Ik om tien voor 3quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:48 schreef ChipsZak. het volgende:
HALLO.
Ik moet om 4 uur bij de tandarts zijn.
Hij was wel tofquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Hahaha,
Succes
Had je nog wat aan mn link, of viel dat wel mee?
nee, nog niet. Zullen ook wel allemaal op die beurs staanquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb een puik gebit idd.
Banenbeurs.
Ookal bij uitzendbureau's geweest? Randstad bijv?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:55 schreef maok het volgende:
HALLO
Ik moet om 7 uur in de kerk zijn.
Er vroeg net een collega (die ik niet ken) aan mij of ik getrouwd ben
Wannabee buschauffeur.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:55 schreef JH87 het volgende:
HALLO.
Ik had net een vergadering in de stad en toen ik terugfietste hing er een auto met twee wielen boven de gracht aan de Turfsingel. Iets te enthousiast ingeparkeerd vermoed ik.
Ik heb met name goede ervaringen me Adecco. Randstad vind ik altijd wat afstandelijk. maar die hebben wel de grootste logistieke afdeling...quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:22 schreef ChipsZak. het volgende:
Randstap in de stad hielp mij goed, iig.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:55 schreef JH87 het volgende:
HALLO.
Ik had net een vergadering in de stad en toen ik terugfietste hing er een auto met twee wielen boven de gracht aan de Turfsingel. Iets te enthousiast ingeparkeerd vermoed ik.
Voor plaatjes van voertuigen die boven het water hangen zijn we duidelijk bij jou aan het juiste adres.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Voor plaatjes van voertuigen die boven het water hangen zijn we duidelijk bij jou aan het juiste adres.
Nee, webloggende honden vinden het ook grappig.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Ben ik dan écht de enige die dat wel grappig vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |