In deze film heeft ze wel raar haar, dus is ze niet zo mooi als normaal.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:51 schreef JH87 het volgende:
Hm, niet echt mijn type maar wel een mooie vrouw.![]()
Maar eigenlijk moet ik eerst alle oude Indiana Jones films zien. Ik moet tot mijn schaamte bekennen dat ik kortgeleden pas voor het eerst een Indiana Jones film heb gezien. 'Hé, dáár is dat deuntje dus van!'
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik kom er net met toeval achter dat ik hier vandaag 2 jaar lid ben.
Heb ook een neopet sleutelhanger. Had er nog meer, maar de rest heb ik weggeven, aan Lyssa en mn neefjes. Deze twee heb ik ook als pets in het spelquote:Op woensdag 21 mei 2008 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Leuke neopets.
HELLOOOOOW!quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:34 schreef ChipsZak. het volgende:
HAJ FREECELLLLL.
Paar stukken zeep in je bed leggen. Schijnt echt te helpen!quote:Op donderdag 22 mei 2008 02:04 schreef Bob. het volgende:
En elke 5 minuten je bed uit moeten springen omdat je kramp heb is gruwelijk irritant.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tvp.
Oh echt? Ik heb ook heel vaak last van kramp in m'n benen. Zuivel krijg ik toch behoorlijk binnen op een dag...quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:15 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen..
Bob., even wat van die vitaminepillen slikken, kramp komt geloof ik door gebrek aan magnesium of calcium als ik het goed heb...
Die mag uitslapen vandaag. Maar ik zal het doorgevenquote:
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 22 mei 2008 08:29 schreef teigan het volgende:
DaD, bij mij hielp het wel, ik had soms periodes dat ik er vaker last van had, en alsik dan een paar dagen die dingen slikte, dan ging het weer over....
Oh ja, dat had ik ook. Lekker zuur waren die.quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zijn dat dan van die multivitaminedingen? Ik kreeg vroeger wel eens vitamine C pillen van m'n moeder maar die waren zo gruwelijk lekker dat ik ze met handen vol tegelijk at..
Ik heb dat uit een ander topic hier op Fok, volgens mij was het Kastanova die geregeld last had van kramp ook (of hetismij, dat weet ik niet meer), en die geloofde er ook geen moer van maar het hielp wel!quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:10 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik ook. Lekker zuur waren die.
En ik zal eens een normale vitaminen pillen proberen, bedankt! Zeep wat helpt kan ik me trouwens moeilijk iets bij voorstellen.
Ik heb hier nog een pot studenten-multivitaminen staan.quote:
Wat zijn studenten-multivitaminen? Zijn die andere dan 'normale'?quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:46 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een pot studenten-multivitaminen staan.Maar weer eens braaf gaan slikken.
Oh en muggen worden steeds creatiever, vandaag is de hele onderkant van mijn oog opgezwollen. Heerlijk.
Neuh, zal wel hetzelfde zijn. Maar ze zullen het wel leuk vinden staan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:50 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Wat zijn studenten-multivitaminen? Zijn die andere dan 'normale'?![]()
*hugs* om je oog, hopelijk heb je geen last van hooikoorts, anders heb je dubbel jeuk!
Dat geldt dus ook voor mij. Waarschijnlijk zitten ze allemaal bij Bob.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:08 schreef nietzman het volgende:
Ik heb hier nog geen mug in huis gezien en alles staat altijd wagenwijd open..
Nut-schmut.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:21 schreef nietzman het volgende:
Zou kunnen, in vorige jaren kwamen ze hier ook altijd op m'n vriendinnetje af. Bobje is gewoon een soort van supervriendinnetje waar de hele stad dankbaar voor is..
Je dient het algemeen nut Bob, wees dankbaar.
Ik zei alleen maar supervriendinnetje omdat dat andere woord voor iemand die zich door alle muggen in de buurt laat nemen zo'n negatieve naklank heeft.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als Do2 en ik samen in bed liggen komen ze ook op mij af, ben ik nu ook een supervriendinnetje?.
Zeg ja, zeg ja.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar supervriendinnetje omdat dat andere woord voor iemand die zich door alle muggen in de buurt laat nemen zo'n negatieve naklank heeft.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik zei alleen maar supervriendinnetje omdat dat andere woord voor iemand die zich door alle muggen in de buurt laat nemen zo'n negatieve naklank heeft.
Eigenlijk moest ik lachen, maar toch.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:30 schreef nietzman het volgende:
[..]
Heeft het daar mee te maken? Want zelfs toen ik behoorlijk extreme broedarmoede had werd ik helemaal leeg gezogen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:40 schreef freecell het volgende:
Jeps, zwanger zijn helpt uitstekend tegen muggen hier. Normaal moeten ze altijd mij hebben en eten ze TARA alleen in geval van dreigende hongerdood.
Ik ben dit jaar nog niet geprikt en TARA al een paar keerHoei!
Blijkbaar minder ijzer in mijn bloed of iets dergelijks
Het schijnt (ze zijn er nog niet over uit) Dat het iets te maken heeft met je temperatuur, je ijzergehalte en je hoeveelheid vitamine B in je bloed.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Heeft het daar mee te maken? Want zelfs toen ik behoorlijk extreme broedarmoede had werd ik helemaal leeg gezogen.
Neem voor mij even een 360 met oblvion mee alsjeblieftquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:04 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Ik ga naar de Saturn, kijken of ze beschermhoesjes verkopen voor de Nokia N95
zegt de koning van de jankzakreplysquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:40 schreef Jesse_ het volgende:
Je zou er natuurlijk iets van kunnen zeggen, in plaats van een huilie berichtje hier te plaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |