In deze film heeft ze wel raar haar, dus is ze niet zo mooi als normaal.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:51 schreef JH87 het volgende:
Hm, niet echt mijn type maar wel een mooie vrouw.![]()
Maar eigenlijk moet ik eerst alle oude Indiana Jones films zien. Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik kortgeleden pas voor het eerst een Indiana Jones film heb gezien. 'Hé, dáár is dat deuntje dus van!'
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kom er net met toeval achter dat ik hier vandaag 2 jaar lid ben.
Heb ook een neopet sleutelhanger. Had er nog meer, maar de rest heb ik weggeven, aan Lyssa en mn neefjes. Deze twee heb ik ook als pets in het spelquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Leuke neopets.
HELLOOOOOW!quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:34 schreef ChipsZak. het volgende:
HAJ FREECELLLLL.
Paar stukken zeep in je bed leggen. Schijnt echt te helpen!quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:04 schreef Bob. het volgende:
En elke 5 minuten je bed uit moeten springen omdat je kramp heb is gruwelijk irritant.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tvp.
Oh echt? Ik heb ook heel vaak last van kramp in m'n benen. Zuivel krijg ik toch behoorlijk binnen op een dag...quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:15 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen..
Bob., even wat van die vitaminepillen slikken, kramp komt geloof ik door gebrek aan magnesium of calcium als ik het goed heb...
Die mag uitslapen vandaag. Maar ik zal het doorgevenquote:
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:29 schreef teigan het volgende:
DaD, bij mij hielp het wel, ik had soms periodes dat ik er vaker last van had, en alsik dan een paar dagen die dingen slikte, dan ging het weer over....
Oh ja, dat had ik ook. Lekker zuur waren die.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zijn dat dan van die multivitaminedingen? Ik kreeg vroeger wel eens vitamine C pillen van m'n moeder maar die waren zo gruwelijk lekker dat ik ze met handen vol tegelijk at..
Ik heb dat uit een ander topic hier op Fok, volgens mij was het Kastanova die geregeld last had van kramp ook (of hetismij, dat weet ik niet meer), en die geloofde er ook geen moer van maar het hielp wel!quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik ook. Lekker zuur waren die.
En ik zal eens een normale vitaminen pillen proberen, bedankt! Zeep wat helpt kan ik me trouwens moeilijk iets bij voorstellen.
Ik heb hier nog een pot studenten-multivitaminen staan.quote:
Wat zijn studenten-multivitaminen? Zijn die andere dan 'normale'?quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een pot studenten-multivitaminen staan.Maar weer eens braaf gaan slikken.
Oh en muggen worden steeds creatiever, vandaag is de hele onderkant van mijn oog opgezwollen. Heerlijk.
Neuh, zal wel hetzelfde zijn. Maar ze zullen het wel leuk vinden staan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:50 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Wat zijn studenten-multivitaminen? Zijn die andere dan 'normale'?![]()
*hugs* om je oog, hopelijk heb je geen last van hooikoorts, anders heb je dubbel jeuk!
Dat geldt dus ook voor mij. Waarschijnlijk zitten ze allemaal bij Bob.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:08 schreef nietzman het volgende:
Ik heb hier nog geen mug in huis gezien en alles staat altijd wagenwijd open..
Nut-schmut.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:21 schreef nietzman het volgende:
Zou kunnen, in vorige jaren kwamen ze hier ook altijd op m'n vriendinnetje af. Bobje is gewoon een soort van supervriendinnetje waar de hele stad dankbaar voor is..
Je dient het algemeen nut Bob, wees dankbaar.
Ik zei alleen maar supervriendinnetje omdat dat andere woord voor iemand die zich door alle muggen in de buurt laat nemen zo'n negatieve naklank heeft.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als Do2 en ik samen in bed liggen komen ze ook op mij af, ben ik nu ook een supervriendinnetje?.
Zeg ja, zeg ja.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar supervriendinnetje omdat dat andere woord voor iemand die zich door alle muggen in de buurt laat nemen zo'n negatieve naklank heeft.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar supervriendinnetje omdat dat andere woord voor iemand die zich door alle muggen in de buurt laat nemen zo'n negatieve naklank heeft.
Eigenlijk moest ik lachen, maar toch.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Heeft het daar mee te maken? Want zelfs toen ik behoorlijk extreme broedarmoede had werd ik helemaal leeg gezogen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:40 schreef freecell het volgende:
Jeps, zwanger zijn helpt uitstekend tegen muggen hier. Normaal moeten ze altijd mij hebben en eten ze TARA alleen in geval van dreigende hongerdood.
Ik ben dit jaar nog niet geprikt en TARA al een paar keerHoei!
Blijkbaar minder ijzer in mijn bloed of iets dergelijks
Het schijnt (ze zijn er nog niet over uit) Dat het iets te maken heeft met je temperatuur, je ijzergehalte en je hoeveelheid vitamine B in je bloed.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Heeft het daar mee te maken? Want zelfs toen ik behoorlijk extreme broedarmoede had werd ik helemaal leeg gezogen.
Neem voor mij even een 360 met oblvion mee alsjeblieftquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:04 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik ga naar de Saturn, kijken of ze beschermhoesjes verkopen voor de Nokia N95
zegt de koning van de jankzakreplysquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:40 schreef Jesse_ het volgende:
Je zou er natuurlijk iets van kunnen zeggen, in plaats van een huilie berichtje hier te plaatsen
Ik om tien voor 3quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:
HALLO.
Ik moet om 4 uur bij de tandarts zijn.
Hij was wel tofquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Hahaha,
Succes
Had je nog wat aan mn link, of viel dat wel mee?
nee, nog niet. Zullen ook wel allemaal op die beurs staanquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb een puik gebit idd.
Banenbeurs.
Ookal bij uitzendbureau's geweest? Randstad bijv?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:55 schreef maok het volgende:
HALLO
Ik moet om 7 uur in de kerk zijn.
Er vroeg net een collega (die ik niet ken) aan mij of ik getrouwd ben
Wannabee buschauffeur.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:55 schreef JH87 het volgende:
HALLO.
Ik had net een vergadering in de stad en toen ik terugfietste hing er een auto met twee wielen boven de gracht aan de Turfsingel. Iets te enthousiast ingeparkeerd vermoed ik.
Ik heb met name goede ervaringen me Adecco. Randstad vind ik altijd wat afstandelijk. maar die hebben wel de grootste logistieke afdeling...quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Randstap in de stad hielp mij goed, iig.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:55 schreef JH87 het volgende:
HALLO.
Ik had net een vergadering in de stad en toen ik terugfietste hing er een auto met twee wielen boven de gracht aan de Turfsingel. Iets te enthousiast ingeparkeerd vermoed ik.
Voor plaatjes van voertuigen die boven het water hangen zijn we duidelijk bij jou aan het juiste adres.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor plaatjes van voertuigen die boven het water hangen zijn we duidelijk bij jou aan het juiste adres.
Nee, webloggende honden vinden het ook grappig.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik dan écht de enige die dat wel grappig vind?
Gemenerik!quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
Zonet nog even iemand in een lesauto schrik aangejaagd, omdat ie niet snel genoeg rechtsaf sloeg. Ben er maar even in de binnenbocht voorbij gereden op mijn fiets. Slome.
En was ook nog verdwaald, want de school waar ie moest zijn staat in een straat tussen de oude ebbinge en oude boteringestraat.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Die bus van gister die zou een schoolreisje doen
Zo, stoer hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
Zonet nog even iemand in een lesauto schrik aangejaagd, omdat ie niet snel genoeg rechtsaf sloeg. Ben er maar even in de binnenbocht voorbij gereden op mijn fiets. Slome.
"Nee echt, een Opel is een hele mooie auto... echt."quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb zonet een artikel over Opel geschreven, en ik ben objectief gebleven
OBjectiefquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
"Nee echt, een Opel is een hele mooie auto... echt."
Oftewel, ga vooral nóóit samenwonen, of o jeetje, trouwen, of stel je voor, kinderen krijgen, want het kan altijd nog uit gaan!quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Als het dan ooit uit gaat (ik hoop dat het nooit gebeurt, maar het KAN) ben je wel flink de sjaak he?
Groetjes van arriva.nlquote:Stakingen
De vakbonden hebben de volgende dagen stakingen en acties aangekondigd:
• 20, 21 en 22 mei: in de spits gratis vervoer, buiten de spits geen vervoer
• 27, 28 en 29 mei: in de spits gratis vervoer, buiten de spits geen vervoer
Dit betekent dat er:
• tot 09.00 uur ’s ochtends* geen kaartcontrole en –verkoop is;
• van 09.00 uur tot 16.00 uur er gestaakt wordt;
• van 16.00 uur tot 19.00 uur** geen kaartcontrole en –verkoop is;
• vanaf 19.00 uur er gestaakt wordt.
Samenwonen is niks mis mee. Getrouwd ben ik ook geweest. Kinderen hebben we hard aan gewerkt, helaas niet gelukt. Allemaal overkomelijk.. maar er naast wonen is gewoon kutquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oftewel, ga vooral nóóit samenwonen, of o jeetje, trouwen, of stel je voor, kinderen krijgen, want het kan altijd nog uit gaan!
Als je daar vanuit gaat kun je beter single blijven.
Mocht het nu uit gaan zitten we iig niet met een huis wat te duur is om door één persoon betaald te worden.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Samenwonen is niks mis mee. Getrouwd ben ik ook geweest. Kinderen hebben we hard aan gewerkt, helaas niet gelukt. Allemaal overkomelijk.. maar er naast wonen is gewoon kut
Dat is wel een groot voordeel inderdaad, hoeft er maar één te verhuizenquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mocht het nu uit gaan zitten we iig niet met een huis wat te duur is om door één persoon betaald te worden.
Als ze ook maar een beetje op jou lijken, zitten we inderdaad gebeiteld.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:15 schreef Jesse_ het volgende:
je huisgenoten zijn idioten als ze akkoord gaan
Met een grote nadruk op stel, maar zo ja: staat genoteerd.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Oeh oeh oeh stel het gaat door he, mag ik dan met een busje spulletjes uit Breda gaan halen?![]()
Kritiek nemen is wel taai hèquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Als ze ook maar een beetje op jou lijken, zitten we inderdaad gebeiteld.
Haha. Ja, ik heb het er echt heel moeilijk mee, jongen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:39 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Kritiek nemen is wel taai hè[ afbeelding ]
Aardig zijn ook. Zelfs IK kan aardig zijn. Waarom jij niet?quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:39 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Kritiek nemen is wel taai hè[ afbeelding ]
Die is te groo-hootquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:42 schreef De-oneven-2 het volgende:
DAF.
315 is xx en daar kan een sjoof bij zitten die onder een andere CAO valtquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:15 schreef Matje-1989 het volgende:
Mag ik vragen of de bussen weer rijden ofzo?
Aangezien ik net een heleboel bussen weer zag rijden vanaf het station
315 + 1 zag ik iig weer rijden, dat was rond 21.00
Ik ken 5000 merken, roep een willekeurig truckig woord en dik kans dat het nog een merk is ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
De kleintjes ken ik niet, Alex,
Goed. Terberg heeft ooit een boek uitgegeven, wat nu een gewild boek onder verzamelaars is. Ik heb er tweequote:Op donderdag 22 mei 2008 21:48 schreef Peterselieman het volgende:
Terberg dan maar.
Ja, maar lijn 1 - korrewegwijk reed ookquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
315 is xx en daar kan een sjoof bij zitten die onder een andere CAO valt
Der Fahrer.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
...roep een willekeurig truckig woord en dik kans dat het nog een merk is ook...
Fahr was een tractormerk, heb nog niet kunnen achterhalen of ze ook vrachtwagens hebben gebouwd. Gefuseerd met Deutz.quote:
Jaweh.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:56 schreef Bob. het volgende:
En, was het wat?
Heb ik je alweer gemist? Ik moet toch echt eens wat meer op mn omgeving letten!quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:57 schreef Lyssa het volgende:
Kek!
Ik zie nu dit topic pas, toch zat ik 2 stoelen verwijderd van Tangerine bij Indy
Wat vond je ervan Tangarine?
Schrijfster.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom heeft het woord auteur eigenlijk geen vrouwelijke vorm zoals acteur?
Ik had 't ook niet verwacht. Het klinkt ook niet, eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geloof het of niet, maar dat woord bestaat dus niet.
Jopje!!quote:
Hell yeahquote:Op vrijdag 23 mei 2008 08:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Hey G
51.000.000 2007-06-30 14:18 Grulez
Wist jij wel dat jij post 51.000.000 had gemaakt?
Het stond in een topic.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:45 schreef Grulez het volgende:
Hoe kom je daar ineens zo op eigenlijk? Is nog maar een jaar geleden nl
Ow okquote:
Goedemorgen Bob.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:12 schreef Bob. het volgende:
Oh en goedemorgen trouwens.
Was er pas om half 10quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:07 schreef Viking84 het volgende:
Indiana Jonesmeet? Hoe laat was die? Ik zat gisteren om 20 uur namelijk ook in de bios. Vond het maar een matige film (die aliens). Nee, geef mij maar deel 1, 2, 3
.
Vond jij het ook zo eng, bovenaan die roltrap?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:07 schreef Viking84 het volgende:
Indiana Jonesmeet? Hoe laat was die? Ik zat gisteren om 20 uur namelijk ook in de bios. Vond het maar een matige film (die aliens). Nee, geef mij maar deel 1, 2, 3
.
Van mij mag je.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:03 schreef maok het volgende:
Binnen een paar weken zijn we bij deel 250Moeten we dan niet iets leuks organiseren?
Een persbericht lijkt me toch het minste wat de feestcommissie kan doen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:03 schreef maok het volgende:
Binnen een paar weken zijn we bij deel 250Moeten we dan niet iets leuks organiseren?
En een bericht op de FP?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:16 schreef Grulez het volgende:
Een persbericht lijkt me toch het minste wat de feestcommissie kan doen.
Maar geen die zo tof is als de Groningen reeks.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:18 schreef JH87 het volgende:
Er zijn toch wel meer reeksen die de 250 al voorbij zijn?
Klopt en daarom moeten we trots zijn dat wij als eerste de mijlpaal bereiken in de dit subforumquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niet in STA, voor zover ik weet.
Doen we er een foto van jou bijquote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:25 schreef Bob. het volgende:
[..]
Zou jij dan niet glimmen van trots als we zowaar op de fp komen?
Hehe, nou, ik stond wel raar te kijken moet ik zeggen, van die hele Indy-gektequote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Vond jij het ook zo eng, bovenaan die roltrap?
Nee idd.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Sorry, sarcasme is niet mijn sterkste punt.
Dat.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 15:54 schreef JH87 het volgende:
Als ik kan ben ik van de partij.
Ik ben vrij streng.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je kunt heus wel vragen of ze dat weg willen laten. Waarom je geen vlees wilt weet ik, maar waarom eigenlijk geen kaas, CZ.?
L-E-Z-E-Nquote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:49 schreef Matje-1989 het volgende:
Datum voor wat precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |