Je bedoeld zeker Klaas de brandweermanquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:27 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit...als Karel maar af en toe effe binnenwipt met de rest van de spuitgasten
het is heel raar om daar rond te lopen, het maakt enorm veel in mij los. Maar vooral weemoedige en nostalgische gevoelens hoe raar het ook klinkt. Kom er graag, en het voelt, gek genoeg... ook een beetje als thuiskomen...quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:25 schreef zanta het volgende:
Nu je op het terrein werkt waar je zolang hebt gewoond, kan ik me voorstellen dat er veel herinneringen terugkomen. Je hebt ooit eens gezegd dat iedere plek wel verbonden is aan een bepaalde gebeurtenis. Zijn het vooral de positieve voorvallen die je je herinnert of is het juist zo dat het terugkomen op die plek waar je zoveel hebt meegemaakt veel frusttratie bij je losmaakt?
Ik wens jou en Claire een geweldige vakantie . Jullie hebben het wel verdiend.
even nog om jullie nog meer veren ergens in te steken..super dat jullie zoveel van je laten lezen. Fijn om te horen dat het jullie zo goed gaat, weer midden in het 'gewone' leven staan, genieten van alle kansen en goede mensen die op jullie pad komen. Ik word er blij van!quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:21 schreef Huubdgk het volgende:
nou kan jullie verzekeren, wij gaan niet naar een toeristencentra......
sterker nog hoop dat ik geen Nederlanders tref
x
Zulke types dan he, Joep zelf hoeft dan ook weer nietquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je bedoeld zeker Klaas de brandweerman
Helaas voor ons ben je wel naar huis gegaan.Gaaf voor jouw dat je in het hokje gaat werken,maar helaas voor ons geen streams meer met Huub.Of ga je in die drie maanden per ongeluk express effe door het beeld heen wandelenquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:30 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
het is heel raar om daar rond te lopen, het maakt enorm veel in mij los. Maar vooral weemoedige en nostalgische gevoelens hoe raar het ook klinkt. Kom er graag, en het voelt, gek genoeg... ook een beetje als thuiskomen...
nooit meer naar huis.... toch een beetje waar geworden!
Das wel lekker, gewoon zo'n dorpje met een paar oude opa's en oma's, boekjes lezen in de schaduw.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:21 schreef Huubdgk het volgende:
x
Dat was een van de leukste keren op het forum.Iedereen noemde hem anders en ook iedereen ging meedoen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zulke types dan he, Joep zelf hoeft dan ook weer niet
Jullie zijn in ieder geval wel zo slim om niet zoals Dennis en Nadia naar Center Parcs of Disneyworld Parijs te gaan, om dan vervolgens verbaasd te zijn dat je nergens rustig kan eten, grin...quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:21 schreef Huubdgk het volgende:
x
dat zeg ik...quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je bedoeld zeker Klaas de brandweerman
Waarom moest jeroen zo gauw vertekken uit die villa,weet je wel hoe leuk wij hem vonden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:09 schreef Huubdgk het volgende:
o.a. en nog veel meer!
werkt monique daar nog?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:30 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
het is heel raar om daar rond te lopen, het maakt enorm veel in mij los. Maar vooral weemoedige en nostalgische gevoelens hoe raar het ook klinkt. Kom er graag, en het voelt, gek genoeg... ook een beetje als thuiskomen...
nooit meer naar huis.... toch een beetje waar geworden!
Ja, Thijs zou een week blijven en was na 2 dagen al weer weg of zo. Waarom was dat Huub?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom moest jeroen zo gauw vertekken uit die villa,weet je wel hoe leuk wij hem vonden.
Hij was echt een verademing en was totaal anders dan de rest.We lagen echt in een deuk om hem en vonden het niet leuk dat hij weg moest.
Bedoel die gast uit Belgie,jij moet mij niet commanderen en hoppa plons het zwembad in.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja, Thijs zou een week blijven en was na 2 dagen al weer weg of zo. Waarom was dat Huub?
Ow, die van hoe heet dat programma nou, het vriendje van Selenequote:Op woensdag 2 juli 2008 22:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bedoel die gast uit Belgie,jij moet mij niet commanderen en hoppa plons het zwembad in.
Speak for yourself, de Kooi was top, maar aan alles komt een eind. Het is altijd jammer dat iets waar je plezier aan beleefd eindigd, maar ik vond het juist een prettig idee dat Huub en Claire samen buiten de Kooi hun relatie carierre, enz. kunnen voortzetten, zonder gedoe van een tv programma er omheen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Helaas voor ons ben je wel naar huis gegaan.Gaaf voor jouw dat je in het hokje gaat werken,maar helaas voor ons geen streams meer met Huub.Of ga je in die drie maanden per ongeluk express effe door het beeld heen wandelen
Ook maf dat een gastspeler dan zoveel invloed kon uitoefenen. En dat er ongelukken hadden kunnen gebeuren ochquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:46 schreef Huubdgk het volgende:
jeroen moest weg omdat selene hem weg wilde hebben, Selene wilde al dat hij veel eerder vertrok, zeker nadat Jaap en ik hem dronken voerden en hem helemaal opstookten.... hij was ook veels te dronken en anders gingen er misschien wel ongelukken gebeuren...... maar god wat ik heb ik mij suf gelachen
ja wij ook..vooral toen ie niet meer uit dat zwembad wou komen en we een SL kregen omdat hij door Security eruit gecommandeerd moest worden.. Ik had dat wel willen zien, Stijn/Polo en/of Flens plonzend door het water op drijfjacht op die dronken Jeroen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:46 schreef Huubdgk het volgende:
jeroen moest weg omdat selene hem weg wilde hebben, Selene wilde al dat hij veel eerder vertrok, zeker nadat Jaap en ik hem dronken voerden en hem helemaal opstookten.... hij was ook veels te dronken en anders gingen er misschien wel ongelukken gebeuren...... maar god wat ik heb ik mij suf gelachen
Jeroen was gaaf en had overal maling aan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:50 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
ja wij ook..vooral toen ie niet meer uit dat zwembad wou komen en we een SL kregen omdat hij door Security eruit gecommandeerd moest worden.. Ik had dat wel willen zien, Stijn/Polo en/of Flens plonzend door het water op drijfjacht op die dronken Jeroen.
En toen mocht ie helemaal in een taxi naar z'n Belgische huis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |