Gemenerik!quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
Zonet nog even iemand in een lesauto schrik aangejaagd, omdat ie niet snel genoeg rechtsaf sloeg. Ben er maar even in de binnenbocht voorbij gereden op mijn fiets. Slome.
En was ook nog verdwaald, want de school waar ie moest zijn staat in een straat tussen de oude ebbinge en oude boteringestraat.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Die bus van gister die zou een schoolreisje doen
Zo, stoer hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
Zonet nog even iemand in een lesauto schrik aangejaagd, omdat ie niet snel genoeg rechtsaf sloeg. Ben er maar even in de binnenbocht voorbij gereden op mijn fiets. Slome.
"Nee echt, een Opel is een hele mooie auto... echt."quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:27 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb zonet een artikel over Opel geschreven, en ik ben objectief gebleven
OBjectiefquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
"Nee echt, een Opel is een hele mooie auto... echt."
Oftewel, ga vooral nóóit samenwonen, of o jeetje, trouwen, of stel je voor, kinderen krijgen, want het kan altijd nog uit gaan!quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Als het dan ooit uit gaat (ik hoop dat het nooit gebeurt, maar het KAN) ben je wel flink de sjaak he?
Groetjes van arriva.nlquote:Stakingen
De vakbonden hebben de volgende dagen stakingen en acties aangekondigd:
• 20, 21 en 22 mei: in de spits gratis vervoer, buiten de spits geen vervoer
• 27, 28 en 29 mei: in de spits gratis vervoer, buiten de spits geen vervoer
Dit betekent dat er:
• tot 09.00 uur ’s ochtends* geen kaartcontrole en –verkoop is;
• van 09.00 uur tot 16.00 uur er gestaakt wordt;
• van 16.00 uur tot 19.00 uur** geen kaartcontrole en –verkoop is;
• vanaf 19.00 uur er gestaakt wordt.
Samenwonen is niks mis mee. Getrouwd ben ik ook geweest. Kinderen hebben we hard aan gewerkt, helaas niet gelukt. Allemaal overkomelijk.. maar er naast wonen is gewoon kutquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oftewel, ga vooral nóóit samenwonen, of o jeetje, trouwen, of stel je voor, kinderen krijgen, want het kan altijd nog uit gaan!
Als je daar vanuit gaat kun je beter single blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |