Mooie box, maar jammer dat je niet de Criterion versie hebt gekozen. Op deze zitten nl. geen subs en die zijn bij de Cassavetes films nog wel eens makkelijkquote:
viel mee, heb `m gekocht via het forum van dvd.nlquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 18:20 schreef Doff het volgende:
Was die Rebecca niet ontzettend duur, Timo?
quote:
quote:
Das idd. cheapquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:50 schreef Ash het volgende:
[..]
En ook lekker cheap! 5 voor 10 euro'tjes
hey jij hier?quote:
ja zo af en toe kom ik nog eens voorbij zoefen, met de dvd aanschaf is het ook erg rustig de laatste maanden.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hey jij hier?![]()
Heb `m voor ¤ 21,45 incl. bij de Wehkamp
Hij is gaaf, waar komt ie vandaan, als ik mag vragen?quote:
is dat nou nog wat?quote:
Ikzelf heb hem besteld bij www.axelmusic.com, maar hij is ook verkrijgbaar bij Amazon, DVDpacific etc.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:24 schreef Chielus het volgende:
[..]
Hij is gaaf, waar komt ie vandaan, als ik mag vragen?
De DVD uitvoering is uitstekend, neemt alle extra's mee van de vorige edities + nog meer.quote:
quote:The actual craftsmanship of the ball isn't as impressive as more expensive premiums, but it looks pretty cool nonetheless.
Waar?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:50 schreef Ash het volgende:
[..]
En ook lekker cheap! 5 voor 10 euro'tjes
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Das idd. cheapMaar meer moeten ze ook echt niet kosten
Geen misselijke film noch acteur hoor en 6.6 op imdb. Dat is voor begin 60s sci-fi gewoon erg geslaagd. Een power search op imdb stopt de film op #9 in de scifi genre tussen 1960-1965 (>500 stemmen). De eerste 8 films zijn ook geen misselijke films:quote:
Bij de Free Record Shopquote:
Bedankt. Leuke selectie voor de 5 voor 10. De Bud Spencer/Terrence Hill films maar overgeslagen ( 4:3quote:
John Hughes, toch een beetje de heugd van elke 30+erquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:08 schreef Timo20 het volgende:
Donderdag gekocht en ontvangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En half- twintigerquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 07:07 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
John Hughes, toch een beetje de heugd van elke 30+er
+/- 12 euro bij Axelmusic.com.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:50 schreef Fokski het volgende:
[..]
Hmmmm 5,8 op imdb, dat is best hoog voor dat "genre". El-cheapo?
Wie heb je berooft?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 14:58 schreef SamuelofSEK het volgende:
De oogst van afgelopen 2 maanden:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
In Spanje, als het goed isquote:
Why, I ask you? WHY ?!?!quote:
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 3 december 2008 16:41 schreef Timo20 het volgende:
Ja ont-zet-tend slecht![]()
Eén van de langste 90 minuten die ik ooit heb moeten doorstaan
Zelfs dat is teveelquote:Op zaterdag 6 december 2008 13:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
Aan 2 euro kan ik me toch geen buil vallen.
Oeh, nice. heb je `m gekocht?quote:
Een snelle toets met Into The Wild doet naar voren komen dat Bol alsnog goedkoper is dan DVDOutlet, FRS en Wehkamp. Amazon ligt ongeveer op dezelfde hoogte, Play is een stuk goedkoper.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:12 schreef trebremmit het volgende:
dvdoutlet
wehkamp
freerecordshop
play.com
amazon.com
Hoezo niet? niets mis meequote:
Eindelijkquote:Op zondag 1 februari 2009 11:22 schreef Dizer het volgende:
Yeah baby... en ik wacht zelfs op een paar uitgaves om te kopen, dus: "I'll be back..."
de terugkeer van de oude bekendenquote:Op zondag 1 februari 2009 21:37 schreef pascalheister het volgende:
[ afbeelding ]
bij de filmvalley
[ afbeelding ]
Ja, toch? het wordt nog eens watquote:
hehe cool!quote:
Hahah, My Name is Bruce op blu-ray.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:31 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
hehe cool!
zelf gekocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:28 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Hahah, My Name is Bruce op blu-ray.
Heeft dat zin? De film kwaliteit is niet al te best.
quote:
Die zag ik ook staan... Ik had 'm al via teh internetz gevonden maar nog niet gezien.quote:
Hij is wel aardig.quote:Op woensdag 18 maart 2009 19:10 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Die zag ik ook staan... Ik had 'm al via teh internetz gevonden maar nog niet gezien.
Is 't wat?
nicequote:Op zondag 22 maart 2009 10:45 schreef MikeyMo het volgende:
vandaag een Blurayspeler gekocht: LG BD370, maar dat telt natuurlijk officieel niet mee
[ afbeelding ]
nee want de fusie komt er niet en dus ook geen dvdquote:Op zaterdag 11 april 2009 09:28 schreef pascalheister het volgende:
damm komt er toch geen dvd uit met de fusie van roda en fortuna
die zag ik liggen, vette shitquote:
NEEEEEEEEEEEEEEEE!!! OMFG!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |