quote:
quote:
Das idd. cheapquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:50 schreef Ash het volgende:
[..]
En ook lekker cheap! 5 voor 10 euro'tjes
hey jij hier?quote:
ja zo af en toe kom ik nog eens voorbij zoefen, met de dvd aanschaf is het ook erg rustig de laatste maanden.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:11 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hey jij hier?![]()
Heb `m voor ¤ 21,45 incl. bij de Wehkamp
Hij is gaaf, waar komt ie vandaan, als ik mag vragen?quote:
is dat nou nog wat?quote:
Ikzelf heb hem besteld bij www.axelmusic.com, maar hij is ook verkrijgbaar bij Amazon, DVDpacific etc.quote:Op zaterdag 27 september 2008 16:24 schreef Chielus het volgende:
[..]
Hij is gaaf, waar komt ie vandaan, als ik mag vragen?
De DVD uitvoering is uitstekend, neemt alle extra's mee van de vorige edities + nog meer.quote:
quote:The actual craftsmanship of the ball isn't as impressive as more expensive premiums, but it looks pretty cool nonetheless.
Waar?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:50 schreef Ash het volgende:
[..]
En ook lekker cheap! 5 voor 10 euro'tjes
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Das idd. cheapMaar meer moeten ze ook echt niet kosten
Geen misselijke film noch acteur hoor en 6.6 op imdb. Dat is voor begin 60s sci-fi gewoon erg geslaagd. Een power search op imdb stopt de film op #9 in de scifi genre tussen 1960-1965 (>500 stemmen). De eerste 8 films zijn ook geen misselijke films:quote:
Bij de Free Record Shopquote:
Bedankt. Leuke selectie voor de 5 voor 10. De Bud Spencer/Terrence Hill films maar overgeslagen ( 4:3quote:
John Hughes, toch een beetje de heugd van elke 30+erquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 22:08 schreef Timo20 het volgende:
Donderdag gekocht en ontvangen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |