op Huub en zijn screening, zullen best lekkere wijven zijn toch?![]()
Nu de mannen nog, ik ben benieuwd.
Ik zie ook het liefst geen DGK-addept terug... Enne, hoe 'ons kent ons' was DGK wel niet, zo werkt het nu eenmaal in tv land.quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Eens. Je zou bijna denken dat het een ons kent ons gebeuren is. Of de rest van Nederland waagt zich niet aan die debiele programma's en zie je daarom steeds dezelfde lui terug (je moet tenslotte wel een beetje maf zijn om aan rltv mee te doen).
Als in stoer, breed, intelligent, grappig, lief en een beetje fout?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:57 schreef Huubdgk het volgende:
tuurlijk geen gouden kooi addept! enne over die mannen, die hebben we, en veel en leuk ook!
Wij zijn nieuws-addicts, maar eh, wellicht wil Eric hem wel even vervangen de komende week? Ik vind dat vakantie ook vakantie moet zijn, al neem ik het liefst ook mijn laptop mee naar mijn vakantiehuis, grin..quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:10 schreef happyme28 het volgende:
Huub blijf je ook bloggen in Griekenland en Spanje? We kunnen niet zolang zonder nieuws![]()
Can't Buy Me Love heet het programma, ze zoeken leuke jongen mensen, die op zoek zijn naar de liefde van hun leven en/of veel geld, wat denk je zelf?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:17 schreef Lady-night het volgende:
Huub wordt het weer een sex-georienteerd gebeuren? Want dan ga ik in ieder geval niet kijken
Mij maakt het niet uit...als Karel maar af en toe effe binnenwipt met de rest van de spuitgastenquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:22 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Can't Buy Me Love heet het programma, ze zoeken leuke jongen mensen, die op zoek zijn naar de liefde van hun leven en/of veel geld, wat denk je zelf?
Eric was gaaf,hij was een beetje boos op bepaalde mensen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wij zijn nieuws-addicts, maar eh, wellicht wil Eric hem wel even vervangen de komende week? Ik vind dat vakantie ook vakantie moet zijn, al neem ik het liefst ook mijn laptop mee naar mijn vakantiehuis, grin..
Waar hangt Eric eigenlijk uit vraag ik me af, komt ie gezellig langs, is ie ineens weer verdwenen. Joehoe Eric, waar ben je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |